استخر پیش ساخته اینتکس 107 × 457 جدید با پمپ 220 ولت

intex 26734NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس 107 × 457 جدید با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته اینتکس مدل فریمی  107 × 457 جدید با پمپ 220 ولت یکی از استخر های پیش ساخته گرد در خانواده مدل های قطر 457 سانتی متر بوده که از نظر ارتفاع به عنوان مدل میانی و متوسط تولید و عرضه شده است. این استخر فریمی دارای کیفیت ساخت و طراحی جدید بوده که باعث می شود با توجه به ابعاد و ظرفیت آب بالای خود تمامی نیاز های تفریحی و حتی کاری مصرف کننده را بر طرف سازد. این محصول ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که دارای انعطاف بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. جنس بدنه این استخر مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای آب و حتی ساییدگی های سطحی داشته و در صورت استفاده در شرایط جوی مختلف آسیبی به آن وارد نخواهد شد به علاوه اینکه از پایه ها یا همان فریم های آلومینیومی ضد زنگ نیز برخوردار می باشد. این محصول به همراه خود لوازم های جانبی مهمی از جمله پمپ تصفیه آب ، درپوش، زیرانداز، نردبان و همچنین بسته مخصوص آموزش راه اندازی داشته که هر کدام با توجه به نیاز های مصرف کنندگان در بسته بندی استخر قرار داده شده است. گفتنی است که برای این استخر امکان نصب پمپ های تصفیه آب بزرگتر و قوی نیز به راحتی فراهم خواهد بود.

در قسمت اول از این مطلب به این نکته اشاره کردیم که استخر پیش ساخته اینتکس فریمی از سری محصولاتی است که در دسته بندی استخر های گرد قرار گرفته است. این محصول با توجه به ویژگی های فوق العاده ای که دارد در همان روز های ابتدایی تولید و عرضه موفق شد تا رضایت مشتریان را جلب کرده و با در نظر گرفتن امکاناتی که دارد توانسته نیاز اکثر مشتریان را به بهترین شکل ممکن پاسخگو باشد. در همین راستا نیز در این مطلب سعی بر این داریم تا به بررسی دقیق و کامل این استخر پیش ساخته از تمامی زوایا پرداخته و سعی کنیم تا این محصول را به صورت شفاف برای شما بررسی کنیم تا با آگاهی و علم کامل نسبت به خصوصیات این محصول سعی کنید تصمیمی درست را در هنگام خرید بگیرید. در همین راستا نیز اول از هر چیز سعی خواهیم کرد که در خصوص ویژگی های ساختاری این محصول با شما صحبت کرده و پس از آن نیز دیگر خصوصیات این محصول را با جزئیات کاملی برای شما ارائه کنیم.

ساختار ، نوع طراحی و شکل گیری محصول

قبل از هر چیز باید عنوان کنیم که مهم ترین نکته در خصوص این استخر حداقل از نظر ظاهری همین بحث شیوه شکل گیری این محصول می باشد. در واقع شما در هنگام خرید یک استخر پیش ساخته در ابتدا سعی خواهید کرد که به بررسی نیاز های خود پرداخته و پس از ان نیز سعی می کنید تا با توجه به همین نکته و با در نظر گرفتن ویژگی های ساختاری یک محصول اقدام به انتخاب و خرید یک استخر پیش ساخته کنید. با توجه به این نکته این بخش از این مقاله را به بررسی کامل ویژگی های طراحی این محصول اختصاص داده ایم که پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

در اولین بخش از این مطلب باید تاکید کنیم که همان طور که در بخش های قبلی به این نکته اشاره کردیم این استخر دارای یک طراحی گرد می باشد. در واقع این طراحی گرد باعث شده تا این محصول از این حیث در کنار خیلی از استخر های پیش ساخته گرد قرار گیرد که با همین شکل و شمایل و طراحی تولید و عرضه شده اند. هم چنین نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم بحث چگونگی شکل گیری این ساختار گرد و نوع قرار گیری تمامی اجزای تشکیل دهنده این محصول در کنار یکدیگر می باشد. در واقع این استخر را باید به گونه ای بررسی کنیم که در انتها متوجه نوع ساختار و راه اندازی این محصول به دقیق ترین حالت ممکن شوید.

