استخر فریمی کودک بست وی با طول 162

bestway 56218

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی کودک بست وی با طول 162

استخر پیش ساخته فریمی کودک بست وی محصولی با کیفیت و مقاومت بالا می باشد که مناسب برای کودکان سنین بالای 2 سال می باشد . طول و عرض این استخر 162 سانتی متر بوده و دارای ارتفاع 35.5 سانتی متری می باشد که اندازه ی مناسبی برای استفاده کودکان می باشد . رنگ بندی شاد این محصول نیز موجب این می شود تا کودکان از استفاده از این محصول لذت ببرند . از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت نصب سریع و آسان آن اشاره کرد . 

نقد و بررسی استخر فریمی کودک بست وی با طول 162

استخر فریمی کودک بست وی با طول 162 از نمونه استخر های پیش ساخته فریمی کوچکی می باشد که برای سنین کودکان و رده سنی زیر 7 سال طراحی و تولید شده است . این استخر فریمی به دلیل نوع طراحی و جنسی که دارد از مدل های بادی بسیار مقاوم بوده و حتی می توانید از آن به صورت دائمی نیز استفاده کنید . آسیب پذیری در این استخر ها بسیار کم تر از مدل های بادی بوده و به همین دلیل طول عمر بیشتری را نیز خواهد داشت ، به خصوص اینکه محصول برای کودکان می باشد . پیشنهاد ما به کسانی که به دنبال استخری خانگی با دوام و ایده آل هستند ؛ خرید استخر فریمی کودک بست وی می باشد . شما را در ادامه بیشتر با این محصول پر فروش آشنا خواهیم کرد .

طراحی و تولید استخر فریمی کودک بست وی

تولید کننده استخر فریمی کودک فوق شرکت بست وی می باشد که این محصول را به صورت مربعی با طول هر ضلع 162 سانتی متری طراحی کرده است که دارای عمقی 21 سانتی متری نیز می باشد . این عمق پایین هیچ خطری را برای کودکان ایجاد نخواهد کرد و آن ها حتی می توانند در درون این استخر نشسته و یا بایستند . بست وی این محصول را در سه رنگ مختلف آبی ، سبز  و نارنجی طراحی کرده است که می توانید به دلخواه کودکان آن ها را خریداری کنید . نوع طراحی این محصول به صورت فریمی می باشد که فریم محصول بدنه را به صورت ایستاده نگه داشته است تا بتوانید داخل آن را با آب پر کنید .

جنس استخر فریمی کودک

برای ساخت این استخر پیش ساخته فریمی از دو بخش بدنه و پایه استفاده شده است که جنس آن ها متفاوت از یکدیگر است . بست وی برای تولید این استخر فریمی کوچک نیز به مانند استخر های بزرگ پیش ساخته خود از جنس برزنت برای ساخت بدنه و از آلومینیوم برای ساخت پایه ها استفاده کرده است ، زیرا این دو جنس در کنار هم دارای دوام و استحکام بسیار خوبی هستند که سبب شده تا مدل های بزرگ تر را نیز از این اجناس تولید کنند . برزنت و آلومینیوم هر دو ضد آب هستند ، به همین دلیل نیز در مجاورت با آب آسیبی نخواهند دید . 

راه اندازی استخر پیش ساخته

شما می توانید این استخر پیش ساخته را به سهولت راه اندازی کنید ، بدون اینکه نیازی به استفاده از نصاب های فروشگاه اینتکس باشد . شما می توانید این محصول را در کمتر از 30 دقیقه نصب و راه اندازی کنید تا کودکان به بازی ها و تفریحات شاد و سرگرم کننده آبی بپردازند . بهتر است که به کودکان گوشزد کنید که داخل این استخر پیش ساخته شیرجه یا پشتک نزنند . برخورد اجسام تیز و برنده به استخر سبب آسیب دیدن استخر خواهد شد ، بنابراین از برخورد اینگونه از اجسام اجتناب کنید . بهتر است که در هنگام راه اندازی از اتصال محکم پایه ها به یکدیگر اطمینان حاصل فرمایید . بهتر است از زیرانداز استفاده کرده و استخر را در زمین های آسفالت و سنگی راه اندازی نکنید .

تعمیرات استخر فریمی بست وی

ممکن است با نگهداری نادرست از سمت کودکان ، استخر های پیش ساخته نیز گاهی آسیب ببینند . محتمل ترین نوع آسیب دیدگی سوراخ شدن و پاره شدن بدنه می باشد که عمدتا با برخورد اجسام تیز و یا عدم استفاده از زیرانداز برای قرار دادن استخر بر روی آن می باشد . جابجایی استخر در زمانی که پر است ، می تواند سبب ساییدگی در بخش کف استخر شود . بنابراین بایستی به درستی از استخر های پیش ساخته استفاده کنید . و اما در صورت آسیب دیدن نبایستی استخر را دور بیاندازید ، چرا که می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص ، استخر خود را تعمیر کرده و به مانند روز اول از آن ها استفاده کنید .

نوعمربعی
ظرفیت آب771 لیتر
طول162 سانتی متر
عرض162 سانتی متر
ارتفاع21.3 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ-----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای رنگ های نارنجی ، سبز و آبی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 10 دقیقه
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...