استخر پیش ساخته 7 متری سفارش اروپا

intex 26366

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
98,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 7 متری سفارش اروپا

استخر پیش ساخته 7 متری 2018 سفارش اروپا با لوازم کامل یکی از بهترین و کامل ترین استخر های پیش ساخته فریمی مستطیلی شکل بوده که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. این محصول دارای ساختار بدنه بسیار با کیفیتی بوده که نسبت به نوع طراحی خود می تواند بهترین گزینه برای تفریحات آبی ، پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی باشد. این استخر پیش ساخته به گونه ای تولید شده که امکان استفاده در فضای با حتی به صورت توکار و ثابت نیز فراهم خواهد بود. داشتن قابلیت حمل ، وزن کم نسبت به استخر های بتنی ، داشتن لوازم کامل ، قابلیت نصب در کمترین زمان ، ضمانت و خدمات از سوی فروشگاه اینتکس ایران و قیمت مقرون به صرفه باعث شده تا این نوع استخر ها بیشترین بازدهی در برابر مبلغی که بابت خرید آن پرداخت می کنید داشته باشد. همراه این محصول علاوه بر 4 لوازم مهم مانند پمپ تصفیه آب ، نردبان ، درپوش و زیرانداز یک جاروی اسکیمر برای پاک سازی استخر و آب استخر و یک تور والیبال مخصوص برای تفریحات داخل استخر دارد.

با وجود اقلام نام برده در کنار استخر پیش ساخته ، استفاده و نگهداری از استخر بسیار ساده تر شده است . برای اینکه شما می توانید با استفاده از زیرانداز مخصوص ، از آسیب دیدن بخش کف استخر جلوگیری نمایید . همچنین وجود پمپ تصفیه آب برای استخر می تواند به شما کمک کند تا به صورت منظم بتوانید آب موجود در استخر را تصفیه کرده و به آب زلال تبدیل کنید . پمپ های تصفیه آبی که شرکت اینتکس برای استخر های خود در نظر می گیرد ، از بهترین کیفیت برخوردار هستند و همچنین قدرت آن ها متناسب با ظرفیت استخر در نظر گرفته می شود . بدین ترتیب یک پمپ تصفیه آب شنی برای این استخر بزرگ با ظرفیت 31805 لیتر در نظر گرفته شده است . پمپ تصفیه شنی از بهترین فیلتر ها برخوردار هستند و می توانند آب های بسیار کثیف را نیز به خوبی تصفیه و تمیز کند . 

از نردبانی که برای استخر در نظر گرفته شده است ، برای وارد شدن و یا خارج شدن از استخر می توان استفاده کرد . نوع نردبان استخر به صورت دو لبه بوده که می تواند برای وارد شدن و یا خارج شدن از استخر کاربرد داشته باشد . جنس این نردبان نیز آلومینیومی است تا به خوبی بتواند وزن هر فرد را تحمل کند ، در ضمن این جنس سبک است و شما در واقع نردبانی سبک و قابل حملی خواهید داشت که در هر سمت از استخر می توانید استفاده کنید . ابعاد دقیق استخر پیش ساخته 7 متری سفارش اروپا به طول 732 سانتی متر بوده و عرض آن نیز 366 سانتی متر می باشد ، برای همین با یک استخر سایز بزرگ سر و کار خواهید داشت که می تواند تمامی انتظارات شما را از یک استخر ویلایی بزرگ برآورده کند .

استخر پیش ساخته ۷ متری اینتکس با لوازم کامل یکی از کامل ترین و پر فروش ترین استخر های آماده و پرتابل بوده که دارای کاربرد های بسیار بالایی می باشد. این استخر پیش ساخته دارای ساختار مشابه سایر مدل های تولید شده ۷ متری بوده که تنها از نظر لوازم جانبی با هم تفاوت دارند. اصولا استخر های پیش ساخته ۷ متری به عنوان یکی از بزرگترین استخر های پیش ساخته تولید شده علاوه بر تفریحات آبی به عنوان پرورش ماهی و کشاورزی نیز استفاده می شوند به همین دلیل همیشه در کنار داشتن قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه نسبت به استخر های بتنی و سنتی کاربرد بسیار بالایی خواهند داشت. نحوه راه اندازی استخر های پیش ساخته بسیار آسوده تر بوده و زمان کمی از مصرف کنندگان خواهد گرفت. بنابراین اصولا از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند. اما در ادامه برای بررسی بیشتر این استخر به توضیحات کامل تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و نوع ساختار بدنه استخر پیش ساخته ۷ متری اینتکس به شکل مستطیلی طراحی شده به همین دلیل امکان تفریحات آبی را به راحتی فراهم می سازد. این استخر از دو قسمت اصلی ساخته شده که یکی بدنه اصلی و دیگری پایه های نگهدارنده می باشد. در صورت نبود هر کدام از این قسمت ها امکان نصب استخر فراهم نخواهد بود. ساختار این محصول به گونه ای بوده که می بایست پایه ها در داخل بدنه قرار گیرند تا بدنه اصلی استحکام لازم را به خود بگیرد. روی بدنه اصلی دو دریچه تخلیه آب و دو دریچه آب برای عبور آب استخر از دستگاه پمپ تصفیه می باشد. طراحی ظاهری فضای داخل استخر به شکل کاشی وار بوده که در زمان جاری نمودن آب درون استخر ظاهر زیبایی به خود می گیرد.

