استخر پیش ساخته 7 متری قهوه ای با لوازم کامل

intex 28362FN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
68,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 7 متری قهوه ای با لوازم کامل

استخر پیش ساخته 7 متری قهوه ای با لوازم کامل یکی از پر فروش ترین و بهترین استخر های پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی و همچنین برای استفاده در صنعت پرورش ماهی بوده که از قابلیت نصب رو کار و یا توکار بهره مند خواهد بود. این استخر دارای لوازم کاملی بوده که نیاز هر مصرف کننده را به راحتی بر طرف خواهد کرد. استخری که نسبت به مدل دیگر خود از یک جاروی اسکیمر برای تصفیه و زباله گیری آب، تور والیبال برای تفریحات درون آب و همچنین پمپ تصفیه آب دیجیتالی بهره مند می باشد. این کالا از جدید ترین استخر های پیش ساخته و آماده شرکت اینتکس محسوب می شود.

جالب است بدانید که برخی از استخر های پیش ساخته با لوازم کامل به فروش می رسند ولی گاها ممکن است برخی از اقلام در آن وجود نداشته باشد ، برای همین بهتر است که استخرهای پیش ساخته خود را از جاهای معتبر و از فروشگاه ها و نمایندگی های شناخته شده خریداری کنید . فروشگاه اینتکس که اولین فروشگاه استخر پیش ساخته و محصولات بادی می باشد ، استخر هایی را در سایز های مختلف به همراه لوازم جانبی به فروش می رساند ، برای همین با اطمینان خاطر می توانید خرید های خود را انجام دهید و حتی برای اینکار می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس مراجعه کرده و استخر پیش ساخته خود را به صورت حضوری خریداری نمایید . اما از آنجایی که فروشگاه اینتکس ذکر کرده که به همراه استخر پیش ساخته 7 متری قهوه ای ، لوازم کامل وجود دارد ، شما نیز می توانید تمامی اقلام ضروری استخر را به همراه استخر دریافت کنید . 

ویژگی بسیار خوب این استخر ها نیز همین بوده و شما پس از خرید استخر پیش ساخته ، تنها بایستی آن را نصب کنید ، بنابراین دیگر هزینه ای برای شما باقی نمانده و می توانید از استخر استفاده کرده و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید . از مهم ترین ویژگی های استخر پیش ساخته 7 متری فوق می توان به ظاهر شیک و لوکس استخر اشاره کرد . معمولا خود شما نیز در جستجو ها دیده اید که استخر های پیش ساخته دارای رنگ های معمولی هستند ولی این استخر دارای رنگ قهوه ای بوده که آن را متفاوت از هر نوع استخر دیگری کرده است . بخش داخلی استخر و دیواره های داخلی آن نیز طرح دار بوده و اگر از نزدیک آن را ببینید ، متوجه طرح کاشی و سرامیک آن خواهید شد .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 7 متری قهوه ای با لوازم کامل

استخر پیش ساخته 7 متری قهوه ای با لوازم کامل

استخر پیش ساخته 7 متری قهوه ای پایه فلزی یکی از بهترین و کامل ترین استخر های پیش ساخته و آماده شرکت اینتکس به دلیل داشتن لوازم کامل بوده که این محصول را بسیار کاربردی تر کرده است. این استخر در میان بزرگترین نوع استخر های پرتابل اینتکس قرار گرفته که به همین دلیل دارای کاربرد های فراوانی به غیر از تفریحات آبی خواهد بود. این نوع محصول می تواند برای صنعات پرورش ماهی و همچنین برای ذخیره آب در کشاورزی نیز گزینه بسیار مقرون به صرفه و کاربردی باشد. استخری که دارای مزیت های بسیار بیشتری نسبت به استخر های بتنی و یا چوبی و همچنین استخر های ثابت داشته که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت استخر 7 متری قهوه ای به صورت مستطیلی بوده که از دو قسمت مختلف تشکیل شده است. بدنه اصلی و فریم های نصب شونده دو قسمت اصلی تشکیل دهنده بدنه این استخر بوده که در صورت نبود هر کدام و یا آسیب دیدن جدی، قادر به نصب آن نخواهید بود. بر وری بدنه اصلی دو دریچه مخصوص آب تعبیه شده که برای پر کردن استخر و همچنین نصب انواع پمپ های تصفیه آب به کار می رود. طراحی داخلی نیز به شکل کاشی وار بوده که در زمان جاری نمودن آب درون آن جلوه زیبایی به استخر خواهد داد. استخر 7 متری اینتکس همانند دیگر استخر های پیش ساخته قابلیت نصب روکار و توکار خواهد داشت. برای نصب آنها می بایست کارشناسان شرکت اینتکس برای مصرف کنندگان اقدام به نصب استخر کنند زیرا در سرعت و اطمینان کار بسیار تاثیر گذار خواهد بود. همچنین در صورت نصب هر استخر ها توسط شرکت اینتکس شامل 1 سال ضمانت نیز خواهد شد.

