استخر پیش ساخته اینتکس 488 سانتی متر با پمپ 12 ولت

intex 28318-gn

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس 488 سانتی متر با پمپ 12 ولت

استخر پیش ساخته اینتکس چهار متری را می توان یکی از برگزیده های استخر پیش ساخته برزنتی با کیفیت ساخت بالا دانست که دارای ابعاد ایده آل و استاندارد برای استفاده در محیط های خانگی و به منظور آب تنی می باشد و از این رو دارای طرفداران بسیاری است . این استخر پیش ساخته ویلایی اینتکس در سال جاری و در راستای برآورده کردن نیازهای مختلفی همچون آب تنی ، پرورش ماهی و مصارف آبیاری روانه بازارهای داخلی و خارجی شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به ابعاد مختلف این محصول بپردازیم و از نگاه کارشناسی مزیت ها و معایب این استخر پیش ساخته را بررسی کنیم تا شما را در خرید استخر پیش ساخته به نتیجه مطلوب برسانیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

خرید استخر پیش ساخته مستلزم رعایت نکات بسیار می باشد که از این نکات می توان به مرکزی که قصد خرید از آن دارید اشاره کرد . برند اینتکس یک برند آمریکایی می باشد که با توجه به تحریم های موجود محصولاتش را به سختی می توان درون کشور خریداری کرد . فروشگاه های بسیاری خود را در جهت معرفی نمایندگی برند اینتکس معرفی می کنند اما بهترین نمایندگی اینتکس در ایران را می توان نمایندگی تهران اینتکس دانست که با سابقه بسیار بلند بالایی که دارد در جهت جلب رضایت حداکثری مشتریان خود گام های بسیار برداشته است .

این نمایندگی را برخی به عنوان نمایندگی اینتکس مرزداران می شناسند و این اسم حاکی از محل استقرار نمایندگی اینتکس است که علاوه بر خرید اینترنتی استخر پیش ساخته قابلیت خرید حضوری استخر پیش ساخته را نیز برای مشتریان خود فراهم آورده است . علاوه بر استخر های پیش ساخته تمامی دسته بندی های لوازم بادی برند اینتکس و همچنین بست وی و سایر وسایل کمپینگ و مسافرت نیز توسط این فروشگاه اینترنتی عرضه می شود تا سبد کالایی شما را تکمیل گرداند .

همانطور که در تصاویر محصول می بینید این استخر پیش ساخته ساختاری مستطیل شکل دارد که رنگ بدنه آن آبی کم رنگ است و بر روی بدنه بیرونی آن نام برند اینتکس با رنگ سفید درج شده است که جلوه ویژه ای را به این محصول بخشیده است . این استخر پیش ساخته در لبه بالایی خود دارای نوارهای آلومینیومی می باشد که توسط دوخت های متراکم و همچنین پرس در کناره دوخت ، استحکام بالایی را به محصول بخشیده است . از مهمترین ویژگی های یک استخر پیش ساخته که تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر آن دارد ، جنس بدنه استخر ها می باشد .

زیرا استخر های پیش ساخته با توجه به ماهیت استفاده ای که دارند ، درون محیط های باز اغلب مورد استفاده قرار می گیرند و باید مقاومت بالایی را از خود به نمایش بگذارند . این استخر پیش ساخته با توجه به بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی ، در تست های انجام شده مقاومت و استحکام فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته است . استخر های پیش ساخته اغلب از جنس پی وی سی می باشند ، برند اینتکس نیز که یکی از برندهای مطرح تولید کننده استخر پیش ساخته و بادی است ، اعتقاد و اعتماد بالایی به این نوع پارچه دارد و در محصولات خود از آن بهره می گیرد .

در بخش رویه این استخر از پارچه الیاف شمعی استفاده شده است که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد سایش بودن می باشد . این خصوصیت ضد سایش باعث می شود که به هنگام کشیده شدن بدن بر روی پوسته استخر ، خراش بر روی بدن ایجاد نشود . از این رو این استخر پیش ساخته اینتکس می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی و توسطکودکان و نوجوانان باشد . اگر دارای محیطی باز در ویلا و یا خانه خود هستید و می خواهید یک آخر هفته شاد را به همراه خانواده و یا دوستان رقم بزنید پیشنهاد ما به شما استخر پیش ساخته اینکس چهار متری با پمپ صد و بیست ولت می باشد .

