استخر پیش ساخته ارتفاع 107 با پمپ شنی

bestway 56650

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ارتفاع 107 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته ارتفاع 107 با پمپ شنی از جدید ترین استخر های گرد فریمی تولید شده در طرح چوب بوده که از ابعاد جدیدی بهره مند می باشد. این محصول در دو مدل تولید شده که هر کدام از پمپ تصفیه متفاوتی برخوردار می باشند. این استخر نیز از پمپ تصفیه آب شنی بهره مند بوده که دارای قدرت پاک کنندگی و شفاف سازی آب بالایی می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC و الیاف شمعی برزنتی بوده و پایه هایی ضد زنگ و سبک دارد. استخر گرد طرح چوب علاوه بر استفاده به عنوان استخری تفریحی و استخر شنا می تواند گزینه بسیار مناسب برای استفاده در صنعت پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در کشاورزی باشد. در کنار این کالا لوازم مهمی همچون درپوش ، زیرانداز و همچنین یک نردبان قرار داده شده و در صورت نصب توسط شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهد شد.

اگر به دنبال استخر شکیل و زیبا هستید که حیاط ویلا و یا خانه شما را زیبا تر از همیشه کند ، استخر پیش ساخته فوق انتخابی شایسته و عالی برای شما خواهد بود . دلیل آن نیز کاملا مشخص است ، چرا که استخر فوق طراحی چوبی داشته و بدنه آن قهوه ای رنگ است ، این طراحی در کمتر استخر پیش ساخته ای پیاده سازی شده و این مسئله است که موجب خاص تر شدن استخر پیش ساخته فوق شده است . بنابراین این شما هستید که می توانید استخر خود را انتخاب و محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . توجه داشته باشید که کیفیت این استخر پیش ساخته نیز به مانند سایر محصولات برند بست وی از سطح بسیار خوبی برخوردار است و همانطور که اشاره شد ، متریال های استفاده شده در ساخت بدنه و پایه های استخر از بهترین متریال های حال حاضر بوده و می توان گفت که بیشتر استخر های پیش ساخته نیز از همین جنس ساخته شده اند . 

این استخر پیش ساخته گرد دارای قطر 427 سانتی متری است که ارتفاع آن به 107 سانتی متر می رسد . برای همین است که برای تفریحات آبی دسته جمعی و شنا مناسب خواهد بود . این عمق می تواند برای بیشتر رده های سنی مناسب باشد و شما می توانید با ریختن مقدار کمتری از آب در داخل استخر حتی عمق آن را کاهش دهید . ولی اگر بخواهید به طور کامل استخر را با آب پر کنید ، نیاز به 15232 لیتر آب خواهد بود . اگرچه این حجم از آب ، مقدار زیادی باشد ، ولی شما با یکبار پر کردن استخر می توانید مدت های طولانی از آن استفاده کنید ، زیرا پمپ تصفیه آب به شما کمک می کند تا به خوبی از اب داخل استخر مراقبت کنید ، حتی روش های بسیار زیاد دیگری است که به شما کمک خواهد کرد تا برای مدت طولانی ، کیفیت آب را حفظ کنید . یکی از این موارد ، استفاده از قرص کلر می باشد .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ارتفاع 107 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته ارتفاع 107 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته ارتفاع 107 با پمپ شنی یکی از خلاقانه ترین تولیدات شرکت بست وی می باشد که به خاطر طراحی زیبایش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این استخر دارای رنگ فوق العاده جذاب و متمایز با اکثر استخر ها بوده و مزایای فوق العاده ای دارد. از این استخر می توان در موارد صنعتی همچون پرورش ماهی هم استفاده نمود که از خصوصیات خوب ان به شمار می رود. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و ان را نقد و بررسی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