در همین راستا باید در ابتدا بازگو کنیم که بدنه اصلی این استخر یک ساختار یکدست و یکسره را دارا می باشد. این عامل باعث شده تا شما بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی از بابت شکل گیری این محصول به بهترین نوع ممکن اقدام به راه اندازی این استخر کنید. در واقع شما قادر خواهید بود که با مشاهده تصاویر این استخر به این مسئله پی ببرید که ساختار اصلی بدنه و فریم این محصول یکسره و یکدست می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این استخر بهره مندی از نگهدارنده هایی در بخش های پایینی این محصول است. شما در فواصل یکسان می توانید این نکته را مشاهده کنید که یک سری نگهدارنده با ساختاری مقاوم و کمربندی شکل بر روی این استخر و در واقع در فضای بیرونی این محصول به چشم می خورد.

با استفاده از همین موارد شما قادر خواهید بود تا به راحتی هر چه تمام تر اقدام به شکل گیری ساختار کلی این محصول کنید. در واقع قبل از انجام این کار شما می بایست سعی کنید تا ستون ها و پایه های اصلی این محصول را از داخل حفره های موجود در بخش های بالایی این استخر عبور دهید. این کار قطعا زمان زیادی را نمی خواهد اما باید به بهترین شکل ممکن انجام شود زیرا شکل گیری ساختار اصلی بدنه این محصول بستگی به همین پایه ها دارد. هم چنین شما می توانید به زیبایی هر چه تمام تر مشاهده کنید که این پایه ها به صورت پیوسته به یکدیگر متصل هستند و با آسودگی خاطر از بابت نصب صحیح این محصول می توانید از آن بهره مند شوید. هم چنین این پایه ها به صورت روکار و از روی بدنه اصلی این محصول به زمین متصل می شوند و شما در صورت مشاهده هر گونه آسیب قادر خواهید بود تا به بهترین شکل ممکن این پایه ها را مشاهده نموده و در مواردی که دچار آسیب می شود به راحتی آسیب را تشخیص دهید.

دیگر مسئله ای که باید به آن اشاره کرد بحث رنگ های تشکیل دهنده این استخر می باشد. در واقع ظاهر زیبای این محصول با بهره مندی از رنگ های شیک و جذاب تکمیل می شود که این استخر دقیقا این موارد را داراست. در واقع شما باید مشاهده نمایید که بر روی بدنه اصلی این استخر رنگ یکدست آبی را می توانید مشاهده کنید که خب رنگی شاد و در عین حال جذاب است. هم چنین بخش های داخلی این محصول هم دقیقا از همین رنگ شکل گرفته که بر خلاف خیلی از استخر ها شما در این محصول ثبات رنگ و یکسان بودن را می توانید به راحتی مشاهده نمایید. هم چنین بخش کمربندهای این استخر و هم چنین پایه های این محصول نیز همگی از رنگ سفید طراحی و تولید شده است که کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ جلوه خاصی را به این استخر بخشیده است. هم چنین باید به این نکته هم دقت کنید که حک شدن نام تجاری اینتکس هم بر روی بدنه اصلی این استخر نشان از اصالت کالا و محصول دارد که باعث جذابیت و اطمینان خاطر بیشتر شما عزیزان شده است.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این استخر دارای یک سری دریچه می باشد که با استفاده از این دریچه ها شما قادر خواهید بود تا اقدامات متعددی را انجام دهید. یکی از این موارد بحث تخلیه آب این استخر می باشد که می توانید به راحتی هر چه تمام تر این کار را با توجه به شیوه های رایج انجام دهید. در واقع شما می توانید به سادگی با اتصال یک عدد شلنگ به این دریچه آب داخلی این استخر را در هر فضایی که قصد تخلیه آن را دارید به بهترین شیوه ممکن تخلیه کنید. هم چنین بهره مندی از یک دریچه برای اتصال پمپ تصفیه آب هم از دیگر ویژگی های خوبی است که این استخر بر روی بدنه و ساختار اصلی خود قرار داده است.

ابعاد استخر و شیوه های راه اندازی

نکته بعدی در خصوص این استخر بحث ابعاد و اندازه های کلی این استخر و هم چنین شیوه هایی است که بتوان به بهترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی این استخر نمود. در واقع شما اگر در ابتدا با آگاهی کامل در خصوص این استخر و ابعاد آن اقدام به خرید یک محصول کنید ، قادر خواهید بود تا به راحتی فضای مورد نیاز برای قرار دادن این استخر متحرک و راه اندازی صحیح این محصول را اجرا نموده و سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن ای فرآیند را انجام دهید. در واقع آگاهی در مورد ابعاد یک استخر مهم ترین بخش برای قرار دادن صحیح آن در فضای دلخواه مد نظر شما خواهد بود.

