استخر فریمی مربعی کودک 2018

bestway 56217

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مربعی کودک 2018

استخر فریمی مربعی یکی از محصولات بسیار زیبا و دوست داشتنی شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 در بازار عرضه شد. این محصول از کیفیت بالا و طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد و به همین دلیل به یکی از استخر های فریمی پر طرفدار تبدیل شده است. این استخر مناسب برای کودکان بالای 2 سال می باشد و وسیله ی تفریحی آبی بسیار مناسبی برای آن ها است. طول این محصول 122 سانتی متر، عرض آن 122 سانتی متر و ارتفاع آن 30 سانتی متر می باشد. جنس بدنه این استخر از PVC برزنتی و جنس پایه های آن نیز از آلومینیوم ضد زنگ است. ظرفیت این محصول 365 لیتر می باشد و به علت سبک و قابل حمل بودنش به راحتی قابل استفاده در منزل، حیاط، واحد های آپارتمانی و مسافرت است. این استخر در سه رنگ آبی، سبز و نارنجی طراحی شده که دارای زیبایی منحصر به فردی می باشد. شما میتوانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

نقد و بررسی استخر فریمی مربعی کودک 2018

استخر فریمی مربعی کودک 2018

استخر فریمی مربعی کودک 2018 از جدید ترین تولیدات شرکت بست وی بوده که در سال جدید میلادی ان را روانه بازار کرده است. این محصول قابلیت نصب در زمان کمتر از یک ساعت را دارد و می توانید به سادگی و با استفاده از دفترچه راهنمای این محصول اقدام به راه اندازی ان کنید. این محصول در سه رنگ آبی ، نارنجی و سبز تولید و به بازار عرضه شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد جزئیات این محصول بیشتر بحث کرده و ان را نقد و بررسی کنیم پس تا انتها ما را دنبال کنید......

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی این محصول باید عنوان کرد که شکل ظاهری ان به صورت مربعی بوده که گوشه های گردی دارد. در هر چهار طرف این محصول پایه ها و فریم هایی قرار گرفته است که در مورد ان ها نیز در ادامه صحبت می کنیم. خود استخر نیز به صورت کاملا ساده و یکدست نارنجی می باشد. البته این محصول دارای رنگ های آبی و سبز نیز می باشد. هر چهار طرف این محصول یک عدد اویز قرار دارد که میله های صاف با طول های یکسان از داخل ان رد شده تا ستون این استخر را تشکیل دهند. رنگ این میله ها همگی سفید می باشد. در کنار ان ها چهار عدد پایه وجود دارد که دارای ته گردی بوده که بر روی زمین قرار می گیرد. این میله ها نیز سفید رنگ بوده متصل به بدنه است. هم چنین خود این محصول نیز علاوه بر لایه های بیرونی این محصول ، داخل ان نیز دارای همان رنگ بدنه بوده و کف ان نیز به صورت تمام سفید رنگ است. علاوه بر این ها بر روی رویه این محصول نیز مدل این استخر و همین طور برند تجاری ان با رنگ متضاد بدنه حک شده است که به زیبایی های این محصول افزوده است.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این استخر باید گفت که رویه این محصول ساخته شده از جنس PVC برزنتی بوده که در مقابل ضربات مقاوم بوده و فوق العاده مستحکم است. هم چنین پایه های این محصول همگی از جنس الومینیوم می باشند و به گونه ای طراحی شده اند که ضد زنگ بوده و به راحتی اسیب نخواهند دید و در هر شرایط جوی می توان به سادگی از ان استفاده کرد و نگران تغییر رنگ و یا افت کیفیت ان حتی در برابر تابش مستقیم نور خورشید نبود.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از مباحثی که باید درباره ان صحبت کرد ابعاد و وزن این محصول است. در هنگام خرید همیشه یکی از دغدغه ها این بوده که محصول جای زیادی را در منزل اشغال نکند و بتوان به راحتی از ان در هر مکانی استفاده کرد. در رابطه با این محصول نیز باید گفت که طول ان 122 سانتی متر و عرض ان نیز مانند طولش 122 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این استخر 30 سانتی متر می باشد. وزن کلی این محصول نیز 4 کیلو گرم است که می توان به سادگی ان را حمل و جا به جا کرده و در هر مکانی از ان استفاده کرد. علاوه بر این ها ظرفیت اب این استخر 365 لیتر است که می توان ان را در مدت زمان کوتاهی پر از اب کرده و لحظات شادی را برای کودک خود خلق کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی این محصول باید گفت که در ابتدا باید این محصول را از بسته بندی خارج کرده و محتویات ان را مشاهده کنید. سپس با استفاده از دفترچه راهنمای درون این محصول اموزش های لازم را یاد گرفته و اقدام به بر پا کردن این محصول کنید. در مدت زمان کوتاهی این کار را می توانید انجام دهید و نسبت به استخر های پیش ساخته وقت کمتری را می خواهد. داخل بسته بندی این محصول پمپ باد ، در پوش و زیر انداز نیز موجود نمی باشد. برای مراقبت از این محصول باید گفت که بهتر است فشار زیادی به بدنه و همین طور پایه های این محصول نیاورید تا دچار اسیب نشود. البته در صورت بروز مشکل می توانید از برچسب تعمیرات این محصول استفاده کرده و ان را ترمیم کنید. بهتر است در مواقعی که از ان استفاده نمی کنید ان را به صورت کامل جمع اوری کنید.

جمع بندی

استخر فریمی مربعی کودک 2018 یک محصول زیبا و جذاب در سه رنگ شاد بوده که مناسب برای کودکان می باشد. از این استخر می توانید در هر مکانی استفاده کرده و به دلیل داشتن وزن کم به راحتی ان را با خود حمل و جا به جا کنید. اگر به دنبال خرید یک استخر زیبا برای کودکان خود می گردید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول با کیفیت را با قیمت مناسب از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران تهیه نموده و ان را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

نوعفریمی کودک 2018
ظرفیت آب365 لیتر
طول122 سانتی متر
عرض122 سانتی متر
ارتفاع30 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهخیر
نوع پمپ----
درپوشخیر
زیراندازخیر
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...