استخر پیش ساخته بادی

intex 28110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بادی

استخر پيش ساخته بادی ایزی ست خانوادگی محصولی با قابلیت راه اندازی اتوماتیک از دیگر استخر های نوع طرح زنبوری بوده که ساخته شده از جنس الیاف شمعی با لبه PVC می باشد. این استخر با داشتن ابعاد کوچک می تواند برای بزرگسالان نیز قابل استفاده باشد. از ویژگی های خوب این استخر داشتن دریچه ورود و خروج آب و پمپ تصفیه فیلتری می باشد. استخر پیش ساخته بادی ایزی ست بدون پمپ تصفیه آب و پمپ باد محصول شرکت اینتکس با دو  دریچه برای ورود و خروج آب جهت تصفیه ، دارای دریچه تخلیه آب و جنس pvc بسیار با کیفیت آمیخته شده با پی وی سی و الیاف ابریشمی ، بهترین وسیله برای تفریحات آبی در منزل ، با قیمت بسیار مناسب و به صرفه ،بدون نیاز به فضای ثابت و کندن زمین یا حفاری ، استخر های اینتکس را فقط از سایت تهران اینتکس نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران بخواهید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بادی

استخر پیش ساخته بادی

استخر پیش ساخته بادی ، این استخر بسیار کوچک و کم جا و قیمت آن بسیار مناسب است و می توان از آن در داخل یک حمام بزرگ و حیاط و هر جا از فضای خانه که مناسب بدانید راه اندازی کنید مناسب برای تمامی فصول مخصوصاً در تابستان بسیار لذت بخش است برای تمیز و درخشان شدن آب از آن استفاده می شود مناسب برای بازی و تفریح کودکان است و برای بزرگسالان وقتی که برای استراحت بعد از خستگی از انجام دادن کارهای روزمره و یا هنگام برگشتن از محل کار می توانند داخل آن شوند و خستگی بدن خود را برطرف کنند همچنین برای تفریحات خانوادگی و دوستانه و برای آبتنی می توانید از آن استفاده کنید درای تخلیه دریچه آب است و به آسانی می توانید آن را جمع و نصب کنید. با باد کردن دهانه استخر شلنگ آب را داخل استخر پیش ساخته بادی بگذارید تا پر شود آب آن به سرعت پر می شود و بسیار سبک و کم وزن است وزن آن 27.5 کیلوگرم است و این استخر نیازی به فضای ثابت ندارد بسیار انعطاف پذیر و ایمنی و استاندارد است و جنس روی آن دارای سه لایه پی وی سی با استحکام و داخل آن از الیاف مستحکم تشکیل شده است طرح آن بسیار زیبا و گرد است و رنگ آن آبی است و بسیار محکم و با دوام وراحت است و سالیان سال می توانید از آن استفاده کنید و به آسانی جا به جا می شود و حمل و نقل آن از جایی به جای دیگر بسیار آسان است و دارای سی دی آموزش نصب است که همراه محصول به خریدار تعلق می گیرد دارای روکش هنگام تمام شدن کار با استخر روی استخر می گذاریم تا داخل آن تمیز بماند دارای دریچه تخلیه آب که براحتی تخلیه می شود و در صورت لزوم می توانید به آن شلنگ نصب کنید و در فضایی دور از منطقه استخر آب را تخلیه کنید با استفاده از يک پمپ هوا تيوب دهانه استخر را باد کنيد و ابعاد آن عبارتند از قطر:244 ارتفاع: 76 سانتی متر و حجم آب استخر 6503 لیتر است و دارای برچسب تعمیرات و راهنمای نصب می باشد .


