استخر پیش ساخته با قطر 427 بست وی

bestway 56443

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

\استخر پیش ساخته 427 سانتی متری بست وی محصولی با مقاومت بالا و همچنین با کیفیت از سری محصولات 2016 بست وی می باشد که افراد بسیاری طرفدار این ارسی از استخر ها می باشند . بدنه ی این استخر از آلومینیوم ضدزنگ بوده و مقاومت بسیار زیادی در برابر آب دارد . به همراه این استخر درپوش ، نردبان و پمپ تصفیه آب نیز وجود دارد که از مزایای این استخر محسوب می شود. 

استخر های پیش ساخته با ویژگی ها و مشخصه های متفاوتی عرضه شده اند استفاده از هر کدام در هر منطقه یا هر زمانی مناسب تر به نظر میرسد. کالا های موجود در این دسته در سه شکل و فرم متفاوت گرد، مستطیلی و بیضی شکل ساخته شده که نوع دایره ای شکل آن بیشتر مناسب استفاده در فضاهای با طول و عرض برابر است اما استفاده از آن در سایر شرایط نیز بسته به نیاز و سلیفه مشتریان میسر است. این استخر که به واسطه ابعاد بسیار خوب ان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است بیش از هر شرکت دیگری توسط تهران اینتکس در سراسر ایران نصب شده و رضایت مشتریان را نیز جلب کرده است. از این رو بر خود دانستیم تا تجربیات مشتریانمان و جزئیات کلیدی که طی تجربیات سال های گذشته توسط کارکنان شرکت بست وی به دست آمده را تحت قالب یک نقد و بررسی کامل با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. پس با ما همراه باشید. 

استخر پیش ساخته می تواند فوق العاده ترین انتخابی باشد که می توانید داشته باشید . استخر پیش ساخته بدون دردسر بوده و شما با یک بار هزینه ، صاحب استخری با ابعاد بسیار بزرگ به همراه تمامی امکانات و لوازم خواهید شد . حتی  شما می توانید نصب این استخر ها را نیز به فروشگاه اینتکس بسپارید تا دردسر نصب استخر را نیز نداشته باشید . البته که نصب و راه اندازی این استخر ها توسط خود نمایندگی در حدود دو ساعت زمانبر بوده و شما می توانید به سادگی و بدون اینکه وقتی از شما تلف شود ، استخر را نصب کرده و از آن استفاده نمایید . این نصب شامل نصب تمامی متعلقات و پمپ تصفیه آب خواهد بود . تمامی اتصالات مورد نیاز استخر در کنار آن وجود داشته و نیازی به هزینه اضافی نخواهد بود .

از مهم ترین وسایل و لوازم هایی که در کنار استخر پیش ساخته وجود دارد می توان به همان پمپ تصفیه آب اشاره کرد که وظیفه پاک کردن و تمیز کردن آب از کثیفی ها خواهد بود ، برای همین در نگهداری از استخر نیز کمک کننده بوده و می تواند از وارد شدن هزینه اضافی و یا هدر رفتن آب جلوگیری کند . توجه داشته باشید که تولید کنندگان استخر های پیش ساخته به خصوص برند های معتبر و شناخته شده ای مانند بست وی ، پمپ های تصفیه آب مخصوص و متناسب با ظرفیت استخر را تولید کرده اند و در واقع پمپ های تولید شده آن نیز توسط خود شرکت ساخته و برای استخر در نظر گرفته می شود ، برای همین هیچ نیازی نخواهد بود که از پمپ های دیگر استفاده کنید و می توانید با همان پمپ ، سال های سال به صورت منظم آب استخر را تصفیه نمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با قطر 427 بست وی

