استخر پیش ساخته ایزی ست

intex 28168

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست

استخر پيش ساخته ایزی ست با ابعاد 457 در 122 سانتی متر یکی از بزرگترین استخر های اتوماتیک بادی بوده که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی می باشد. این محصول که علاوه بر مصارف خانگی و تفریحی قابل استفاده بوده می توان از آن برای موارد کاری و صنعتی مانند پرورش ماهی و کشاورزی نیز استفاده نمود. محصولی که همراه خود یک روکش و زیرانداز داشته و از یک نردبان بهره می برد. استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس توضيحات محصول استخر ايزی ست اينتکس با قابليت نصب و راه اندازی بسيار سريع ابعاد مناسب برای استفاده خانوادگی دارای بدنه بسيار مقاوم PVC سه لايه ، و دريچه تخليه آب نحوه نصب استخر: کافيست پس از يافتن محل مناسب که سطحی کاملاً افقی و تراز است، زير انداز مناسب استخر را برای محافظت در مقابل خراش پهن کرده، استخر را روی آن باز کنيد. اکنون با استفاده از يک پمپ هوا تيوب دهانه استخر را باد کنيد. با باد شدن دهانه، استخر آماده آبگيری است. با ورود آب به استخر، تيوب باد شده لبه استخر روی آب بالا آمده و استخر تعادل و شکل ثابت خود را پيدا خواهد کرد. این استخر محصول شرکت intex میباشد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست یکی از بزرگترین استخر های پیش ساخته بادی در میان استخر های تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که دارای ویژگی های بسیار خوبی در خود برای انجام انواع تفریحات آبی و ... می باشد. این محصول از لحاظ ابعاد و ظرفیت آب دومین سایز استخر های ایزی ست بوده که می تواند برای یک خانواده پر جمعیت گزینه بسیار خوبی باشد. گرچه اینگونه استخر ها می توانند کاربرد های مهم دیگری هم داشته باشند. کاربرد هایی مانند استفاده در صنعت پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب برای کشاورزی که همگی باعث شده تا کاربرد این محصول را افزایش دهد. استخر ایزی ست اینتکس قابلیت هایی همچون راه اندازی اتوماتیک داشته که این مسئله می تواند در زمان راه اندازی و جمع کردن این کالا بسیار موثر باشد. اما برای آشنایی بیشتر با این استخر با ما همراه باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...


طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه اینگونه استخر های پیش ساخته به صورت کامل به شکل گرد بوده و از دو قسمت اصلی تشکیل می شود. یک قسمت بدنه اصلی بوده که نگهدارنده آب بوده و قسمت دیگری لبه بادی آن می باشد. لبه بادی استخر های ایزی ست محل اصلی برای راه اندازی این محصول بوده که در صورت آسیب دیدگی به هیچ وجه آن استخر قابل استفاده نخواهد بود. یکی از ویژگی های خوب این محصول داشتن دریچه مخصوص ورود و خروج آب بوده که کمک شایانی برای پر و خالی نمودن آب استخر می کند. این دریچه آب به گونه ای طراحی شده تا قابلیت نصب هر گونه پمپ تصفیه آب به آن وجود داشته باشد. اما قسمت کف این استخر نیز به صورت دو لایه بوده که در صورت استفاده بر روی زمین سفت و سخت نیاز به استفاده از یک زیرانداز خواهد بود. 

جنس بدنه و لبه استخر

استخر ایزی ست اینتکس دارای بدنه ای ساخته شده از جنس الیاف شمعی با رویه PVC طرح چرم بوده که از ضخامت بالایی بهره مند است. این بدنه قدرت و دوام بالایی در برابر نور و حرارت آفتاب ، دمای مختلف آب و ساییدگی داشته به همین دلیل قابلیت استفاده در هر فضایی بخصوص در فضای باز را به مصرف کنندگان می دهد. این بدنه قابلیت انعطاف بالایی داشته تا در اندازه بسیار کوچکتر قابلیت جمع شدن داشته باشد. این ویژگی سبب می شود تا این محصول جایگیری کمتری را داشته و به راحتی در هر مکانی قابل جای دادن و حمل باشد. اما قسمت لبه استخر نیز ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که توسط پمپ های باد در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی می شود. مراقبت از لبه بادی استخر باید بیشتر از سایر قسمت ها باشد زیرا این قسمت نقطه اصلی برای راه اندازی استخر می باشد.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر ایزی ست اینتکس معادل (قطر: 457 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده و همانطور که اشاره کردیم دومین استخر ایز ست از لحاظ بزرگی و ابعاد می باشد. این ابعاد شامل تمامی قسمت های بدنه بوده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا لبه بادی این کالا می باشد. اما این ارتفاع نشان دهنده عمق واقعی استخر نبوده و تنها نشان دهنده بلندی بدنه این مصحول است. در واقع عمق مفید این کالا حدود 110 سانتی متر بوده که شامل 80 الی 90 درصد حجم بدنه می شود. با این عمق این استخر پیش ساخته می تواند تا 14141 لیتر آب درون خود جای دهد که مقداری بسیار مناسب برای این بدنه می باشد. گرچه می توان به صورت دلخواه از مقدار آن کم کرد. اما این استخر ایزی ست دارای امکاناتی در جعبه بسته بندی خود بوده که با احتساب آنها وزن این محصول برابر 45 کیلوگرم خواهد بود. گرچه خود استخر به مراتب وزن کمتری خواهد داشت. 

سایر ویژگی ها

این محصول دارای ویژگی های بسیار خوبی بوده که از ویژگی های درونی خود می توان به داشتن دریچه مخصوص آب برای تخلیه آسوده تر آب و همچنین نصب انواع پمپ تصفیه، قابلیت راه اندازی اتوماتیک در مدت زمان کوتاه و حجم کم در زمان جمع کردن اشاره نمود. اما امکاناتی نیز در کنار این کالا قرار داده شده که می توان به پمپ تصفیه فیلتری، درپوش ، زیرانداز ، نردبان و بسته آموزشی تصویری اشاره نمود. وجود هر کدام از این امکانات و تجهیزات برای هر نوع اسنخر پیش ساخته ای مهم بوده که می توانند نقش زیادی نیز در مراقبت بهتر از محصول خود داشته باشند. برای مثال درپوش و زیرانداز می تواند به خوبی از قسمت کف و همچنین داخل بدنه حفاظت کنند. نردبان همراه استخر وسیله ای بوده که خود به صورت مجزا نصب شده و کار را برای رفت و آمد به داخل و خارج استخر آسوده تر می کند. پمپ تصفیه آب فیلتری نیز مهم ترین تجهیزات همراه این استخر بوده تا از آلوده شدن آب داخل بدنه جلوگیری کند.

نحوه راه اندازی

راه اندازی استخر های پیش ساخته ایزی ست بسیار آسوده بوده و تنها کافیست پس از پیدا کردن محلی مناسب برای پهن کردن آن روی زمین اقدام به باد زدن لبه بادی استخر توسط یک پمپ باد مخصوص محصلات بادی کنید. پس از باد کردن لبه استخر باید به داخل استخر آب ریخت تا به مرور زمان به صورت خودکار این کالا شکل بگیرد. در نهایت پس از پر شدن فضای داخل بدنه استخر شما شکل گرفته و آماده استفاده خواهد بود. برای جمع کردن آن نیز می توان به صورت عمل کرد. اول اینکه باد لبه استخر را خالی کرده و بگذارید آب به بیرون جاری شود و یا اینکه آب درون بدنه را خالی نموده و در انتها باد لبه را گرفته و جمع کنید.

نوعگرد
ظرفيت آب14141 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
وزن45 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...