استخر فریمی مستطیلی با پمپ شنی

bestway 56475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
83,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مستطیلی با پمپ شنی

استخر فریمی مستطیلی با ابعاد 732 در 366 در 132 سانتی متر همراه با پمپ تصفیه شنی از بهترین استخر های پیش ساخته جایگزین استخر های بتنی و سنتی بوده که نسبت به آنها دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. استخری که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده که در برابر شرایط جوی مختلف ، فشار و دمای آب و نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. بدنه ای با ساختار سه لایه که ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی می باشد. این بدنه با وجود ضخامت بالای خود از انعطاف بسیار خوبی نیز برخوردار بوده به همین دلیل در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. این بدنه توسط پایه های مخصوصی راه اندازی شده که از جنس آلومینیوم گالوانیزه و ضد زنگ می باشند و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. این استخر پیش ساخته دارای پمپ تصفیه شنی 5678 لیتری بوده و از یک نردبان پیش ساخته برای استفاده راحت از استخر بهره مند می باشد. برای مراقبت های بیشتر از این محصول نیز می توان از درپوش و زیرانداز همراه این استخر استفاده کرد.

استخر های فریمی می توانند از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه باشند ، برای اینکه ساخت استخر های بتنی می تواند هزینه های بالایی به همراه داشته باشد ، همچنین وسیله های جانبی و مورد نیاز استخر ها قیمت بالایی دارند ، اما شما می توانید استخر فریمی مستطیلی با پمپ شنی را با قیمت ارزان و به صورت پکیج کامل خریداری کنید تا دیگر نیازی به لوازم جانبی دیگری نباشد ، بنابراین تنها با یکبار هزینه ، استخری خواهید داشت که می تواند شرایط فوق العاده خوبی را برای شما فراهم کند . این استخر در مجموع جزء استخر های بزرگ فروشگاه اینتکس محسوب شده و می تواند با طول بیش از هفت متری که دارد ، شرایط را برای استفاده چند نفره فراهم کند . حتی شما عزیزان در هر رده سنی که هستید می توانید داخل این استخر شنا کرده و تفریحات آبی بی نظیری داشته باشید . 

آن دسته از افرادی که نمی توانند شنا کنند ، با توجه به عمقی که این استخر دارد ، می توانند به خوبی در داخل استخر ایستاده و راه بروند . همانطور که در نام محصول ذکر شده است ، به همراه این استخر فریمی ، یک پمپ تصفیه آب از نوع شنی قرار داده شده است که شما می توانید با استفاده آن به بهترین شکل ممکن ، آب موجود در استخر را تصفیه کرده و به آب تمیز و زلال تبدیل کنید . پمپ های شنی قوی ترین پمپ هایی هستند که برای استخر ها می توان استفاده کرد و معمولا برای آن دسته از استخر هایی استفاده می شود که حجم بالایی دارند و از آنجا که ظرفیت این استخر فریمی 30045 لیتر است ، وجود پمپ تصفیه آب شنی 5678 لیتری انتخابی فوق العاده خواهد بود .

نقد و بررسی استخر فریمی مستطیلی با پمپ شنی

استخر فریمی مستطیلی با پمپ شنی

استخر فریمی مستطیلی با پمپ شنی یکی دیگر از بهترین نوع استخر پیش ساخته با سایز بزرگ بوده که از تولیدات پروفروش برند بست وی می باشد. این استخر پیش ساخته ساختاری پرتابل داشته و طول عمر بسیار بالایی دارد. از طرفی از این محصول می توانید برای امور صنعتی مانند پرورش ماهی نیز استفاده کنید. به همین دلیل محصول که دارای یک پکیج تجهیرات اضافی همراه بوده ، محبوبیت بالایی دارد. در این بخش می خواهیم با نقد و بررسی کامل این محصول به مرعفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی با این محصول و انتخاب و خرید استخر پیش ساخته سایز بزرگ می توانید تا انتهای این بخش همراه با ما باقی بمانید.