بزرگ ترین وجه تشابه استخر های پیش ساخته طراحی آنهاس. طراحی این دسته از محصولات در حالت کلی به چند دسته مختلف تقسیم می شود و استخر های فریمی گرد تنها در دو نوع آبی رنگ و خاکستری رنگی ساخته می شوند  که جنس های بدنه آنها با هم متفاوت است. گروهی از استخر های پیش ساخته نیز وجود دارند که تحت عنوان فایبر گلاس ساخته شده و دقیقا مشابه همین استخر هستند با این تفاوت که قسمت بیرونی انها یک لایه اضافه تر با طرح چوب نیز دارد. پایه های استخر پیش ساخته گرد متوسط رنگ سفید دارند و قسمت زیرین انها نیز یک لاستیک مشکی رنگ برای اثبات محل قرار گیری استخر می باشد.  این پایه ها از یک لایه ای در بدنه عبور داده شده اند تا به لبه های استخر متصل شوند. لبه ها نیز از بدنه اصلی عبور داده شده اند و از نظر ظاهری مشابه پایه ها می باشند. در سراسر این قسمت حفره هایی قرار داده شده که به واسطه ان پایه های اصلی  استخر در ان قرار گرفته و استحکام آن بر عهده دارد. بدنه اصلی آبی رنگ بوده و دو حفره برای قرار گیری پمپ تصفیه در آن قرار داده شده که البته در صورت عدم تمایل می توانید آن ها را بپوشانید. غیر از این دو حفظه تنها لوگو بست و برخی توضیحات به رنگ سفید بر روی بدنه قرار گرفته اند. اما قسمت داخلی استخر بدون هیچ گونه شی اضافه ای بوده و زیبایی خاصی دارد. این قسمت با طرح کاشی های ریزی خود،  زیبایی بسیاری را هنگام پر شدن از آب خواهد داشت و موجب افزایش رضایت مشتریان حین استفاده از آن می شود. 

ابعاد و وزن

بزرگ ترین تفاوت استخر های پیش ساخته در کنار شکل ظاهری ، ابعاد آنهاست که منجر به ظرفیت های متفاوت، امکانات متفاوت و در نهایت قیمت های متفاوت شده است. این محصول از بست وی نیز قطری برابر با 427 سانتی متر دارد که آن را دومین استخر بزرگ در میان استخر های پیش ساخته گرد قرار می دهد. با قطر بیش از 5 متر این محصول و ارتفاع 122 سانتی متر پایه های آن مقدار 15232 لیتر آب درون آن جای میگیرد که در به معنای وزن 15.2 تنی آن پس از پر شدن از آب است. پس اسفتاده از آن در طبقات بالای همکف پیشنهاد نمی شود و در بیش از 99 درصد بناها ها نیز غیر ممکن است. البته این مورد را باید در نظر داشته باشید که وزن این استخر به تنهایی فقط 60.8 کیلو گرم بوده و با جداسازی اجزاء آن می توانید ان را به راحتی حمل کرده و به در محل جدیدی نصب کنید یا اینکه آن را درون اتومبیل خود قرار دهید. برای حمل این استخر حتی یک اتومبیل پراید نیز کافی است و اجزاء استخر را می توان در صندوق و صندلی عقب آن قرار داد. 

تجهیزات جانبی همراه استخر

اما این استخر یکی از کامل ترین محصولات تولید شده تا به امروز بوده ک لوازم جانبی کاملی را نیز به همراه خود دارد. در بسته بندی این محصول علاوه بر بدنه و پایه های آن پمپ تصفیه و نردبان نیز قرار دارند و برای مراقبت بیشتر از استخر نیز دو یک زیر انداز بزرگ و یک درپوش قرار داده شده که از خرابی بدنه یا کثیفی آب جلوگیری میکنند. در نظر داشته باشید که زیر انداز می تواند در صورت مناسب بودن محل از پروسه نصب خارج شود. پمپ تصفیه موجود در بسته بندی نیز به خوبی می تواند نیاز های شما راز یک محصول با کیفیت بر طرف کند و آب را برای مدت طولانی پاکیزه نگه دارد. با توجه به این موارد تنها برای استفاده حرفه ای تر به جاروی اسکیمر و قرص کلر نیاز خواهید داشت و در صورتی که تمایل داشته باشید وجود پمپ تصفیه شنی نیز می تواند کمک فراوانی به پاکیزگی طولانی تر استخر کمک کند. در صورت استفاده از پمپ شنی مدت زمان لازم برای تعویض آب کمتر شده و در مصرف آب نیز صرفه جویی بسزایی خواهید کرد. 

