استخر فریمی مستطیلی 671 × 366 × 132 با پمپ شنی

bestway 56471

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مستطیلی 671 × 366 × 132 با پمپ شنی

استخر فریمی مستطیلی با ابعاد 671 در 366 در 132 سانتی متر همراه با پمپ تصفیه آب شنی که یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس محسوب می شود. این استخر در واقع در دو مدل مختلف تولید شده که تنها تفاوت بین آنها در نوع پمپ تصفیه آب می باشد. گفتنی است که این مدل به دلیل داشتن پمپ تصفیه آب شنی علاوه بر عمل پاک سازی آب عمل شفاف سازی را نیز توسط شن سیلیسی که جداگانه برای آن در نظر گرفته می شود انجام خواهد داد. اما از نظر کیفیت و جنس بدنه مشابه یکدیگر هستند. بدنه ای با ساختار سه لایه از PVC برزنتی با الیاف شمعی که مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف داشته اما در عوض انعطاف بالایی نیز خواهد داشت تا در حجم و اندازه های کوچکتری برای حمل آسان تر و کم جا گیر تر قابل جمع شدن باشد. البته پایه های یا همان فریم های متعددی برای نصب و راه اندازی این استخر در نظر گرفته شده که از جنس آلومینیوم ضد زنگ گالوانیزه ساخته شده و دارای تحمل وزن بالایی خواهند بود. به جز پمپ تصفیه آب یک نردبان پیش ساخته برای استفاده راحت تر از استخر و یک درپوش و زیرانداز برای مراقبت های بیشتر از بدنه اصلی برای استخر مربوطه در نظر گرفته شده است.

نقد و بررسی استخر فریمی مستطیلی 671 × 366 × 132 با پمپ شنی

استخر فریمی مستطیلی 671 × 366 × 132 با پمپ شنی از سری استخر های پیش ساخته با ابعاد بزرگ کمپانی بست وی است که در سال جاری تولید و روانه بازار های جهانی شد ، این محصول در بدو ورود خود به بازار توانست به فروش بسیار بالایی دست یابد چرا که تمامی ویژگی های یک استخر خانگی ایده آل و مناسب را داشت ، این محصول به دلیل پرتابل بودن یکی از برترین است استخر های موجود در بازار است که می توانید آن را جایگزین خوبی برای استخر های بتنی قرار دهید ، در ادامه این مطلب با نقد و بررسی بیشتر محصول ما را همراهی کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

استخر های پیش ساخته شرکت بست وی از نظر ساختار ممکن است کمی شباهت و کمی تفاوت با یکدیگر داشته باشند ، این محصول در شکل هندسی مستطیلی ساخته شده است به همین جهت نیز به استخر فریمی مستطیلی 671 × 366 × 132 با پمپ شنی شناخته شده می باشد ، این محصول از دو قسمت بدنه و پایه ها تشکیل شده است که با اتصال به یکدیگر فرم اصلی استخر را به خود می گیرند ، اتصال ستون ها و قرار گیری آن ها در داخل بدنه و سپس سوار کردن بدنه و ستون ها بر روی پایه ها موجب می شود تا شما یک استخر پیش ساخته و از قبل آماده شده را تنها راه اندازی کنید . در کنار محصول وسایل دیگری چون نردبان برای ورود و خروج راحت تر و پمپ تصفیه برای تمیز نگه داشتن آب استخر وجود دارد که می توانید از آن ها بهره مند شوید ، پمپ تصفیه ای که بست وی برای این استخر پیش ساخته بزرگ در نظر گرفته است از نوع فیلتری شنی با قدرت تصفیه بالا می باشد .

جنس بدنه و پایه ها

استخر پیش ساخته زیبای فوق از بدنه ای با جنس pvc برزنتی با الیاف شمعی ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی را دارد ، pvc از سری اجناس لاستیکی با قدرت کشسانی بالا می باشد که در برابر فشار های بسیار بالا و نفوذ آب به طرف دیگر مقاوم است ، از این جنس در ساخت بسیاری از محصولات بادی به ویژه استخر بادی ، تشک بادی روی آب و ... استفاده می شود ، این لایه در کنار لایه برزنتی با الیاف شمعی و ابریشمی باعث شده تا استحکام بدنه بیشتر شود ، بدین ترتیب بدنه قادر است وزن بسیار بالای حجم 26845 لیتری آب را تحمل کند بدون اینکه پاره شود و یا آسیب ببیند . لازم به ذکر است که دوام این لایه ها در مجاورت با رطوبت و دماهای مختلف محیطی و یا آب داخل استخر نیز بسیار بالاست و به هیچ عنوان پوسیده و یا نازک نمی شود . پایه ها یا همان فریم استخر پیش ساخته فوق نیز از جنس بسیار مقاوم و سبک آلومینیوم ساخته شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

همانطور که در نام استخر پیش ساخته فوق مشخص است این محصول در ابعاد ( طول : 671 سانتی متر ، عرض : 366 سانتی متر و ارتفاع : 132 سانتی متر ) تولید شده که می توان گفت ابعادی بزرگ و مناسب دارد ، این ابعاد ابعادی استاندارد برای استفاده خانگی می باشد تا مشتریان بتوانند با اطمینان خاطر اقدام به خرید استخر پیش ساخته خود کنند . محصول فوق وزنی برابر با 146.6 کیلوگرم دارد که می توان آن را به کمک وسیله نقلیه جابجا کرد و به صورت تکه تکه آن را تا محل نصب حمل کرد . ظرفیت کلی این استخر پیش ساخته نیز 26845 لیتر می باشد که به همین دلیل بست وی یک پمپ تصفیه فیلتری از نوع شنی با قدرت 5678 لیتر در ساعت در کنار محصول به منظور تصفیه هر چه بهتر این حجم از آب قرار داده است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی این استخر پیش ساخته در دفترچه راهنما و همچنین در DVD های فشرده آموزشی آورده شده است که می توانید با مطالعه و مشاهده آن ها نسبت به راه اندازی استخر فریمی مستطیلی 671 × 366 × 132 با پمپ شنی اقدام نمایید اما راه اندازی نامناسب ممکن است در آینده خساراتی را به محصول به خصوص به پایه ها وارد شود در نتیجه پیشنهاد می کنیم که راه اندازی استخر خود را به نصاب های با تجربه بسپارید . بست وی برای نگهداری هر چه بهتر استخر پیش ساخته در کنار آن درپوش ، زیر انداز ، پمپ تصفیه و ... قرار داده است که می توانید از آن ها استفاده کنید ، شما عزیزان همچنین می توانید با خرید توری و جارو اسکیمر برای جمع کردن آشغال های موجود در استخر نیز کمک بگیرید .

سخن پایانی

بی شک استخر فریمی مستطیلی 671 × 366 × 132 با پمپ شنی یکی از مناسب ترین و استاندارد ترین استخر ها برای مصارف خانگی می باشد ، همچنین وجود لوازم کامل در کنار محصول نگهداری آن را راحت تر کرده است ، شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس تماس حاصل فرمایید .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب26845 لیتر
طول671 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 5678 لیتری
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، نردبان ، درپوش و زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...