استخر فایبرگلاس با قطر 360 با پمپ فیلتری

bestway 56571

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فایبرگلاس با قطر 360 با پمپ فیلتری

استخر پیش ساخته با قطر 360 همراه با پمپ تصفیه آب فیلتری از جدید ترین سری استخر های پیش ساخته فایبرگلاس از شرکت بست وی بوده که توسط فریم های مخصوص خود نصب و راه اندازی می شوند. این استخر دارای ابعادی متوسط بوده که از ارتفاعی استاندارد با توجه به نوع ساختار بدنه بهره مند می باشد. این استخر ها دارای ویژگی های بسیار خوبی از جمله داشتن اسکیمر سرخود روی بدنه بوده و از یک پمپ تصفیه آب فیلتری نیز برخوردار می باشد. در صورت نصب این نوع استخر های پیش ساخته توسط شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهد شد. علاونه بر این یک زیرانداز و نردبان نیز برای این استخر در نظر گرفته شده که از نظر لوازم جانبی نیز استخری کامل باشد.

نقد و بررسی استخر فایبرگلاس با قطر 360 با پمپ فیلتری

استخر فایبرگلاس با قطر 360 با پمپ فیلتری

استخر فایبرگلاس با قطر 360 با پمپ فیلتری یک استخر فوق العاده مقاوم و زیبا بوده که دارای مزایای بسیاری می باشد. این محصول جزو پر فروش ترین استخر های موجود در بازار است که بدنه ای از جنس فایبرگلاس دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم به جزئیات بیشتری از این محصول بپردازیم پس با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با ارگونومی ساخت این محصول در ابتدا باید گفته که شکل ظاهری این محصول به صورت هشت ضلعی بوده و زیره این محصول نیز به صورت گرد طراحی شده است. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتری از ان بپردازیم در ابتدا باید گفت که در جلوی این محصول نام برند تجاری کارخانه تولید کننده این استخر یعنی بست وی به صورت لاتین و با رنگ هاکستری و زمینه سفید بر روی این محصول حک شده است. در بالای ان پمپ فیلتری این محصول قرار دارد که با استفاده از لوله های متصل به هم به تصفیه کننده اصلی متصل است. در طرف دیگر این محصول نردبانی تعبیه شده است که به رنگ نوک مدادی بوده و پایه های ان به صورت خمیده بر روی زمین قرار گرفته است به گونه ای که سر نخورد. این نردبان دارای چهار عدد جای پا با فواصل یکسان بوده و تا داخل استخر نیز کشیده شده است. رنگ خود بدنه این استخر نیز به صورت یکدست سفید بوده که در ناحیه پایینی ان یک خط ابی رنگ نیز دیده می شود. هم چنین در پشت هر یک از ضلع های این محصول یک برامدگی وجود دارد که به خاطر مستحکم شدن این استخر تعبیه شده است. علاوه بر این ها این محصول دارای لبه هایی می باشد که در هنگام نشستن درون استخر و یا تکیه دادن به لبه های ان می توانید دست خود را بر روی ان قرار داده و به استراحت بپردازید. رنگ داخل استخر نیز به صورت تمام ابی می باشد که بسیار این محصول را چشم نواز کرده است.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول باید گفت که یکی از مقاوم ترین استخر های موجود در بازار می باشد که تمامی استاندارد های ساخت و تولید را رعایت کرده است. پایه های این استخر همگی ساخته شده از جنس آلومینیومی و فایبر گلاس می باشند که بسیار مقاوم اند. هم چنین بدنه این محصول نیز ساخته شده از جنس فایبر گلاس می باشد که همان طور که گفته شد بسیار مستحکم است و به راحتی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول باید عنوان کرد که قطر این استخر 360 سانتی متر می باشد که فضای بزرگی بوده و می توان به صورت هم زمان چندین نفر از این استخر استفاده کنند. هم چنین ارتفاع این محصول 120 سانتی متر بوده که مناسب برای تمام افراد حتی نوجوانان نیز می باشد. علاوه بر این ها این استخر دارای ظرفیت اب 10990 لیتر می باشد که این حجم از اب نشان از یک استخر فوق العاده بزرگ و خوب را می دهد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با مراقبت و نگهداری و هم چنین راه اندازی این محصول در ابتدا باید گفت که در کنار بسته بندی این محصول DVD اموزشی وجود دارد که می توانید از ان استفاده کرده و به صورت تصویری اموزش های لازم را از ان فرا بگیرید. شما می توانید این محصول را به صورت کامل و در کمتر از یک ساعت نصب و راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید. علاوه بر این ها در کنار این محصول بسته تعمیرات هم وجود دارد که در صورت بروز مشکل یا اسیب می توانید از ان ها استفاده کنید. این محصول دارای زیر انداز نیز بوده که در کنار نردبان این استخر جزو مزایای ان به حساب می اید. در مواقعی که از این استخر استفاده نمی کنید بهتر است یک درپوش برای ان تهیه کرده و روی ان بگذارید تا از کثیف شدن ان جلوگیری کنید. هم چنین بعد از چند مدت باید پمپ تصفیه این محصول را تعویض کنید تا بتوان با همان کیفیت ابتدایی از این استخر استفاده کرد. این محصول دارای گارانتی نیز بوده که در صورت برخورد با هر گونه مشکلی می توانید از ان استفاده کنید.

جمع بندی

استخر فایبرگلاس با قطر 360 با پمپ فیلتری یک محصول زیبا ساخت شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس فایبرگلاس است. هم چنین این محصول دارای گارانتی بوده و DVD اموزشی و بسته تعمیرات را نیز به همراه دارد. اگر قصد خرید یک استخر پیش ساخته مقاوم و زیبا را دارید پیشنهاد میکنیم این محصول را از دست نداده و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب تهیه نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب10990 ليتر
قطر360 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي و فایبرگلاس 
جنس بدنهفایبرگلاس
پمپ تصفيه
نوع پمپپمپ تصفیه فیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...