جنس و کیفیت محصول

بدون شک استخر های پیش ساخته لایه ها و کیفیت فوق العاده بالا تری در مقایسه با استخر های بادی یا سایر محصولات بادی تولید شده توسط بست وی یا سایر شرکت ها دارند. از این رو مقایسه انها از نظر کیفیت با محصولات بادی کاملا اشتباه بوده چرا که از لایه ها و مواد متفاوتی برای ساخت آن استفاده شده است. این استخر نیز همانند اغلب استخر های پیش ساخته از لایه بیرونی و اصلی بدنه با جنس ترکیبی از PVC و برزنت ساخته شده که باعث شده در عین ضد آب بودن محصول فوق العاده با کیفیتی نیز دراختیار مشتریان باشد. این قسمت از استخر از چند لایه ضخیم ساخته شده و با فشار های معمول صدمه ای به آن وارد نمی شود. البته در نظر داشته باشید در صورت وجود هر گونه صدمه می توان آن را به سادگی تعمیر کرد. پایه های این استخر نیز که بر خلاف استخر های مستطیلی به صورت ستونی ساخته شده اند مشابه لوله های با قطر 4 هستند و به صورت کاملی از آلومینیوم ساخته شده اند. البته باید در نظر داشته باشید که لوله های موجود در بسته بندی استخر های پیش ساخته کاملا مخصوص بوده و نمی توان آن را با مورد مشابهی جایگزین کنید. در قسمت های مختلف این لوله حفره های دقیقی وجود دارد که برای قرار گیری در محل خود الزامی هستند.

روش نصب

در ابتدای نصب باید این نکته را متذکر شویم که عملیات حمل نصب این استخر پیش ساخته به صورت کامل توسط پرسنل تهران اینتکس صورت می پذیرد و نیازی به  نگرانی از این بابت نیست اما در مقاله ای که در مورد تمامی جوانب این استخر پیش ساخته توضیحات کاملی ارائه می شود بدون شک باید روش نصب آن نیز ذکر شود. در بسته بندی محصول همانطور که در بند تجهیزات جانبی ذکر کردیم  لایه اصلی بدنه استخر به همراه پایه ها و لبه های آن قرار داده شده است. از سایر لوازم جانبی موجود در بسته بندی می توان به زیر انداز، نردبان، درپوش و پمپ تصفیه اشاره کرد. این اقلام به همراه پیچ و مهره هایی که به صورت آماده در یک نایلون قرار دارند از بسته بندی به نسبت بزرگ این استخر خارج کنید. در مرحله بعدی زیر انداز را در محل مورد نظرتان پهن کنید. دقت داشته باشید. که ابعاد مورد نظر شما باید از هر طرف پنجاه سانتی متر بزرگ تر از ابعاد استخر باشد برای مثال نصب این استخر به فضایی حداقل 6×6 متری نیاز دارد که پیش از انجام عملیات نصب باید آماده باشد. به علاوه نصب را می توانید در طبقه همکف که زیر آن طبقه خالی وجود نداشته باشد نصب کنید. برای مثال در برخی ساختمان ها زیر زمین به پارکینگ اختصاص داده می شود ازز این رو نصب استخر د رطبقه بالای پارکینگ ممکن است به صدمات جبران نا پذیری بدل شود. در نتیجه پایین تری نطبق هدر بنای شما یا برروی سطح زمین بهترین محل برای نصب استخر می باشد. این سطح باید کامل طراز بوده  و عاری از هر گونه برآمدگی باشد. پس از رعایت تمامی این موار و پس از قرار دادن زیر انداز در محل نصب استخر نوبت به بدنه اصلی آن میرسد.  بدنه اصلی را به صورت کامل بر روی زیر انداز پهن کرده و لبه های آن را یک به یک در سر جای خو دقرار دهید و به واسطه پیچ و مهره های موجود در بسته بندی محکم کنید. در مرحله بعدی نوبت به پایه های استخر می رسد. پایه ها را به صورت کاملا ساده و کشویی در سر جای خود قرار دهید. انجام این کار کاملا ساده و بدون مشکل صورت می پذیرد و بدون اموزش متوجه روش انجام آن خواهید شد. پس از انجام این کار پایه ها را یک به یک از قسمت لایه بندی شده میانی بدنه عبور دهید و تا استحکام آن به ثمر نشیند. پس از انجام این مراحل نوبت به پمپ می رسد. پمپ را نیز با آموزش های موجود در یوتیوب یا آپارات مشاهده کنید. چرا که به وسیله توضیحات نوشتاری موفق به نصب آن نخواهید شد. پس از انجام این مراحل نصب استخر شما پایان یافته است و در بدترین حالت کمتر از دو ساعت به زمان نیاز دارد.

نوعگرد
ظرفيت آب15232 ليتر
قطر427 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپ3028 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...