استخر پیش ساخته با لوازم جانبی

intex 28262

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با لوازم جانبی

استخر پیش ساخته با لوازم جانبی گرد اینتکس با ابعاد 732 سانتی متری که بزرگترین نوع استخر های پیش ساخته برزنتی گرد به حساب می آیند. بدنهاین استخر ساخته شده از جنس الیاف ابریشمی با روکش برزنتی بوده که در بسیاری از موارد کاری و تفریحی مانند شنا کردن، پرورش ماهی و همچنین صنعت کشاورزی استفاده می شود. این نوع استخر ها نیز برای راه اندازی بدنه اصلی از فریم های آلومینیومی ضد زنگ استفاده می کنند. استخر پیش ساخته با لوازم جانبی با دارای دریچه تخلیه آب و قابلیت نصب شلنگ برای تخلیه آب ، توضيحات محصول : استخر پیش ساخته بزرگ برای مصارف خانگی بدنه طرح گرد بسيار زيبا دارای پمپ تصفيه آب با توان پمپاژ بالا و تعويض فيلتر نصب و راه اندازی آسان دارای نرده بان، اسکيمر برای پاکسازی آب استخر ، درپوش و کف پوش ، طراحی داخلی شباهت با کاشی ساختمانی.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با لوازم جانبی

استخر پیش ساخته با لوازم جانبی

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس یکی دیگر از استخر های پیش ساخته تولید شده تا کنون بوده که از طراحی بدنه متفاوتی بهره می برد. این استخر که نظر ابعاد و ظرفیت آب بزرگترین استخر گرد فریمی محسوب شده برای انواع تفریحات آبی، پرورش ماهی و ذخیره آب استفاده می شود. این محصول از کاربردی ترین استخر های پیش ساخته بوده که علاوه بر کیفیت و دوام بالا از کاربرد های فراوانی نیز بهره می برد. در واقع تمامی استخر های پیش ساخته از لحاظ کاربرد و استفاده نقاط مشترکی داشته و به دلیل مقاوم بودن بدنه در هر فضایی قابل استفاده خواهد بود. این محصول علاوه بر داشتن ویژگی های مختلف دارای امکانات فراوانی بوده که در ادامه به توضیحات کامل آنها خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این استخر پیش ساخته به صورت گرد بوده و از دو قسمت تشکیل شده است. یک قسمت بدنه اصلی و قسمت دیگری فریم های نگهدارنده می باشد. این استخر بر خلاف ظاهر خود در زمان راه اندازی مقاومت آن بالا رفته و می توان به بدنه تکیه داد. اما دریچه های مخصوص تخلیه آب روی بدنه تعبیه شده که علاوه بر ورود و تخلیه آب می توان هر گونه پمپ تصفیه آب را به آن وصل نمود. قسمت کف استخر نیز از نوع دو لایه بوده و در تمامی قسمت های داخل بدنه استخر از طرح کاشی استفاده شده است. فریم های نگهدارنده بدنه هم هر کدام به صورت مجزا به بدنه اصلی وصل شده و روی زمین صاف قرار می گیرند.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه اصلی این استخر گرد از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده که رویه آن را لایه ضخیم از PVC تشکیل می دهد. این جنس بدنه از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده به گونه ای که در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور و حرارت آفتاب هیچ آسیبی نخواهد دید. بدنه ای که انعطاف خوبی داشته به همین دلیل تا حجم کمتری قابلیت تا شدن دارد. اما فریم های این استخر از نوع آلومینیوم ضد زنگ بوده که تماما سفید رنگ می باشند. فریم هایی که وزن مناسبی داشته و با قدرت بالایی بدنه اصلی را سر پا نگه می دارد. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این استخر قابلیت تعمیر آن بوده که به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس انجام می شود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر فریمی گرد اینتکس معادل (قطر: 732 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که بزرگترین سایز استخر های گرد اینتکس محسوب می شود. ابعادی که شامل تمامی قسمت های بدنه شده و برای سنین مختلف و بالای 5 سال بسیار مناسب خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا لبه استخر بوده ولی عمق مفید آن حدود 120 سانتی متر می باشد. این عمق ظرفیت 80 الی 90 درصدی استخر را نشان داده که ظرفیتی برابر 47245 لیتر را به همراه خواهد داشت. اما این محصول علاوه بر خود دارای امکاناتی مجزا در بسته بندی خود بوده که باعث افزایش وزن بسته بندی این کالا شده است. وزن 163 کیلوگرمی که بیشتر شامل خود استخر و فریم های آن می باشد.

سایر ویژگی ها و امکانات

ویژگی اصلی این استخر و سایر همنوعان خود قابلیت حمل و جا به جایی اینگونه استخر ها می باشد. استخر های چوبی یا بتنی همچنین قابلیت هایی را ندارند. علاوه بر این قابلیت نصب هر گونه پمپ تصفیه آب روی این استخر امکان پذیر خواهد بود. اما همراه این استخر یک زیرانداز و درپوش قرار داده شده تا امکان مراقبت و حفاظت بیشتر از این محصول را فراهم سازد. یک پمپ تصفیه آب شنی نیز برای این استخر بزرگ در نظر گرفته شده تا به خوبی وظیفه تصفیه آب این کالا را بر عهده بگیرد. این پمپ تصفیه به وسیله شن های مخصوص کار کرده که به صورت مجزا توسط شرکت اینتکس عرضه می شود. از دیگر امکانات همراه این محصول می توان به نردبان پیش ساخته آن اشاره کرد. نردبانی بزرگ با قابلیت رگلاج که به صورت مجزا نصب و راه اندازی شده تا رفت و آمد به داخل و خارج از این استخر پیش ساخته را آسوده تر کند.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی چنین استخری در مرحله اول بهتر است توسط کادر مجرب شرکت اینتکس صورت بگیرد تا در مدت زمان کم با قابلیت اطمینان بالا برای مصرف کنندگان نصب شود. در غیر اینصورت همراه این محصول یک بسته آموزشی که شامل یک کاتالوگ و DVD آموزشی بوده می توانید این محصول را راه اندازی نمایید. برای این کار کافیست پس از پیدا کردن محلی مناسب برای نصب استخر بدنه آن را بر روی زمین پهن کرده و با توجه به قرار گیری فریم های مختلف آن اقدام به راه اندازی کنید. دقت کنید هر فریم به صورت صحیح در بدنه اصلی قرار بگیرد.

نوعگرد
ظرفیت آب47245 لیتر
قطر732 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهالیاف ابریشمی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت نصب در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای گارانتی
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی، بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...