استخر پیش ساخته اینتکس مدل جدید ویلایی

intex 26778NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
32,000,000 تومان
36,000,000
12%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس مدل جدید ویلایی

استخر پیش ساخته برند اینتکس یکی از پر فروش ترین نوع استخر ها می باشد و دلیل این فروش فوق العاده کیفیت ساخت بالا به همراه قیمت مقرون به صرفه استخر پیش ساخته های تولید شده توسط این برند محبوب جهانی می باشد . استخر های پیش ساخته در دسته بندی های بسیاری همچون استخر پیش ساخته ویلایی ، استخر پیش ساخته پرورش ماهی و همچنین استخر پیش ساختگی خانگی به بازارها عرضه می شوند که هر کدام از آن ها دارای کاربردهای خاص خود هستند .

برند اینتکس یکی از برترین برندهای سازنده استخر های پیش ساخته و محصولات بادی با سابقه ای چندین ساله می باشد که اصلیتی آمریکایی دارد و کیفیت محصولات تولیدی توسط ین برند بین المللی زبان زد است . استخر پیش ساخته اینتکس مدل جدید ویلایی یکی از پر فروش ترین انواع استخرهای پیش ساخته با ابعاد متوسط می باشد که مناسب برای استفاده در خانه هایی با حجم فضای کم است . ساختار بدنه این محصول به رنگ آبی می باشد که لبه های آن سفید رنگ می باشد و بر روی بدنه آن به صورت طولی نام برند اینتکس درج شده است که جلوه زیبایی را به این استخر پیش ساخته بخشیده است .

استخر های پیش ساخته اغلب دارای بدنه ای از نوع پی وی سی برزنتی می باشند تا به خوبی بتوانند در برابر جریان آب مقاومت و استحکام بالای خود را به نمایش بگذارند . این استخر پیش ساخته نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی است که به صورت سه لایه تعبیه شده است و از این رو استحکام آن تضمینی می باشد . استفاده از برزنت که دارای الیاف متراکم می باشد به خوبی می تواند جلوی ضربه های وارده به استخر را بگیرد . بدنه از نوع پی وی سی این استخر پیش ساخته در بخش بالایی خود دارای نوار هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که دور تا دور استخر کشیده شده است و از این رو لبه های استخر را به خوبی بالا نگه داشته است .

پی وی سی برزنتی یکی از مزایایی که دارد ، مقاومت فوق العاده در برابر اشعه نور خورشید است . این جنس بدنه دارای خصوصیت ضد سایش می باشد ، بدین معنا که در صورت کشیده شدن بر روی پوست بدن انسان خراش بر روی بدن ایجاد نمی کند و با خیالی راحت می تواند مورد استفاده حتی کودکان قرار بگیرد . توجه داشته باشید که برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل از کشیده شدن انواع اجسام تیز بر روی بدنه استخر های پیش ساخته و همچنین ضربه زدن به آن ها خودداری کنید .

همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید ، بدنه یکپارچه این استخر پیش ساخته توسط پایه هایی از جنس آلومینیوم نگهداری می شوند . این پایه های به صورت عمودی در بخش زیرین بدنه به زمین مستحکم می شوند و وزن کلی استخر را به خوبی حفظ می کنند . پایه های نگهدارنده استخر های پیش ساخته یکی از مهمترین اجزای بدنه یک استخر می باشند که به هنگام خرید باید توجه ویژه ای به آن ها داشته باشید . در بخش طولی این استخر از 4 عدد پایه و در بخش عرضی آن از 2 عدد پایه استفاده شده است تا استحکام این محصول به خوبی حفظ شود . این ستون ها در بخش های بالای بدنه به زیر لبه ی استخر کشیده شده و متصل می شوند که این امر باعث می شود چه در هنگامی که آب درون استخر پر است و چه هنگامی که خالی یا نصف حجم استخر از آب پر می باشد ، ساختار استخر پیش ساخته به خوبی حفظ شود .

استخرهای پیش ساخته کاربردهای بسیاری دارند و از جمله بهترین جایگزین ها برای استخرهای بتنی می باشند . این استخر ها دارای قیمت پایین تر ، جا به جایی راحت تر و همچنین راه اندازی ساده تر می باشند که از این رو به خوبی توانسته اند خود را به عنوان جایگزین مناسبی برای استخر های سنتی بتنی معرفی کنند . این استخر پیش ساخته اینتکس با توجه به ابعادی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در یک آخر هفته شاد به همراه خانواده باشد که تعداد نفرات یک خانواده را به خوبی درون خود جای می دهد . استخر پیش ساخته اینتکس مدل جدید ویلایی را با بهترین قیمت و در تخفیف حراج تابستانی فروشگاه تهران اینتکس می توانید همین حالا سفارش دهید و از مزایای خدمات پس از فروش و ضمانت اصالت کالا برخوردار شوید .