در همین رابطه در بخش نقد و بررسی این محصول و هم چنین در جدول توضیحات این استخر شما می توانید ابعاد کلی این استخر را به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایید. در واقع این استخر با بهره مندی از قطر 457 سانتی متری و همین طور ارتفاع 107 سانتی متری طراحی و تولید گردیده است. با توجه به این نکته حال شما باید سعی کنید تا فضای لازم برای قرار گیری این استخر را در نظر گرفته و با فراهم کردن آن سعی کنید تا این محصول را در بهترین حالت ممکن راه اندازی نمایید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که دو شیوه رایج در راه اندازی این استخر رو کار و تو کار می باشد. در واقع شما به این دو روش قادر خواهید بود تا به بهترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی صحیح و اصولی این استخر کنید.

پیاده سازی رو کار این محصول به این صورت است که شما در ابتدا فضای مورد نیاز برای این استخر را فراهم نموده و پس از آن نیز سعی خواهید کرد که به بهترین شکل ممکن این استخر را در آن فضا و با توجه به نحوه صحیح راه اندازی و آموزش های موجود سر هم بندی نمایید. هم چنین با توجه به این که این استخر دارای زیر انداز می باشد ، شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن این زیر انداز را در زیر استخر قرار داده و سپس سعی کنید تا محتویات این استخر را به بهترین شکل ممکن سر هم بندی کنید. این کار در هر فضایی که دارای ابعاد مورد نیاز استخر باشد به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

نوع راه اندازی بعدی به صورت تو کار می باشد. در واقع شما می توانید با حفاری زمین به بهترین شکل ممکن سعی کنید تا این استخر را به صورت تو کار در داخل زمین نصب و پیاده سازی کنید. این کار نیز قطعا مزایا و معایب مختلفی خواهد داشت که پیش از انجام این کار بهتر است به تمامی این موارد دقت کنید. در واقع قرار دادن این استخر به صورت تو کار در وهله اول مستلزم فضای ایده آل و هم چنین صرف هزینه جداگانه ای برای حفاری زمین می باشد. هم چنین شما می بایست به این مسئله هم دقت کنید که این استخر با توجه به ساختار و جنس بدنه ای که دارد در داخل زمین معمولا از یک سری آسیب ها در امان خواهد بود اما اگر شما فضای داخل زمین را دقیقا هم اندازه با ابعاد این استخر حفاری کنید ، این نکته باعث می شود تا در صورت آسیب دیدن این استخر و یا در مواقعی که قصد دارید آب آن را تخلیه نمایید ، حتی در مواقعی که قصد داشته باشید این استخر را جمع آوری کرده و کنار بگذارید هم مقداری سختی را پیش روی خود داشته باشید که این نکته قطعا از مواردی است که باید به آن توجه کنید.

سوالات متداول

آیا بدنه و پایه های این محصول به قدری مقاوم هستند که بدون افت کیفیت بتوان سالیان سال از این محصول استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این استخر دارای رویه ای از جنس الیاف شمعی برزنتی بوده و پایه های این محصول هم از نوع آلومینیومی طراحی و تولید شده است. این عامل باعث شده تا قطعا در صورت استفاده درست و صحیح از این استخر بتوانید به بهترین شکل ممکن از این محصول بدون افت کیفیت استفاده نمایید.

در کنار این استخر چه اقلامی وجود دارد؟

شما پس از باز کردن بسته بندی این استخر مشاهده خواهید کرد که بدنه اصلی این محصول ، پایه های استخر ، زیر انداز ، در پوش ، پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولت ، بسته آموزشی و نردبان در داخل این بسته بندی وجود دارد که هر یک از این موارد برای استفاده بهتر و کامل تر از این استخر طراحی و تولید گردیده اند.

آیا نصب این استخر کار ساده ای است؟

شما اگر نخواهید که برای راه اندازی و نصب این استخر هزینه کنید می بایست بسته آموزشی موجود در داخل این محصول را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید تا بتوانید در نتیجه اقدام به راه اندازی این استخر کنید. این کار نیز قطعا زمان بر خواهد بود و باید به دقت انجام شود. هم چنین شما اگر نمی خواهید که خودتان این کار را انجام دهید می توانید پروسه راه اندازی و نصب این استخر را به متخصصین ما در شرکت تهران اینتکس بسپارید تا این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهند.

