استخر پیش ساخته اینتکس مدل فریمی گرد

intex 26336

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
58,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس مدل فریمی گرد

استخر پیش ساخته اینتکس مدل فریمی گرد 132 × 549 جدید با لوازم کامل از بهترین و کامل ترین استخر های پیش ساخته 2018 شرکت اینتکس بوده که علاوه بر کیفیت ساخت بالا از لوازم های مهمی که باید یک استخر پرتابل و قابل حمل داشته باشد بهره مند است. این استخر قابلیت نصب توکار و روکار را داشته که حتی می توان از آن به عنوان استخر ثابت نیز استفاده نمود. جنس بدنه اصلی تشکیل دهنده آن با مدل های قبلی و کوچکتر خود تفاوتی نداشته و ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی و ساختار سه لایه می باشد.

این بدنه با کیفیت و ضخیم به وسیله پایه های آلومینیومی احداث شده و زمان کمی را از مصرف کننده خواهد گرفت. این استخر مقاومت بدنه بالایی داشته که با خیالی آسوده می توان از آن در فضای باز نیز استفاده کرد. لوازم های جانبی همراه این کالا پمپ تصفیه شنی با قدرت تصفیه 6 متر مکعب ، درپوش و زیرانداز ، نردبان پیش ساخته ، جاروی اسکیمر برای گرفتن زباله های استخر و آب و همچنین یک تور والیبال مخصوص برای تفریحات توپی روی آب می باشد.

چرا به استخر پیش ساخته استخر پرتابل گفته می شود ؟

سوالی که ممکن است برای بسیاری از مشتریان ایجاد شود این است که چرا به استخر های پیش ساخته استخر پرتابل گفته می شود . پرتابل بودن یا قابلیت حمل در استخر ها بسیار کم است و تنها می توان این ویژگی را در استخر های پیش ساخته فریمی یا ایزی ست و بادی مشاهده کرد ، این ویژگی به شما اجازه می دهد تا استخر را جابجا کنید و حتی به صورت دوره ای استخر استفاده نمایید . با توجه به این موضوع شما می توانید در برخی از فصول سال مانند زمستان که هوا سرد بوده و امکان استفاده از استخر پیش ساخته در محیط های باز میسر نیست می توانید استخر را جمع کرده و فضای اشغال شده توسط آن را به حیاط خانه ، ویلا و ... باز گردانید ، به طوریکه این خصوصیات هیچگاه در استخر های بتنی وجود ندارد .

برای شیک شدن استخر پیش ساخته چه کنیم ؟

همانطور که اشاره شد ممکن است برخی از مشتریان به دلیل ظاهر معمولی استخر های پیش ساخته از خرید آن صرف نظر کنند ، اما باید در نظر داشته باشید که حتی استخر های بتنی و سیمانی نیز در ابتدای کار زیبا نیستند و چه بسا نیاز است تا استخر های پیش ساخته را نیز به مانند استخر های بتنی با استفاده از ابزار ها و طراحی های مختلف زیبا تر کنید . البته استخر فریمی گرد 132 × 549 جدید با لوازم کامل از معدود استخر های پیش ساخته زیبا و خوشرنگی است که فروشگاه تهران اینتکس آن را موجود کرده است تا کسانی که به زیبایی استخر توجه دارند ، این محصول را انتخاب کنند . هر چه استخر زیبا تر باشد ، محیط اطراف نیز زیبا تر و شکیل تر خواهد شد .

برخلاف دیگر مدل ها این استخر دارای دیواره های خاکستری است که به مراتب جلوه زیباتری را به استخر بخشیده است . شما می توانید با استفاده از ابزار ها و خلاقیت هایی استخر خود را زیبا تر کنید ، به طور مثال شما می توانید کناره های استخر را با استفاده از ترموود ها یا چوب های ضد آب مزین کنید . با وجود طرح رنگ این استخر شاید بهتر باشد آن را به صورت روکار یعنی بر روی زمین راه اندازی کنید که البته امکان راه اندازی استخر در داخل زمین نیز میسر است . شما می توانید به جای زیراندازی که در کنار محصول برای شما ارسال می شود از چمن های مصنوعی برای راه اندازی استخر بر روی آن استفاده نمایید تا اینچنین علاوه بر محافظت بهتر از کف استخر محیط اطراف را نیز زیبا تر کنید .

