استخر پیش ساخته با قطر 366 بدون پمپ تصفیه

intex 28144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با قطر 366 بدون پمپ تصفیه

استخر پيش ساخته از سری محصولات ایزی ست شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است، قطر این استخر 366 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 91 سانتی متر بوده که مناسب استفاده های خانوادگی می باشد، از این رو می توان این کالا را در فضایی به مساحت تقریبی 12 تا 16 متر مربع به سادگی نصب کرد. نصب این استخر نیز فوق العاده ساده بوده و طبق دفترچه راهنما صورت می پذیرد. استخر پیش ساخته ایزی ست محصولی از شرکت اینتکس با کیفیت فوق العاده بالا و نصب راحت می باشد که مناسب خانواده های سه یا چهار نفره برای استفاده به همراه کودکانشان است، افرادی که پمپ تصفیه را پیش از این جداگانه خریداری کرده اند می توانند با خرید این محصول و نصب پمپ تصفیه پیشین در هزینه های خود صرفه جویی کنند. استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر 366 سانتی متر از نصب آسان برخوردار است که توضیحات آن به طور کامل در دفترچه راهنما درج شده است.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با قطر 366 بدون پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته ایزی ست محصولی کاملا کاربردی می باشد که نصب آن به سادگی صورت پذیرفته و کاربر به تنهایی می تواند آن را راه اندازی و استفاده کند، نصب آسان این محصول در حالی می باشد که اغلب ویژگی های استخر های فریمی گرد را نیز به همراه دارد و بدنه آن از انعطاف خوبی بهره مند است. به همین دلیل افرادی که تمایل به داشتن یک استخر پیش ساخته با قابلیت حمل ساده را داشته باشند خرید سری ایزی ست بهترین گزینه به شمار می رود. از این رو مشتریان خاص خود را داشته و هر ساله بخش اعظمی از فروش استخر های پیش ساخته به این سری تعلق می گیرد. در ادامه قصد داریم تا یکی از این محصولات با قطر 366 سانتی متر را که یکی از انواع متوسط آن است بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید. طراحی تمامی استخر های پیش ساختی ایزی ست به جز سری اوال فریم از بدنه گرد بهره می برند، این نوع طراحی، به دلیل حفظ تعادل محصول بوده و در صورت ساخت آن به اشکال دیگر دیگر استحکام آن همانند اول نخواهد بود. به علاوه قرار دادن آن نیز در فضا های مربعی ساده تر می باشد. از مشخصه های اصلی طراحی این استخر پیش ساخته می توان به بدنه یکدست آبی آن که در قسمت بالایی باریکتر و در قسمت پایینی پهن تر است اشاره کرد که در این بخش تنها لوگو اینتکس و دو دریچه قرار دارد که برای نصب پمپ استفاده می شود. ابعاد و وزن قطر این استخر پیش ساخته 366 سانتی متر بوده که در میان استخر های میانه بازار قرار میگیرد، بزرگ ترین استخر ایزی ست تولید شده تا به امروز 732 سانتی متر قطر داشته که برای نصب آن به فضای مربعی با طول بیش از 8 متر از هر طرف نیاز خواهید داشت، اما این استخر در فضا های بسیاری قابلیت نصب و راه اندازی دارد. ارتفاع استخر نیز از سطح زمین 91 سانتی متر می باشد که مقداری از آن باید خالی از آب باشد بنابر این عمق آن کمتر از میزان اعلام شده از سوی شرکت سازنده می باشد. وزن استخر نیز حدود 15.5 کیلو گرم می باشد که با توجه به بسته بندی کوچکی که دارد می توانید آن را به سادگی حمل کرده و استفاده کنید. با این ابعاد ظرفیت استخر 6734 لیتر بوده که باعث افزایش وزن آن به بیش از شش تن پس از پر شدن استخر می شود. کیفیت و جنس بدنه این استخر از دو قسمت بالایی بادشو و قسمت زیرین معمولی ساخته شده است، قسمت بالایی از سه لایه PVC به همراه یک لایه رویه ساخته شده که در برابر آب مقاومت می کند. این بخش می بایست علاوه بر مقاومت در برابر آب، هوا را نیز در داخل خود نگه دارد به همین دلیل فشار وارده بر این قسمت بیشتر از سایر قسمت ها می باشد. بخش پایینی نیز از ترکیب برزنت و PVC ساخته شده است که فشار شش تنی آب را تحمل می کند، ضخامت این بخش در مقایسه با استخر های فریمی کمتر بوده اما برای یک استخر ایزی ست کاملا کافی می باشد. روش نصب این استخر برای قرارگیری به یک محل کاملا تراز نیاز دارد، که هیچ شئ تیزی نیز در زیر آن وجود نداشته باشد. به همین دلیل پیش از نصب به این موارد توجه کافی داشته باشید. استخر را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید، در ادامه قسمت بالایی را با استفاده از پمپ، باد کنید و شلنگ آب را درون استخر بیندازید تا به صورت کامل پر شود. پس از این عمل استخر آماده استفاده می باشد.

نوعگرد
ظرفيت آب6734 ليتر
قطر366 سانتي متر
ارتفاع91 سانتي متر
وزن15.5 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...