جنس بدنه و پایه های استخر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع الیاف شمعی برزنتی با لایه داخلی PVC بوده که بدنه ای بسیار مقاوم و مستحکم به ارمغان آورده است. این محصول دارای بدنه ضد سایش و همچنین مقاوم در برابر نور و گرمای آفتاب داشته که در صورت استفاده از آب هایی با دمای مختلف به هیچ عنوان آسیبی به بدنه وارد نخواهد کرد. قسمت بیرونی جنس بدنه این استخر 7 متری زبر و قوی تر از قسمت داخلی بوده تا در برابر اتفاقات بیرون از استخر به آن آسیبی وارد نشود. این بدنه بر خلاف داشتن ضخامت و کیفیت بالا دارای انعطاف مناسبی بوده تا در حجم و اندازه کوچکتری قابل جمع شدن باشند تا حمل آنها نیز آسوده تر باشد. اما جنس پایه های نصب شونده این استخر از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که کاملا ضد زنگ می باشند. این پایه ها دارای مقاوت بالایی می باشند تا زیرا مکی توانند به راحتی تا چند تن آب را تحمل کنند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر ابعادی معادل (طول: 732 سانتی متر ، عرض: 366 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که به صورت آماده تولید و به بازار عرضه می شود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این استخر می باشد. این ابعاد تا لبه استخر بوده و پایه های نصب شده روی بدنه نیز حدود 40 الی 50 سانتی متر از هر طرف به ابعاد این کالا خواهد افزود. بنابراین باید فضای مورد نیاز برای نصب کامل این استخر را پیش از نصب و راه اندازی فراهم کرد. ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه ها بوده اما عمق مفید آن حدود 120 سانتی متر خواهد بود. این عمق مفید قادر است تا مقدار 31805 لیتر آب را در خود جای دهد که شامل حجم 90 درصدی بدنه خواهد بود. وزن بسته بندی آن نیز با توجه به لوازم همراه خود به 170 کیلورگرم خواهد رسید که بیشتر شامل پایه ها و بدنه اصلی خواهد شد.

لوازم جانبی همراه استخر

استخر 7 متری قهوه ای اینتکس کامل ترین استخر پیش ساخته از نظر لوازم جانبی بوده که علاوه بر لوازم جانبی اصلی شامل لوازم غیر اصلی برای انجام کار های مختلف در استخر می باشد. از جمله مهمترین لوازم همراه این کالا پمپ تصفیه آب شنی بوده که بر خلاف مدل های پیشین به صورت دیجیتالی و حرفه تولید گشسته است. این نوع پمپ تصفیه قدرت بالایی برای نصفیه آب داشته همچنین عمل شفاف سازی را نیز انجام خواهد داد. درپوش و زیرانداز دیگر لوازم جانبی این کالا بوده که می تواند برای مراقبت از بدنه اصلی بسیار تاثیر گذار باشد. یک نردبان پیش ساخته نیز در کنار استخر قرار داده شده که به صورت مجزا نصب و مورد استفاده قرار می گیرد. 

جمع بندی

استخر پیش ساخته 7 متری قهوه ای اینتکس از بهترین و شیک ترین استخر های آماده برای تفریحات آبی در منزل و ویلا و حتی باغ ها بوده که از کاربرد های فراوانی برای استفاده در صنعت پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی برخوردار می باشد. این استخر از نظر ابعاد دومین استخر بزرگ پیش ساخته بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار مناسبی می باشد. استخری که قابلیت نصب روکار و توکار داشته و از لوازم کاملی بهره مند می باشد. در صورت نصب استخر توسط کارشناسان شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهد شد. استخری که توسط شرکت اینتکس در تمامی نقاط ایران قابل عرضه و نصب خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب31805 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی دیجیتالی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
دارای تور والیبال
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی ، جاروی اسکیمر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...