استخر پیش ساخته با طول 404 همراه پمپ شنی

bestway 56442

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با طول 404 همراه پمپ شنی

استخر پیش ساخته با طول 404 همراه پمپ شنی نوع دیگر استخر های 4 در 2 متر شرکت بست وی بوده که تفاوت آن با مدل قبلی در نوع پمپ تصفیه آب می باشد. این محصول از پمپ تصفیه آب شنی برخوردار بوده که قدرت پاک کنندگی بالاتری نسبت به فیلتری دارد. استخری که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC و الیاف شمعی برزنتی داشته و از پایه های آلومینیومی ضد زنگ بهره مند می باشد. این بدنه مقاومت بالایی در برابر دمای مختلف آب داشته و می توان با خیالی آسوده در فضای باز و در معرض نور و گرمای آفتاب مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این یک نردبان پیش ساخته نیز در کنار استخر قرار داده شده تا به راحتی از استخر استفاده نمایید. این استخر پیش ساخته نه تنها برای تفریحات آبی بلکه می تواند برای پرورش ماهی نیز استفاده شود.

ویژگی ها و خصوصیات استخر پیش ساخته

هر یک از استخر ها با توجه به ساختاری که دارند دارای ویژگی ها ، مزایا و معایبی می باشند که در یک حساب سر انگشتی می بینیم که ویژگی ها و خصوصیات استخر پیش ساخته در مقایسه با مدل های بتنی بسیار بیشتر است . یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزایا استخر های پیش ساخته می توان به قیمت ارزان آن ها نسبت به ساخت مدل های بتنی در ابعاد یکسان اشاره کرد . به همین دلیل شما می توانید با هزینه کمتر ، یک استخر ایده آل و خوبی را برای خانه خود داشته باشید . این محصولات دارای لوازم و تجهیزات جانبی کاملی بوده که از مهم ترین آن ها می توان به پمپ تصفیه آب شنی این محصول اشاره کرد که توان بسیار زیادی نیز دارد .

از سایر ویژگی های مدل های پیش ساخته می توان به امکان جابجایی و حمل آن ها اشاره کرد . اگرچه وزن این استخر 69 کیلوگرم است ، اما شما می توانید آن را به چند بخش کوچک تقسیم کرده و حتی آن را با وسیله نقلیه جابجا کنید . این در حالی است که مدل های بتنی کاملا ثابت می باشند . راه اندازی مدل های پیش ساخته نیز بسیار سریع است که در بخش های بعدی به نحوه راه اندازی محصول اشاره خواهیم کرد .

استخر پیش ساخته فریمی بهتر است یا ایزی ست ؟

محصولات پیش ساخته در دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند که می توان به مدل های فریمی و ایزی ست اشاره کرد . هر دو این محصولات مزایای خاص خود را دارند که در این بخش به مقایسه اجمالی آن ها خواهیم پرداخت . مدل های فریمی از مقاوم ترین استخر های پیش ساخته آماده شرکتی می باشند که می توانید از آن ها حتی برای کار های دیگر مانند استخر پرورش ماهی و یا در صنعت کشاورزی و ... استفاده کرد . این در حالی است که مدل های ایزی ست دوام پایین تری داشته و بیشتر برای استفاده خانگی ، شنا و تفریحات آبی در نظر گرفته شده است . قیمت استخر پیش ساخته فریمی در مقایسه با مدل های ایزی ست تقریبا گران تر است . راه اندازی مدل های ایزی ست بسیار ساده تر و سریع تر از مدل های فریمی بوده و شما می توانید حتی به صورت موقت از این محصولات استفاده کنید .

راه اندازی استخر پیش ساخته

راه اندازی استخر پیش ساخته فوق چندان کار دشواری نیست اما توصیه می شود که حتما به توصیه های گفته شده در DVD های آموزشی اهمیت بدهید . راه اندازی این محصول تقریبا 1 الی 2 ساعت زمان خواهد برد که چندان زمان زیادی نیست . شما می توانید برای راه اندازی مطمعن تر از نصاب های حرفه ای فروشگاه تهران اینتکس استفاده کنید . توصیه می شود حتما از زیرانداز استفاده کنید تا کف استخر بر اثر برخورد با زمین و سنگ ریزه ها و ... آسیب نبیند . زمین های زبر نیز به خودی خود می تواند موجب ساییدگی کف استخر شود . پایه ها را به خوبی به یکدیگر متصل کنید و از محکم بسته شدن آن اطمینان حاصل فرمایید .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته

نمایندگی فروش استخر پیش ساخته تهران اینتکس در کنار فروش محصولات خود با ضمانت چندین ساله ، خدماتی را همچون ارسال و نصب استخر در محل ، جابجایی و تعمیرات ، سرویس دهی استخر و پمپ تصفیه ، تعویض قطعات و ... را ارائه کرده است تا خریداران بتوانند از آن بهره مند شوند . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

تعمیرات استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته به دلیل استفاده از بدنه پارچه ای خود ممکن است بر اثر عوامل انسانی آسیب ببینند ، این در حالی است که استخر به خودی خود آسیبی ندیده و حتی شرایط مختلف محیطی مانند سرما یا گرما ، باد و ... به آن آسیبی وارد نمی کند ، این در حالی است که در صورت برخورد اجسام تیز و برنده ، بدنه این استخر ها آسیب پذیر خواهند بود . بنابراین توصیه می شود که از استخر خود به خوبی نگهداری کنید تا با مشکل و آسیب مواجه نشود .

