استخر پیش ساخته با قطر 427 بدون پمپ

bestway 56422

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با قطر 427 بدون پمپ

استخر پیش ساخته فریمی در ابعاد 427 در 100 سانتی متر نوع دیگر از استخر های فریمی در این ابعاد بوده که از پمپ تصفیه بهره نمی برد و در واقع نوع بدون پمپ می باشد. استخری که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی و PVC بوده که از قدرت و کیفیت بسیار بالایی در برابر دمای مختلف آب و همچنین شرایط جوی مختلف بهره می برد. این کالا با طراحی ساخت گرد خود می تواند برای استفاده تفریحی در منزل و همچنین مکان های ورزشی بسیار مناسب باشد. علاوه بر این پایه های نگهدارنده این استخر نیز از نوع آلومینیومی ضد زنگ بوده که توان بالایی را در نگهداری بدنه دارد. از سایر ویژگی های بسیار خوب این استخر می توان به داشتن لوازم های مهمی از جمله درپوش و زیرانداز اشاره کرد. همچنین نصب این استخر در مدت زمان کمتر از یک ساعت نیز می تواند در میان بهترین ویژگی ها و مزیت های این کالا محسوب شود. همانطور که گفته شد یکی از کاربرد های این استخر پیش ساخته تفریحات آبی بوده و کاربرد دیگر آن می تواند در صنعت پرورش ماهی نیز باشد. استخری که به راحتی می تواند با هزینه کمتر نسبت به استخر ها بتنی و یا چوبی برای پرورش دهنگان ماهی مناسب و کاربردی باشد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با قطر 427 بدون پمپ

استخر پیش ساخته با قطر 427 بدون پمپ از سری استخر های پیش ساخته طراحی شده به صورت گرد می باشد که از بهترین موارد برای استفاده خانگی و ویلایی می باشد . البته دوام و استحکام بالای آن این اجازه را به شما خواهد داد تا بتوانید از آن برای مصارف کشاورزی و دیگر صنایع استفاده کنید ، اما به دلیل طراحی خاص و ویژگی های بسیار عالی ، سبب شده است تا بسیاری از افراد که به دنبال استخر شخصی هستند ، از این استخر های پیش ساخته برای ویلا و منازل خود استفاده کنند .

بست وی همواره سعی کرده است تا با بروز ترین تکنولوژی ها استفاده از اجناس بسیار خوب ، استخر هایی را با کیفیت مطلوب و بسیار عالی تولید کند ، تا مشتریان رضایت کامل را نسبت به محصولات داشته باشند . شرکت بست وی با توجه به فروش بسیار عالی که دارد ، در سراسر دنیا نمایندگی های رسمی را ایجاد کرده است تا به صورت مستقیم محصولات خود را به فروش رسانده و خدمات را به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه دهد . 

طراحی و نوع ساخت استخر پیش ساخته

استخرهای پیش ساخته ممکن است از نظر طراحی و نوع ساختار خود تفاوت ها و شباهت هایی را با یکدیگر داشته باشند ، بنابراین نیاز است تا در هنگام خرید استخر پیش ساخته خود به نوع طراحی و همچنین جنس محصولات توجه داشته باشید . برای ساخت استخر این استخر پیش ساخته از فریم استفاده شده است ، به همین دلیل این محصول در دسته استخرهای فریمی شرکت بست وی قرار می گیرد که اتفاقا محکم ترین و مقاوم ترین نوع استخر های پیش ساخته نیز استخر های فریمی می باشد . نوع سازه بسیار خوب و طراحی مناسبی که این استخر ها دارند شما می توانید آن را بر روی زمین راه اندازی و استفاده کنید .

هدف از ارائه این استخر ها نیز استفاده از آن ها به صورت روکار می باشد . البته امکان راه اندازی به صورت توکار نیز وجود دارد که در بخش های بعدی به آن اشاره خواهیم کرد . این استخر در کنار خود پمپ تصفیه آب ندارد ، اما دریچه هایی به منظور نصب و اتصال پمپ تصفیه آب استخر ، در بدنه وجود دارد که می توانید هر نوع از پمپ های تصفیه را با هر توان و قدرتی به استخر نصب کنید . به دلیل نداشتن پمپ تصفیه در این مدل ، قیمت استخر پیش ساخته فوق در مقایسه با مدل های مشابه خود ارزان تر است .

جنس استخر پیش ساخته بست وی

برای تولید بدنه این استخر پیش ساخته از برزنت و پی وی سی استفاده شده است که ترکیب این دو جنس در محصول سبب شده است که بدنه آن کیفیت و دوام بسیار عالی را داشته باشد . برزنت علاوه بر ضد آب بودن دوام بسیار خوبی را به استخر بخشیده است تا بتواند وزن های بالای اب را به خوبی تحمل کند ، از سوی دیگر پی وی سی نیز لایه های با دوام از پلاستیک طبیعی منعطف می باشد که عایق بسیار خوب رطوبتی می باشد . بست وی حتی از پی وی سی برای ساخت استخر های بادی استفاده می کند .

پایه های این استخر پیش ساخته نیز از جنس آلومینیوم می باشد که یکی از بهترین فلزات و سبک ترین آن ها می باشد . استفاده از آلومینیوم در این محصول باعث شده است که وزن استخر چندان افزایش چشمگیری نداشته باشد تا مشتریان بتوانند به راحتی استخر خود را حمل کرده و جابجا کنند . با توجه به اینکه این استخر پرتابل است ، سبک بودن و حجم کم بسته بندی بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود .

راه اندازی و استفاده از نصاب فروشگاه تهران اینتکس

راه اندازی این استخر پیش ساخته در DVD های آموزشی که داخل جعبه قرار دارد ، توضیح داده شده است که می توانید آن را مشاهده کنید . نکات مهمی در این پکیج وجود دارد که باید در هنگام راه اندازی به آن توجه داشته باشید . شما می توانید برای راه اندازی محصولات خود از فروشگاه تهران اینتکس و نصاب های متخصصی که در اختیار دارد ، کمک بگیرید و روند ارسال و نصب در محل را به صورت صفر تا صد به فروشگاه اینتکس بسپارید .

نوعگرد
ظرفيت آب12110 ليتر
قطر427 سانتي متر
ارتفاع100 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی و PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپ-
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هانصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...