استخر پیش ساخته برزنتی بست وی 427×107

bestway 56598np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی بست وی 427×107

استخر پیش ساخته گرد ۲۰۲۰ بست وی با ابعاد 427 × 107 با پمپ 110 ولت یکی از کامل ترین و با کیفیت ترین استخرهای پیش ساخته ای می باشد که در طول سال های اخیر روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این استخر پیش ساخته از جنس پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی  می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . پایه های استفاده شده در این استخر پیش ساخته از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد زنگ بودن است و از همین رو می  تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط نامساعد آب و هوایی باشد .

به همراه این استخر پش ساخته یک عدد درپوش ، زیر انداز و پمپ باد ۱۱۰ ولت نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که شما را از خرید این اقلام همراه و سردرگمی راحت می کند . استخر گرد ۲۰۲۰ بست وی با ابعاد ۴۲۷ × ۱۰۷ با پمپ ۱۱۰ ولت با برترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کرده و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

استخر های پیش ساخته ای چون این استخر پیش ساخته فریمی گرد ، قابلیت راه اندازی بر روی زمین را دارا هستند ، در واقع هدف از ارائه این نوع از استخر های آماده شرکتی این است که خریداران به راحتی بتوانند استخر های بزرگ و ایده آل را در کمترین زمان راه اندازی کرده و از آن استفاده کنند . بنابراین اگر به دنبال استخری هستید که در سریع ترین حالت ممکن در دسترس باشد ، این استخر های پیش ساخته از گزینه های بسیار عالی هستند که می توانید داشته باشید . تنوع ابعادی نیز در این محصولات بسیار زیاد است . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه این استخر  را در ابعاد بزرگ تر یا کوچک تر خریداری کنید .

از ویژگی ها و مزایای بسیار خوب استخر پیش ساخته برزنتی بست وی فوق می توان به قابلیت حمل آسان و پرتابل بودن آن اشاره کرد . با توجه به طراحی بسیار عالی که این استخر ها دارند ، شما می توانید استخر را حتی پس از نصب ، جمع کرده و در بسته بندی های کوچکتری نگه داری کنید . در واقع این استخر به صورت یک بسته و پکیج برای شما ارسال می شود که حجم بسیار بالایی ندارد . همچنین وزن کلی محصول نیز بسیار بالا نیست . بست وی سعی کرده تا با استفاده از پایه های فلزی آلومینیومی سعی کرده تا وزن محصول را به شدت کاهش دهد ، به همین دلیل نیز این استخر با وجود قطر بسیار بزرگ و 4 متری خود وزنی معادل 57 کیلوگرم داشته باشد .

استخر های پیش ساخته را برخلاف استخر های بتنی می توانید در محل جدیدی به وصورت مجدد راه اندازی کنید . راه اندازی استخر فوق تنها کمتر از 1 ساعت زمانبر خواهد بود که به همین ترتیب روند جمع آوری آن به مراتب سریع تر نیز خواهد بود . فروشگاه اینترنتی اینتکس برای راحتی مشتریان خود ، خدمات پس از فروشی را ارائه کرده است که می توان از مهم ترین آن ها به نصب استخر در محل مورد نظر شما توسط نصاب های فروشگاه اشاره کرد . بنابراین حتی نیاز نخواهد بود تا شما خودتان برای نصب محصول دست به کار شوید ، بنابراین می توانید صفر تا صد ارسال و نصب در محل را به فروشگاه تهران اینتکس بپسارید .

فروشگاه تهران اینتکس بزرگ ترین فروشگاه انواع استخر های پیش ساخته ویلایی و خانگی در ایران می باشد که به صورت انحصاری انواع استخر های فریمی ، ایزی ست ، بادی و ... را از برترین برند ها چون برند های اینتکس ، بست وی ، اینتایم ، جیلونگ ، ایرتکس و ... به فروش می رساند . شما می توانید این استخر ها را در ابعاد دلخواه خود سفارش دهید . استخر های شرکتی دارای ابعاد مشخص و از قبل تعیین شده ای هستند که می توانید در هنگام خرید استخر پیش ساخته ، مشخصات محصول را مطالعه کرده و با کسب اطلاعات کامل خرید خود را انجام دهید .

عمق این استخر پیش ساخته 107 سانتی متر است که به طور معمول در حدود 95 سانتی متر تا 1 متر آن با آب پر خواهد شد . بنابراین می توان گفت که تمامی سنین بالای 10 سال می توانند از استخر استفاده کنند . البته کودکان سنین پایین تر می توانند با استفاده از جلیقه های بادی یا بازوبند ها و حلقه های بادی به بازی و سرگرمی بپردازند . در این استخر می توانید به صورت درجا و یا در مسافت کم شنا کنید ، اما شیرجه در آن عملا ممکن نبوده و به هیچ عنوان توصیه نمی شود . با توجه به عمق نسبتا کم استخر ، شیرجه زدن می تواند خطراتی را به دنبال داشته باشد .

