استخر فریمی مستطیلی 549 × 274 × 122 با پمپ فیلتری

bestway 56466

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مستطیلی 549 × 274 × 122 با پمپ فیلتری

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی با ابعاد 549 × 274 × 122 همراه با پمپ تصفیه آب فیلتری یکی از بزرگترین استخر های پیش ساخته تولید شده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان که برای تفریحات آبی تولید شده است. این استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی در ابعاد مختلفی تولید شده و به دلیل داشتن کیفیت ساخت بالا علاوه بر تفریحات آبی و شنا برای پرورش ماهی استفاده می شود. این استخر به گونه ای تولید شده که امکان حمل و جا به جایی آن در هر مکان مختلفی فراهم می باشد. نوع جنس آن از PVC برزنتی با لایه های داخلی الیاف شمعی بوده که ساختار بدنه سه لایه ایجاد کرده است. این بدنه تحمل فشار بالایی داشته و می تواند در شرایط جوی مختلف در فضای باز استفاده شود. بدنه ای که توسط پایه های آلومینیومی راه اندازی شده و به راحتی جمع می شود. این کالا به همراه خود از یک پمپ تصفیه آب فیلتری بهره مند بوده که قادر است در هر ساعت 3785 لیتر آب را تصفیه می کند. همچنین یک درپوش و زیرانداز برای مراقبت بیشتر از این استخر در نظر گرفته شده است. برای استفاده راحت از این محصول یک نردبان پیش ساخته در بسته بندی قرار داده شده است.

نقد و بررسی استخر فریمی مستطیلی 549 × 274 × 122 با پمپ فیلتری

استخر فریمی مستطیلی 549 × 274 × 122 با پمپ فیلتری از سری مدل استخر های پیش ساخته 4 متری فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با تکنولوژی های برتر توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و تولید شده است . استخر های پیش ساخته به خصوص استخر های فریمی از محبوب ترین محصولات آماده ای هستند که می توانید از آن ها به عنوان یک استخر کامل برای ویلا و خانه استفاده کنید . این محصولات دارای دوام و استحکام بالایی بوده که به شما اجازه خواهد داد تا از آن به صورت دائمی استفاده کنید . اگر به دنبال استخری بی دردسر و ارزان قیمت هستید ، بدون شک استخر فریمی گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود . این محصولات ویژگی های بسیار خوبی دارد که در بخش های بعدی به آن اشاره خواهیم کرد .

طراحی و نوع سازه استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته در تنوع طرحی و ساختار سازه ای می باشند که می توانید به دلخواه و ویژگی هر یک از آن ها ، اقدام به خرید استخر کنید . استخر فریمی فوق همانطور که از نامش مشخص می باشد به صورت فریمی طراحی شده است . استخر های فریم دار مقاوم ترین نوع در میان استخر های پیش ساخته هستند که اغلب از آن ها به عنوان استخر دائمی ویلایی و خانگی استفاده می شود که دوام بسیار خوب آن ، سبب شده حتی از آن برای مصارف کشاورزی و صنایع دیگر نیز استفاده شود . استخر فریمی مستطیلی از دو قسمت بدنه و پایه یا همان فریم تشکیل شده است که پایه ها وظیفه نگهداری بدنه را بر روی خود دارند . این پایه ها قابل راه اندازی بر روی زمین بوده و نیازی نیست که زمین را حفاری کنید تا استخر را در داخل آن قرار دهید ، برای ورود و خروج به داخل استخر نیز نردبانی طراحی شده است که می توانید از آن طریق به راحتی به داخل استخر رفته و از آن خارج شوید . بر روی بدنه استخر دریچه هایی به منظور تخلیه و همچنین نصب پمپ تصفیه قرار دارد که می توانید از آن ها بهره مند شوید .

جنس استخر فریمی

همانطور که در بخش طراحی و نوع سازه استخر پیش ساخته اشاره شد ، این محصول از دو قسمت پایه و بدنه تشکیل شده است که برای هر یک از آن ها از جنسی متفاوت استفاده شده است . بست وی برای ساخت بدنه از پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی و برای پایه های آن از آلومینیوم استفاده کرده است . مهم ترین هدف شرکت بست وی نیز استفاده از اجناسی با دوام و مقاوم است که در عین ضد آب بودن ، وزن سبکی نیز داشته باشد ، به همین دلیل نیز از این اجناس عالی استفاده کرده است چرا که ضد آب هستند و طول عمر بالایی دارند . استفاده از پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی سبب شده است که این پارچه ضد آب ضخامت بالایی نیز داشته باشد و بتواند وزن آب را تحمل کند . پایه ها نیز دوام و استحکام بالایی دارند چرا که از فلز آلومینیوم ساخته شده اند .

پمپ تصفیه آب فیلتری

از نمونه لوازم بسیار ضروری یک استخر بزرگ و با ظرفیت بالا می توان به پمپ تصفیه آب اشاره کرد که می توانید با استفاده از آن به راحت ترین حالت ممکن ، بدون اینکه آبی هدر برود و یا هزینه زیادی را بابت آب بپردازید ، آب را تصفیه کرده و کثیفی ها را بزدایید . پمپ تصفیه ای که برای این استخر در نظر گرفته شده است از نوع فیلتری قابل تعویض می باشد که قادر به تصفیه 3785 لیتر آب را در یک ساعت دارد که می توان گفت به طور میانگین می تواند در کمتر از 3 ساعت ظرفیت کلی استخر را که 14812 لیتر است را تصفیه نماید .

خدمات پس از فروش استخر فریمی

فروشگاه تهران اینتکس برای جلب رضایت مشتری و همچنین راهنمایی آن ها ، خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته را ارائه کرده است که خریداران می توانند پس از خرید استخر فریمی خود از آن بهره مند شوند . شما می توانید برای نصب و راه اندازی استخر خود در محل مورد نظر و در سراسر ایران از نصاب های متخصص فروشگاه استفاده کنید . همچنین برای جابجایی ، تعمیرات و .... نیز می توانید از فروشگاه کمک بگیرید . 

نوعمستطیلی
ظرفیت آب14812 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3785 لیتر
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، نردبان ، درپوش و زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...