استخر پیش ساخته با طول 412 با پمپ شنی

bestway 56457

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با طول 412 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته با طول 412 با پمپ شنی از سری استخر های پیش ساخته مستطیلی شرکت بست وی بوده که دارای فریم های قوی برای نصب آن می باشد. این محصول جنس بدنه ای از نوع PVC و الیاف شمعی برزنتی داشته و با وجود پایه های ضد زنگ از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف بهره مند خواهد بود. این استخر به همراه خود یک پمپ تصفیه شنی داشته که نسبت به مدل پمپ فیلتر دار قدرت تصفیه بالاتری دارد. همچنین یک نردبان نیز در کنار این کالا قرار داده شده که باید به صورت جداگانه نصب و استفاده شود. گفتنی است که در صورت نصب و راه اندازی این استخر توسط شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهد شد.

استخر پیش ساخته حتی اگر در سایز های میانه باشد ، می تواند فضای خوبی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید بسیار راحت و آزادانه در آن شنا کرده و تفریحات آبی بی نظیری را داشته باشید . بنابراین مطمعن باشید که یک استخر پیش ساخته با طول چهار متر می تواند فضای خوبی را در اختیار شما قرار دهد . عرض استخر پیش ساخته نیز بسیار خوب بوده و می تواند اجازه دهد تا چند نفر به صورت گروهی و خانواده ها به صورت دسته جمعی با یکدیگر به بازی و تفریحات آبی بپردازند . نکته قابل توجه دیگر در رابطه با استخر پیش ساخته فوق این است که عمق استخر بسیار مناسب برای شنا کردن خواهد بود ، زیرا این استخر عمقی 122 سانتی متری دارد . 

این عمق را می توان یک عمق استاندارد برای استخر های پیش ساخته در نظر داشت ، زیرا برای بیشتر رده های سنی این عمق قابل استفاده بوده و در صورت استفاده خردسالان یا کودکان از این استخر ها ، نیاز است که از وسیله های بادی و لوازم شنا برای آن ها استفاده کنید . بزرگسالان نیز می توانند به راحتی از این عمق استفاده کرده و در داخل آن راه بروند و حتی شنا کنند . جالب است بدانید که شما در صورت شنا کردن می توانید کاملا آزادانه این کار را انجام دهید ، بدون اینکه دست یا پاهای شما با کف استخر برخوردی داشته باشد . از نکات بارز و البته از مزایای این استخر می توانیم به پمپ تصفیه آب شنی اشاره کنیم که بی شک یکی از مقاوم ترین پمپ های تصفیه آب است که می تواند به بهترین شکل ممکن روند تصفیه آب کثیف به آب تمیز را انجام دهد .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با طول 412 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته با طول 412 با پمپ شنی

یکی از کوچکترین استخر های پیش ساخته تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی در فضای باز و بسته منزل مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در سایز های مختلف تولید شده که با این ابعاد در میان مدل های کوچک قرار می گیرد اما به دلیل حجم بالای داخل بدنه خود می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تفریحات آبی خانواده های کم جمعیت باشد. این نوع استخر علاوه بر نصب روکار از قابلیت نصب توکار نیز برخوردار می باشد به همین دلیل می توان این محصول را به صورت ثابت نیز استفاده کرد. یک مدل مشابه دیگری نیز از این استخر پیش ساخته تولید شده که تنها تفاوت آن با این مدل در نوع پمپ های تصفیه آب می باشد. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر همانند دیگر استخر های پیش ساخته از دو قسمت اصلی تشکیل شده که یکی از بدنه اصلی و دیگری پایه ها می باشد. گفتنی است که نبود هر کدام از قسمت اصلی نام برده شده مانع راه اندازی کامل این استخر خواهد شد. اما روی بدنه اصلی دو دریچه مخصوص آب تعبیه شده که برای نصب انواع پمپ های تصفیه آب به استخر می باشد. این دریچه ها هر کدام از بست مخصوص برخوردار بوده تا در صورت استفاده نکردن از پمپ های تصفیه آب این دریچه ها را به شکل کامل پوشش دهد تا مانع بیرون رفتن آب از بدنه شود. همچنین دو دریچه مخصوص تخلیه نیز در گوشه های استخر طراحی شده تا امکان تخلیه آب استخر به راحتی فراهم باشد. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه می توان به طراحی زیبای لایه داخلی اشاره کرد. هنگامی که این استخر را از آب پر کنید جلوه زیبایی به آن خواهد داد. یکی از تفاوت های عمده استخر های پیش ساخته بست وی با اینتکس در نصب پایه های بیرونی می باشد. زمان نصب پا های U شکل به پایه های قرار گرفته در داخل بدنه تسمه هایی وجود داشته که در استخر های بست وی به بدنه استخر متصل می باشند به همین دلیل نصب پایه ها را آسوده تر می کنند اما در استخر های اینتکس این تسمه ها نیز باید به صورت مجزا روی پایه ها قرار گیرند که موجب صرف زمان بیشتری برای نصب خواهد شد.

