استخر فریمی 122 × 549 جدید با پمپ 12 ولت

intex 26752GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی 122 × 549 جدید با پمپ 12 ولت

استخر فریمی 122 × 549 جدید با پمپ تصفیه آب 12 ولتی نوعی دیگر از استخر های گرد فریمی با قطر 5.5 متر بوده که تنها تفاوت آن با مدل قبلی در نوع پمپ تصفیه آب آنها می باشد. اما این استخر پیش ساخته مانند مدل مشابه خود تولید شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که بدنه ای سه لایه را ایجاد کرده است. بدنه ای که دارای ضخامت بالایی بوده تا در برابر عواملی مانند فشار و دمای مختلف آب ، ساییدگی های سطحی و حتس استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را از خود نشان دهد. این بدنه توسط فریم های آلومینیومی راه اندازی می شود. فریم هایی که در سایز های مختلف ساخته شده تا با قرار گرفتن در نقاط مختلف بدنه اصلی موجب افزایش استحکام این محصول در زمان استفاده شود. اما از مهمترین لوازم جانبی که همراه این کالا قرار داده شده می توان به پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 5678 لیتر در ساعت ، نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز اشاره نمود. علاوه بر این یک DVD آموزش تصویری نیز در بسته بندی این استخر قرار داده شده است.

نقد و بررسی استخر فریمی 122 × 549 جدید با پمپ 12 ولت

استخر فریمی 122 × 549 جدید با پمپ 12 ولت از سری استخر های پیش ساخته جدید می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است . این استخر دارای بدنه ای ضخیم و در عین حال منعطف می باشد و علاوه بر استفاده های تفریحی می توان از آن استفاده تجاری نیز نمود . این محصول دارای پمپ تصفیه بوده که استخر شما را همواره تمیز نگه داشته و به همین منظور شما تعداد دفعات کمتری احتیاج به تعویض و تخلیه آب استخر خواهید داشت . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر پیش ساخته اینتکس همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

این استخر پیش ساخته به صورت گرد طراحی شده که این گونه طراحی موجب شده تا بر خلاف مدل های مستطیل شکل فضای کمتری اشغال نماید و به همین منظور در هر مکانی قابل استفاده می باشد . در کناره های آن پایه هایی تعبیه شده است که موجب استحکام هرچه تمام تر این محصول شده و در شرایط مختلف جوی مانع از تغییر شکل و آسیب دیدگی استخر شما می شود . علاوه بر این برای این محصول پمپ تصفیه نیز در نظر گرفته شده است که موجب می شود دفعات کمتری آب استخر را تعویض نمایید . همچنین یک زیرانداز برای آن در نظر گرفته شده که در حین استفاده در فضای باز کف استخر شما دچار آسیب دیدگی نشود . علاوه بر این یک دریچه تخلیه آب برای آن تعبیه شده که با استفاده از آن به سرعت می توانید تمام آب درون استخر را تخلیه نمایید . از دیگر لوازم جانبی آن می توان به درپوش ، dvd آموزشی و نردبان اشاره نمود که استفاده آن را برای شما آسان تر می نماید . همچنین شما می توانید از آن به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمایید . 

جنس بدنه

از دیگر نکات حائز اهمیت در رابطه با این محصول می توان به جنس بدنه و پایه های آن اشاره نمود . بدنه این محصول از جنس پی وی سی برزنتی تهیه شده که در برابر تابش نور خورشید ، سرما و شرایط جوی مختلف دیگر دچار پوسیدگی و در حین استفاده ، راه اندازی و ... دچار ساییدگی نخواهد شد . علاوه بر این بسیار منعطف بوده و به راحتی می توان آن را جمع و تبدیل به کوچک ترین سایز ممکن نمود . در قسمت کناری آن نیز پایه هایی تعبیه شده که از جنس آلومینیوم بوده و بسیار مستحکم می باشد .

ابعاد و وزن و ظرفیت

همانطور که ذکر شد این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای قطر 549 سانتی متر و ارتفاع 122 سانتی متر می باشد که از فضای کافی برای تفریح و استفاده های تجاری برخوردار می باشد . ظرفیت آب آن نیز در حدود 24311 لیتر بوده که بسیار مناسب و مطلوب به نظر می رسد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به جنس بدنه و پایه های این محصول ، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و احتیاج به مراقبت های ویژه ای نخواهد داشت . تنها کافیست در حین استفاده در فضای باز از زیرانداز استفاده نموده و از برخورد اشیاء بسیار تیز به آن خود داری نمایید . در صورت بروز آسیب دیدگی نیز می توانید با استفاده از بسته تعمیراتی که برای آن در نظر گرفته شده است این محصول را تعمیر و مجددا مورد استفاده قرار دهید .

جمع بندی

استخر فریمی 122 × 549 جدید با پمپ 12 ولت محصولی جدید و با کیفیت می باشد که می تواند جایگزین مناسبی برای استخر های بتنی باشد . این محصول دارای ابعاد مطلوبی بوده و با توجه به ظرفیت آب آن می تواند گزینه مناسبی برای تفریح های گروهی باشد . این استخر پیش ساخته دارای ضمانت بوده و شما می توانید با خیالی آسوده آن را خریداری نمایید . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نمایید .

نوعگرد
ظرفیت آب24311 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 12 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...