اما این بدنه برزنتی باید توسط ستون هایی مستحکم بر روی زمین استوار نگه داشته شود تا به هنگام انتقال جریان آب باعث برهم خوردن تعادل استخر نشود . ستون های قرار داده شده در طول این استخر به تعداد چهار عدد و ستون های عرضی آن دو عدد می باشد که به راحتی هر ه تمام تر قابلیت نگهداری وزن استخر و افراد را دارد . این ستون ها از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشند که لبه های استخر را به خوبی به سمت بالا نگهداری می کنند .

آلومینیوم استفاده شده در ساخت این استخر پیش ساخته از نوع مرغوب می باشد و با توجه به قابلیت ضد زنگی که دارد ، با خیالی راحت می توانید از آن در زیر نور آفتاب و یا حتی در شرایط شرجی استفاده نمایید . استفاده از این استخر در کشورمان اغلب در نقاط شمالی می باشد که دارای شرجی است و این خصوصیت می توان خیال افراد استفاده کننده را به طور کلی راحت کند . رنگ ستون ها سفید می باشد و با ترکیب رنگی آبی بدنه می تواند بر زیبایی های این استخر پیش ساخته ویلایی بیافزاید .

به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد پمپ تصفیه آب 120 ولتی وجود دارد که در جهت تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر نقش بسزایی را ایفا می کند . این استخر پیش ساخته حجم آبی بالغ بر 10784 لیتر را دارد که این حجم آب ، حجم نود درصدی استخر می باشد و لازم به ذکر است که در هنگام پر کردن آب داخلی استخر باید از پر کردن صد در صدی آب استخر خود داری نمایید زیرا این امر باعث کاهش کارایی استخر می شود . پمپ آب قرار داده شده درون پکیج استخر پیش ساخته اینتکس دارای قدرتی بالغ بر 3407 لیتر در ساعت می باشد که به راحتی می تواند حجم آب داخلی این استخر را تمیز نگه داشته و از کدر شدن آب به خوبی جلوگیری به عمل آورد .

علاوه بر وجود پمپ آب ، به همراه این محصول برای شما عزیزان نیز یک عدد زیر انداز به اندازی ابعاد این استخر فرستاده می شود که از جنس برزنت همراه با رویه الیاف شمعی می باشد و نرمی و لطافت استانداردی دارد . همچنین درپوش نیز درون این پکیج وجود دارد که در مواقعی که از استخر استفاده نمی کند بسیار کاربردی است . درپوش موجود بر روی این استخر پیش ساخته به خوبی دهانه استخر را پوشش می دهد و این امر باعث جلوگیری از ورود هر گونه جسم و حشره به آب داخلی استخر می شود . لازم به ذکر است که تمامی این لوازم به همراه این استخر پیش ساخته زیبا و به صورت رایگان برای شما عزیزان ارسال می شود شما را از خرید لوازم جانبی آن به طور کلی راحت می کند .

از لوازم ضروری دیگر که به هنگام استفاده از استخر های پیش ساخته بسیار نیاز می باشد ، نردبانی هم تراز با ارتفاع استخر است تا ورود و خروج به محیط داخلی استخر را به راحتی امکان پذیر کند . این استخر پیش ساخته دارای ارتفاع 107 سانتی متری می باشد که ارتفاع نردبان نیز صد و بیست سانت می باشد و به خوبی تا لبه بالایی استخر کشیده می شود . جنس بدنه نردبان نیز از نوع آلومینیوم ضد زنگ ( هم جنس ستون های نگهدارنده استخر پیش ساخته ) می باشد که از کیفیت ساخت بالا و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد . در بخش بالایی نردبان سکویی تعبیه شده است که از آن برای نشستن و استراحت کردن و همچنین شیرجه زدن درون آب می توانید استفاده نمایید . البته با توجه به سابقه نصب و راه اندازی و استفاده از استخر های پیش ساخته توصیه می شود که از شیرجه زدن درون استخر های پیش ساخته به دلیل کم عمق بودن خودداری نمایید زیرا این امر علاوه بر صدمه زدن به فرد ، به بدنه استخر نیز فشار بالایی را وارد می کند .

نصب استخر های پیش ساخته باید طبق اصول و مراحلی که با نصب های پی دی پی و تجربه بسیار حاصل می شود انجام شود اما به هر حال مراحا نصب به دو صورت امکان پذیر است : نصب توسط کادر نصب و راه اندازی نمایندگی و نصب با توجه به دی وی دی آموزشی محصول که درون پکیج آن قرار داده شده است .