با توجه به تولیدی تمامی شرکت های مطرح بیشترین عمقی که استخر های پیش ساخته دارند 132 سانتی متر است ، از این رو اگر استخر های پیش ساخته آماده ای نیاز دارید که عمق بیشتری دارند ، نیاز است تا به صورت سفارشی درخواست خود را ثبت کنید . برای اینکار می بایست با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل کرده و استخر مد نظر خود را سفارش دهید . فروشگاه اینتکس انواع استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس را نیز با قیمت بسیار ارزان و با گارانتی به فروش می رساند که شاید از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر از نمونه های خارجی باشد ، همچنین تنوع ابعادی در محصولات ایرتکس بسیار بیشتر از نمونه های دیگر است .

سوال های بسیاری در بابت راه اندازی استخر پیش ساخته پرسیده شده است که آیا می توان بدون نصاب ، استخر را راه اندازی کرد یا خیر ؟ در کنار این استخر پیش ساخته فریمی گرد بست وی DVD آموزشی قرار دارد که در آن نحوه راه اندازی استخر به صورت مرحله به مرحله توضیح داده شده است ، به همین دلیل با رعایت نکات هر چند کوچک ، خودتان نیز می توانید استخر را راه اندازی کنید . حتما از زیرانداز برای راه اندازی استخر استفاده کنید . نیاز است تا استخر را در سطوح مسطح و بدون شیب راه اندازی کنید 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته برزنتی بست وی 427×107

استخر پیش ساخته گرد ۲۰۲۰ بست وی با ابعاد ۴۲۷ × ۱۰۷ با پمپ ۱۱۰ ولت یکی از مجهزترین و با کیفیت ترین استخر های بادی می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از محبوبیت بالایی در میان هواداران استخر های پیش ساخته برخوردار می باشد . این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور  کلی از بابت کیفیت و طول عمر  محصول خریداری شده راحت می  کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این استخر پیش ساخته گرد بپردازیم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر گرد ۲۰۲۰ بست وی با ابعاد ۴۲۷× ۱۰۷ با پمپ ۱۱۰ ولت همراه ما باشید تا شما را با این محصول کاربردی بیشتر آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این استخر پیش ساخته همان  طور که از نامش پیدا می باشد به صورت گرد است و دارای بدنه ای مستحکم می باشد که به خوبی می تواند فشار وارده بر روی  خود را تحمل نماید . بدنه بیرونی این استخر پیش ساخته به رنگ نقره ای می باشد که بر روی سطح بیرونی آن لوگوی برند بست وی حک شده است و زیبایی خاصی را به آن داده است . به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد زیر انداز ، درپوش ، نردبان و پمپ تصفیه آب ۱۱۰ ولتی  نیز وجود دارد که شما را از شر خرید لوازم همراه استخر به طور کامل خلاص  می  کند . 

جنس بدنه :

جنس لایه های تشکیل دهنده بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی با ترکیب  الیاف شمعی می باشد که یکی از مقاومت ترین و مستحکم ترین ترکیب ها را برای بدنه استخر های پش ساخته به وجود می آورد و عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داده است . پایه های استفاده شده در این استخر پیش ساخته از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی است و به خوبی می تواند وزن استخر پیش ساخته را به همراه افراد استفاده کننده از آن بر روی خود تحمل نماید . فضای  ایجاد شده توسط این استخر پیش ساخته به گونه ای می باشد که حتی می توانید از آن به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمایید و در واقع با یک تیز چند نشان بزنید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر گرد ۲۰۲۰ بست وی با ابعاد ۴۲۷ × ۱۰۷ با پمپ ۱۱۰ ولت به اندازه های ( قطر : ۴۲۷ سانتی متر و ارتفاع : ۱۰۷ سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای بالای ایجاد شده برای شما عزیزان دارد و به خوبی می توان جوابگوی نیاز افراد استفاده کننده باشد . وزن این استخر پیش ساخته ۵۷ کیلو گرم می باشد که با در نظر گرفتن این جنس بدنه و پایه های آلومینیومی استفاده شده در آن ، معقول بنظر می آید . همچنین یکی از ویژگی هایی که در خرید استخر پیش ساخته باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، ظرفیت آب آن می باشد زیرا تاثیر بسزایی در برآورده ساختن نیاز های شما می تواند داشته باشد ، ظرفیت آب استخر  پیش ساخته گرد فریمی ۱۳۳۰ لیتر می باشد که بسیار ایده آل است و در مقایسه با سایر استخرهای پیش ساخته هم رده خود از فضای آب بالایی برخوردار است .

جمع بندی :

این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و توسط برند بست وی در سال اخیر روانه بازارهای جهانی شده است و به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرده است . پایه های استفاده شده در این استخر پیش ساخته از جنس آلومینیومی  می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد زنگ بودن است و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط رطوبت هوایی باشد . استخر گرد ۲۰۲۰ بست وی با ابعاد ۴۲۷ × ۱۰۷ با پمپ ۱۱۰ ولت با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوعگرد
ظرفیت آب13030 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...