جنس بدنه و پایه های استخر

جنس بدنه ای برای این محصول در نظر گرفته شده از نوع پلاستیک PVC با الیاف شمعی و برزنت بوده که به شکل ترکیبی در این کالا استفاده شده است. این ترکیب جنس بدنه باعث ایجاد ساختار سه لایه شده تا در نهایت استحکام و مقاومت بدنه را در برابر ساییدگی های سطحی ، شرایط جوی مختلف و همچنین دما و فشار آب به همراه خواهد داشت. به همین جهت می توان با خیالی راحت از این استخر در فضای باز نیز استفاده نمود. جنس بدنه این محصول در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود. همانطور که اشاره کردیم بدنه اصلی توسط پایه های مخصوص راه اندازی می شود. این پایه ها از جنس آلومینیوم ضد زنگ و گالوانیزه بوده که با داشتن وزن کم تحمل وزن بالایی را خواهند داشت. این پایه همچون جنس بدنه در صورت قرار گرفتن در فضای باز آسیبی نخواهند دید.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که استخر پیش ساخته ۷ متری اینتکس داشته معادل (طول: ۷۳۲ سانتی متر ، عرض: ۳۶۶ سانتی متر ، ارتفاع: ۱۳۲ سانتی متر) بوده که به عنوان دومین استخر پیش ساخته عرضه شده است. این ابعاد شامل تمام قسمت های راه اندازی شده بدنه بوده که در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتیس توسط انواع وسیله های نقلیه چهار چرخ قابل حمل باشد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا لبه استخر بوده بنابراین عمق مفید آن به ۱۲۰ الی ۱۲۵ سانتی متر می رسد. این عمق مفید قادر است تا مقدار ۳۱۸۰۵ لیتر آب را در خود جای دهد. ظرفیت آبی که شامل حجم ۸۰ درصدی بدنه خواهد شد. وزن این محصول در حالت پر شده از آب حدود ۳۲ تن و در حالت بسته بندی با احتساب لوازم جانبی ۱۹۸.۴ کیلوگرم خواهد بود. با توجه به این ابعاد ذکر شده می بایست در زمان راه اندازی مقداری فضای بیشتر از ابعاد اصلی را در نظر بگیرید تا امکان دسترسی به تمام نقاط استخر فراهم باشد.

لوازم جانبی همراه استخر

استخر پیشض ساخته ۷ متری اینتکس با لوازم کامل بیشتری لوازم جانبی را در خود داشته از جمله مهمترین آنها پمپ شنی ۲۲۰ ولتی برای تصفیه و پاک سازی آب استخر می باشد. این پمپ تصفیه قدرت بالایی داشته و توسط شن های سیلیس کار خواهد کرد. برای مراقبت های بیشتر از این کالا یک درپوش و زیرانداز نیز برای آن در نظر گرفته شده است. استفاده عادی از استخر بسیار سخت خواهد بود بنابراین یک نردبان پیش ساخته در بسته بندی استخر قرار داده شده که نیاز به نصب مجزا خواهد بود تا به راحتی از این محصول استفاده کنید. برای پاک سازی سطح آب و فضای داخل بدنه یک جاروی اسکیمر نیز در نظر گرفته شده است. برای تفریحات بیشتر روی آب یک تور والیبال نیز در بسته بندی استخر قرار داده شده که بر روی لبه استخر نصب می شود.

نحوه راه اندازی استخر

برای راه اندازی استخر پیش ساخته ۷ متری اینتکس با لوازم کامل دو راه در پیش روی مصرف کنندگان است: راه اول نصب این استخر توسط خود مصرف کننده با دانش قبلی و یا با استفاده از پکیج آموزشی تصویری قرار داده شده در بسته بندی استخر. در صورت نصب استخر مورد نظر توسط خود می بایست به این نکته توجه داشته باشید که استخر شما دیگر شامل ضمانت نشده و خدمات پس از فروش آن شامل هزینه خواهد شد. راه دوم نصب استخر توسط کارشاناسان شرکت اینتکس بوده که با سرعت و اطمینان بالاتری اقدام به راه اندازی آنها خواهند کرد. در این صورت استخر پیش ساخته مورد نظر شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش نیز خواهد شد. فروشگاه محصولات بادی اینتکس این استخر ها را با بهترین قیمت اقدام به عرضه به تمامی نقاط ایران در کمترین زمان ممکن کرده و نصب این استخر ها را نیز در بسیاری از شهر های ایران انجام خواهند داد.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب31805 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی ، جاروی اسکیمر ، تور والیبال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...