این دو روش مزیت ها و معایبی دارند اما یکی از مهمترین اختلاف هایی که در نصب توسط کادر متخصص و خود مشتری وجود دارد ، باطل شدن گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش می باشد . در صورتی که کادر نصب کننده نمایندگی اینتکس اقدام به نصب استخر مورد نظر شما کنند یقینا با صرف هزینه ای از خدمات پس از فروش دو ساله بهره مند خواهند شد، در غیر اینصورت این مزیت برای استخر شما تعلق نخواهد گرفت. علاوه بر آن راه اندازی استخر پیش ساخته بدون دغدغه و در مدت زمان کمتر راه اندازی می شود . اما در صورتی که بخواهید خود اقدام به راه اندازی استخر پیش ساخته خریداری شده کنید باید با توجه به دفترچه و دی وی دی تصویری راهنمای استخر مرحله به مرحله اقدام به راه اندازی این استخر پیش ساخته نمایید.  توجه داشته باشید که مراحل نصب را به خوبی مشاهده کرده و طبق روال به برپایی بدنه و نگهداری آن ها توسط ستون های موجود نمایید .

یک عدد دریچه نیز در بخش کناری و انتهایی این استخر پیش ساخته تعبیه شده است که از آن به منظور تخلیه هر چه بهتر آب می توانید استفاده نمایید . آب موجود در این استخر پیش ساخته از حجم بالایی برخوردار است و قطعا به هنگام تخلیه ، کنترل کردن آن می تواند موجب افزایش کارایی آن شود . دریچه موجود در بدنه این استخر قابلیت نصب شیلنگ را دارد و این امر می تواند کارایی آب بلا استفاده استخر را بالا برده و در جهت آبیار درختات بالغ خود از آن استفاده نمایید . همچنین علاوه بر وجود دریچه برای تخلیه آب ، دریچه ای نیز به منظور اتصال ورودی آب گرمکن وجود دارد که استفاده از آب گردم را برای شما فراهم می کند . با این کار و با نصب آبگرمکن شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر داشتن استخر یک جکوزی آب گرم کوچک را نیز برای خود در کنار حیات خانه داشته باشید .

این استخر پیش ساخته علاوه بر استفاده های شخصی و آب تنی ، برای مصارف تجاری همچون پرورش ماهی نیز مورد استفاده قرار می گیرد . ابعاد این استخر به گونه ای می باشد که با توجه به عمق ایده آل می تواند بهترین زیستگاه برای پرورش انواع ماهی های دریایی باشد . امکان اتصال آب گرمکن نیز که شرایط را به خوبی فراهم کرده است و می توانید به پرورش ماهی های آب گرم اقدام کنید . به طور کلی ابعاد کوچک تر استخر های پیش ساخته بیشتر از ابعاد بزرگ آن به دلیل تفکیک هایی که درون ساختار خود می توانند داشته باشند مور استفاده قرار می گیرند . ضمانت نامه این استخر به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش فوق العاده ای که توسط نمایندگی درون ایران برای خریداران فراهم شده است یکی از نکات کلیدی و کاربردی استخر های پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی تهران اینتکس می باشد که خیال شما را به طور کلی پس از خرید راحت می کند .

استخر پیش ساخته اینتکس با پمپ تصفیه آب محصولی جدید از شرکت اینتکس در میان استخر های مستطیلی بوده که از طراحی بدنه و رنگبندی زیبایی بهره مند است. استخر با ابعاد و ظرفیت آب بالا که می تواند علاوه بر مصرف تفریحی و خانوادگی برای پرورش ماهی و صنعت کشاورزی بسیار کاربردی باشد. این کالا ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی بوده و از فریم های آلومینیومی ضد زنگ برخوردار می باشد. استخری که در مدت چند ساعت توسط مصرف کننده نصب شده و قابل حمل و راه اندازی در هر مکان دلخواه بخصوص فضای باز خواهد بود. این استخر نیز از تجهیزات کاملی برخوردار بوده که می توانند برای این استخر و همچنین مصرف کنندگان بسیار مفید باشند.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته اینتکس 488 سانتی متر با پمپ 12 ولت

استخر های پیش ساخته محصولاتی بسیار کاربردی می باشند که می توانند جایگزین استخر های بتنی باشند. حتما این سوال برایتان تداعی می شود که آیا این استخر با سایر استخر های بادی که ممکن است تا کنون دیده باشید تفاوت دارد یا خیر. جواب این سوال قطعا مثبت است چرا که استخر های پیش ساخته فرمی متفاوت داشته و بدنه آن ها در هیچ قسمتی باد نمی شود بلکه توسط پایه های آلومینیومی استحکام خود را حفظ می کند و با فشار های سنگین نیز تعادل خود را از دست نمی دهد و بدنه آنها به سادگی صدمه نمی بیند به همین دلیل است که هیچ یک از مصحولات شرکت اینتکس و بست وی شامل گارانتی نمی شوند و تنها استخر های پیش ساخته دارای تضمین از سوی اینتکس هستند. در ادامه قصد داریم به یکی از جدید ترین مدل های این محصولات که در سال 2017 عرضه می شود با کد 28318 بپردازیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