مهم ترین نکته ای که می توان در ارتباط با این استخر بازگو کرد نوع طراحی و ساخت ان است. در ابتدا باید عنوان کرد که این استخر به صورت گرد طراحی شده که این امر خود یکی از خصوصیات این استخر است. بدنه این استخر ساخته شده از رنگ قهوه ای بوده که بر روی خود خطوط طولی را می بیند و یکی در میان قهوه ای تیره و روشن است که این باعث زیبا تر شدن این کالا شده است. بدنه این محصول متصل به ستون ها و پایه های سفید رنگی است که به ان چسبیده اند و وظیفه استحکام این استخر را بر عهده دارند. این پایه ها به صورت ایستا بوده و انتهای هر یک به صورت گرد طراحی شده است که به هنگام قرار گیری بر روی زمین استخر تکان نخواهد خورد. هم چنین قسمت بالایی این استخر هم دور تا دور ستونی سفید رنگ تعبیه شده است که ان هم به مقاومت این محصول افزوده است. در کنار این موارد باید به نوار محافظ روی استخر هم اشاره کرد که پایه ها را به بدنه چسبانده است. هم چنین در کنار این محصول یک عدد نردبان پیش ساخته خاکستری رنگ هم قرار گرفته است که رفت و امد به داخل استخر را برای شما راحت کرده است. هم چنین این محصول دارای یک عدد پمپ تصفیه اب شنی هم می باشد که از این بابت نیز خیال شما را راحت کرده و نیاز به تهیه مجدد ان ندارید.

جنس بدنه

یکی دیگر از نکات مهمی که باید در این مطلب به ان اشاره کنیم جنس بدنه این استخر است. این محصول تماما طبق استاندارد های بین المللی ساخته شده که از این بابت خیال شما را راحت کرده است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که بدنه این محصول ساخته شده از نوع برزنتی بوده و پایه های ان نیز از نوع الومینیومی ساخته شده اند که فوق العاده مقاوم و مستحکم می باشند.

ابعاد و وزن

معمولا در هنگام خرید از موارد مهمی که باید با توجه به مساحت منزل و محل قرار گیری استخر به ان توجه کرد ابعاد و وزن یک استخر است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این کالا دارای قطر 427 سانتی متر و همین طور ارتفاع 107 سانتی متر می باشد. هم چنین ظرفیت اب این استخر هم 15232 لیتر است که این اعداد خود گواه بر بزرگ بودن این محصول دارند. هم چنین وزن این استخر 68.3 کیلو گرم است که نسبت به استخر های پیش ساخته دیگر از وزن کمتری برخوردار است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی این محصول اگر بخواهیم صحبت کنیم باید عنوان کرد که این استخر را در ابتدا باید از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. این محصول همان گونه که در تصویر می بینید باید به گونه ای نصب شود که ستون ها از داخل بدنه و قسمت بالایی ان رد شود. در ابتدا شما اقدام به سر پا کردن بدنه این استخر کنید. سپس هر یک از پایه ها و ستون ها را از داخل بدنه اصلی و قسمت بالایی رد کرده و پس از ان نیز پایه های متصل به بدنه را نصب کنید. در انتها هم باید هر یک از پایه ها را با استفاده از نوار متصل به بدنه محکم ببندید تا تکان نخورد. در رابطه با مراقبت از این محصول هم باید از پریدن بر روی قسمت های مختلف این استخر مخصوصا ستون های ان خودداری کنید. هم چنین از ضربه زدن به بخش های مختلف این استخر اجتناب کنید تا دچار اسیب نشود. علاوه بر این ها این محصول به دلیل حساس بودن باید به گونه ای عمل شود که اشیا نوک تیز را از کنار ان دور کنید تا دچار سوراخ شدن و یا اسیب جدی نشود. با رعایت این نکات خیالتان از بابت داشتن یک استخر فوق العاده راحت خواهد بود.

جمع بندی

استخر پیش ساخته ارتفاع 107 با پمپ شنی محصولی بی نظیر می باشد که قابل نصب در مدت زمان کمتر از یک ساهت بوده و از ان می توان به عنوان استخر پرورش ماهی هم استفاده نمود. هم چنین این محصول دارای نردبان مخصوص بوده و در کنار خود بسته تعمیرات را هم می بیند که در صورت خراب شدن می توانید از ان هم استفاده کرده و اقدام به ترمیم ان کنید. اگر قصد خرید یک استخر بی نظیر را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب15232 ليتر
قطر427 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپشنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
دارای نردبان مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...