خدمات پس از فروش ایده آل

نمایندگی تهران اینتکس در ایران به عنوان اولین و بزرگترین وارد کننده محصولات برند های جهانی همچون اینتکس و بست وی و با توجه به سابقه بلند بالایی که دارد به خوبی توانسته است در جهت رضایت حداکثری خریداران خود گام بردارد . این استخر پیش ساخته نیز که از برند اینتکس می باشد شامل ضمانت دو ساله و همچنین اصالت کالا می باشد . از جمله مزایای این محصول می توان به خدمات پس از فروش رایگان توسط کادری مجرب و کارآزموده اشاره کرد . تمامی خدمات پس از فروش اعم از عیب یابی ، تمامی مراحل نصب و راه اندازی و مشاوره رایگان توسط تهران اینتکس صورت می گیرد و از این رو به طور کلی خیال شما را پس از خرید استخر پیش ساخته راحت می کند .

استخر های پیش ساخته دارای روش های نصب توکار و روکار می باشند و این استخر نیز به هر دو روش ممکن قابلیت راه اندازی دارد و با توجه به نیازی که دارید و همچنین مزایا و معایبی که این دو روش دارند می توانید اقدام به درخواست برای نصب این استخر نمایید . روش توکار نیاز به گود برداری به ارتفاع استخر دارد و مسلما دارای هزینه بیشتری نصبت به راه اندازی روکار استخر پیش ساخته می باشد اما با توجه به نیازهای مشتریان و همچنین محل مورد نظر ، فروشگاه اینتکس اقدام به راه اندازی در هر دو روش می کند . برای مشاوره رایگان در مورد خرید و همچنین راه اندازی استخر پیش ساخته می توانید با همکاران ما در نمایندگی تماس بگیرید .

نصب استخر های پیش ساخته دارای قلق های خاص خود می باشد و باید توجه داشته باشید که این امر حساس توسط فردی کارآزموده صورت بگیرد زیرا حجم آبی که درون استخر قرار می گیرد بسیار بالاس می باشد و هر گونه اشتباه در مراحل نصب و راه اندازی می توان در آینده مشکل ساز شود . نمایندگی تهران اینتکس با توجه به سابقه چندین ساله ای که در زمینه فروش و نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته مختلف در ابعاد متنوع دارد این امر را برای خریداران خود فراهم کرده است و با قیمت بسیار مقرون به صرفه اقدام به نصب استخر می کند . لازم به ذکر است که گارانتی های یاد شده برای استخر های پیش ساخته در صورت نصب صحیح و اصولی فعال می شود و قادر به استفاده از آن هستید .

با تمامی این تفاسیر باید به این نکته توجه داشته باشید که یک عدد دی وی دی آموزشی نصب و استفاده از استخر پیش ساخته درون پکیج این محصول قرار داده شده است که تمامی مراحل نصب را به خوبی آموزش می دهد . شما عزیزان با دیدن این آموزش می توانید در صورت لزوم ، خودتان اقدام به راه اندازی این استخر پیش ساخته کنید .

پمپ تصفیه آب فیلتری با کیفیت

استخر پیش ساخته اینتکس مدل جدید ویلایی را می توان محصولی کامل و کاربردی دانست که درون پکیج خود دارای یک عدد پمپ تصفیه آب نیز می باشد . پمپ های آب استخرهای پیش ساخته باید با آگاهی کامل و با توجه به ابعادی که استخر دارد انتخاب شود . پمپ آب موجود بر روی پکیج این استخر از نوع فیلتری است و قدرت تصفیه کامل آب داخلی این استخر را داراست و به خوبی از راکد شدن و کدر شدن آب داخلی این استخر پیش ساخته ویلایی جلوگیری می کند .

بدنه این محصول در کناری خود دارای یک عدد خروجی و یک عدد ورودی می باشد که لوله های تعبیه شده پمپ به آن متصل می شوند و تقریبا نصب پمپ آب بر روی این استخر کاری دشوار به شمار نمی آید . باید توجه داشته باشید که فیلتر داخلی پمپ آب قابلیت تعویض دارد و پس از مدتی استفاده ( مدت زمان نرمال هر فیلتر پمپ آب بر روی آن درج شده است ) اقدام به تعویض آن نمایید تا بیشترین کارایی را از پمپ تصفیه آب استخر بتوانید بگیرید .