موارد استفاده از استخر پیش ساخته

سوال های بسیاری از کارکرد و موارد استفاده از استخر های پیش ساخته پرسیده شده است که قصد داریم توضیحاتی را در این راستا ارائه دهیم . استخر های پیش ساخته ای چون استخر فریمی گرد 132 × 549 جدید را می توانید در هر محلی راه اندازی کنید . با توجه به اینکه استخر پیش ساخته را می توانید بر روی زمین راه اندازی کنید ، علاوه بر قرار دادن و نصب آن ها در حیاط خانه یا ویلا و در پارکینگ می توانید در پشت بام نیز راه اندازی کنید زیرا نیازی به حفاری زمین ندارند . همچنین از این استخر ها علاوه بر مصارف خانگی و ویلایی می توانید در مهد های کودک ، باشگاه های ورزشی ، کلاس های آموزش شنا ، مراکز آب درمانی و ... نیز استفاده نمایید .

زمانی که از این استخر در مهد های کودک و یا مدارس استفاده می شود ، نیاز است تا مربی ها به طور کاملا هوشیارانه بازی و تفریح کودکان را نظاره گر باشند ، زیرا عمق نسبتا زیاد این استخر ممکن است برای آن ها کمی خطرناک باشد . برای استفاده کودکان از این استخر می توانید از حلقه ها و بازوبند های بادی و جلیقه نجات بادی استفاده نمایید . همانطور که اشاره شد از این استخر ها می توان در مراکز ورزشی نیز استفاده کرد . بسیاری از ورزشکاران حرفه ای ممکن است بعد از انجام تمرینات سنگین و حرفه ای به استخر آب گرم و سرد جهت ریکاوری و یا درمان نیاز داشته باشند که این استخر می تواند بسیار گزینه خوبی برای باشگاه های ورزشی باشد .

آیا از استخر پیش ساخته می توان در آب و هوای شرجی ، گرم یا سرد استفاده کرد ؟

سوال دیگری که بسیاری از مشتریان قبل از خرید استخر پیش ساخته سوال می کنند این است که آیا از استخر پیش ساخته می توان در آب و هوای شرجی ، گرم یا سرد استفاده کنند یا خیر ؟ با توجه به جنسی که این استخر پیش ساخته از آن تولید شده است هیچ محدودیتی در استفاده از این محصولات در آب و هوای مختلف وجود ندارد . جنس بدنه از پارچه برزنتی و پایه های آن از آلومینیوم ضد زنگ می باشد ، بنابراین استخر کاملا در برابر رطوبت مقاوم است ، به همین دلیل نیز اگر از استخر در شهر های شمالی یا جنوبی کشور که شهر های ساحلی هستند و رطوبت هوا در آن ها بالاست استفاده نمایید هیچ آسیبی به استخر وارد نمی شود . همچنین سرمای هوا ، برف و باران و حتی نور آفتاب نیز آسیبی به استخر وارد نمی کند .

مزایا استخر پیش ساخته نسبت به استخر بتنی

استخر های پیش ساخته از نظر قیمت بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از استخر های بتنی و سیمانی در ابعاد یکسان هستند ، بنابراین اگر بودجه کمی دارید استخر های پیش ساخته بهترین گزینه برای خرید خواهند بود . از سوی دیگر استخر های پیش ساخته مانند استخر فریمی گرد 132 × 549 جدید دارای لوازم کامل بوده و به صورت یک پکیج به فروش می رسد بنابراین هیچگونه نیازی به صرف هزینه بیشتر نخواهد بود ، در صورتی که در استخر های بتنی نیاز است تا پمپ تصفیه و اتصالات را به صورت مجزا خریداری کنید . از ویژگی های دیگر استخر آماده می توان به پرتابل بودن و قابیت حمل آن ها اشاره کرد که در ابتدای متن به آن اشاره شد .

