استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس

intex 26362

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
98,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس با پمپ 220 ولت که بزرگترین استخر پیش ساخته اینتکس و پرفروش ترین استخر پیش ساخته می باشد را می توان یکی از بهترین پیشنهاد ها به خانواده هایی که دارای جمعیت نفرات بالا می باشند و خواهان داشتن استخر پیش ساخته شخصی برای آب تنی هستند دانست . این استخر پیش ساخته با توجه به موقعیت زمانی کنونی که درون تابستان های گرم قرار داریم ، در نمایندگی تهران اینتکس که عرضه کننده استخر های پیش ساخته برند های مختلفی همچون بست وی و اینتکس و ایرتکس می باشد شامل تخفیف مطلوب شده است .

در این مطلب قصد داریم تا به تمامی قسمت های این استخر پیش ساخته زیبا و کاربردی بپردازیم و شما را با شرایط استفاده ، راه اندازی ، ضمانت و خدمات و همچنین اجزای سازنده و اجزای همراه این محصول بیشتر آشنا کنیم پس در ادامه این مطلب با تحلیل استخر پیش ساخته 7 متری با پمپ 220 ولت که جزو یکی از بزرگترین استخر های پیش ساخته برند اینتکس می باشد همراه ما باشید .

استخر های پیش ساخته به طور کلی امروزه به شدت مورد توجه افراد قرار گرفته اند و به دلیل دردسرهای کمتر همچون عدم خاکبرداری ، قابلیت استفاده روکار و تو کار ، هزینه راه اندازی بسیار کمتر نسبت به استخرهای بتنی ، انعطاف پذیری در شرایط مختلف استفاده توانسته اند به خوبی خود را به عنوان جایگزین ایده آلی برای استخر های سنتی بتنی معرفی کنند . استخر پیش ساخته 7 متری 2018 با پمپ 220 ولت به عنوان استخر بزرگ اینتکس می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی و یا استفاده به عنوان استخر پیش ساخته خانه ویلایی و استخر پیش ساخته باغ باشد . استخرهای پیش ساخته در ابعاد متنوعی در بازار موجود می باشند از جمله استخر پیش ساخته 3 متری ، 5 متری ، 7 متری و 10 متری که پر فروش ترین استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی را می توان ابعاد استخر پیش ساخته 7 متری دانست .

این محصول دارای پکیجی کامل به همراه خود می باشد که شما خریداران استخر پیش ساخته را از خرید لوازم جانبی استخر به طور کلی راحت می کند ، اقلام همراه این استخر را می توان پمپ تصفیه آب 220 ولتی شنی ، نردبان ، زیرانداز و همچنین درپوش دانست که تمامی شرایط را برای یک آب تنی به همراه خانواده و یا دوستان فراهم می کند . استخر های پیش ساخته علاوه بر آب تنی به منظور استفاده های دیگر نیز تهیه می شوند . از جمله موارد استفاده استخر پیش ساخته می توان به استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و همچنین استخر هایی برای مصارف کشاورزی و آبیاری اشاره داشت .

استخر پیش ساخته 7 و 10 متری اغلب در صنعت پرورش ماهی مورد استفاده قرار می گیرند و از بدنه های مقاومی نیز باید برخوردار باشند . استخر پیش ساخته 7 متری 2018 با پمپ 220 ولت دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی همراه با الیاف شمعی است که کیفیت و مقاومت آن زبان زد می باشد و از این رو دارای ضمانت نمایندگی تهران اینتکس هست که خیال خریداران را به طور کلی راحت می کند . به کارگیری الیاف برزنتی سه لایه ، این محصول را مقاوم در برابر فشار آب و همچنین ضربه های بیرونی کرده است و همچنین قابلیت استفاده در شرایط جوی مختلف همچون تابش نور آفتاب را فراهم آورده است .

از دیگر قسمت های مهم و کلیدی استخر های پیش ساخته اینتکس پایه های نگهدارنده استخر می باشند که باید دارای متریال عالی باشند تا وزن کلی استخر را به خوبی مهار نمایند . این استخر پیش ساخته اینتکس دارای پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه ضد زنگ می باشد که به خوبی وزن کلی استخر را به همراه حجم آبی که درون آن قرار دارد به صورت روکار و توکار مهار می کند . تعداد شش ستون در هر سمت این استخر پیش ساخته به صورت طولی باعث شده است تا استخری قرص و محکم را در اختیار داشته باشید . همچنین به منظور بالا بردن استحکام بدنه این استخر پیش ساخته ، لبه های اتصال دهنده برزنتی بدنه این محصول که به ستون های آلومینیومی متصل می شوند به صورت کاملا متراکم دوخت و پرس شده اند و باز شدن درزهای استخر را غیرممکن کرده اند .