پیش از هر چیزی طراحی این محصول دستخوش تغییراتی شده است، این طراحی تا کنون در هیچ یک از محصولات استخر های پیش ساخته وجود نداشته است. قسمت دیواره ها اکنون دارای رنگ آبی روشن هستند و طراحی آنها دلنشین تر شده است. از این رو دیگر نیاز به ظاهر سازی فضای اطراف استخر نخواهید داشت. و هزینه کمتری نیز خواهید پرداخت. در صورتی که بررسی استخر های پیش ساخته بزرگ مثل 975 سانتی متری را مطالعه کرده باشید خواهید دید که در آن بررسی بخشی را به ظاهر سازی های مربوطه اختصاص داده بودیم اما این کار برای استخر پیش ساخته جدید اینتکس که دارای دیواره های آبی رنگ می باشد کمتر نیاز است. قسمت بالایی دیواره این استخر سفید رنگ بوده و پایه های آن نیز به رنگ آلومینیوم خالص هستند تا در طولانی مدت دچار رنگ رفتگی نشود. این پایه ها از نوع U هستند که در تمامی استخر های مستطیلی یافت می شود و با توجه به رعایت استاندارد ها تا کنون دچار مشکل نشده اند. 

ابعاد و وزن

بدون شک بزرگ ترین تفاوت استخر های پیش ساخته علاوه بر مواردی همچون ساختار و جنس بدنه ابعاد آنهاست و مشتریان بسته به فضایی که در اختیار دارند فضای مناسبی را در نظر میگیرند. برخی برای استخر های 975×488 سانتی متری فضا دارند و برخی برای استخر های کوچکتر. اما این استخر با طول 488 و عرض 244 سانتی متر در میان استخر های متوسط و کوچک بازار قرار گرفته و به نوعی در میانه آنها قرار گرفته است و برای استفاده خانواده سه تا چهار نفره کاملا مناسب است. برای نصب این استخر به فضای بیشتری به دلیل کمی بیرون زدگی پایه ها و پمپ تصفیه آن نیاز خواهید داشت. عمق استخر نیز حدود 107 سانتی متر می باشد که باعث می شود بتوانید از آن برای کودکان بیش از 7 سال با قد متوسط نیز به سادگی استفاده کنید. البته با توجه به ابزار های و لوازم های جانبی که اینتکس برای نوزادان و کودکان تولید کرده نیازی به نگرانی از بابت رده سنی نبوده و تمام افراد در تمامی رده های سنی می توانند از این استخر استفاده کنند. 

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این محصول به صورت کاملا ویژه و در کیفیت بالا تری در مقایسه با سایر استخر های این ابعاد در سالهای پیش تولید شده است، با توجه به اینکه برخی کالا ها در شرایط مساعدی نگهداری نمی شوند و ممکن است به بدنه آنها صدمه ای وارد شده باشد خرید جدید ترین محصولات منطقی تر به حساب می آید. با توجه به اینکه استخر 28318 نیز از جدید ترین استخر های پیش ساخته اینتکس می باشد که در سال 2016 تولید شده و در سال 2017 به بازار جهانی عرضه می شود. این استخر با بدنه بسیار ضخیمی که دارد می توان فشار بیش از ده تنی آن را تحمل کند. پایه ها نیز با توجه به جنس آلومینیومی که دارند در کنار وزن بسیار کمی که دارند مقاومتی مثال زدنی دارند و سالها بدون مشکل برایتان ماندگار خواهد بود، با این وجود در صورتی که با توجه به خطایی خاص مشکلی برای این استخر پیش ساخته به وجود آید می توانید لوازم آن را از تهران اینتکس تهیه کرده و استفاده کنید.

روش نصب

برای راه اندازی این استخر پیش ساخته ابتدا لازم است تا محل مناسبی که بیش از 5 متر طول داشته و عرض آن نیز در حدود 3.5 متر باشد انتخاب کنید. این محل باید عاری از هر گونه شئ تیز باشد و تا حد ممکن نیز تراز باشد. 

نوعمستطیلی
ظرفیت آب10784 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض244 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (3407 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...