استخر پیش ساخته با طول 671 بست وی

bestway 56473

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با طول 671 بست وی

استخر پیش ساخته بست وی با طول 671 از سری محصولات سال 2016 این شرکت می باشد که از محصولات Power Steel Frame Pool می باشد . این استخر دارای 366 سانتی متر عرض و 132 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ای مناسب برای استفاده در ویلا می باشد . همراه با این استخر بست وی نردبان مخصوص ، پمپ تصفیه آب و همچنین درپوش و نردبان می باشد که از ویژگی های این استخر محسوب می شود .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با طول 671 بست وی

استخر پیش ساخته با طول 671 بست وی 

استخر پیش ساخته با طول 671 سانتی متر یکی از بزرگترین استخر های پیش ساخته تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که از مهیج ترین و پر کاربرد ترین وسیله های تفریحی پیش ساخته محسوب می شود. این نوع استخر ها با استخر های بادی تفاوت بسیاری داشته و تنها شباهت آنها به یکدیگر در قابلیت حمل و جا به جایی آنها خواهد بود. استخری که با ابعاد خاص خود در میان استخر های پیش ساخته متفاوت از نظر ابعاد قرار گرفته است. این نوع محصول برای استفاده به عنوان تفریحات آبی ، پرورش ماهی و استفاده در صنعت کشاورزی بسیار کاربردی خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت بدنه استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر پیش ساخته به صورت مستطیلی بوده که در چند ابعاد مختلف تولید شده است. این استخر دارای دو بخش اصلی یعنی بدنه اصلی و فریم های مخصوص نصب بوده که در صورت نبود هر کدام این استخر آماده قابل نصب نخواهد بود. طراحی داخل بدنه این محصول به صورت کاشی وار بوده که هنگام جاری نمودن آب درون آن ظاهر زیبایی به این کالا می بخشد. بر روی بدنه این محصول دو دریچه آب تعبیه شده که برای ورود و خروج آب استفاده می شوند. همچنین می توان انواع پمپ تصفیه آب را از طریق این دو دریچه به استخر وصل کرد. حالت قرار گیری فریم ها در بدنه اصلی به دو صورت سرخود و ایستاده بوده تا استحکام و تحمل وزن بالایی را برای این استخر به همراه داشته باشد. 

جنس بدنه و فریم های استخر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر همانند دیگر استخر های پیش ساخته بوده که از نوع الیاف شمعی برزنتی با روکش PVC ضخیم می باشد. بدنه ای با کیفیت و ضخامت بالا که از قماومت بسیار خوبی در برابر  دمای مختلف آب ، نور و گرمای آفتاب و همچنین ساییدگی های سطحی بهره مند خواهد بود. این محصول با وجود داشتن ضخامت و کیفیت بالای بدنه از انعطاف مناسبی برخوردار بوده از همین رو در حجم و اندازه کمتری قابل جمع شدن خواهد بود. اما جنس فریم های این استخر از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که با وجود داشتن وزن سبک دارای تحمل وزن بسیار مناسبی خواهد بود. فریم هایی که در چند حالت ساخته شده اند تا در قسمت های مختلف بدنه اصلی به منظور ایجاد استحکام کافی قرار بیگرند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی برابر (طول: 671 سانتی متر ، عرض: 366 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که به عنوان یکی از بزرگترین سایز های استخر های آماده بست وی محسوب می شود. ابعادی که شامل حالت راه اندازی شده این استخر بوده و تمام قسمت های بدنه را به جز پایه های بیرونی شامل می شود. البته زمانی که این استخر را جمع کنید این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا حمل و جا به جایی آنها توسط وسیله های نقلیه آسوده تر باشد. این ابعاد قادر است تا به راحتی چند نفر را در خود جای دهد. این محصول دارای ظرفیت آب 26845 لیتر می باشد. این ظرفیت آب در واقع تا ارتفاع 120 سانتی متری جای شده که این ارتفاع عمق مفید این استخر را نشان می دهد. بنابراین حجم استاندارد آن 90 درصد خواهد بود. وزن بسته بندی آن نیز با توجه به خود استخر و لوازم همراه خود 159.1 کیلوگرم خواهد بود. 

نحوه راه اندازی و اقلام همراه

راه اندازی استخر های پیش ساخته به دو صورت قابل انجام خواهد بود. ابتدا اینکه مصرف کننده به وسیله پک آموزشی همراه استخر مرحله به مرحله این محصول را در محل مناسب مانند سطوح صاف و بدون اشیای تیز نصب کرده و یا انجام عملیات نصب را بر عهده نصاب های شرکت اینتکس بگذارند. در صورتی که نصاب استخر های پیش ساخته اقدام به راه اندازی استخر مربوطه کنند این محصول تا 1 سال شامل گارانتی و 4 سال خدمات پس از فروش خواهد شد. به علاوه این که این استخر آماده در کمترین زمان و با قابلیت اطمینان بالاتری نصب خواهد شد. اما از اقلام همراه این استخر می توان به پمپ تصفیه فیلتری برای پاک سازی آب ، نردبان پیش ساخته، درپوش و زیرانداز برای محافظت از استخر اشاره کرد. این 4 لوازم در واقع لوازم های جانبی همراه این کالا بوده اما استخر های پیش ساخته از لوازم های جانبی بیشتری نیز برخوردار می باشند که هر کدام با توجه به درخواست مشتری توسط شرکت اینتکس به محل نصب استخر ارسال و حمل خواهد شد.

جمع بندی

استخر پیش ساخته بست وی با طول 671 سانتی متر یکی از مناسب ترین گزینه های برای انواع تفریحات آبی ورزشی و خانوادگی بوده که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی بهره مند می باشد. محصولی که در چند ساعت قابل نصب و یا جمع کردن بوده و از لوازم کامل برخوردار می باشد. استخر پیش ساخته بست وی علاه بر تفریحات آبی برای استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی یا استفاده در کشاورزی نیز می تواند گزینه بسیار مناسب و کاربردی باشد. این کالا با یک سال ضمانت و 4 سال خدمات پس از فروش قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب26845 لیتر
طول671 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ5678 لیتری فیلتری
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
دارای زیرانداز مخصوص
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...