استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی

es 3219

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی

استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی جدیدترین محصول تولید شده بوده که به دلیل طراحی بدنه استاندارد و طول عمر بالای خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول یکی از محصولات پرکاربرد با ارگونومی ساخت بدنه گرد بوده که با ساختار بزرگ خود توانسته در مصارف تفریحی و صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. این استخر فریمی با امکان حمل و نصب آسان جایگزینی مطمئن برای استخر های بتنی بوده که با صرف هزینه کم می توانید برای پرورش ماهی در داخل زمین و یا به صورت روکار از آن استفاده کنید. این استخر از دو بخش اصلی به صورت بدنه و فریم تشکیل شده که در داخل یک بسته بندی استاندارد عرضه شده تا امکان حمل با خودروی شخصی را داشته باشد. بدنه استخر پیش ساخته از جنس پی وی سی برزنتی و الیاف شمعی بوده و فریم های آن از آلومینیوم بوده به همین دلیل می توانید در تمامی شرایط اب و هوایی این استخر پیش ساخته را استفاده کنید. محصول دارای تجهیزات جانبی مانند نردبان، پمپ تصفیه ف زیرانداز و درپوش می باشد. برای خرید استخر پیش ساخته می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی

استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی

استخر های پیش ساخته در واقع نسل جدید از استخر های سایز بزرگ برای استفاده تمام سنین در تمام شرایط آب و هوایی بوده که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به یکی از رقیب های قدرتمند استخر های بتنی تبدیل شده است. این محصول نیز قابل استفاده برای مصارف تفریحی و صنعتی بوده و ساختاری پرتابل دارد. شما می توانید در فضاهای باز و یا سرپوشیده این استخر پیش ساخته را به صورت روکار و یا توکار راه اندازی کنید. در این قسمت قصد داریم با تحلیل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی با محصول و انتخاب و خرید استخر پیش ساخته توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته

پارامتر اساسی در زمان خرید استخر پیش ساخته مربوط به بخش طراحی بدنه محصول بوده زیرا افراد با مقایسه امکانات و طراحی های مختلف می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. بر همین باید عنوان کرد اساس استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که از دو قسمت اصلی تشکیل می شود. بخش اول مربوط به بدنه استخر پیش ساخته و بخش دوم آن مربوط به فریم های محصول می باشد. این فریم ها تمامی اطراف محصول را با حفظ فواصل معین و یکسان در بر گرفته و موجب استحکام محصول و حفظ موقعیت آن می شود. بر روی بدنه محصول دریچه هایی تعبیه شده که برای پر و یا خالی کردن استخر و یا نصب گرمکن آب استخر و پمپ تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول دارای تجهیزات جانبی از جمله زیر انداز ، درپوش ، نردبان و پمپ تصفیه فیلتری بوده تا نیاز شما را برای خرید تجهیزات اضافی برطرف کند. بخش داخلی استخر پیش ساخته آبی رنگ با طراحی کاشی بوده تا ظاهری مانند استخر های بتنی داشته باشد.

کیفیت و جنس بدنه استخر پیش ساخته

پارامتر بعدی در انتخاب استخر پیش ساخته مربوط به جنس بدنه آن و کیفیت این بخش می باشد. استخر های پیش ساخته در داخل سطح زمین نیز راه اندازی شده به همین دلیل نیاز به جنس بدنه بسیار باکیفیت و با طول عمر بالا دارند. به همین دلیل بدنه اصلی این استخر پیش ساخته از بهترین نوع پی وی سی برزنتی الیاف شمعی که در واقع بدنه سه لایه بوده تولید شده طراحی و تولید شده است. فریم ها مستحکم محصول نیز از بهترین نوع فلز آلومینیوم گالوانیزه بوده که وزنی کم و ساختاری انعططاف پذیر و مقاوم داشته ، تولید کرده اند. به همین دلیل می توانید از این استخر پیش ساخته در تمامی شرایط اب و هوایی و با دماهای مختلف آب و در معرض تابش مستقیم نور خورشید استفاده کنید. زیرا شرایط جوی تاثیری بر طول عمر محصول ندارد.

سایر ویژگی ها

این استخر پیش ساخته با ارگونومی ساخت بدنه گرد خود  دارای قطری برابر 610 سانتی متر بوده که 122 سانتی متر ارتفاع دارد. ظرفیت داخلی محصول 30512 لیتر بوده که با استفاده از پمپ تصفیه آب استاندارد می توانید در مصرف آب صرفه جویی کنید. وزن بدنه محصول 115 کیلوگرم بوده تا توسط خودروی شخصی نیز جا به جا شود.

این استخر پیش ساخته را می توانید به دو صورت روکار و یا توکار راه اندازی کنید. لازم بوده برای نصب به صورت توکار با توجه به ابعاد محصول در داخل سطح زمین گودبرداری صورت گرفته تا بتوانید استخر پیش ساخته را به صورت استاندارد استفاده کنید. برای راه اندازی محصول به صورت روکار نیز ابعاد مورد نظر را در محیط مدنظر خود کاملا مقاوم و مسطح اماده نمایید. برای استفاده از محصول یک دی وی دی اموزشی به همراه محصول بوده تا روش صحیح راه اندازی و مراقبت از محصول را به طور کامل ببنید.

خرید استخر پیش ساخته

اگر قصد خرید استخر پیش ساخته برای مصارف پرورش ماهی و یا تفریحی را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی محصولات بادی و یا فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب30512 لیتر
قطر610 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 9463 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...