استخر فریمی گرد 107 × 427 جدید با پمپ 12 ولت

intex 26310GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی گرد 107 × 427 جدید با پمپ 12 ولت

استخر فریمی گرد 107 × 427 جدید با پمپ 12 ولتی مدلی دیگر از استخر های پیش ساخته گرد فریمی 2018 اینتکس بوده که دارای پمپ تصفیه آبی با قدرت تصفیه 3407 لیتر در ساعت بوده که توسط برق 12 ولتی کار می کند. این استخر از نظر ساختار و جنس بدنه با مدل مشابه خود تفاوتی نداشته و ساخته شده از PVC برزنتی و الیاف شمعی می باشد. جنس بدنه این کالا کیفیت ساخت بالایی داشته و به دلیل بهره مند بودن از ساختار سه لایه مقاومت بالایی در برابر دما و فشار آب ، شرایط جوی مختلف و همچنین ساییدگی های سطحی خواهد داشت. این بدنه همانند دیگر استخر های پیش ساخته فریمی توسط پایه های آلومینیومی راه اندازی خواهد شد. این پایه ها کاملا ضد زنگ بوده به همین دلیل مانند بدنه اصلی در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت کافی را خواهد داشت. این محصول دارای لوازم های جانبی از جمله درپوش و زیرانداز و همچنین نردبان پیش ساخته بوده که از نظر ساختار به مدل مشابه خود تفاوتی نخواهد داشت تنها پمپ تصفیه این استخر بوده که به مدل دیگر خود دارای تفاوت کارکرد خواهد بود.

نقد و بررسی استخر فریمی گرد 107 × 427 جدید با پمپ 12 ولت

استخر فریمی گرد 107 × 427 جدید با پمپ 12 ولت

استخر فریمی گرد 107 × 427 جدید با پمپ 12 ولت یکی از زیبا ترین و جذاب ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که به دلیل داشتن بدنه ای مقاوم و ظاهری زیبا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول مناسب برای استفاده چندین نفر به صورت هم زمان می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

اگر بخواهیم در ارتباط با ارگونومی  ساخت این محصول صحبت کنیم در ابتدا باید عنوان کرد که این محصول ظاهری گرد دارد. در فواصل معین و بر روی هر قسمت از بدنه این محصول یک عدد پایه مقاوم قرار گرفته است که باعث شده تا این استخر به صورت سر پا و مقاوم بایستد. این پایه ها خود دارای ته طرح دار بوده و به گونه ای بر روی زمین قرار می گیرند که استخر از سطح زمین مقداری بالاتر است. هم چنین این پایه ها از سطح بالای استخر نیز به داخل سوق داده شده اند که فوق العاده استحکام این محصول را بالا برده است. در همین ارتباط باید گفت که رنگ این پایه ها به صورت مشکی می باشد. هم چنین این پایه ها توسط قسمتی مستطیلی شکل و سفید رنگ به بدنه چسبیده اند که باعث شده تا تکان نخورند. رنگ بدنه این محصول نیز به صورت یکدست مشکی رنگ می باشد که تنها در بخش جلویی ان و در بالاترین قسمتش نام تجاری شرکت اینتکس با رنگ سفید حک شده است که نشان از اصالت این کالا دارد. علاوه بر این ها بخش های داخلی این محصول نیز به صورت شطرنجی و ساخته شده از رنگ ابی می باشد که فوق العاده زیبا و چشم نواز می باشد. تمام این موارد باعث شده تا یک طراحی بی نظیر را شاهد باشیم.

جنس بدنه

از موارد مهمی که باید به ان اشاره کرد جنس بدنه یک کالا می باشد. این استخر در واقع جزو مقاوم ترین و در عین حال مستحکم ترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد. این محصول بدنه ای از جنس PVC برزنتی و الیاف شمعی دارد که بسیار مقاوم و محکم می باشد. هم چنین پایه های این محصول هم از نوع الومینیومی ساخته شده اند. تمام این موارد طبق استاندارد های بین المللی طراحی و تولید گردیده اند.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول نیز باید خاطر نشان کرد که قطر این استخر 427 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 107 سانتی متر می باشد. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده چندین نفر به صورت هم زمان می باشد. این کالا دارای ظرفیت اب 12706 لیتر بوده که ظرفیت بالایی می باشد. علاوه بر این ها وزن این استخر 62.3 کیلو گرم است که مقداری کار حمل و نقل ان را در هنگام خرید سخت کرده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی و نگهداری از این محصول هم باید خاطر نشان کرد که برای نصب این استخر در ابتدا کافی است تمام قطعات و لوازم جانبی موجود در داخل بسته بندی این محصول را خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس در ابتدا پایه های این استخر را نصب کرده و ان را مقاوم سازی کنید. هم چنین پس از نصب و شکل گیری بدنه و قرار دادن پایه ها و ستون ها بر روی ان این محصول را به صورت مقاوم بر روی زمین سفت کنید تا تکان نخورد. کار نصب این استخر تقریبا زمان گیر است اما پس از نصب ان معمولا نیازی به باز و بسته کردن مجدد ان نخواهید داشت. در همین ارتباط باید برای مراقبت از این محصول نیز خاطر نشان کرد که نباید به بدنه این استخر ضربه وارد کنید چون این کار در بلند مدت دچار اسیب دیدگی بدنه می شود. هم چنین در هنگام نصب باید مراقبت پایه ها و همین طور ستون های این محصول باشید. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال بدون افت کیفیت از این استخر استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر فریمی گرد 107 × 427 جدید با پمپ 12 ولت محصولی بی نظیر می باشد که دارای درپوش و زیر انداز است. هم چنین بر روی این محصول نردبان پیش ساخته هم قرار گرفته است. علاوه بر این ها این محصول دارای دریچه تخلیه اب هم می باشد که از خصوصیات خوب این محصول است. اگر قصد خرید یک استخر پیش ساخته بی نظیر را دارید می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته خریداری نمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب12706 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 12 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...