استخر پیش ساخته با قطر 366 با پمپ

Bestway 57277

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با قطر 366 با پمپ

استخر پیش ساخته ایزی ست بادی فست ست محصول سال 2016 شرکت بست وی می باشد که از مواد اولیه درجه یک تهیه شده و قابل رقابت با دیگر رقبا می باشد . این استخر دارای 366 سانتی متر قطر و 91 سانتی متر ارتفاع می باشد که برای تمرین شنا و تفریح مناسب می باشد استخر پیش ساخته فست ست با قطر 366 یکی از سری استخر های آماده برای تفریحات آبی بوده که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گشسته است. این استخر پیش ساخته که به استخر های فست ست یا همان ایزی ست معروف اند در ابعاد مختلفی تولید گشته اند که این استخر با داشتن چنین ابعادی در میان استخر های فست ست متوسط قرار می گیرد. محصولی که می تواند کاربرد های بسیاری از جمله نگهداری و پرورش ماهی نیز برای مصرف کنندگان داشته باشد. این کالا در میان تمامی استخر های پیش ساخته از طراحی و ساختار متفاوتی برخوردار بوده به همین دلیل نوع راه اندازی و استفاده از این استخر را نیز متفاوت خواهد ساخت. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل تر آن بپردازیم...

استخر پیش ساخته با قطر 366 با پمپ

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه استخر فست ست بست وی به صورت گرد بوده که از لبه های بادی برای راه اندازی استخر بهره مند می باشد. این بدنه دارای دو دریچه آب بر روی خود بوده که امکان نصب هر گونه پمپ تصفیه به این محصول را فراهم می کند. همچنین طراحی داخل بدنه نیز به شکل کاشی وار بوده تا هنگام جاری نمودن آب درون آن جلوه زیبایی به استخر بدهد. این کالا به دلیل طراحی متفاوت خود نسبت به بسیاری از استخر های پیش ساخته امکان راه اندازی به صورت اتوماتیک را فراهم خواهد کرد تا مدت زمان کوتاهی صرف نصب و جمع کردن این کالا شود. در رابط با نوع راه اندازی استخر در قسمت نحوه راه اندازی به آن خواهیم پرداخت...

جنس بدنه و لبه استخر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر گرد از نوع پلاستیک PVC با برزنت بوده که ضخامت و کیفیت بسیار مناسبی را به همراه خواهد داشت. این بدنه دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر دمای مختلف آب بوده و در صورت استفاده در زیر نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. بنابراین با خیالی آسوده می توان از این استخر در فضای باز استفاده کرد. همچنین لبه بادی این کالا نیز از نوع PVC بادشو بوده که در صورت مراقبت بهتر از این قسمت از بدنه به هیچ عنوان آسیبی به آن وارد نخواهد شد. یکی از ویژگی های کاربردی جنس بدنه این استخر فست ست انعطاف بالای آن برای جمع کردن این محصول در اندازه و حجم کوچکتر می باشد. قابلیتی که اجازه می دهد تا به راحتی این محصول را در هر مکان مورد نظری حمل و جا به جا نمود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر ایزی ست بست وی معادل (قطر: 366 سانتی متر ، ارتفاع: 91 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی تمامی سنین از جمله بزرگسالان بخصوص برای آب درمانی خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این استخر بوده که در صورت جمع کردن آن ابعاد ذکر شده بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه بادی بوده به همین دلیل عمق مفید آن به 75 سانتی متر خواهد رسید. این مقدار عمق مفید قادر است تا 6665 لیتر آب را در درون خود جای دهد. به همین ترتیب حجم 85 الی 90 درصدی داخل بدنه استخر را شامل خواهد شد. اما وزن بسته بندی این محصول نیز 18.9 کیلوگرم بوده که وزنی قابل قبول برای این کالا محسوب خواهد شد.


نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این استخر بست وی کافیست پس از باد کردن قسمت لبه استخر در درون استخر آب جاری نموده تا شکل کامل را به خود بگیرد. راه اندازی این کالا بسیار آسوده بوده و از قابلیت اتوماتیک برخوردار می باشد. همچنین برای باد کردن لبه این استخر نیز باید از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید. برای باد زدن کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این قسمت از استخر را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام کافی را به خود بگیرد.

مراقبت و نگهداری از این نوع استخر ها آسوده بوده و کافیست این محصول از هر گونه اشیای تیز دور کرده و در صورت راه اندازی در فضای باز از زیرانداز های مطمئن استفاده نمایید. همچنین مقدار باد زدن به لبه استخر نیز می تواند در سلامتی استخر نیز موثر باشد. دقت داشته باشید که به هیچ عنوان در صورت استفاده نکردن از استخر آب آن را درون استخر نگه نداشته و باید به صورت کامل تخلیه شود.

جمع بندی

استخر فست ست بست وی در ابعاد 366 سانتی متر از سری استخر های ایزی ست با ابعاد متوسط بوده که برای تفریحات آبی و آب درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا دارای قابلیت راه اندازی اتوماتیک بوده و به راحتی به دلیل داشتن وزن و حجم مناسب در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. این استخر به همراه خود از یک پمپ تصفیه آب فیلتری برخوردار بوده که برای گرفتن زباله های کوچک درون استخر به کار برده می شود. این محصول از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار بوده و توسط شرکت اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعگرد
ظرفيت آب6665 ليتر
قطر366 سانتي متر
ارتفاع91 سانتي متر
وزن18.9 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
نردبان 
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...