استخر پیش ساخته اینتکس

intex 28166

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس

استخر پيش ساخته اینتکس از نوع ایزی ست یکی استخر های تولید شده با سایز 457 در 107 سانتی متر در خانواده استخر های ایزی ست که در بین کاربردی ترین نوع آنها قرار می گیرد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی بوده که قابل استفاده در هر مکانی به عنوان استخر تفریحی و صنعتی می باشد. این کالا به همراه خود از درپوش و زیر انداز بهره برده و یک نردبان نیز به همراه بسته بندی آن قرار داده شده است. استخر پیش ساخته ایزی ست توضيحات محصول استخر ايزی ست اينتکس با قابليت نصب و راه اندازی بسيار سريع ابعاد مناسب برای استفاده خانوادگی دارای بدنه بسيار مقاوم PVC سه لايه ، نحوه نصب استخر: کافيست پس از يافتن محل مناسب که سطحی کاملاً افقی و تراز است، زير انداز مناسبی را برای محافظت در مقابل خراش پهن کرده، استخر را روی آن باز کنيد. اکنون با استفاده از يک پمپ هوا تيوب دهانه استخر را باد کنيد. با باد شدن دهانه، استخر آماده آبگيری است. با ورود آب به استخر، تيوب باد شده لبه استخر روی آب بالا آمده و استخر تعادل و شکل ثابت خود را پيدا خواهد کرد.

این استخر یکی از بزگترین محصولات سری ایزی ست می باشد که بسیار مناسب برای ویلا ها و حیاط منازل می باشد. کیفیت ساخت آن در حد بهترین هاست و از مواد درجه یک پی وی سی ساخته شده که آن را در میان پر فروش ترین ها قرار می دهد. این استخریکی از بهترین گزینه ها برای استفاده همزمان چندین نفری می باشد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته اینتکس

استخر پیش ساخته اینتکس این استخر یکی از بزرگترین محصولات سری ایزی ست می باشد این استخر مناسب برای تمامی سنین است و در ویلا و حیاط منزل و جاهای سر باز و سرپوشیده و هر جایی که خودتان صلاح می دانید کاربرد دارد و پر کردن آب این استخر بیشتر از 15 الی 20دقیقه زمان نمی برد. بسیار سبک است و به راحتی در سطح زمین قرار می گیرد و انعطاف پذیری آن بالا است و سالیان سال می توانید از آن استفاده کنید این محصول زمان زیادی برای نصب نمی برد اکنون با استفاده از يک پمپ هوا تيوب دهانه استخر را باد کنيد. با باد شدن دهانه، استخر آماده آبگيری است. با ورود آب به استخر، تيوب باد شده لبه استخر روی آب بالا آمده و استخر تعادل و شکل ثابت خود را پيدا خواهد کرد. دارای دی وی دی آموزشی و دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات است . جنس آن از برزنت است و دارای چند لایه بسیار محکم پی وی سی و الیاف داخلی با استحکام و مقاوم است. دارای پمپ تصفیه آب که برای تمیز و درخشان شدن و ضد عفونی کردن آب از آن استفاده می شود. دارای سرپوش که هنگام اتمام کار با استخر روی آن قرار می دهیم. این استخر گرد و رنگ آن آبی و طراحی آن مناسب و استاندارد وکاملاً ایمنی و استاندارد است و در سالهایی طولانی می توانید از آن استفاده کنید. این استخر برای تفریحات و بازی بچه ها و برای رفع خستگی و آرامش نشاط و برای بزرگسالان و برای خانواده و دوستان و برای رفع خستگی و آبتنی در فصل تابستان بسیار مناسب و سرگرم کننده است. حمل و نقل این استخر بسیار آسان است و به راحتی می توانیم آن را از جایی به جای دیگر ببریم . دارای دریچه تخلیه آب که براحتی تخلیه می شود و در صورت لزوم می توانید به آن شلنگ نصب کنید و در فضایی دور از منطقه استخر آب را تخلیه کنید. دارای طول:457 ارتفاع: 107 سانتی متر و وزن آن 13 کیلوگرم و حجم آب 6734 لیتر می باشد.

نوعگرد
ظرفيت آب13214 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
وزن40.6 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...