شما می توانید استخر های پیش ساخته را در کمترین زمان راه اندازی کنید . استخر پیش ساخته فوق تنها کمتر از 1 ساعت زمان جهت راه اندازی نیاز دارد این در حالی است که استخر های بتنی نیازمند زمان زیادی جهت احداث می باشند . برای ساخت استخر های بتنی نیاز است تا کارگر و مصالح مربوطه و مورد نیاز و همچنین پیمانکار و استادکار در نظر بگیرید ، سپس پروسه حفاری ، عایق بندی ، سرامیک کاری ، نصب اتصالات درون زمینی و ... را انجام دهید که ممکن است بعضا تا چندین هفته و ماه ها به طول بیانجامد . در نهایت نیز نیاز است تا محیط اطراف را تمیز کاری کنید تا بتوان پایان کار را اعلام کرد .

ورزش و آب درمانی با استخر پیش ساخته

شما می توانید با استفاده از استخر های پیش ساخته نیز به ورزش نیز بپردازید ، شاید این مورد برای شما کمی منطقی نباشد اما در استخر های پیش ساخته نیز می توانید ورزش یا شنا کنید . با توجه به عمق بالای این استخر که 132 سانتی متر می باشد ، در حالت شنا پا یا دستان شما با کف استخر برخوردی نخواهد داشت ، اما ممکن است قطر کم آن مانع از پیشروی شما شود ، بنابراین می توانید با بستن کمر خود به گوشه ای از استخر یا ستونی خارج از استخر از پیشروی جلوگیری کرده و در واقع به صورت درجا شنا کنید . این روش حتی توسط شناگران حرفه ای و المپیکی نیز صورت می گیرد ، بنابراین بدون رفتن به استخر های عمومی و بزرگ در این استخر ها نیز شنا کرده و تمرین کنید . همنین شما می توانید درون استخر بدوید و یا حرکت های رزمی خود را انجام دهید . زمانی که در داخل آب حرکت های ورزشی و رزمی انجام می دهید .

همچنین مراکز درمانی می توانند برای آب درمانی های خود از این استخر استفاده کنند . در طب سنتی آب درمانی یکی از موثر ترین راه ها جهت درمان درد مفاصل و ستون فقرات است که بسیاری از کسانی که مشکلات مفصلی و استخوانی دارند می توانند با راه رفتن در آب و تمرینات کششی و استقامتی اقدام به درمان نمایند . شما می توانید با استفاده از هیتر ها که همان گرمکن های آب استخر می باشند ، آب داخل استخر را گرم کنید و حتی استخر را به جکوزی تبدیل کنید . شما می توانید این هیتر ها و گرمکن های آب استخر را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته

فروشگاه تهران اینتکس اولین و بزرگترین مرجع فروش استخر پیش ساخته در ایران است که می توانید انواع استخر های پیش ساخته خارجی و ایرانی را با قیمت ارزان و مناسب به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی خریداری کنید . فروشگاه اینتکس علاوه بر فروش استخر پیش ساخته خدمات پس از فروش محصولات را نظیر ارسال و نصب در محل ، تعمیرات بدنه و پمپ تصفیه آب ، تعویض و جابجایی آن ها اشاره کرد . با توجه به عدم تجربه در نصب مشتریان ، می توانید از این خدمات برخوردار شده و استخر خود را تضمین کنید . همچنین شما می توانید برای جابجایی استخر پیش ساخته ، سرویس کردن پمپ تصفیه آب و حتی تعمیرات محصول از فروشگاه کمک بگیرید . 