فروشگاه تهران اینتکس چه مزیتی را برای خریداران این استخر در نظر گرفته است؟

در وهله اول باید عنوان کنیم که شما اگر قصد خرید این استخر را از فروشگاه تهران اینتکس دارید می توانید از قیمتی رقابتی و تخفیفات ویژه بهره مند شوید. هم چنین این فروشگاه خدمات پس از فروش این استخر را هم به شما ارائه داده و اگر نصب این محصول را هم به ما بسپارید از ضمانت و گارانتی محصول نیز برخوردار خواهید شد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته اینتکس 107 × 457 جدید با پمپ 220 ولت

استخر فریمی 107 × 457 جدید با پمپ 220 ولت از سری استخر های پیش ساخته با ارتفاع متوسط می باشد که در عین حال دارای قطر بزرگتری بوده و فضای مورد نیاز جهت تفریح و ... را در اختیار شما قرار خواهد داد . بدنه این محصول از الیاف شمعی برزنتی تهیه شده که برای جمع شدن در سایز های کوچک بسیار منعطف بوده و در عین حال از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد . در ادامه این مقاله به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر پیش ساخته همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت 

اولین نکته در حین خریداری یک محصول ، توجه به نوع طراحی آن بوده که می بایست با توجه به حجم و اندازه و فضای موجود انتخاب شود . این استخر پیش ساخته به صورت گرد طراحی شده و فضای کمتری نسبت به مدل های دیگر اشغال خواهد نمود . در اطراف این محصول پایه هایی تعبیه شده که تاثیر بسزایی در استحکام محصول داشته و در برابر شرایط مختلف جوی مانع از تغییر شکل آن خواهد شد . برای این استخر پیش ساخته یک دریچه تخلیه آب درنظر گرفته شده که با استفاده از آن به سادگی و در کمترین زمان ممکن می توانید آب آن را تخلیه نمایید . همچنین شرکت اینتکس به همراه این محصول لوازم جانبی در اختیار شما قرار خواهد داد که از جمله مهم ترین آن ها پمپ تصفیه بوده که با استفاده از آن استخری تمیز در اختیار خواهید داشت . یک نردبان ، زیر انداز و درپوش نیز برای آن تعبیه شده است که به سهولت در استفاده از آن کمک شایانی نموده است . 

جنس بدنه

علاوه بر نوع طراحی و کارایی محصول جنس بدنه آن نیز بسیار با اهمیت می باشد زیرا این موضوع ارتباط مستقیمی با طول عمر آن دارد . بدنه این محصول از الیاف شمعی برزنتی بوده که در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . اما این مقاومت مانع از انعطاف آن نشده و در حین جمع شدن به کوچک ترین سایز ممکن تبدیل خواهد شد . پایه هایی که در اطراف آن تعبیه شده نیز از جنس آلومینیوم مقاوم بوده که استحکام محصول را بیش از پیش افزایش داده و مانع از تغییر شکل آن در حین استفاده می شود .

ابعاد و وزن و ظرفیت

با توجه به این که این استخر به صورت گرد طراحی شده و دارای قطری در حدود 457 سانتی متر و ارتفاع 107 سانتی متر می باشد از فضای کافی برای تفریح چندین بزرگسال برخوردار می باشد . ظرفیت آب آن نیز 14614 لیتر بوده که علاوه بر تفریح ، مناسب برای پرورش ماهی نیز می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که ذکر شد این محصول از جنس الیاف شمعی برزنتی بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی و پوسیدگی نخواهد شد و نیز با توجه به پایه های آلومینیومی آن ، این پایه ها دچار زنگ زدگی و شکستگی نخواهد شد . و می توان گفت که دارای طول عمر بالایی می باشد . اما در صورت آسیب دیدگی نیز این محصول دارای ضمانت بوده و قابل تعمیر می باشد و شما می توانید پس از انجام تعمیرات آن را مورد استفاده قرار دهید .

جمع بندی

استخر فریمی 107 × 457 جدید با پمپ 220 ولت با بدنه برزنتی و پایه هایی از جنس آلومینیوم بسیار مقاوم بوده و دارای طول عمر قابل قبولی می باشد . با استفاده از پمپ تصفیه ای که برای آن درنظر گرفته شده نیز استخری تمیز در اختیار داشته و دفعات کمتری احتیاج به تعویض آب آن خواهید داشت . این استخر پیش ساخته دارای دریچه تخلیه آب بوده که با استفاده از آن در کمترین زمان ممکن شما قادر به تخلیه تمامی آب استخر خواهید بود . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه تهران اینتکس اقدام نمایید .

نوعگرد
ظرفیت آب14614 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...