طراحی ظاهری استخر پیش ساخته

ظاهر هر محصول پارامتری مناسب در جذب و رضایتمندی مصرف کنندگان می باشد. شرکت بست وی به همین دلیل بدنه این استخر پیش ساخته را با آرگونومی مستطیل شکل طراحی و تولید کرده است. بر روی بدنه استخر پیش ساخته دریچه هایی تعبیه شده که مصارف گوناگونی دارد. از این جمله می تواند محلی برای نصب پمپ تصفیه آب ، محلی برای نصب گرمکن آب استخر ، محلی برای پر کردن داخل استخر از آب و محلی برای تخلیه آب داخلی استخر اشاره کرد. بدنه اصلی این استخر پیش ساخته طوسی روشن بوده و لبه هایی سفید رنگ دارد. داخلی استخر طرح کاشی و آبی رنگ بوده که برگرفته از ظاهر استخر های بتنی می باشد. استخر پیش ساخته در واقع نسل جدیدی از استخر های سایز بزرگ برای استفاده تمام سنین بوده که امکان راه اندازی بر روی سطح زمین و یا به صورت توکار را دارد. طراحی بدنه این استخر های پرتابل بوده و می توانید به راحتی اقدام به جمع اوری استخر نمایید. پایه هایی نگهدارنده محصول به فواصل یکسان از یکدیگر قرار داشته و تمام اطراف بدنه اصلی را در بر می گیرند. این استخر پیش ساخته دارای تجهیزات اضافی از جمله نردبان ، زیرانداز ، درپوش ، پمپ تصفیه شنی و یک پکیج راهنما می باشد.

کیفیت و جنس بدنه استخر پیش ساخته

این گروه از محصولات به دلیل آن که اغلب در فضاهای باز راه اندازی خواهند شد ، از بدنه هایی با کیفیت بسیار بالا برخوردار هستند. این استخر پیش ساخته نیز روکش بدنه ای از نوع پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی داشته که درواقع بدنه ای سه لایه می باشد. این جنس بدنه در برابر دماهای مختلف آب و یا تابش نور خورشید دچار آسیب نشده و ماندگاری و دوام بالایی دارد. پایه های نگهدارنده محصول نیز از نوع فلز آلومینیوم هستند. این نوع فلز ضدزنگ و سبک بوده و استحکام فوق العاده بالایی دارد. شما می توانید از این استخر پیش ساخته در سراسر کشور با هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید.

ابعاد و وزن استخر پیش ساخته

ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل محصول از طولی برابر 732 سانتی متر با عرضی معادل 366 سانتی متر تشکیل شده و ارتفاعی بالغ بر 132 سانتی دارد. این ابعاد برای یک استخر بزرگ در فضاهای باز و سرپوشیده کاملا استاندارد بوده و تمامی سنین می توانید اوقات فراغت مهیج و شنایی مناسب را با ساتفاده از این محصول تجربه کنند. وزن بدنه وزن بدنه این استخر پیش ساخته 176 کیلوگرم بوده که در داخل بسته بندی استاندارد و مطمئن جا به جا می شود.

راه اندازی و روش های مراقبت از استخر پیش ساخته

در داخل بسته بندی استخر پیش ساخته یک پکیج راهنما قرار دارد. پس می توانید برای راه اندازی محصول از این دی وی دی استفاده کنید. ابتدا با توجه به ابعاد محصول یک سطح مسطح را بر روی سطح زمین در نظر گرفته و یا این ابعاد را به صورت گودبرداری در داخل زمین حفاری نمایید. سپس با کمک این پکیج می توانید سازه ها و بدنه اصلی محصول را راه اندازی کنید. در صورت تمایل برای راه اندازی تخصصی این استخر پیش ساخته می توانید از نمایندگی رسمی اینتکس درخواست نیروی متخصص نمایید.

برای حفظ طول عمر محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید.همچینین از زدن ضربه سنگین به پایه های نگهدارنده خودداری کنید. لازم به ذکر بوده با توجه به قابل اشتعال بودن بدنه، هرگز اجسام حرارت بالا و آتش را به بدنه نزدیک نکنید.

خرید استخر پیش ساخته

نمایندگی رسمی اینتکس در ایران منحصرا محل توزیع و واردات انواع استخر پیش ساخته در ایران می باشد. برای خرید این استخر پیش ساخته با خدمات پس از فروش و قیمت مقرون به صرفه توصیه می کنیم به دفتر نمایندگی مراجعه نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب30045 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 5678 لیتری
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، نردبان ، درپوش و زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...