اما علاوه بر پمپ تصفیه آبی که بر روی این استخر پیش ساخته وجود دارد ، لوازم جانبی دیگری نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که بسیار کاربردی می باشد و شما را از خریدهای اضافی به همراه استخرهای پیش ساخته در امان نگه میدارد . وجود درپوش و همچنین زیرانداز به همراه این محصول می توان یکی از نکات مثبت آن به شمار بیاید . درپوش در مواقعی که از استخر استفاده ای نمی کنید بسیار کاربردی است و مانع از ورود هر گونه شاخ و برگ درختان و یا اقلام دیگر به درون آب می شود . همچنین زیرانداز نیز کاربردهای خاص خود را دارد و به صورت جداگانه دارای قیمت تقریبا بالایی نیز می باشد که به صورت اشانتیون بر روی این محصول قرار داده شده است . البته استخر های پیش ساخته دارای زیرانداز های گوناگونی نیز می باشند و یکی از بهترین نوع زیرانداز نوع تاتامی می باشد که از نرمی ، لطافت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است .

در بخشی از بدنه این استخر پیش ساخته یک عدد خروجی آب تعبیه شده است که قابلیت نصب شیلنگ را دارد و برای مصارفی همچون آب یاری درختان باغ خود می توانید از آن استفاده نمایید که این امر در هدر رفت آب داخلی استخر نقش بسزایی را ایفا می کند و یکی از نکات مثبت به شمار می آید . حجم آب داخلی این محصول بالغ بر 10874 لیتر می باشد که این حجم ذکر شده شامل نود درصد حجم آب می باشد و باید توجه داشته باشید که از پر کردن صد در صدی استخر خودداری نمایید زیرا این امر می توان در برهم خوردن تعادل استخر و همچنین کاهش طول عمر بدنه در طول زمان به علت فرسایشی که اتفاق می افتد تاثیر گذار باشد .

ارتفاع تعبیه شده برای این استخر پیش ساخته ویلایی برابر با 107 سانتی متر می باشد که از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده توسط کودکان نیز به شمار بیاید . البه استخر های پیش ساخته از نظر عمق آب در حالت استاندارد قرار دارند و بالاترین عمق آب برای این نوع استخر ها صد و سی سانتی متر است که کمی با عمق این استخر اختلاف دارد . در پایان این استخر را می توان بهترین گزینه برای یک آخر هفته شاد و آب تنی کردن به همراه خانواده و یا دوستان دانست که در روزهای گرم تابستانی می تواند لحظاتی شاد را برای شما مهیا کند .

سخن پایانی : استخر پیش ساخته اینتکس با پمپ تصفیه آب 220 ولتی بزرگترین مدل استخر پیش ساخته مستطیلی فریمی در مدل آبی رنگ جدید شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی تولید شده است. این استخر پیش ساخته با توجه به داشتن ویژگی های خوبی همچون حجم کم در حالت جمع شده و داشتن کیفیت ساخت خوب خود دارای قیمتی مقرون به صرفه بوده که می تواند علاوه بر تفریحات آبی برای صنعت پرورش ماهی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این استخر دو بخش اصلی تشکیل شده که شامل بدنه اصلی و فریم های نگهدارنده آن می شود. بدنه اصلی ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده و پایه های آن نیز دارای جنس آلومینیومی ضد زنگ می باشد. کیفیت جنس بدنه این کالا در حدی بوده که در برابر دما و فشار آب و حتی استفاده در شرایط جوی مختلف مقاومت لازم را از خود نشان خواهد داد. یکی از تفاوت های اصلی این مدل با مدل های کوچکتر خود در داشتن درپوش و زیرانداز به منظور حفاظت بهتر از استخر می باشد. به جز این دو وسیله یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 3785 لیتری و یک نردبان پیش ساخته نیز برای این محصول جدید اینتکس در نظر گرفته شده است.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته اینتکس مدل جدید ویلایی

استخر پیش ساخته 4,88 متر 2018 با پمپ 220 ولت از سری استخر های آماده و قابل راه اندازی سریع شرکتی می باشد که توسط کمپانی بست وی تولید و روانه بازار شده است ، این محصول برای استفاده خانگی و صنعتی ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار است ، این محصول با لوازم کاملی چون زیر انداز ، در پوش ، پمپ تصفیه ، نردبان و ... به فروش می رسد و یقینا خرید استخر پیش ساخته فوق می تواند گزینه ای ایده آل برای شما باشد ، در ادامه این مطلب با نقد و بررسی بیشتر شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات استخر پیش ساخته 4,88 متر 2018 با پمپ 220 ولت آشنا خواهیم کرد .

