استخر پیش ساخته با طول 671 با پمپ شنی

bestway 56471

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با طول 671 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته با طول 671 همراه با پمپ تصفیه شنی محصولی با کیفیت و پر کاربرد از شرکت بست وی بوده که دارای طراحی بسیار مناسبی برای استفاده به عنوان استخر تفریحات آبی و همچنین برای پرورش ماهی خواهد بود. این استخر از نظر بزرگی ابعاد سومین استخر بوده که دارای حجم و ظرفیت آب بسیار بالایی برای تفریحات کامل آبی از جمله شنا می باشد. نصب این نوع استخر در کمترین زمان ممکن صورت گرفته و در صورت راه اندازی آنها توسط شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهد شد. از لوازم همراه این کالا نیز می توان به درپوش ، زیرانداز و همچنین نردبان پیش ساخته اشاره نمود. این نوع استخر ها دارای جنس بدنه بسیار مقاومی بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی مختلف بهره مند می باشد. به همین دلیل به راحتی در فضای باز قابل استفاده خواهد بود.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با طول 671 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته با طول 671 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته مستطیلی 671 محصولی جدید از شرکت بست وی یکی از بهترین و با کیفیت ترین استخر های پیش ساخته و آماده بوده که علاوه بر تفریحات آبی برای صنعت پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر که از بزرگترین نوع استخر های آماده محسوب شده قابلیت نصب سریع داشته و به دلیل کیفیت بالای خود نسبت به قیمت مناسب یکی از پر فروش ترین گزینه ها می باشد. این نوع استخر ها در ابعاد مختلفی نیز تولید شده اند که هر کدام با توجه به نیاز مصرف کنندگان تولید و عرضه شده اند. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت بدنه استخر

طراحی و ساخت صورت گرفته برای این استخر همانند استخر های پیش ساخته اینتکس بوده که از دو قسمت اصلی بدنه و پایه ها تشکیل شده است. در صورت نبود هر کدام از قسمت های تشکیل دهنده اصلی استخر راه اندازی و نصب آن غیر ممکن خواهد بود. یکی از تفاوت های اصلی استخر های پیش ساخته بست وی با اینتکس در نصب پایه ها می باشد. به اینصورت که تسمه های مخصوص پایه ها روی بدنه اصلی تعبیه شده و تنها باید پایه ها در این تسمه قرار گیرند، در حالی که در استخر های اینتکس می بایست تسمه ها را جدا گانه به پایه وصل کرده و سپس به بدنه اصلی وصل شوند. بنابراین نصب استخر های بست وی آسوده تر بوده و زمان کمتری را صرف خواهد کرد. روی دیواره بدنه اصلی دو دریچه مخصوص آب قرار داده شده که امکان نصب انواع پمپ های تصفیه آب به این محصول را فراهم می کند. همچنین دو دریچه مخصوص تخلیه آب نیز در دو گوشه بدنه تعبیه شده تا مقداری بسیار زیادی از آب استخر را به راحتی تخلیه کرد. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این محصول می توان به طراحی زیبای داخل بدنه اشاره نمود.

