استخر پیش ساخته با طول 488 با پمپ فیلتری

bestway 56390

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با طول 488 با پمپ فیلتری

استخر پیش ساخته با طول ۴۸۸ با پمپ فیلتری از سری استخر های پیش ساخته مستطیلی برای انواع تفریحات آبی در محاط های باز و سرپوشیده می باشد. این استخر با داشتن ابعاد و ظرفیت آب مناسب خود می تواند علاوه بر تفریحات آبی برای صنعت پرورش ماهی و کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد. این استخر پیش ساخته بدنه ای ساخته شده از جنس PVC و الیاف شمعی برزنتی داشته و از پایه های آلومینیومی ضد زنگ برخوردار می باشد. بدنه ای با مقاومت بسیار بالا در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب که امکان استفاده در فضای باز را فراهم می کند. این استخر به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری داشته که قدرت تصفیه آب بالاترین نسبت به مدل فیلتری دارد. یک درپوش و زیرانداز نیز برای این محصول در نظر گرفته شده و به همراه آن نردبانی پیش ساخته قرار داده شده است تا استفاده از این استخر را آسوده تر کند. در صورت نصب این استخر آماده توسط شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهد شد.

مهم ترین چیزی که در هنگام خرید استخر پیش ساخته اورجینالی مانند بست وی یا اینتکس با آن برخورد خواهید کرد ، این است که معمولا بیشتر این استخر ها به همراه خود پمپ تصفیه آب دارند . این یکی از ویژگی های بارز استخر های پیش ساخته اورجینال فروشگاه اینترنتی اینتکس است که تماما با لوازم جانبی و تجهیزات مورد نیاز و ضروری به فروش می رسد ، برای همین شما دیگر نیازی به خرید پمپ تصفیه آب به صورت مجزا نخواهید داشت . در ضمن این استخر های پیش ساخته دارای پمپ های تصفیه آبی هستند که متناسب با ظرفیت داخلی استخر انتخاب شده اند ، برای همین با اطمینان خاطر می توانید حجم بالای آب استخر را تصفیه کرده و به آب تمیز و زلال تبدیل کنید . 

به طور مثال اگر بخواهیم این موضوع را بیشتر باز کنیم ، باید بگوییم که استخر پیش ساخته با طول 488 سانتی متری فوق که دارای عرض 274 سانتی متری و عمق 122 سانتی متری می باشد، در داخل خود می تواند ظرفیتی 13177 لیتری داشته باشد . این این سیزده هزار لیتری استخر بدون شک نیاز به پمپ تصفیه اب دارد تا از کثیف شدن آن جلوگیری کرده و شرایط نگهداری از استخر را برای ما آسان کند تا دیگر نیازی به آن نباشد که استخر را دوباره با آب تازه پر کنید . بست وی به همین منظور و با در نظر گرفتن ظرفیت استخر ، پمپ تصفیه آب 3785 لیتری در نظر گرفته است که می تواند به بهترین شکل آب داخل استخر را تصفیه کرده و به آب تمیز تبدیل کند . همچنین روشن بودن این پمپ می تواند جریان آبی در داخل استخر ایجاد کند که از راکد ماندن آب و آلوده شدن آن جلوگیری خواهد نمود .  

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با طول 488 با پمپ فیلتری

استخر پیش ساخته با طول 488 با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته با طول ۴۸۸ محصولی برای تفریحات آبی در منزل و مکان های ورزشی بوده که تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد. این استخر پیش ساخته در دو مدل تولید شده که تنها از نظر نوع پمپ تصفیه با هم متفاوت می باشند. این مدل نیز بر خلاف مدل دیگر خود به دلیل داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری از قدرت تصفیه بالا و قیمت بیشتری بهره مند می باشد. در واقع یکی از عمده ترین تفاوت های استخر های بست وی نسبت به اینتکس در راه اندازی آسوده تر و طراحی جدید تر می باشد. همین امر باعث شده تا از نظر کیفیت نیز کمی خود را نسبت به استخر های اینتکس بالاتر بکشد. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر به صورت مستطیلی بوده که از دو بخش تشکیل می شود، بدنه اصلی و پایه های نگهدارنده. در صورتی هر کدام از بخش های نام برده شده از بدنه نباشند باعث می شود تا نصب استخر غیر ممکن شود. روی دیواره استخر دو دریچه مخصوص آب تعبیه شده که تنها برای نصب انواع پمپ های تصفیه آب می باشد. برای تخلیه آب درون استخر نیز دو دریچه در گوشه های استخر طراحی شده که با باز کردن آن آب درون این محصول تا حدود زیادی تخلیه خواهد شد. یکی از تفاوت های عمده در طراحی بدنه استخر های پیش ساخته بست وی با اینتکس در نوع جا زدن پایه های بیرونی روی بدنه اصلی می باشد. در استخر ها اینتکس باید تسمه ها در پایه قرار گرفته و سپس به وسیله اهرمی پلاستیکی به بدنه وصل شوند اما در استخر های بست وی تسمه ها روی بدنه متصل بوده و تنها کافیست پایه ها به بدنه وصل شوند. این ویژگی موجب شده تا نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته بست وی آسوده تر شود. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این کالا می توان به طراحی شیک و زیباتر نسبت به دیگر برند ها اشاره نمود.

