استخر فریمی مستطیلی خانواده آبی

bestway 56430

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مستطیلی خانواده آبی

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی در رنگ آبی از سری استخر های ساده با قابلیت نصب در مدت زمان کم از سوی شرکت بست وی که برای انواع تفریحات آبی طراحی و تولید شده است. محصولی شیک با ابعاد و ظرفیت بسیار مناسب که قابلیت استفاده برای تمام سنین را به ارمغان می آورد. این استخر بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی داشته که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دمای متفاوت آب خواهد داشت. بدنه ای که توسط فریم و یا همان پایه های نگهدارنده آلومینیومی/ فایبرگلاسی نصب و راه اندازی می شود. این فریم ها نیز از مقاومت بالایی برخوردار بوده و ضد زنگ خواهند بود. نصب و راه اندازی این استخر مدت زمان کمی را از مصرف کننده خواهد گرفت. اما از ویژگی های بسیار خوب این کالا  می توان به داشتن دریچه مخصوص پر و خالی نمودن آب از بدنه و سه نوع رنگبندی اشاره نمود.

نقد و بررسی استخر فریمی مستطیلی خانواده آبی

استخر فریمی مستطیلی خانواده آبی یکی از محصولات جدید و بسیار زیبای شرکت بست وی می باشد که اخیرا در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول مناسب استفاده تمامی سنین اعم از کودکان و بزرگسالان می بشاد و به همین سبب توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین استخر های پیش ساخته این شرکت تبدیل شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این محصول بپردازیم.

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته :

این محصول دارای طراحی ساده و بسیار شیکی می باشد که توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و به یکی از محصولات پر فروش این شرکت تبدیل شود. اصولا طراحی یکی از بخش های مهم در تولید یک محصول به حساب می آید که شرکت بست وی به وسیله طراحان کار بلدی که دارد توانسته است محصولات بسیار زیبا و منحصر به فردی را تولید کند. فرم کلی این استخر به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ آبی می باشد. این محصول توسط تعدادی پایه بر روی سطح زمین قرار می گیرد و شما می توانید از آن در حیاط منزل و یا پشت بام خود استفاده کنید.

جنس و کیفیت بدنه استخر پیش ساخته :

یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در خرید یک محصول باید به آن توجه نمود. جنس هر محصول مهمترین قسمت آن محصول می باشد. تمامی ما نگرانی هایی از بابت جنس همانند دوام و کیفیت داریم که شرکت بست وی توانسته است با محصولات با کیفیتی که تولید می کند، کالای مرغوبی را به مشتری خود ارائه داده و رضایت تمامی آن ها را جلب کند. بدنه این محصول از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی بوده که دارای مقاومت بسیار بالایی در انواع شرایط جوی و انواع دمای آب دارد. همچنین این بدنه بسیار محکم بوده و به خوبی می تواند فشار آب درون استخر را تحمل کند و حتی می توانید بدون هیچ گونه نگرانی و با خیال راحت هنگامی که درون آب هستید به آن تکیه داده و استراحت کنید.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته :

این استخر پیش ساخته دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند که این خود یک مزیت نسبت به سایر استخر های پیش ساخته می باشد تا افرادی که دارای محیط کوچکی می باشند، بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. این محصول در ابعادی از جمله طول: 259 سانتی متر، عرض: 170 سانتی متر و ارتفاع: 61 سانتی متر طراحی و ساخته شده است که ارتفاع آن به گونه ای است که تمامی سنین می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه خطری از آن استفاده کنند. وزن این استخر پیش ساخته 47 کیلو گرم بوده و دارای ظرفیت آب 1200 لیتر می باشد که با توجه به بدنه بسیار محکمی که این استخر دارد، به راحتی می تواند این حجم از آب را تحمل کند.

طریقه راه اندازی :

یکی از مزیت هایی که این استخر نسبت به سایر استخر های پیش ساخته دارد این است که این محصول قابل نصب و جمع در مدت 10 دقیقه می باشد که شما می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه اتلاف وقتی نصب و جمع کرده. برای راه اندازی این محصول می توانید از کارشناسان نصب ما کمک بگیرید تا در محل مورد نظر شما حاضر شوند و خدمات مورد نظر را به شما ارائه دهند. لازم به ذکر است که اگر کارشناسان ما این استخر را نصب کنند، استخر شامل 1 سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش می شود تا شما از کیفیت محصول خود خاطر جمع باشید. همچنین می توانید تمامی سوالات خود را در باره تمامی این محصولات از کارشناسان ما بپرسید.

جمع بندی :

استخر فریمی مستطیلی خانواده آبی یک وسیله تفریحی آبی بسیار دوست داشتنی به شمار می آید که تمامی افراد اعم از کودک و بزرگسال می توانند از آن استفاده کنند و درون آن به تفریح و نشاط بپردازند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوعمستطیلی آبی
ظرفیت آب1200 لیتر
طول259 سانتی متر
عرض170 سانتی متر
ارتفاع61 سانتی متر
جنس بدنهPVC با الیاف شمعی برزنتی
جنس پایه هاآلومینیومی/فایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپ----
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هاشرکت سازنده: بست وی
وزن: 47.4 کیلوگرم
دارای رنگ بندی
دارای دریچه ورود و خروج آب
قابل نصب و جمع در مدت زمان 10 دقیقه
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...