استخر فست ست 457 در 84 با پمپ تصفیه

bestway 57316

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فست ست 457 در 84 با پمپ تصفیه

استخر فست ست 457 در 84 با پمپ تصفیه یکی دیگر از استخر های فست ست بست وی بوده که بر خلاف مدل مشابه خود از لوازم کامل برخوردار می باشد. این محصول یکی از مناسب ترین استخر های ایزی ست برای تفریحات آبی و همچنین برای استفاده در صنعت پرورش ماهی بوده که ساخته شده از جنس PVC و الیاف شمعی برزنتی می باشد. این کالا دارای انعطاف بدنه بالایی بوده به همین دلیل امکان جمع شدن در حجم و اندازه کمتری را خواهد داشت. این استخر لوازم کامل همراه خود داشته که هر کدام کاربرد های خاص خود را خواهد داشت. این محصول در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی بوده و تنها کافیست لبه آن را باد کرده و درون آن را از آب پر کنید تا استخر مربوطه شکل کامل را به خود بگیرد.

نقد و بررسی استخر فست ست 457 در 84 با پمپ تصفیه

استخر فست ست 457 در 84 با پمپ تصفیه

استخر فست ست 457 در 84 با پمپ تصفیه از محصولات زیبا و شکیل شرکت پر طرفدار و محبوب bestway بوده که همانطور که از نام این محصول پیداست همراه با پمپ تصفیه می باشد که به زیبایی طراحی و تولید شده است. ما در این مقاله میخواهیم که با نگاهی دقیق به مزایا و معایب این محصول اشاره کنیم و ارزش خرید این استخر را برای شما بازگو کنیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

افراد زیادی در زمان خرید در نگاه اول به زیبایی و شکل آن محصول نگاه می کنند و در مراحل بعدی به کارکرد و جنس می پردازند شاید شما هم جزو این افراد باشید و باید به شما بگوییم که این محصول جز استخر های زیبا و شکیل بست وی می باشد. این استخر به شکلی گرد طراحی شده تا بر خلاف دیگر استخر های مستطیل شکل جای کمتری را نسبت به محصولات دیگر بگیرد. این استخر به رنگ آبی تولید شده و لبه های آن به شکل برجسته تری نسبت به بدنه استخر طراحی شده تا با بر خورد استخر به مکانی در وهله اول این لبه ها آسیب ببینند و برای استخر مشکلی پیش نیاید. قابل ذکر می باشد که همراه این محصول یک نردنبان آلمینیومی موجود است.

جنس بدنه

اگر اجناس و محصولاتی خریداری کرده ایید که پس از مدتی به دلایلی از کار. افتاده اند یا اینکه دیگر آن کارکرد قبلی خودش را نداشته اند باید به شما بگوییم که این استخر در سالیان سال هم اگر از آن استفاده کنید هیچ مشکلی برایش پیش نخواهید آمد و با خیالی راحت می توانید در هر زمان یا مکانی این استخر را راه اندازی کرده و برای خود و یا خانواده خود استفاده کنید. همانطور که در توضیحات ملاحظه می کنید جنس بدنه این استخر از pvc طرح چرم بوده و دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای قطر 457 سانتی متر، ارتفاع 84 سانتی متر و ظرفیت آبی بالغ بر 9677 لیتر را دارا می باشد. قابل ذکر است که وزن ابن استخر حدود 31.9 کیلو گرم است و همه این سایز بندی ها بر اساس استاندارد جهانی ساخته شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای استفاده از این استخر ایزی ست به یک پمپ بادی نیاز دارید تا آن را باد کرده و راه اندازی کنید که همراه خود این محصول موجود می باشد و با خرید این محصول پمپ را دریافت می کنید. همانطور که گفته شد جنس این محصول بسیار عالیست و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد اما باید احتیاط کرد تا این کالا را از وسایل تیز دور نگه داشت تا آسیبی به آن وارد نشود.

جمع بندی

استخر فست ست 457 در 84 با پمپ تصفیه از محصولات زیبای شرکت بست وی می باشد که به غیر از طراحی چشم گیر و شکیلی که دارد ، دارای جنس و کیفیت بالایی می باشد. وزن این لستخر 31.9 کیلو گرم بوده و جنس آن از pvc  با الیاف شمعی می باشد. اگر می خواهید محصولی با دوام ، زیبا و مقرون به صرفه داشته باشید هم اکنون می توانید این استخر را از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران سفارش نداده و آن را در نزدیک ترین زمان ممکن به درب منزل شما خواهد رسید.

نوعگرد
ظرفيت آب9677 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع84 سانتي متر
وزن31.9 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپپمپ تصفیه فیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
قابل استلفاده برای پرورش ماهی
اقلام همراهDVD آموزشي، نردبان، درپوش، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...