استخر پیش ساخته با طول 732 با پمپ فیلتری

Bestway 56474

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با طول 732 با پمپ فیلتری

استخر پیش ساخته با طول 732 با پمپ تصفیه آب فیلتری از دیگر استخر 7 متری تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که تنها تفاوت آن به مدل دیگر خود در نوع پمپ تصفیه آب می باشد. این محصول بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی داشته و از پایه های آلومینیومی ضد زنگ برخوردار می باشد. این بدنه ضخامت و مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف داشته و امکان استفاده از دمای مختلف آب را به مصرف کننده خود خواهد داد. این استخر نیز دارای لوازمی همچون درپوش، زیرانداز و نردبان بوده و از یک پمپ تصفیه آب بزرگ فیلتری بهره مند می باشد. این استخر پیش ساخته نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای صنعت پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در کشاورزی گزینه ای بسیار کاربردی خواهد بود.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با طول 732 با پمپ فیلتری

استخر پیش ساخته با طول 732 با پمپ فیلتری

استخر پیش ساخته 7 متری با پمپ فیلتری یکی از بزرگترین استخر های آماده و پرتابل شرکت بست وی بوده که دومین سایز تولید شده از استخر های پیش ساخته از نظر بزرگی محسوب می شود. این استخر همانند دیگر همنوعان خود دارای کاربرد های بسیاری از جمله تفریحات آبی، پرورش ماهی و همچنین استفاده در صنعت کشاورزی بوده که نسبت به قیمت مصرون به صرفه خود در مقایسه با استخر های بتنی از بهترین گزینه ها برای احداث استخر خواهد بود. اما در ادامه همراه ما باشید تا برای آشنایی بیشتر با این محصول به توضیخات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر به صورت مستطیلی بوده که از دو قسمت اصلی بدنه و فریم ها برخوردار می باشد. نبود هر کدام از قسمت های تشکیل دهنده بدنه باعث می شود تا امکان نصب و راه اندازی این استخر فراهم نباشد. روی بدنه این استخر دو دریچه تخلیه آب قرار داده شده که با باز کردن آنها اکثر حجم آب درون بدنه تخلیه خواهد شد. همچنین دو دریچه بزرگ نیز روی دیواره بدنه تعبیه شده تا امکان نصب انواع پمپ های تصفیه آب برای استخر فراهم باشد. طراحی داخل بدنه به صورت کاشی شکل بوده تا هنگام جاری نمود آب درون آن جلوه زیبایی به استخر بدهد. تسمه های متصل شونده به پایه ها در استخر های بست وی به بدنه اصلی وصل بوده که موجب می شود تا هنگام راه اندازی استخر زمان کمتری از مصرف کننده و یا نصاب استخر بگیرد.

جنس بدنه و پایه های استخر

جنس بدنه استخر های پیش ساخته بخصوص این استخر 7 متری بست وی از نوع الیاف شمعی برزنتی با رویه PVC بوده که بدنه ای سه لایه و قوی را به ارمغان آورده است. بدنه ای که با وجود داشتن کیفیت و ضخامت بالا، انعطاف بسیار مناسبی داشته تا در حجم و اندازه های کوچکتر قابل جمع شدن باشد. این قابلیت موجب می شود تا این محصول به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد. این بدنه در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و آفتاب مقاومت بالایی خواهد داشت به همین دلیل امکان استفاتده در فضای باز با خیالی آسوده فراهم خواهد بود. اما جنس فریم های این استخر نیز از نوع آلومینیوم ضد زنگ بوده که با وجود داشتن وزن سبک تحمل وزن بالایی دارند، زیرا در هر صورت باید چند تن وزن آب درون بدنه استخر را تحمل کنند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد این استخر پیش ساخته بست وی معادل (طول: 732 سانتی متر ، عرض: 366 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که دومین استخر پیش ساخته بزرگ محسوب می شود. ابعادی که شامل حالت راه اندازی شده این استخر بوده و تمام قسمت های بدنه به جز پایه ها را شامل خواهد شد. گفتنی است که در صورت نصب و راه اندازی این استخر 7 متری می بایست علاوه بر محاسبه ابعاد اصلی از هر 50 سانتی متر نیز به ابعاد استخر اضافه کنید. این مقدار ابعاد مربوط به پایه های نصب شونده در قسمت بیرونی بدنه اصلی می باشد. اما در زمانی که این استخر را جمع می کنید ابعاد آن بسیار کوچک شده تا به راحتی توسط ماشین های سبک نیز قابل حمل باشند. با توجه به ابعاد ذکر شده ظرفیت آب استخر 7 متری بست وی 30045 لیتر بوده که حجم 90 درصدی بدنه را شامل می شود. این مقدار ظرفیت آب نه تنها پاسخگوی تفریحات آبی بلکه پاسخگوی کارهایی مانند پرورش ماهی و یا ذخیره آب برای آبیاری در کشاورزی نیز خواهد بود. وزن بسته بندی آن نیز با توجه به لوازم همراه خود به 179 کیلوگرم رسیده که بیشتر شامل بدنه اصلی و پایه های استخر می شود.

نحوه راه اندازی و لوازم همراه

برای راه اندازی این استخر دو راه اصلی وجود دارد: نصب استخر توسط مصرف کننده که می بایست از دفترچه راهنما همراه استخر استفاده کنید و به صورت صحیح اقدام به نصب استخر مربوطه کنید و یا اینکه نصب و راه اندازی این محصول را بر عهده نصاب های شرکت اینتکس بگذارید. استفاده از روش دوم بسیار مناسب تر و پر مزیت تر خواهد بود زیرا که در صورت نصب این استخر توسط کارشناسان شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس ار فروش برخوردار شده و محصول مورد شما سریع تر و مطمئن تر راه اندازی خواهد شد. اما اصولا استخر های پیش ساخته بزرگ همیشه از لوازم کاملی برخوردار می باشند لوازمی از جمله زیرانداز ، درپوش و نردبان و همچنین پمپ تصفیه آب که هر کدام از بسته بندی استخر قرار می گیرند و روی جعبه استخر نیز تصاویر آنها هک می شود. گفتنی است که نردبان و پمپ تصفیه استخر نیز نیاز به نصب مجزا دارد به همین دلیل می بایست یا اطلاعات کامل از آنها داشته و یا نصب آنها را بر عهده نصاب بگذارید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 7 متری بست وی از بزرگترین نوع استخر های آماده و قابل حمل این شرکت برای تفریحات آبی و استفاده در پروش ماهی بوده که دارای ظرفیت آب بالایی می باشد. این استخر در دئو مدل تولید شده که تنها تفاوت آنها در نوع پمپ تصفیه می باشد. گفتنی است که این مدل از استخر دارای پمپ تصفیه فیلتری بوده که نسبت به نوع پمپ شنی دار ضعیف تر خواهد بود به همین دلیل قیمت این استخر نیز به نسبت نوع دیگر خود کمتر خواهد بود. این محصول با داشتن لوازم کامل می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در منزل ، ویلا و باغ و حتی مکان های ورزشی باشد. از ویژگی های بسیار خوب این استخر ها می توان به قابلیت نصب توکار نیز اشاره کرد. این استخر دارای 1 سال ضمانت و 5 سال خدمات از سوی شرکت اینتکس بوده و قابل حمل و نصب در هر نقطه ای کشور خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب30045 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپپمپ تصفیه فیلتری
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
دارای زیرانداز مخصوص
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...