قدرتمند ترین پمپ تصفیه آب شنی

پمپ تصفیه آب را می توان یکی از ضروری ترین و مهمترین لوازم جانبی هر گونه استخر به ویژه استخر های پیش ساخته شنی دانست زیرا پاکیزگی استخر را تامین می کنند . این استخر پیش ساخته هانطور که از اسمش پیداست دارای پمپ تصفیه آب شنی 220 ولتی قوی و قدرتمندی می باشد که قابلیت تصفیه 7.9 متر مکعب آب را در ساعت داراست . این حجم تصفیه آب یعنی دارا بودن همیشگی آبی تمیز و پاکیزه برای آب تنی و مصارفی همچون پرورش ماهی که تمیز بودن آب در این نوع صنعت امری بسیار حائز همیت است .تصفیه مداوم آب استخر پیش ساخته توسط پمپ های شنی باعث بالا بردن استانداردهای بهداشتی ، جلوگیری از کدر شدن آب و همچنین صرفه جویی در مصرف آب می شود که تماما بهبود عملکرد استخر پیش ساخته را به همراه خواهد داشت .

وجود نردبان استاندارد

نردبان ها یکی از جزو های جدایی ناپذیر استخر های پیش ساخته می باشند زیرا رفت و آمد را به درون استخر به راحتی امکان پذیر کرده و برای استراحت نیز می توانید بر روی آن نشسته و از دیدن بازی عزیزانتان درون آب لذت ببرید . جنس نردبان این استخر پیش ساخته همانند پایه های آن از نوع آلومینیوم ضد زنگ می باشد که کیفیت و مقاومت آن تضمین شده است و با وجود قلابی که در بخش بالایی خود دارد به خوبی به لبه های استخر متصل شده و مستحکم درون زمین قرار می گیرد . به همراه این استخر پیش ساخته اینتکس یک عدد درپوش و همچنین زیر انداز وجود دارد که کاربردهای خاص خود را دارند . درپوش برای جلوگیری از وارد شدن شاخ و برگ درختان به آب و زیر اندازی برای مستحکم شدن بخش زیرین استخر به زمین مورد استفاده قرار می گیرد .

مشخصات فیزیکی استخر پیش ساخته

این مدل استخر پیش ساخته اینتکس دارای طول 732 سانتی متر در عرض 366 سانتی متر می باشد که شکل هندسی مستطیلی را برای شما فراهم می آورد . ابعادی که مطابق با استاندارد های جهانی می باشد و با توجه به ارتفاع 132 سانتی متری که دارد ، گزینه ای ایده آل برای تفریحات آبی حتی به همراه فرزندان خردسال می باشد . ارتفاعی که دارای خطر نمی باشد و با خیالی آسوده می توانید از داشتن این استخر درون خانه لذت ببرید . حجم آبی که درون این محصول جای می گیرد برابر با 31805 لیتر می باشد که این حجم آب ، ظرفیت نود درصدی استخر می باشد و در هنگام استفاده از استخرهای پیش ساخته از پر کردن صد در صدی حجم استخر باید خودداری نمایید ( این مطلب صرفا یک پیشنهاد و طبق تجربه کارشناسان اینتکس می باشد ) .

راه اندازی استخر پیش ساخته اینتکس امری تکنیکی می باشد و هر چه تجربه راه اندازی و نصب استخر های پیش ساخته بیشتری را داشته باشید می توانید در این امر موفق تر عمل کنید . تمامی استخر های پیش ساخته ای که در نمایندگی تهران اینتکس عرضه می شوند و به فروش می رسند شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند ، باید به این نکته توجه داشته باشید که استخر های پیش ساخته اینتکس در صورتی شامل این گارانتی می شوند که توسط کارشناسان مجرب و کار آزموده نمایندگی نصب و راه اندازی شوند . اما اگر به هر دلیلی خواهان نصب استخر پیش ساخته توسط خودتان هستید باید این نوید را به شما بدهیم که برای آموزش بهتر نصب ، درون پکیج این محصول یک عدد دی وی دی آموزشی نصب قرار داده شده است که با بهره مندی از اطلاعات درون آن می توانید اقدام به راه اندازی این استخر اینتکس نمایید .

