استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری

Summer Waves 2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری

استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری از زیبا ترین استخر های پیش ساخته طراحی شده شرکت پولی گروپ می باشد که بدنه استخر را به صورت طرح چاپی حصیری ایجاد کرده است که رنگ متفاوت آن ، استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 را بسیار زیبا و شیک کرده است تا اینچنین بتوانید از داشتن استخری زیبا در ویلا و باغ لذت ببرید . این استخر دارای لوازم جانبی همراه از جمله پمپ تصفیه آب فیلتری کاتریجی می باشد که یکی از بهترین پمپ ها جهت تصفیه آب استخر می باشد . نوع ساختاری این استخر به صورت ایزی ست یا نیمه بادی است که در تصویر نیز می توانید لبه بادی استخر را مشاهده کنید . استخر های ایزی ست اغلب به صورت گرد طراحی شده و به دلیل ساختار منحصر به فردی که دارند راه اندازی بسیار ساده و آسانی دارند . چرا که بدون فریم بوده و پیچیدگی استخر های فریمی را ندارند . از ویژگی های استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری می توان به پرتابل بودن و قابلیت جابجایی و حمل آسان آن اشاره کرد که می توانید به صورت موقتی و حتی دائم از آن استفاده نمایید . این استخر دارای قطر 488 سانتی متری بوده و عمق 107 سانتی متری دارد که فضای کافی را در اختیارتان قرار خواهد داد تا به صورت خانوادگی و گروهی نیز از آن استفاده کنید . برای مشاوره بهتر و پاسخگویی به سوالات خود و یا ثبت سفارش به صورت تلفنی می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری

استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری یکی از زیبا ترین استخر های پیش ساخته ایزی ستی است که با بدنه ای طرح دار تولید شده است که به واسطه طرح زیبایی که شبیه به حصیر دارد با نام استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری شناخته می شود . استخر های ایزی ست از محبوب ترین استخر های آماده شرکتی می باشند که در بخش های بعدی با نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری به ویژگی های و خصوصیات این محصول پرداخته و آن را به طور کامل نقد و بررسی خواهیم کرد . بنابراین اگر قصد خرید استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری توصیه می کنیم که در ادامه همراه ما باشید .


طراحی استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری

استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری به صورت گرد طراحی شده است زیرا تمامی استخر های ایزی ست با توجه به داشتن لبه بادی خود به صورت گرد و در معدود مدل ها به صورت بیضی طراحی می شوند چرا که لبه بادی در واقع حلقه ای شناور بر روی آب خواهد بود تا اینچنین بدنه استخر به صورت ایستاده قرار بگیرد . لازم به ذکر است که دیواره های استخر غیر بادی بوده و تنها لبه آن بادی می باشد . بخش داخلی استخر دارای طرح سرامیکی بوده که رنگ سفید و آبی چاپی آن سبب شده است تا آب استخر آبی تر و زیبا تر دیده شود .

بخش دیواره بیرونی استخر نیز دارای طراحی حصیری بوده که رنگ قهوه ای سوخته آن جلوه زیبا تری به استخر بخشیده و آن را بسیار لوکس و زیبا کرده است تا مشتریانی که به دنبال استخر زیبا و شیک هستند بتوانند از استخر پیش ساخته ایزی ست طرح حصیری استفاده کنند . در بدنه استخر به دلیل حجم بالای آن ، دریچه هایی برای نصب پمپ تصفیه و تخلیه آب قرار داده شده است که می توانید آن را مسدود کرده و یا استفاده کنید .

ویژگی های استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری

از ویژگی های بسیار خوب استخر پیش ساخته ایزی ست می توان به راه اندازی بسیار ساده و آسان آن اشاره کرد ، همچنین پرتابل بودن و وزن سبک محصول سبب شده است تا بتوانید به صورت موقتی و یا فصلی از استخر استفاده کنید و در صورت عدم نیاز به آن ، محصول را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید . این استخر پیش ساخته از نظر دوام بسیار مقاوم تر از مدل های بادی بوده و پیچیدگی راه اندازی استخر های فریمی را ندارند ، همچنین ابعاد بزرگی داشته و می توانید آن را بر روی زمین راه اندازی کنید . از این رو در طبقات آپارتمان نیز در صورت فراهم بودن شرایط می توانید استخر را راه اندازی کنید .

جنس استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری

بخش لبه های بادی استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری از پی وی سی ساخته شده است ، این جنس انعطاف پذیر بوده و کاملا ضد آب است ، از این رو بسیار مناسب برای ساخت محصولات بادی می باشد که با آب سر و کار دارند . همچنین از این جنس در بخش دیواره های استخر نیز استفاده شده است ، با این تفاوت که بدنه استخر از الیاف برزنت و پارچه های پلی استری نیز مقاوم سازی شده است ، پارچه های نام برده بسیار مقاوم در برابر وزن و فشار بوده و همچنین ضد آب می باشند .

نحوه راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری

برای راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری تنها نیاز است تا لبه بادی استخر را باد کنید که برای راه اندازی سریع تر می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . سپس نیاز است تا پمپ تصفیه را نصب نمایید . توصیه می شود که قبل از راه اندازی محل مناسب ، بدون شیب ، تمیز و عاری از سنگ ریزه و ... را انتخاب کرده و از زیرانداز استفاده نمایید . پس از مراحل گفته شده و نصب پمپ می توانید استخر را از آب پر کنید تا استخر به صورت اتوماتیک راه اندازی شود . از این رو نیازی به نصاب نبوده و به راحتی می توانید با راهنمایی های لازم که در دفترچه راهنما و ویدیو های آموزشی آورده شده است ، استخر ایزی ست را راه اندازی کنید .

  • استخر پیش ساخته ایزی ست 107×488 طرح حصیری
  • قطر: 488 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
  • وزن : 16 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC با روکش داخلی پلی استر
  • جنس لبه : PVC بادی
  • ظاهر شیک و زیبا جهت استفاده در ویلا و باغ
  • قابلیت نصب پمپ تصفیه
  • دارای پمپ تصفیه آب فیلتری کارتریجی
  • دارای بدنه طرح دار حصیری
  • مناسب سنین مختلف
  • دارای نردبان همراه و زیرانداز
  • قابل استفاده برای پروش ماهی
  • راه اندازی سریع و ساده
  • برند تولیدی : poly group
  • کد محصول: Summer Waves 2

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...