استخر فریمی مستطیلی 488 × 244 × 122 با پمپ فیلتری

bestway 56670

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مستطیلی 488 × 244 × 122 با پمپ فیلتری

استخر فریمی مستطیلی با ابعاد 488 × 244 × 122 همراه با پمپ تصفیه فیلتری یکی از پر فروش ترین و مناسب ترین استخر های پیش ساخته برای استفاده در فضای شخصی بوده که به عنوان یکی از جدید ترین استخر های فریمی مستطیلی پیش ساخته عرضه می شود. این استخر آماده پرتابل در واقع نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای استفاده در صنعت پرورش ماهی نیز بسیار کاربرد خواهد داشت. بسیاری از افراد برای صرفه جویی در هزینه خود به جای احداث استخر های بتنی اقدام به خرید چنین استخر های پیش ساخته ای می کنند. اما این استخر بدنه ای ساحخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی داشته که بدنه ای با کیفیت بالایی را ایجاد کرده است. این بدنه دارای انعطاف بالا می باشد تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم کند تا در نهایت توسط وسیله های نقلیه به راحتی در هر مکان حمل و جا به جا شود. اما بدنه اصلی این محصول به وسیله فریم یا همان پایه های فلزی راه اندازی شده که از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشند. این پایه ها در سایز های مختلف با تحمل وزن بالایی ساخته شده که به صورت توکار و روکار برای نصب و راه اندازی این استخر استفاده می شوند. از دیگر ویژگی های خوب این محصول تفریحی آبی می توان به داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 3028 لیتر در ساعت اشاره کرد. گرچه برای این استخر پیش ساخته می توان از پمپ تصفیه آب های شنی نیز به کار برد. یک نردبان پیش ساخته که خود نیاز به نصب داشته برای وارد و خارج شدن راحت از این استخر در بسته بندی قرار داده شده است. همچنین برای مراقبت بیشتر از بدنه یک زیرانداز و درپوش نیز برای استخر در نظر گرفته شده تا این استخر با خیالی راحت در فضای باز نیز قابل استفاده باشد.

نقد و بررسی استخر فریمی مستطیلی 488 × 244 × 122 با پمپ فیلتری

استخر فریمی مستطیلی 488 × 244 × 122 با پمپ فیلتری از سری استخر های پیش ساخته اورجینال فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با فروش بی واسطه این محصولات ، قیمت استخر فریمی را کاهش داده و آن را با قیمت ارزان به فروش می رساند . استخر های پیش ساخته ، از سری استخر های آماده ای هستند که می توانید آن را به آسانی و بدون نیاز به زمان زیادی راه اندازی و استفاده کنید . با توجه به ویژگی هایی که این استخر فریمی داشته و دارای امکانات و تجهیزات کاملی است ، استفاده از آن به عنوان استخر خانگی و ویلایی بسیار مناسب می باشد ، به همین دلیل نیز فروش بسیار خوبی را داشته و طرفداران زیادی را دارد . 

ساخت و نوع طراحی استخر فریمی

با توجه به نام این محصول می توان پی برد که نوع ساخت این استخر پیش ساخته به صورت فریمی می باشد . استخر های فریمی از دسته بندی های پر فروش استخر ها هستند ، چرا که این نوع به دلیل داشتن پایه ها و فریم مقاوم ، بسیار مقاوم و مستحکم هستند و به سختی آسیب می بینند ، به همین دلیل نیز عمدتا افرادی که به دنبال یک استخر آماده برای مصارف دائمی و طولانی مدت هستند ، استخر های پیش ساخته فریمی را خریداری می کنند . این استخر قابلیت راه اندازی بر روی زمین را دارد ، یعنی می توانید آن را به صورت روکار استفاده کنید . استفاده روکار دارای مزیت هایی است که می توان به عدم نیاز به حفاری زمین و یا راه اندازی استخر حتی در طبقات یک ساختمان نیز اشاره کرد . 

استخر پیش ساخته فریمی فوق در واقع از دو بخش پایه و بدنه تشکیل شده است که پایه ها در اتصال به یکدیگر تشکیل فریم و چارچوب استخر را می دهند و می توانند بدنه را بر روی خود قرار دهند . دوام و کیفیت پایه ها بسیار مهم است زیرا باید وزن بالای آب را به خوبی تحمل کند . استخر فریمی مستطیلی در طول 488 سانتی متر و عرض آن نیز 244 سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده تمامی سنین می باشد . کودکان نیز می توانند با نظارت بزرگ تر ها به بازی و تفریح بپردازند . شیرجه زدن در این استخر توصیه نمی شود چرا که عمق آن 122 سانتی متر است که ممکن است از با کف استخر برخورد داشته باشید .

جنس استخر پیش ساخته

جنس استخر پیش ساخته می تواند دوام و استحکام محصول را مشخص کند ، لذا هر چه اجناس استفاده شده کیفیت بالایی داشته باشند ، استخر نیز کارایی و دوام بهتری خواهد داشت . بست وی تولید کننده استخر فریمی مستطیلی 488 × 244 × 122 با پمپ فیلتری می باشد که برای ساخت بدنه این محصول از pvc برزنتی با الیاف شمعی استفاده کرده است . این جنس در واقع از دو لایه پی وی سی و برزنت با لیاف شمعی ساخته شده است که هر دو این اجناس ضد آب است .

پی وی سی پلاستیک طبیعی منعطفی است که حتی از آن برای ساخت بدنه محصولات بادی به ویژه استخر بادی استفاده می شود . این جنس عایق بسیار عالی می باشد . از سوی دیگر استفاده از برزنت با لیاف شمعی سبب شده است که این استخر دوام بالایی در برابر وزن آب داشته باشد . پایه های محصول نیز از آلومینیوم که یکی از مقاوم ترین و البته سبک ترین فلزات می باشد ساخته شده است .

پمپ تصفیه آب استخر

بست وی معمولا برای بیشتر استخر های پیش ساخته خود که ظرفیت بالایی دارند ، پمپ تصفیه آبی متناسب با ظرفیت استخر قرار داده است تا مشتریان بتوانند با استفاده از پمپ های تصفیه آب مخصوص ، آب موجود در استخر را مرتب تصفیه کرده و از آن مراقبت کنند ، بدون اینکه هزینه زیادی را بابت هزینه آب بدهند . با توجه به ظرفیت 11532 لیتری این استخر ، پمپ تصفیه آب 3028 لیتری طراحی شده است که می تواند این حجم را در کمتر از 5 ساعت تصفیه کند . برای راه اندازی پمپ تصفیه و اتصال آن به استخر ، دو دریچه ورود و خروج آب قرار گرفته است که می توانید با شلنگ های موجود ، اتصال را انجام دهید . این پمپ با برق شهری کار می کند .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب11532 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض244 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتر
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، نردبان ، درپوش و زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...