استخر پیش ساخته ایرانی

همانطور که اشاره شد فروشگاه اینتکس انواع استخر های پیش ساخته از برترین برند های خارجی چون اینتکس ، بست وی ، جیلانگ و ... را در فروشگاه خود موجود کرده است که می توانید با خیال راحت از اصالت محصول ، آن ها را خریداری کنید . در این میان فروشگاه انواع استخر های پیش ساخته ایرانی را که دارای سطح کیفی بسیار بالایی می باشد را نیز به صورت انحصاری به فروش می رساند . استخر های پیش ساخته ایرانی از نظر قیمت بسیار ارزان تر از نمونه های خارجی بوده و چه بسا کیفیت برابر نیز دارند . تنوع در ابعاد استخر های ایرانی ایرتکس نیز بسیار بالا بوده و حتی می توانید محصول دلخواه خود را در ابعاد مورد نظر سفارش دهید . این در حالی است که استخر های بست وی و اینتکس ابعاد مشخص و محدودی دارند .

لوازم جانبی

شما عزیزان می توانید تمامی لوازم جانبی استخر های پیش ساخته ایرانی و خارجی خود را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . از سری لوازم جانبی مخصوص این محصولات می توان به زیرانداز ، درپوش ، نردبان ، برچسب تعمیرات مخصوص ، انواع پمپ های تصفیه آب اعم از پمپ های تصفیه فیلتری ، شنی ، نمکی و ... ، هیتر ها و گرمکن های آب استخر در قدرت های مختلف ، جارو اسکیمر دستی و اتوماتیک ، اتصالات پمپ ، قرص کلر ، شناور قرص کلر و ... را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . البته این استخر پیش ساخته دارای تمامی لوازم بوده و کامل است . از مهم ترین لوازم همراه می توان به پمپ تصفیه اب قدرتمند و جارو اسکیمر اشاره کرد که با استفاده از آن ها می توانید آب استخر را تمیز کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته اینتکس مدل فریمی گرد

استخر پیش ساخته اینتکس فریمی گرد 132 × 549 جدید با لوازم کامل از نمونه استخر های آماده شرکتی است که توسط شرکت بسیار معتبر و بزرگ intex تولید و روانه بازار های جهانی شده است ، این استخر پیش ساخته فریمی یکی از برترین مدل های این کمپانی می باشد که شما می توانید از آن به عنوان استخر خانگی ، استخر صنعتی و ... استفاده کنید ، از جمله مصارف صنعتی می توان به پرورش ماهی ، کشاورزی و آبیاری مزارع و باغ ها اشاره کرد ، همچنین وجود لوازم کامل نگهداری از محصول باعث شده است تا بسیاری از افراد این محصول برای استفاده خانگی تهیه کنند ، اما این محصول ویژگی های بسیار بیشتری دارد که در ادامه این مطلب و با نقد و بررسی تخصصی شما را با سایر ویژگی های محصول آشنا خواهیم کرد .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی و آرگونومی ساخت هر استخر پیش ساخته ای ممکن است به هم نوع خود کمی تفاوت ها و شباهت هایی با یکدیگر داشته باشند ، اما این استخر پیش ساخته به صورت گرد طراحی شده و قسمت های آن را بدنه و پایه های مقاوم تشکیل می دهد ، این پایه ها که به صورت فریمی هستند قابل جدا شدن و اتصال به یکدیگر هستند و می توانند بدنه را به خود متصل کنند و در برابر وزن آب مقاوم باشند ، در بدنه این محصول دریچه هایی به عنوان دریچه تخلیه و یا دریچه اتصال پمپ تصفیه می باشد که می توانید از آن استفاده کنید ، در کنار محصول همچنین یک پمپ تصفیه شنی قدرتمند توسط شرکت اینتکس طراحی شده است که قادر است با استفاده از فیلتر شنی حجم بسیار زیاد آب را تصویه کند . همچنین در پوش و زیر انداز موجود در کنار محصول باعث شده تا با استفاده از آن ها بتوانید نگهداری بهتری را داشته باشید . همچنین نردبان ایده آل و استانداری نیز در کنار استخر پیش ساخته طراحی شده است که با استفاد از آن می توانید به راحتی به داخل استخر رفته و یا از آن خارج شوید .