طراحی و ساخت بدنه استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر به صوت گرد بوده که از لبه های بادی برخوردار می باشد. این نوع استخر های پیش ساخته با سایر استخر های آماده تفاوت های بسیار زیادی دارد از جمله آنها می توان به نداشن فریم یا همان پایه برای نصب اشاره نمود. به جای پایه ها از PVC باد شونده در قسمت لبه استخر تعبیه شده که نقطه اصلی برای راه اندازی این کالا خواهد بود. روی بدنه اصلی دو دریچه مخصوص آب تعبیه شده که از این دریچه می توان این استخر را از آب پر و یا خالی نمود. گفتنی است که از طریق این دریچه ها می توان انواع پمپ های تصفیه آب را نیز به این استخر وصل کرد. همچنین طراحی داخل استخر نیز به صورت کاشی وار بوده تا هنگام جاری نمودن آب درون آن شکل بسیار زیبایی به استخر بدهد.

جنس بدنه و لبه استخر

جنس بدنه استخر ایزی ست از نوع الیاف شمعی و برزنت بوده که از پلاستیک PVC برای روکش آن استفاده شده است تا از ضخامت کافی برخوردار باشد. این نوع جنس بدنه بر خلاف کیفیت بالای خود انعطاف بسیار مناسبی داشته تا در حجم و اندازه بسیار کوچکتری قابل جمع شدن باشد. این ویژگی موجب می شود تا به راحتی استخر مربوطه را در هر مکانی حمل و جا به جا کرد. این بدنه مقاومت خوبی در برابر نور ، گرما و دمای مختلف آب داشته به همین دلیل با خیالی آسوده می توان از آن در فضای باز استفاده کرد. جنس لبه استخر نیز از پلاستیک PVC بوده که به صورت باد شو می باشد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب 

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر معادل (قطر: 244 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که یکی از کوچکترین ابعاد در نظر گرفته شده برای استخر های بادی ایزی ست می باشد. این ابعاد با وجود کوچک بودن می تواند برای استفاده بزرگسالان و سنین کودکان بسیار مناسب باشد. ابعادی که شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده و در زمانی این استخر را جمع کنید ابعاد آن بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای این استخر تا لبه بادی بوده که عمق مفید آن حدود 65 سانتی متر خواهد بود. این عمق مفید حجم 85 الی 90 درصدی استخر را شامل شده که ظرفیت آب 2419 لیتر را به همراه خواهد داشت. این ظرفیت آب برای تفریحات آبی کودکان و آب درمانی سنین بزرگسال مقداری بسیار مناسب خواهد بود. وزن بسته بندی این محصول نیز 6 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب و قابل قبول برای این کالا خواهد بود.

نحوه راه اندازی و نصب استخر

راه اندازی استخر های پیش ساخته ایزی ست بسیار آسوده بوده و پس از مطالعه این قسمت به راحتی می توانید اقدام به راه اندازی این کالا کنید. برای این کار کافیست استخر را در سطحی صاف و بدون اشیای تیز کاملا پهن کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد لبه این استخر نازل پمپ باد متناسب با آن را وصل کرد و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. پس از اینکه لبه استخر به اندازه کافی باد شد باید درون آن را از آب پر نمود تا به صورت خودکار استخر مربوطه شکل بگیرد. برای جمع کردن نیز می توان به صورت عمل کرد: ابتدا اینکه لبه استخر را از باد خالی کرده تا آب درون آن نیز تخلیه شود یا اینکه آب داخل استخر را از طریق دریچه های آب روی بدنه تخلیه نموده و در آخر باد لبه را خالی کرد.

جمع بندی

استخر ایزی ست در سایز 244 در 76 یکی از کوچکترین استخر های بادی پیش ساخته بوده که به استخر های آماده و اتوماتیک معروف می باشند. این استخر ها در ابعاد مختلفی تولید شده اند که این ابعاد می توان برای استفاده در هر مکان مورد نظری بسیار مناسب باشد. داشتن دریچه های مخصوص آب و راه اندازی در کمترین زمان ممکن از دیگر ویژگی های این محصول به شمار خواهد آمد. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر از سوی شرکت اینتکس خواهد بود.

نوعگرد
ظرفيت آب2419 ليتر
قطر244 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن6 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...