استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس

intex 26342

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس

استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس ، استخر طراحی شده به صورت بادی است که به دلیل ساختار متفاوت و بزرگی که نسبت به سایر استخر های بادی کودک و بزرگسال دارد ، در دسته استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس قرار دارد . این استخر دارای قطری بیش از 3 متر و عمق 76 سانتی متری می باشد که آن را مناسب برای تمامی سنین کرده است . راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکسبسیار ساده بوده و شما می توانید آن را در 15 دقیقه راه اندازی و استفاده کنید ، زیرا به مانند استخر های پیش ساخته فریمی فاقد فریم بوده و تنها نیاز است تا لبه بادی را راه اندازی کرده و سپس پمپ را نصب کنید تا راه اندازی شما به پایان برسد . جابجایی ساده و حجم بسته بندی کوچک استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس ، آن را محصولی کاملا پرتابل کرده است تا حتی بتوانید آن را در مکان های جدید و یا به صورت موقتی استفاده کنید . شرکت اینتکس برای استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس خود پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری در نظر گرفته است که می تواند با توان بسیار خوب خود ، ظرفیت 3856 لیتری آب را به خوبی تصفیه نماید . شما می توانید مدل های بزرگتر و یا کوچکتر استخر های پیش ساخته ایزی ست شرکت اینتکس را از فروشگاه تهران اینتکس نیز سفارش دهید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس

استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس از مدل استخر های ساخته شده به صورت ایزی ست گرد با قطر بیش از 3 متر می باشد که البته آن را نیز می توان در دسته استخر های ایزی ست سایز کوچک قرار داد که به همین واسطه کودکان نیز می توانند بدون نگرانی از استخر استفاده کنند . این نوع از استخر ها راه اندازی بسیار ساده ای داشته و از این نظر بسیار محبوب هستند ، اما در ادامه مطلب به نحوه طراحی و تولید استخر ، ویژگی ها و مزایای آن ، جنس ، لوازم جانبی همراه و نحوه راه اندازی و مراقبت از محصول اشاره خواهیم کرد .


تولید و طراحی استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس

استخر های آماده شرکتی در سه دسته پیش ساخته ، بادی و ایزی ست تقسیم  بندی می کنند که استخر های ایزی ست به صورت نیمه بادی و نیمه پیش ساخته می باشد و علت نام گذاری آن ها به ایزی ست یا فست ست نیز راه اندازی سریع و راحت آن ها می باشد . استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس از یک لبه بادی تشکیل شده است که به صورت یک حلقه می تواند بر روی آب شناور مانده تا داخل استخر را با آب پر کنید . دیواره های استخر غیر بادی بوده و در بدنه آن نیز دریچه هایی برای نصب پمپ تصفیه آب و تخلیه آب قرار دارد . بخش داخلی استخر و دیواره های آن به صورت طراحی چاپی سرامیکی می باشد که داخل استخر را به مانند استخر های بتنی کف سرامیک نشان می دهد .

ویژگی های استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس

از ویژگی های بسیار خوب و مزایا عالی استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس که در ابتدا نیز به آن اشاره شد ، می توان به راه اندازی سریع استخر در کمتر از 20 دقیقه اشاره کرد . همچینن این استخر برای قرار گیری بر روی زمین طراحی شده و نیازی به حفاری زمین نیز نخواهید داشت . وجود پمپ تصفیه آب نیز از دیگر مزیت های این استخر کامل می باشد . حجم بسته بندی کم و وزن سبک آن همچنین می تواند به شما اجازه دهد تا در صورت نیاز به استخر از آن استفاده کرده و در غیر اینصورت استخر را در ابعاد کوچکی بسته بندی کنید .

جنس استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس

با توجه به ساختاری که استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس دارد می توان گفت که استخر از دو بخش ساخته شده است که از نظر جنسی نیز کمی تفاوت دارند . بخش لبه بادی این استخر از pvc  ساخته شده است که با نام وینیل یا پلاستیک طبیعی منعطف نیز شناخته می شود و هیچگونه حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نمی کند چرا که مواد آن غیرشیمیایی و غیر سمی است . این جنس کاملا ضد آب بوده و طول عمر بالایی دارد زیرا در برابر تمامی عوامل محیطی مقاوم است ، از ویژگی های بسیار خوب سبب شده است تا از پی وی سی در بخش دیواره ها نیز استفاده شود . البته دیواره های استخر از پی وی سی برزنتی ساخته شده است که الیاف پارچه ای برزنتی نیز در آن قرار دارد تا بدنه بتواند به خوبی وزن آب را تحمل کند .

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس

استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس دارای ظرفیتی 3856 لیتری بوده و به همین دلیل نیز شرکت اینتکس برای استخر خود پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری در نظر گرفته است که می توانید با استفاده از آن مرتب آب استخر را تصفیه کنید و از کثیف شدن و کدر شدن آب جلوگیری نمایید . این پمپ دارای فیلتر کاغذی با قدرت جذب بسیار خوب است که در بخش مخزن پمپ قرار گرفته است که قابلیت تعویض نیز دارد .

راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس

شما می توانید برای راه اندازی ساده و سریع تر استخر حتی از پمپ های باد نیز استفاده کنید تا بخش لبه بادی استخر را باد کنید . تنها نیاز برای راه اندازی استخر همین بوده و تنها بایستی لبه بادی را باد کرده و سپس پمپ تصفیه را نصب کنید تا با پر کردن استخر با آب شاهد راه اندازی اتوماتیک آن باشید . به همین دلیل نیز نیازی به نصاب نبوده و خودتان نیز می توانید در کمتر از 20 دقیقه استخر را نصب کنید .

  • استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس
  • قطر: 305 سانتی متر
  • ارتفاع: 76 سانتی متر
  • وزن : 15 کیلوگرم
  • ظرفیت : 3856
  • جنس بدنه : برزنت
  • جنس لبه : PVC بادی
  • جهت استفاده در ویلا و باغ
  • قابلیت نصب پمپ تصفیه
  • دارای پمپ تصفیه آب فیلتری
  • مناسب سنین مختلف
  • راه اندازی سریع در 15 دقیقه
  • برند تولیدی : اینتکس
  • کد محصول: intex 26342

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...