استخر پیش ساخته با ارتفاع 122 سانتی متر

intex 28236

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با ارتفاع 122 سانتی متر

استخر پيش ساخته با ارتفاع و عمق 122 سانتی متر، محصولی از شرکت اینتکس می باشد که می تواند تمامی نیاز های شما را از یک استخر پیش ساخته بر طرف سازد، این استخر مناسب استفاده در حیاط ویلا یا درون منازل می باشد، برای مشخص کردن محل نصب ابتدا از وجود فضای فیزیکی و سپس مقاومت کلی محل استفاده کنید. در حالت کلی استفاده از این استخر در طبقات بالاتر از همکف به دلیل وزن زیاد این محصول پس از پر شدن از آب امکان پذیر نیست. استخر پیش ساخته گرد فریمی، از محصولات شرکت اینتکس آمریکاست که همانند سایر استخر های پیش ساخته این شرکت از کیفیت فوق االعاده بالایی برخوردار است، بخش کناری و کف آن از برزنت ساخته شده و پایه های آن نیز آلومینیومی می باشد تا در کنار مقاومت مناسب، وزن کمی نیز داشته باشند. از این استخر می توانید در منزل، یا ویلا و به عنوان جایگزین استخر های بتنی که هزینه های تا چند برابر را به همراه دارند، استفاده کنید. همراه این محصول، لوازم جانبی کاملی همچون، نردبان، زیر انداز، درپوش و پمپ قرار داده شده است که به صورت کامل از تولیدات شرکت اینتکس هستند.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با ارتفاع 122 سانتی متر

استخر پیش ساخته با ارتفاع 122 سانتی متر

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس با ارتفاع 122 یکی دیگر از بزرگترین استخر های پیش ساخته گرد شرکت اینتکس برای تفریحات آبی و همچنین پرورش ماهی بوده که همانند سایر همنوعان خود از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است. این نوع استخر های پیش ساخته از حرفه ای ترین و بزرگ ترین استخر های تولید شده محسوب می شود که قابلیت استفاده از آن را در تمامی مکان های مورد نظر به مصرف کننده می دهد. ویژگی هایی همچون راه اندازی و جمع کردن در مدت چند ساعت و جا به جایی آسوده آن به مزیت های این کالا افزوده است. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر با این استخر به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه ای محصول به صورت گرد بوده و از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت اصلی بدنه نگهدارنده آب بوده و قسمت دیگر بدنه نیز فریم های نگهدارنده بدنه می باشند. وجود هر دوی آنها برای راه اندازی این محصول ضروری خواهد بود. بدنه اصلی خود از یک دریچه مخصوص تخلیه بهره برده که توسط آن می توان هر گونه پمپ تصفیه آب را به آن وصل نمود. طراحی بدنه این استخر به گونه ای بوده که هر قسمت آن برای راه اندازی نیاز به فریم یا پایه نگهدارنده خود می باشد. در دیواره ها و لبه بدنه اصلی فریم ها متصل شده و آن را سر پا نگه می دارند. از دیگر ویژگی های طراحی این کالا می توان به کف دو لایه ضخیم و همچنین قابلیت تکیه دادن به بدنه اشاره کرد.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه اصلی این استخر از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده که از یک لایه PVC ضخیم برای رویه آن استفاده شده است. این بدنه دارای کیفیت و دوام بالایی بوده و در برابر دمای مختلف آب، نور و گرمای خورشید و همچنین ساییدگی مقاوم خواهد بود. یکی از ویژگی های خوب جنس بدنه استخر گرد انعطاف بالای آن برای جمع و راه اندازی آسوده می باشد. این قابلیت باعث می شود تا زمان جمع کردن محصول خود حجم کمتری را گرفته و به راحتی قابل حمل باشد. بدنه ای که برای قسمت بیرونی آن از یک رنگ آبی و برای قسمت داخلی از طرح کاشی استفاده شده تا هنگام جاری کردن آب درون آن شکل زیبا تری به خود بگیرد. اما فریم های نگهدارنده بدنه این استخر نیز از نوع آلومینیوم ضد زنگ و سبک بوده که بر خلاف ظاهر خود از مقاومت و تحمل وزن بالایی بهره مند هستند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد استخر گرد فریمی اینتکس معادل (قطر: 457 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که امکان استفاده برای سنین بالای 5 سال را فراهم می سازد. این ابعاد شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه استخر می باشد. اما ارتفاع این استخر نشان دهنده عمق استخر نیست. عمق مفید برای جاری نمودن آب درون این کالا حدود 110 سانتی متر بوده که حجم آب 80 الی 90 درصدی را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. طبق این عمق در نظر گرفته شده برای این محصول ظرفیت آب آن 16805 لیتر بوده که ظرفیت آب بسیار مناسبی محسوب می شود. وزن بسته بندی این محصول برابر 70 کیلوگرم بوده که علاوه بر خود استخر شامل لوازم همراه آن نیز می شود. به همین دلیل وزن خود استخر کمتر خواهد بود.

ویژگی ها و امکانات

ویژگی های استخر پیش ساخته گرد اینتکس شامل راه اندازی و جمع کردن آن در مدت زمان کم و همچنین قابلیت حمل آسوده می باشد. محصولی که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای صنعت پرورش ماهی و همچنین در مواردی برای ذخیره آب در صنعت کشاورزی قابل استفاده خواهد بود. این کالا به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری داشته که به وسیله دریچه تخلیه آب به بدنه وصل شده و آب درون استخر را پاکیزه نگه می دارد. گرچه از پمپ های تصفیه قوی تری نیز می توان برای این کالا استفاده نمود. یک درپوش و زیرانداز برای آن در نظر گرفته شده تا حفاظت بیشتری از محصول شما شود. علاوه بر این برای وارد و خارج شدن راحت تر از این استخر یک نردبان پیش ساخته در بسته بندی قرار داده شده که به صورت جداگانه راه اندازی می شود.

نحوه راه اندازی استخر

برای راه اندازی این نوع استخر اینتکس دو راه وجود دارد: راه اول واگذار کردن راه اندازی این استخر توسط کادر مجرب شرکت اینتکس بوده که این گزینه باعث می شود تا در مدت زمان کوتاه و با ضریب اطمینان بالا استخر شما را راه اندازی و یا جمع کنند. راه دیگر، راه اندازی به وسیله خود مصرف کنندگان می باشد. برای این کار شرکت اینتکس یک بسته آموزشی همراه به یک DVD آموزشی برای این کالا در نظر گرفته اند تا به وسیله آن محصول را نصب کنید. برای نصب حتما توجه داشته باشید که محل مناسب برای آن فراهم کنید. برای نصب نیز ابتدا باید بدنه اصلی را پهن کرده و سپس با توجه به قرار گیری فریم ها در نقاط مخصوص خود شروع به قرار دادن آنها کنید.

استخر پیش ساخته گرد فریمی اینتکس خود دارای ضمانت بوده و در صورت نصب کادر اینتکس از خدمات پس از فروش نیز برخوردار خواهد شد.

نوعگرد
ظرفيت آب16805 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...