جنس بدنه و فریم ها استخر

جنس بدنه استخر 671 سانتی متری بست وی از نوع PVC با الیاف شمعی برزنتی بوده که قابلیت تا شدن در حجم کوچکتر را فراهم خواهد کرد. بدنه ای که دارای ضخامت و کیفیت بسیار بالایی بوده به همین دلیل در برابر برخورد نور و گرمای آفتاب، دمای آب و همچنین ساییدگی های سطحی مقاومت بسیار خوبی خواهد داشت. از همین رو قابل استفاده در فضای باز نیز خواهد بود. قسمت بیرونی آن طراحی زبر و ضخیم داشته اما رویه قسمت داخل بدنه طرح چرم می باشد تا هنگام برخورد بدن مصرف کننده به استخر آسیبی نبیند. همانطور که اشاره کردیم بدنه این کالا در حجم و اندازه کمتری قابل جمع شدن بوده تا حمل آن توسط انواع وسیله های نقلیه به راحتی فراهم گردد. جنس پایه های بدنه نیز از نوع آلومینیوم ضد زنگ بوده که با وجود وزن سبک خود وزن بالای آب درون بدنه را تحمل خواهند کرد. این پایه ها قابلیت easy lock داشته و به راحتی به یکدیگر وصل می شوند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر پیش ساخته بست وی معادل (طول: 671 سانتی متر ، عرض: 366 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که ابعادی بزرگ در میان این سری از استخر ها محسوب می شود. ابعاد ذکر شده برای حالت راه اندازی شده این محصول بوده به همین دلیل حجم و اندازه های کمتری قابل جمع شدن خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای آن که بزرگ ترین ارتفاع در نظر گرفته شده برای استخر های پیش ساخته بوده تا لبه این استخر بوده به همین جهت عمق مفید آن کمتر خواهد بود. با توجه به ظرفیت آب 26845 لیتری حجم آب مفید بدنه آن 90 درصد بوده که امکان جاری نمودن آب تا ارتفاع 120 سانتی متری را فراهم خواهد نمود. این کالا با توجه به ابعاد و ظرفیت آب بالایی که داشته می تواند علاوه بر تفریحات آبی و شنا در فضای باز و بسته منزل برای پرورش ماهی و یا ذخیره آب در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد. اما وزن بسته بندی آن نیز با توجه به داشتن لوازم جانبی خود به 173 کیلوگرم می رسد که بیشتر شامل بدنه و پایه های استخر خواهد شد. 

نحوه راه اندازی و لوازم همراه

برای راه اندازی این استخر دو راه در پیش روی خریدار خواهد بود. راه اول نصب این استخر توسط خود مصرف کننده به وسیله پک مخصوص آموزش تصویری همراه استخر می باشد. در بسیاری از این موارد مصرف کنندگان باعث آسیب رساندن به استخر می شوند و از آنجایی که نصب استخر های پیش ساخته به وسیله خریدار دیگر شامل ضمانت و خدمات نشده تعمیر آنها هزینه مجزایی خواهد داشت پس بهتر است نصب اینگونه استخر های پیش ساخته بزرگ را بر عهده نصب های این شرکت بگذارید تا محصول مورد نظر شما را در کمترین زمان و با اطمینان بالاتری راه اندازی نمایند. همچنین در اینصورت استخر نیز از ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله برخوردار خواهد شد. گفتنی است که استخر های پیش ساخته از قابلیت نصب روکار و تورکار نیز برخوردار خواهد بود.

از جمله لوازم های مهم همراه این استخر داشتن یک پمپ تصفیه آب شنی بوده که دارای قدرت پاک کنندگی و تصفیه آب بالایی می باشد. این پمپ تصفیه برای تمامی سایز های استخر های پیش ساخته مناسب خواهد بود. این پمپ تصفیه نیز نیاز به نصب و هواگیری داشه که این کار توسط کارشناسان نصب استخر شرکت اینتکس انجام می شود. علاوه بر پمپ تصفیه یک درپوش و زیرانداز نیز در کنار این کالا قرار داده شده که برای محافظت بهتر این کالا در نظر گرفته شده است. علاوه بر این نردیان پیش ساخته ای نیز در بسته بندی مجزا کنار استخر قرار داده شده که نیاز به نصب مجزا خواهد داشت.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 671 سانتی متری بست وی از بزرگترین استخر های قابیل حمل و آماده تولید شده بوده که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشند. این استخر دارای قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به استخر های چوبی و یا بتنی بوده و امکان جا به جایی و نصب در هر مکان مورد نظری را برای مصرف کنندگان فراهم خواهد نمود. این استخر از لوازم کاملی برخوردار بوده و امکان استفاده در فضای باز و در دمای مختلف را فراهم می سازد. محصولی که دارای یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل ارسال و نصب خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب26845 لیتر
طول671 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
عمق استخر132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپپمپ تصفیه شنی
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
دارای زیرانداز مخصوص
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...