جنس بدنه و پایه های استخر

جنس بدنه استخر 4 متری بست وی از نوع PVC برزنتی با الیاف داخلی بوده که باعث شده بدنه سه لایه ایجاد کند تا ضخامت آن را نیز افزایش دهد. بدنه ای که با وجود ضخامت و کیفیت بالای خود به گونه ای طراحی شده تا انعطاف بالایی نیز داشته باشد. این ویژگی موجب می شود تا بدنه استخر در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد تا حمل آن نیز آسوده تر شکل بگیرد. اما مقاومت جنس بدنه این استخر به اندازه ای بوده که قدرت بالایی را در برابر دمای آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب خواهد داشت به همین دلیل می توان با خیالی آسوده در فضای باز نیز مورد استفاده قرار داد. اما جنس پایه های استخر 4 متری بست از نوع آلومینیوم سبک و ضد زنگ بوده که با وجود وزن کم خود از تحمل فشار بالایی برخوردار می باشند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم این استخر پیش ساخته بست وی در میان کوچکترین نوع استخر های مستطیلی فریمی قرار می گیرد زیرا ابعاد آن معادل (طول: 412 سانتی متر ، عرض: 201 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) می باشد. با وجود اینکه استخر های بزرگتری نیز از این مدل تولید شده اند اما این مدل نیز می تواند به راحتی برای تفریحات آبی یک خانواده کوچک کاملا پاسخگو باشد. ابعادی ذکر شده شامل حالت راه اندازی شده این استخر بوده و تمام قسمت بدنه را شامل می شود. ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه استخر یعنی جایی که فریم ها قرار داده شده می باشد به همین دلیل عمق مفید آن حدود 110 سانتی متر خواهد بود تا از سر ریز شدن آب به خوبی جلوگیری کند. البته با وجود ارتفاع 122 سانتی متری زمانی که استخر از آب پر می شود به خوبی بدن افراد بلند قد را نیز در بر خواهد گرفت زیرا که حجم آب بدنه بالا می باشد. با توجه به چنین ابعادی ظرفیت آب این محصول 8124 لیتر بوده که شامل حجم 90 درصدی بدنه خواهد شد. وزن بسته بندی آن هم با احتساب لوازم جانبی همراه 79.7 کیلوگرم می باشد.

نحوه راه اندازی و لوازم همراه

برای راه اندازی استخر پیش ساخته 4 متری بست وی دو راه در پیش است: نصب استخر توسط مصرف کننده و یا توسط کارشناسان شرکت اینتکس. در صورتی مصرف کنندگان قصد نصب استخر خود را داشته باشند می بایست کاملا باد نحوه نصب آشنا باشند و از دفترچه و DVD آموزش تصویری استفاده نمایند. اما نصب این نوع استخر ها توسط کارشناسان شرکت اینتکس علاوه بر اینکه موجب نصب مطمئن تر و سریع شده ، استخر مربوطه نیز از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهد شد. خدماتی از جمله جمع کردن استخر در فصول سرما و همچنین تعمیر و ترمیم استخر مربوطه. البته گفتنی است که به غیر از استخر بایستی پمپ تصفیه و نردبان آنها نیز به درستی نصب و راه اندازی شوند.

از لوازم همراه این استخر آماده بست وی می توان به داشتن یک پمپ تصفیه آب شنی اشاره کرد. پمپ تصفیه آبی که کیفیت و قدرت پاک کنندگی بالاتری را نسبت به پمپ های تصفیه فیلتری خواهند داشت. علاوه بر این یک نردبان پیش ساخته نیز همراه این کالا قرار داده شده تا موجب استفاده راحت تر از استخر مروبطه شود.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 412 سانتی متری بست وی از سری استخر های آماده تفریحی برای استفاده خانوادگی بوده که دارای کیفیت ساخت بالایی نسبت به قیمت خود می باشد. این محصول قابلیت نصب توکار را نیز داشته و قابل استفاده برای پرورش ماهی های کوچک نیز خواهد بود. استخری که دارای لوازم جانبی مهمی مانند پمپ تصفیه و نردبان بوده که همگی در یک بسته بندی قرار داده شده اند. این محصول در صورت نصب و راه اندازی به وسیله کارشناسان شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات برخوردار خواهد شد. استخری که توسط شرکت اینتکس قابل ارسال به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب8124 لیتر
طول412 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپپمپ تصفیه شنی
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
قابلیت راه اندازی در کمترین زمان
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...