طراحی و آرگونومی ساخت

این استخر پیش ساخته 4,88 متر 2020 با پمپ 220 ولتی از ساختار مستطیلی برخوردار است که از دو بخش اصلی بدنه و پایه ها تشکیل شده ، بدنه این محصول که وظیفه راکد نگه داشتن آب در درون خود را دارد و با متصل شدن به پایه ها و ستون های محصول می تواند فرم اصلی یک استخر را به خود بگیرد ، ساختار پایه های این محصول به گونه ای است که می توانید آن ها را از یکدیگر جدا کنید و در هنگام راه اندازی آن ها را به یکدیگر متصل کنید ، قسمت کف بدنه به خوبی می تواند به پایه ها متصل شود و استحکام لازم را به خود بگیرد . در بدنه استخر پیش ساخته دریچه هایی قرار دارد که از آن طریق می توان نسبت به تخلیه آب و یا اتصال پمپ تصفیه استفاده کرد . درپوش ، زیر انداز و نردبان نیز مطابق با ابعاد و ظرفیت محصول توسط شرکت بست وی طراحی و در کنار محصول قرار گرفته است .

جنس بدنه

بدنه و پایه های این محصول از اجناس بسیار خوبی ساخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارند ، جنسی که بدنه این محصول از آن ساخته شده است pvc برزنتی می باشد که به خوبی می تواند در برابر فشار ، ضربه و وزن آب مقاوم باشد و در مجاورت با آب پوسیده یا ضعیف نمی شود . پایه های محصول نیز از جنس بسیار خوب آلومینیوم ساخته شده است ، آلومینیوم یکی از مقاوم ترین فلز ها می باشد که در مقایسه با آن ها از وزن سبک تری برخوردار است به همین دلیل بست وی با استفاده از این جنس سعی کرده تا وزن محصول را کاهش دهد . جنس نردبان استخر پیش ساخته هم از آلومینیوم می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد این استخر پیش ساخته مستطیلی برابر با ( طول : 455 سانتی متر ، عرض : 244 سانتی متر و ارتفاع : 107 سانتی متر ) می باشد ، این ابعاد ابعادی استاندارد است که شرکت های بزرگ استخر پیش ساخته اقدام به تولید آن می کنند چرا که می توان به راحتی آن را در هر محلی چون حیاط خانه ، زیر زمین و حتی بالای بام خانه راه اندازی نمود . وزن کلی این استخر پیش ساخته در پک بسته بندی به 87.2 می رسد و می توان به راحتی آن را با استفاده از وسایل نقلیه حمل کرد . ظرفیتی که این استخر پیش ساخته می تواند در داخل خود جای دهد به 10874 لیتر می رسد که بست وی در همین جهت یک پمپ تصفیه آب استخر فیلتری با قدرت 220 ولت قرار داده است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

نحوه راه اندازی استخر پیش ساخته 4,88 متر 2018 با پمپ 220 ولت در دفترچه راهنما و DVD آموزشی محصول آموزش داده شده است اما با این حال پیشنهاد می شود که از نصاب های با تجربه که در فروشگاه تهران اینتکس مشغول به فعالیت هستند بهره مند شوید تا از خدمات بهتری برخوردار شده و بتوانید محصول خود را برای استفاده طولانی مدت تضمین کنید . از زیر انداز و درپوش می توانید برای نگهداری هر چه بهتر استخر پیش ساخته خود بهره ببرید ، همچنین پمپ تصفیه آب می تواند همواره حجم بالای آب استخر را تصفیه کند و مانع از رشد جلبک شود .

سخن پایانی

بی شک با خرید استخر پیش ساخته 488 سانتی متری فوق می توانید بستری مناسب و ایده آل برای تفریحات آبی داشته باشید ، این محصول کاملا پرتابل بوده و در صورت نیاز به فضای اشغال شده توسط استخر می توانید اقدام به جمع آوری آن و بسته بندی در حجم بسیار کم اقدام نمایید . کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و می تواند در تمامی شرایط آب و هوایی از تابستان گرفته تا زمستان مقاوم باشد .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب10874 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض244 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...