جنس بدنه و پایه های استخر

جنس بدنه که از مهمترین عوامل خرید و استفاده از استخر های پیش ساخته بوده در این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا باید امکان نصب توکار و نصب در فضای باز را داشته باشد به همین دلیل می بایست از بدنه ای مقاوم بهره مند باشد. این بدنه از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که ضخامت سه لایه را تشکیل می دهد. کیفیت و ضخامت بالای بدنه این کالا موجب شده تا در برابر دما و فشار آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت بسیار خوبی را داشته باشد. این نوع جنس بدنه با داشتن ضخامت و کیفیت بالا از انعطاف مناسبی بهره مند بوده تا در حجم و اندازه های کوچکتر قابل جمع شدن باشد تا در نتیجه توسط وسیله های نقلیه به راحتی قابل حمل باشد. گفتنی است که نه تنها این مدل بلکه تمامی استخر های پیش ساخته در صورت آسیب دیدن به وسیله بسته مخصوص تعمیرات اینتکس قابل ترمیم خواهد بود. البته این کار بهتر است توسط تعمیرکاران شرکت اینتکس انجام شود تا به بهترین نحو ممکن محصول شما تعمیر شود تا مانند روز اول قابل استفاده باشد. اما جنس پایه ها نیز از نوع آلومینیوم ضد زنگ بوده که بر خلاف سبک بودن خود از تحمل وزن بالایی برخوردار هستند زیرا باید حدود 13 تُن وزن آب را تحمل کنند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای این کالا در نظر گرفته شده معادل (طول: 488 سانتی متر ، عرض: 274 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که در میان کوچکترین ابعاد استخر های پیش ساخته فریمی تولید شده توسط شرکت اینتکس قرار می گیرد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده به همین دلیل در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کمتر خواهد شد تا امکان جای دادن آن در هر محل مورد نظری برای جا به جایی و حمل فراهم شود. مسئله مهمی که همیشه در ابعاد استخر های پیش ساخته در نظر گرفته می شود ارتفاع و در واقع عمق مفید استخر ها می باشد. ارتفاع ذکر شده در این استخر نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه استخر بوده بنابراین برای این که آب از گوشه های استخر لبریز نشود عمق مفید 110 سانتی متری را فراهم خواهد کرد. بر خلاف مقدار عمقی که نام برده شده زمان استفاده از استخر مشاهده خواهید کرد که آب درون استخر بیش از آن چیزی که در مشخصات ابعاد این کالا ذکر شده بدن مصرف کننده را در بر خواهد گرفت. این ویژگی نشان دهنده نوع طراحی بسیار خوب و جا دار بدنه می باشد. اما طبق این ابعاد ظرفیت آب این استخر به 13177 لیتر رسیده که حجم 90 درصدی بدنه این کالا را شامل می شود. این مقدار آب نه تنها پاسخگوی تفریحات آبی بوده بلکه برای صنعت پرورش ماهی نیز قابل استفاده خواهد بود.

نحوه راه اندازی و لوازم جانبی

برای راه اندازی این محصول دو راه وجود دارد، نصب توسط مصرف کننده که به وسیله دفترچه راهنمای همراه خود انجام شده و نصب توسط کارشناسان شرکت اینتکس که موجب می شود تا استخر مورد نظر شما سریع تر و مطمئن تر راه اندازی شود. گفتنی است که در صورت نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته از سوی شرکت اینتکس استخر ها از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهند شد اما در غیر اینصورت شامل ضمانت نخواهد شد. بنابراین در قبال پرداخت مبلغ ناچیزی برای نصب استخر شما کاملا ضمانت خواهد شد.

از لوازم جانبی مهمی که همراه این استخر قرار داده شده می توان به پمپ تصفیه آب شنی آن اشاره کرد. پمپ تصفیه ای که نسبت به سایر مدل ها دارای قدرت پاک کنندگی آب بالایی خواهد بود. این پمپ تصفیه خود نیاز به نصب داشته می بایست از شن های تصفیه آب پر شود. علاونه بر پمپ تصفیه یک درپوش و زیرانداز برای این کالا در نظر گرفته شده تا به بهترین شکل ممکن از این استخر مراقبت گردد. علاوه بر این یک یک نردبان پیش ساخته نیز در بسته بندی مجزا در داخل بسته بندی اصلی استخر قرار داده شده که همانند پمپ تصفیه نیاز به نصب مجزا خواهد داشت.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 488 فریمی بست وی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی و همچنین پرورش ماهی خواهد بود. استخری که دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و امکان نصب به صورت روکار و یا توکار خواهد داشت. محصولی که از لوازم جانبی کاملی برخوردار بوده که باعث شده این کالا را به یک استخر کامل تبدیل کند. این استخر پیش ساخته در صورت نصب توسط کارشناسان شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات برخوردار شده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود. البته حمل این محصول به دلیل حجم بزرگ خود شامل هزینه ای بیشتر نسبت به بسیاری از محصولات بادی شده اما در صورت حمل توسط شرکت اینتکس از هزینه حمل کمتری برخوردار خواهد شد.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب13177 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ3785 لیتری شنی
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
دارای زیرانداز مخصوص
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...