شما می توانید حتی پس از آسیب ، استخر پیش ساخته خود را تعمیر کنید . در همین راستا بسته های تعمیراتی در کنار محصول قرار گرفته است که با استفاده از آن می توانید بخش های آسیب دیده را تعمیر کنید . توصیه می شود که در صورت آسیب دیدن و پاره شدن بدنه ، آب استخر را کمی تحلیه کنید تا فشار وارده توسط آب باعث پاره شدن بیشتر بدنه نشود .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با طول 404 همراه پمپ شنی

استخر پیش ساخته با طول 404 همراه پمپ شنی از سری استخر های فریمی بسیار مقاوم شرکت بزرگ بست وی می باشد که به عنوان یک استخر پیش ساخته اورجینال آمریکایی به فروش می رسد و شما می توانید آن را با گارانتی و همچنین ضمانت اصالت و سلامت خریداری کنید . این استخر ها ، محصولاتی بی دردسر و با امکانات بسیار بالا هستند که می توانید به سادگی آن را با قیمت ارزان خریداری کرده و در حیاط خانه و ویلا راه اندازی و استفاده کنید . از ویژگی های بسیار عالی این محصول می توان به پرتابل بودن و قابلیت حمل و جابجایی آسان آن ها اشاره کرد ، بدین ترتیب شما می توانید به دلخواه آن را به صورت فصلی استفاده کرده و در صورت نیاز حتی آن را جمع آوری کرده و در انباری و ... نگهداری کنید . البته این استخر مناسب برای استفاده دائمی نیز می باشد .

طراحی و تولید استخر پیش ساخته

تنوع در ابعاد و طراحی در استخر های پیش ساخته بسیار زیاد است ، به همین دلیل دستان شما برای خرید این محصولات بسیار زیاد است ، اما بایستی توجه داشته باشید که چه مدل برای شما مناسب تر است . قیمت استخر پیش ساخته بسته به نوع جنس ، نوع طراحی و تولید ، برند و ... متفاوت بوده و همچنین ابعاد نیز بر قیمت آن ها تاثیر گذار است . استخر پیش ساخته فوق به صورت مستطیلی طراحی شده است که طول آن بیش از 4 متر و عرض آن بیش از 2 متر می باشد که برای خرید آن نیاز است تا فضایی 3 در 5 متری را داشته باشید تا بتوانید به خوبی این استخر را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید .

این استخر پیش ساخته به صورت فریمی ساخته شده است و از مقاوم ترین مدل های تولید شده شرکت بست وی می باشد . این محصول را می توانید بر روی زمین نیز راه اندازی کنید ، به همین دلیل هیچ نیازی به راه اندازی آن در داخل زمین نخواهد بود ، اگرچه این امکان وجود دارد که شما استخر را در داخل زمین نیز قرار داده و راه اندازی کنید ، اما راه اندازی آن بر روی زمین به شما این اجازه را خواهد داد تا در صورت نیاز بتوانید نسبت به جابجایی استخر اقدام کرده و حتی آن را به سهولت جمع و یا راه اندازی کنید . استخر فوق از دو بخش بدنه و پایه ساخته شده است که در بخش بعدی به جنس آن ها و ویژگی هر بخش را توضیح خواهیم داد .

جنس استخر پیش ساخته

در خرید استخر پیش ساخته نیاز است که به جنس محصولات توجه داشته باشید ، به خصوص که در خرید اینترنتی که امکان لمس و مشاهده محصول از نزدیک وجود ندارد .بست وی به خوبی و با استفاده از پی وی سی و برزنت بدنه این محصول را ایجاد کرده است . برزنت یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین پارچه ها می باشد که خود نیز ضد آب می باشد ، اما بست وی سعی کرده است تا با استفاده از لایه های بسیار خوب پی وی سی ، این بدنه را عایق بندی کرده و ضخامت آن را نیز افزایش دهد . این دو جنس کاملا ضد آب بوده و در برابر پوسیدگی در برابر رطوبت و نور آفتاب بسیار مقاوم هستند . همچنین بست وی برای ساخت پایه ها و فریم این محصول از آلومینیوم استفاده کرده است که این جنس نیز علاوه بر استحکام بسیار عالی ، وزن سبکی داشته که می تواند سبب جابجایی راحت تر استخر شود .

پمپ تصفیه آب استخر

بست وی همچنین برای بیشتر استخر های پیش ساخته بزرگ خود که ظرفیت بالایی از اب را در داخل خود جای می دهند ، پمپ های تصفیه آبی را طراحی کرده است تا بتوانید با استفاده از ان ها به صورت مرتب آب موجود در استخر ها را تصفیه کنید . یکی از بهترین و قوی ترین پمپ های تولید شده توسط بست وی پمپ های تصفیه آب شنی هستند که با فیلتر های شنی خود می توانند کثیف ترین آب ها را نیز تمیز کنند . شما حتی می توانید با استفاده از این پمپ ها ، آب رودخانه را کشیده و پس از تصفیه وارد استخر کنید . پمپ تصفیه آب شنی به خوبی می تواند لجن و گل و لای را به خوبی پاک کند .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب6478 لیتر
طول404 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپپمپ تصفیه شنی
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
قابلیت نصب در کمترین زمان
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...