جنس بدنه

همانطور که در بخش قبل گفته شد این استخر پیش ساخته بدنه و پایه های بسیار مقاومی دارد چرا که از اجناس بسیار خوبی ساخته شده اند ، بدنه این محصول که آب در درون آن ذخیره می شود از جنس pvc برزنتی است ، این جنس در برابر رطوبت و پوسیدگی بسیار مقاوم می باشد همچنین می تواند حجم و وزن بسیار زیاد آب را به خوبی تحمل کند ، این بدنه از ضخامت بالایی نیز برخوردار بوده و به ندرت آسیب می بیند . بدنه pvc برزنتی محصول به پایه های بسیار مقاوم آلومینیومی متصل می شود تا به خوبی بتواند در برابر وزن آب ایستادگی کند ، پایه های آلومینیومی یکی از بهترین پایه هایی می باشد که شرکت اینتکس از آن استفاده کرده است چرا که علاوه بر کیفیت بالا از وزن بسیار سبکی نیز برخوردار می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد استخر پیش ساخته فوق برابر با ( قطر : 549 سانتی متر و ارتفاع : 132 سانتی متر )  می باشد که به صورت گرد طراحی شده است ، این ابعاد ابعادی کاملا استاندارد بوده و از آن می توان به صورت گروهی و خانوادگی استفاده کرد ، همچنین ارتفاع 132 سانتی متری استخر این اجازه را می دهد تا نوجوانان ، جوانان و بزرگسالانی که شنا کردن بلد نیستند به خوبی بتوانند در استخر بایستند و سرشان بیرون از آب باشد ، همچنین کودکان نیز می توانند با استفاده از تویوپ های بادی و یا جلیقه بادی در کنار والدین خود به بازی بپردازند . وزن کلی این محصول در بسته بندی خود به 129.3 کیلوگرم می رسد و در این ابعاد می توان گفت که محصول کاملا پرتابل و قابل حمل است به همین دلیل شما می توانید استخر پیش ساخته را پس از مدتی استفاده جمع کنید و یا در محل جدیدی آن را راه اندازی کنید . ظرفیت کلی این استخر پیش ساخته نیز 26423 لیتر است که با استفاده از پمپ می توانید به سرعت آن را پر کنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی استخر پیش ساخته بر خلاف دیگر استخر های بادی یا ایزی ست کمی متفاوت تر و سخت تر است و از آن جا که اگر اتصالات و راه اندازی محصول به درستی پیش نرود ممکن است پس از پر شدن استخر مشکلاتی را به وجود بیاورد به همین دلیل سعی کنید تا نصاب برای نصب استخر پیش ساخته شما اقدام کنند ( شما می توانید در هنگام خرید استخر پیش ساخته از فروشگاه اینتکس بخواهید تا نصاب های با تجربه را در جهت نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته شما بفرستد . ) ، لازم به ذکر است که شما می توانید با مطالعه دفترچه راهنما نیز اقدام به نصب استخر پیش ساخته خود کنید . شرکت اینتکس برای نگهداری و مراقبت هر چه بهتر از استخر پیش ساخته لوازم کاملی را ارائه کرده است که از آن ها در جهت نگهداری استخر استفاده کنید ، به عنوان مثال پمپ تصفیه آب استخر شنی ، زیر انداز ، در پوش ، جارو اسکیمر از وسایل بسیار مهم و حیاتی برای نگهداری از استخر پیش ساخته به شمار می آیند که در کنار محصول وجود دارند .

سخن پایانی

بی شک با خرید استخر فریمی گرد 132 × 549 جدید با لوازم کامل می توانید بستری ایمن و با طراوتی را در کنار خانواده و در خانه شخصی خود داشته باشید ، حتی می توانید از استخر پیش ساخته خود در مصارف صنعتی مانند کشاورزی و حتی پرورش ماهی استفاده کنید .

نوعگرد
ظرفيت آب26423 ليتر
قطر549 سانتي متر
ارتفاع132 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاقابلیت نصب روکار و توکار
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده برای پرورش ماهی
دارای ضمانت و خدمات
اقلام همراهDVD آموزشي، نردبان، جاروی اسکیمر، تور والیبال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...