استخر فایبرگلاس با قطر 305 به همراه پمپ

bestway 56407

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فایبرگلاس با قطر 305 به همراه پمپ

استخر فایبرگلاس محصولی از شرکت بست وی می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی دارد. پایه ها و لبه های اصلی بدنه از آلومینیوم ضد زنگ با روکش استیل ساخته شده اند که به واسطه پیچ به یکدیگر متصل می شوند. بدنه اصلی نیز که رنگی آبی دارد ز سه ماده فایبرگلاس، پی وی سی و برزنت ساخته شده و طول عمر مناسبی دارد. از سایر مشخصه های این استخر بادی می توان به ابعاد مناسب آن برای استفاده های خانوادگی اشاره کرد. لازم به ذکر است این استخر دارای پمپ تصفیه همراه می باشد ه آب درون استخر را بدون نیاز به تعویض و با استفاده از فیلتری درونی به خوبی تصفیه می کند.

نقد و بررسی استخر فایبرگلاس با قطر 305 به همراه پمپ

استخر فایبرگلاس با قطر 305 به همراه پمپ

استخر فایبرگلاس گرد بست وی با قطر 305 از سری استخر های پیش ساخته گرد در سایز کوچک بوده که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است. این محصول با توجه به جنس و ابعاد خود یکی از پر کاربرد ترین و مقرون به صرفه ترین استخر های آماده برای تفریحات آبی در مکان های شخصی و حتی ورزشی بوده که به غیر از این ابعاد در اندازه و سایز های مختلف دیگری نیز تولید گشسته است تا بازه انتخاب مصرف کنندگان افزایش پیدا کند. این محصول به راحتی نصب و جمع شده و در هر محل مورد نظری قابل استفاده خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت بدنه استخر

طراحی و ساخت این استخر به صورت گرد بوده که از دو قسمت بدنه اصلی و فریم های نگهدارنده تشکیل می شود. استخری که در صورت نبود هر یک از قسمت های نام برده نصب و راه اندازی آن غیر ممکن خواهد شد. طراحی بدنه این نوع استخر های پیش ساخته با توجه به نوع قرار گیری فریم ها صورت گرفته تا در زمان استفاده استحکام لازم را داشته باشند. بر روی بدنه دو دریچه مخصوص ورود و خروج آب تعبیه شده تا انواع پمپ های تصفیه آب قابلیت وصل شدن به بدنه را داشته باشند. طراحی داخل استخر نیز به صورت کاشی شکل بوده تا هنگام جاری نمودن آب درون آن جلوه زیبایی به استخر شما بدهد. این محصول نیز همانند دیگر همنوعان خود از یک دریچه مخصوص برای خروج آب در قسمت کف برخوردار بوده که به راحتی مقداری بسیار زیاد آب درون بدنه از طریق این دریچه تخلیه می شود.

جنس بدنه و فریم ها

استخر گرد فریمی 3 متری بست وی از PVC و الیاف شمعی برزنتی ساخته شده که علاوه بر کیفیت و ضخامت مناسب خود دارای انعطاف بالایی بوده تا هنگام جمع کردن حجم و اندازه بسیار کمتری به خود بگیرد و در نهایت موجب حمل و جا به جایی آسوده تر این محصول شود. قابلیتی که در جای دادن این کالا در هر نوع وسیله نقلیه ای را فراهم خواهد ساخت. این کالا دارای بدنه ای مقاوم در برابر دمای مختلف آب داشته و در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. بنابراین با خیالی آسوده می توان در فضای باز استفاده کرد. جنس فریم های استخر نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که کاملا ضد زنگ می باشند. فریم هایی که با وجود داشتن وزن سبک دارای تحمل وزن بالایی می باشند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر گرد فایبرگلاس بست وی معادل (قطر: 305 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسالان و کودکان به منظور تفریحات آبی و همچنین آب درمانی خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این استخر بوده و زمانی که آن را جمع کنید اندازه آن بسیار کوچکتر خواهد شد به گونه ای امکان حمل و جای دادن در هر وسیله نقلیه ای را فراهم خواهد ساخت. ارتفاع ذکر شده برای این کالا نیز تا لبه استخر بوده اما عمق مفید آن حدودا 65 الی 70 سانتی متر خواهد بود، از همین رو حجم 90 درصدی بدنه را شامل خواهد شد. این مقدار حجم بدنه قادر است تا مقدار 4678 لیتر آب را در درون خود جای دهد. وزن بسته بندی این محصول نیز با محاسبه پمپ تصفیه همراه خود به 19.6 کیلوگرم خواهد رسید که برای این استخر وزنی متعادل خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

نصب استخر های پیش ساخته اصولا توسط کارشناسان شرکت اینتکس انجام می شود اما در صورت آشنایی مصرف کنندگان به استخر مربوطه می توانند اقدام به نصب محصول مورد نظر خود کنند. اما نکته ای که در این میان است مزیت نصب این استخر ها توسط نصاب های شرکت اینتکس می باشد. زیرا در صورت نصب توسط آنها استخر مصرف کننده شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش خواهد شد، علاوه بر این راه اندازی این استخر با اطمینان و سرعت بالاتری نیز انجام خواهد شد. راه های مراقبت و نگهداری از استخر های پیش ساخته بسیار زیاد بوده اما از مهمترین آنها می توان به جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین استفاده از زیرانداز های مطمئن برای نصب در فضای باز می باشد.

جمع بندی

استخر پیش ساخته فایبرگلاس گرد در نوع فریمی محصولی از شرکت بست وی با قطر 305 از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین استخر های پیش ساخته گرد بوده که گزینه بسیار مناسب برای تفریحات آبی سنین مختلف خواهد بود. این کالا دارای یک پمپ تصفیه آب فیلتری بوده که عمل پاک سازی آب را در حدودی انجام می دهد. این محصول توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه و نصب خواهد بود.

نوعگرد
ظرفيت آب4678 ليتر
قطر305 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 1249 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...