جمع بندی :

استخر پیش ساخته 7 متری 2018 با پمپ 220 ولت نوعی دیگر از استخر های مستطیلی فریمی جدید شرکت اینتکس با پمپ تصفیه 220 ولتی بوده که تنها تفاوت آن با مدل مشابه خود در نوع پمپ تصفیه آب خواهد بود. این استخر پیش ساخته به دلیل ابعاد و ظرفیت آب بالای خود در میان بزرگترین استخر های پیش ساخته قرار گرفته که علاوه بر تفریحات آبی برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز از آن استفاده خواهد شد. این محصول ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که به دلیل داشتن ساختار سه لایه مقاومت بالایی در برابر دما و فشار آب و همچنین استفاده در فضای باز خواهد داشت به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از این محصول در فضای باز استفاده کرد. همچنین جنس پایه های آن نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه ضد زنگ بوده که با وجود داشتن وزن سبک از تحمل وزن بالایی برخوردار خواهد بود. این استخر به همراه خود علاوه بر پمپ تصفیه آب شنی با قدرت تصفیه 7.9 متر مکعب در ساعت یک نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز نیز دارد. این لوازم جانبی مهمترین لوازمی بوده که می بایست در کنار استخر های پیش ساخته بزرگ باشد.

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته ۷ متری اینتکس مدل پمپ ۲۲۰ ولت از دیگر استخر های پیش ساخته جدید تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به عنوان یکی از پر کاربرد ترین و بزرگترین استخر های روکار و توکار عرضه شده است. تنها تفاوت اصلی بین این استخر ۷ متری با دیگر مدل های مشابه خود در نوع پمپ تصفیه بوده که ولتاژ کاری آنها با هم متفاوت خواهند بود. اصولا استخر های پیش ساخته ۷ متری به عنوان یکی از بزرگترین استخر های اماده تولید شده علاوه بر تفریحات آبی برای کاربرد های صنعتی نیز مانند پرورش ماهی و کشاورزی استفاده می شود. در واقع قابلیت های بسیار مهم استخر های ۷ متری پیش ساخته اینتکس قابلیت حمل و راه اندازی آسوده بوده و زمان بسیار کمی را از مصرف کنندگان خواهد گرفت از طرفی داشتن قیمت بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به استخر های بتنی و سنتی موجب افزایش امتیاز خرید اینگونه استخر های پیش ساخته شده است. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این استخر پیش ساخته اورجینال بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه استخر ۷ متری ۲۰۱۸ اینتکس به صورت مستطیلی بوده که از دو قسمت اصلی برای راه اندازی برخوردار می باشد. در صورت نبود هر کدام از قسمت های اصلی بدنه امکان راه اندازی استخر مورد نظر فراهم نخواهد بود. بدنه اصلی دارای چهار دریچه مخصوص آب بوده که دو دریچه برای تخلیه آب و دو دریچه نیز روی دیواره استخر به منظور عبور آب از پمپ های تصفیه به کار برده شده است. اما به دلیل استفاده از دو دریچه آب روی بدنه استخر امکان نصب انواع پمپ های تصفیه آب روی استخر فراهم خواهد بود. طراحی فضای داخل این استخر به شکل کاشی وار بوده تا در زمان جاری نمودن آب درون استخر ظاهر زیبایی به خود بگیرد. اما ساختار این استخر به کونه ای بوده که تنها به وسیله پایه ها یا همان فریم های همراه خود قابل نصب خواهند بود. در زمان نصب امکان نصب انواع لوازم جانبی روی بدنه مانند ابپاش ، آبشار ، سایبان ، انواع چراغ های استخری و ... وجود خواهد داشت. گفتنی است که هر کدام از پایه های بدنه نیز دارای طراحی و سایز مجزایی بوده که با توجه به محل مورد نظر خود نصب می شوند.

