استخر فست ست 457 در 84 بست وی

bestway 57313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فست ست 457 در 84 بست وی

استخر پیش ساخته بادی ایزی ست فست ست 457 در 84 بست وی یکی از جدید ترین استخر های پیش ساخته گرد با قابلیت راه اندازی اتوماتیک از نظر ابعاد بوده که کوچکترین مدل استخر های با قطر 457 محسوب می شود. این استخر دارای ارتفاع و عمق کمتری نسبت به دیگر مدل های مشابه خود داشته که بیشتر برای تفریحات آبی کودکان و آب درمانی بزرگسالان گزینه ای بسیار مناسب خواهد بود. این محصول نیز ساخته شده از جنس PVC و الیاف شمعی برزنتی بوده که در دو مدل با لوازم و بدون لوازم تولید و عرضه شده است. محصولی که به عنوان استخر پرورش ماهی نیز قابل استفاده خواهد بود.

نقد و بررسی استخر فست ست 457 در 84 بست وی

استخر فست ست 457 در 84 بست وی

استخر فست ست 457 در 84 بست وی محصولی مقاوم و جذاب از سری تولیدات جدید شرکت بست وی می باشد که به خاطر داشتن کیفیت بالا و استحکام بی نظیر در بین مصرف کنندگان از محبوبیت خاصی برخوردار است. این محصول رنگی ابی به خود گرفته است که این امر نیز باعث شده تا جلوه ای زیبا داشته باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم نگاهی اجمالی به این محصول انداخته و ان را به طور کامل مورد نقد و برررسی خود قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید و این مطلب را دنبال کنید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی این محصول در ابتدا باید این مسئله را یاد اور شد که این استخر دارای ارگونومی و نوع ساخت گرد می باشد که مانند اکثر استخر های فست ست و همین طور ایزی ست طراحی شده است. اگر بخواهیم در این ارتباط بیشتر صحبت کنیم در وهله اول باید خاطر نشان کرد که این استخر دارای بدنه ای ساده و یک دست می باشد که تنها بر روی ان نام تجاری تولید کننده این استخر یعنی بست وی با رنگ سفید بر روی ان حک شده است. هم چنین نوع این استخر یعنی فست ست نیز زیر نام بست وی نوشته شده است. در رابطه با لبه های این محصول نیز باید گفت که به صورت برامده و بادی تولید شده است که از لبه های استخر به بیرون زده شده است. این لبه نیز به صورت سفید رنگ می باشد که با بدنه اصلی این محصول تفاوت رنگی دارد و بسیار به چشم می اید. در رابطه با رنگ بندی دیگر نقاط این محصول نیز باید عنوان کرد که بدنه اصلی این محصول تماما ابی رنگ بوده و داخل این محصول هم ابی رنگ است. تمام این نکات باعث شده تا یک استخر فوق العاده زیبا در عین سادگی و شکیل بودن را شاهد باشیم.


جنس بدنه

از دیگر نکاتی که باید در ارتباط با این محصول صحبت کرد جنس بدنه ان است. این محصول ساخته شده از جنس الیاف شمعی با PVC بوده که بسیار مقاوم است و استحکام بالایی دارد. این جنس به گونه ای طراحی شده که انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد و به راحتی نیز اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

از دیگر نکاتی که باید به ان اشاره کرد ابعاد و وزن این محصول می باشد. اگر بخواهیم به جزئیات این محصول بپردازیم باید در ابتدا گفت که قطر این استخر 457 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 84 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای طراحی شده است که چندین نفر می توانند به سادگی و به صورت هم زمان استفاده کرده و به تفریح بپردازند. علاوه بر این ها این محصول 22.5 کیلو گرم وزن دارد که حمل و نقل ان نیز مقداری سخت می باشد. هم چنین ظرفیت اب این استخر نیز 9677 لیتر می باشد که حجمی عظیم و بالا می باشد که نشان از بزرگ بودن این استخر دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول تنها کافی است که در ابتدا ان را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهیم. این محصول نیازی به پمپ باد ندارد و به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود که یکی از مزایای این محصول بوده و در وقت شما بسیار صرفه جویی می کند. جمع کردن این محصول نیز به سادگی انجام می گیرد. لازم به ذکر است که در کنار این محصول DVD اموزشی قرار گرفته است که در هنگام نصب می توانید به ان مراجعه کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید. برای مراقبت از این محصول نیز باید این نکته را رعایت کرد که از پرتاب کردن اشیا نوک تیز و یا سنگین و وارد کردن هر یک از ان ها به داخل این محصول خودداری کنید. با رعایت این نکته می توانید چندین سال از این محصول استفاده کرده و از ان لذت ببرید. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی بدنه و لبه های این استخر نیز پرهیز کنید. برای مراقبت بیشتر نیز بهتر است در مواقعی که از این محصول استفاده نمی کنید ان را به طور کامل جمع اوری کنید تا اسیب نبیند و یا بر روی ان به صورت جداگانه درپوش تهیه کرده و قرار دهید.

جمع بندی

استخر بادی ایزی ست یا فست ست 457 در 84 بست وی محصولی فوق العاده زیبا و شکیل می باشد که می توان از ان به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده کرد. هم چنین این محصول قابلیت راه اندازی به صورت اتوماتیک را نیز دارا می باشد که این کار در مدت زمان چند دقیقه صورت می گیرد. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت بالا را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این استخر را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 نوعگرد
ظرفيت آب9677 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع84 سانتي متر
وزن22.5 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
قابل استلفاده برای پرورش ماهی
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...