جنس بدنه و پایه ها

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای بدنه اصلی این استخر پیش ساخته از نوع پلاستیک PVC با ترکیبی از برزنت و الیاف شمعی می باشد. بدنه ای با ضخامت و کیفیت بسیار بالا که از مقاومت بسیار خوبی در برابر دما و فشار آب ، شرایط جوی مختلف و همچنین در برابر ساییدگی های سطحی بهره مند خواهد بود. ساختار این نوع جنس بدنه سه لایه بوده به همین دلیل استحکام بالایی را به همراه خواهد داشت. اما با وجود کیفیت و بالا بودن ضخامت بدنه انعطاف آن بسیار بالا بوده به همین دلیل امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت. این قابلیت کمک شایانی در حمل و جا به جایی راحت تر این کالا خواهد کرد. اما جنس پایه یا همان فریم ها از نوع آلومینیوم ضد زنگ و گالوانیزه بوده که با وجود وزن بسیار مناسب خود تحمل فشار بالایی را خواهند داشت. این پایه ها نیز در صورت استفاده در فضای باز به هیچ عنوان آسیبی نخواهند دید. گفتنی است که در صورت آسیب دیدن نقطه ای بدنه اصلی توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد که یکی از مهمترین آیتم های مورد نظر مشتریان در خرید یک استخر پیش ساخته بوده در این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. استخری که دارای ابعاد (طول: ۷۳۲ سانتی متر ، عرض: ۳۶۶ سانتی متر ، ارتفاع: ۱۳۲ سانتی متر) بوده که دومین استخر پیش ساخته شرکت اینتکس از نظر بزرگی و اندازه محسوب می شود. این ابعاد بسیاری از نیاز های مصرف کنندگان اعم از تفریحات آبی ، پرورش ماهی و کشاورزی را به خوبی پاسخگو خواهد بود. البته زمانی که این استخر را جمع کنید ابعاد آن بسیار کوچکتر خواهد شد زیرا که ابعادی ابتدایی ذکر شده برای آن شامل حالت راه اندازی شده خواهد بود. اما ارتفاع ذکر شده برای این استخر نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه استخر می باشد بنابراین عمق مفید آن حدود ۱۲۰ الی ۱۲۵ سانتی متر خواهد بود. زیرا پر کردن بیشتر از باعث سرریز شدن آب خواهد شد. اما با توجه به این ابعاد مقدار ظرفیت آب استخر ۳۱۸۰۵ لیتر بوده که حجم ۸۰ درصدی بدنه را نیز شامل خواهد شد. وزن این کالا در حالت پر شده از آب حدود ۳۲ تن و در حالت بسته بندی با احتساب لوازم جانبی ۱۸۲.۳ کیلوگرم خواهد بود.

امکانات و لوازم همراه استخر

از مهمترین و پر کاربرد ترین لوازم جانبی قرار داده شده در بسته بندی این استخر پیش ساخته پمپ تصفیه آب شنی بوده که در مدل ۲۲۰ ولت می باشد. این پمپ تصفیه آب دارای قدرت تصفیه و شفاف سازی آب بوده به همین دلیل می تواند بهترین گزینه برای تصفیه آب این محصول باشد. برای مراقبت و نگهداری بهتر از این استخر پیش ساخته اینتکس یک زیرانداز و یک درپوش قرار داده شده و یک نردبان پیش ساخته هم برای استفاده راحت از استخر بزرگ ۷ متری اینتکس برای این محصول در نظر گرفته شده است. گفتنی است که این نردبان پیش ساخته مانند استخر نیاز به نصب مجدد خواهد داشت. وجود هر کدام از این لوازم های جانبی را می توان از تصویر روی بسته بندی استخر مورد نظر بررسی نمود.

نحوه راه اندازی استخر

برای راه اندازی استخر پیش ساخته ۷ متری ۲۰۱۸ اینتکس دو راه در پیش روی مصرف کنندگان است: راه اول نصب این استخر توسط خود مصرف کننده با دانش قبلی و یا با استفاده از پکیج آموزشی تصویری قرار داده شده در بسته بندی استخر. در صورت نصب استخر مورد نظر توسط خود می بایست به این نکته توجه داشته باشید که استخر شما دیگر شامل ضمانت نشده و خدمات پس از فروش آن شامل هزینه خواهد شد. راه دوم نصب استخر توسط کارشناسان شرکت اینتکس بوده که با سرعت و اطمینان بالاتری اقدام به راه اندازی آنها خواهند کرد. در این صورت استخر پیش ساخته مورد نظر شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش نیز خواهد شد. فروشگاه محصولات بادی اینتکس این استخر ها را با بهترین قیمت اقدام به عرضه به تمامی نقاط ایران در کمترین زمان ممکن کرده و نصب این استخر ها را نیز در بسیاری از شهر های ایران انجام خواهند داد. برای فروش استخر پیش ساخته و خرید آن با تهران اینتکس تماس بگیرید

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب31805 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...