استخر پیش ساخته بست وی با طول 287

bestway 56409

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی با طول 287

استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی محصولی با کیفیت و مقاومت از سری محصولات 2016 این شرکت می باشد . این استخر از محصولات Power Steel Frame Pool بوده و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می باشد . همراه با این استخر پمپ تصفیه آب و همچنین نردبان نیز وجود دارد که از مزایای این استخر محصوب می شود . 

استخر پیش ساخته بست وی با طول 287 از خلاقانه ترین تولیدات این شرکت می باشد که ظاهری جذاب دارد. این محصول بیشتر به همین خاطر مورد توجه قرار گرفته است که از نظر طراحی با بسیاری از استخر های موجود در بازار متفاوت است. از این محصول می توان به عنوان استخر پرورش ماهی هم استفاده کرد که جزو مزایای ان به حساب می اید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل تری از این محصول بپردازیم پس ما را تا انتها دنبال کرده و این مطلب را به طور کامل مطالعه نمایید.....

استخر پیش ساخته بست وی با طول 287

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین مواردی که باید در رابطه با این محصول به ان اشاره کرد طراحی و نوع ساخت این استخر می باشد. شکل کلی و ارگونومی ساخت این محصول به صورت مستطیلی شکل می باشد با این تفاوت که طراحی خلاقانه تری نسبت به دیگر مدل ها دارد. اگر بخواهیم دقیق تر به ان برسیم باید ابتدا گفت که در هر طرف از این محصول پایه هایی قرار گرفته است که این استخر را به طور مقاوم بر روی زمین مستحکم کرده است. هر طرف دو عدد ستون قرار دارد که هر ستون خود شامل دو عدد میله الومینیومی مستحکم می باشد که شکل ان ها مانند نردبان است. در جلو و عقب این استخر فاصله های این ستون ها نسبت به هم کمتر بوده اما در دو طرف دیگر این محصول ستون ها عریض تر و فاصله ها نیز بیشتر است. علاوه بر این ها این پایه به بدنه این استخر نچسبیده و به ان فاصله دارد و تنها نقطه اتصال ان با بدنه در بالا ترین قسمت این استخر می باشد که متصل به میله اصلی این محصول است. در زیر هر یک از این پایه ها نیز قسمتی مستطیلی شکل تعبیه شده است که تا زیر استخر ادامه دار شده و باعث شده تا این محصول به طور کامل تراز باشد و از روی زمین تکان نخورد. علاوه بر این ها میله ای یک سره در بالا ترین نقطه این استخر قرار گرفته است که از داخل بدنه ان عبور کرده است. در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید گفت که رنگ بدنه خود استخر سفید بوده و پایه ها نیز مقداری تیره تر از بدنه هستند. هم چنین بخش های داخلی این استخر نیز مانند رویه ان سفید رنگ است. علاوه بر این ها بر روی بدنه این استخر نام تجاری شرکت بست وی به صورت انگلیسی و با رنگ خاکستری و تو پر نقش بسته بسته است که نشان از اصل بودن ان نسبت به سایر محصولات تقلبی موجود در بازار دارد که در هنگام خرید باید به ان نیز دقت کنید. تمامی این موارد باعث شده تا یک شاهکار را از شرکت بست وی در طراحی و ساخت این محصول مشاهده کنیم.

جنس بدنه

از موارد مهمی که همیشه در هنگام خرید باید به ان دقت کرد جنس بدنه یک محصول می باشد. این استخر از با کیفیت ترین و مقاوم ترین تولیدات شرکت بست وی می باشد که مشتری را در هنگام خرید بسیار کمک کرده و قدرت تصمیم گیری را بالا برده است. اگر بخواهیم بیشتر به بررسی این محصول بپردازیم باید گفت که بدنه اصلی این محصول ساخته شده از نوع PVC برزنتی بوده که بسیار مقاوم می باشد. هم چنین پایه های این استخر ساخته شده از جنس الومینیوم هستند که به راحتی اسیب نمی بینند. تمامی این موارد باعث شده تا این محصول طبق استاندارد های جهانی تولید و عرضه شده باشد.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از مواردی که مشتری در هنگام خرید با توجه به اندازه و موقعیت محل نصب این محصول باید به ان توجه کند ابعاد و وزن است. در رابطه با این استخر نیز باید خاطر نشان کرد که طول ان 287 سانتی متر و عرضش 201 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این استخر دارای ارتفاع 100 سانتی متری می باشد. این اعداد نشان دهنده این است که به طور هم زمان چندین نفر می توانند از ان استفاده کنند. علاوه بر این ها این محصول دارای ظرفیت اب 4531 لیتر می باشد که حجم بالایی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ابتدا باید این مسئله را خاطر نشان کرد که در کنار این محصول DVD اموزشی قرار گرفته است که می توانید از ان استفاده کرده و با مشاهده ان اقدام به نصب این محصول کنید. در حالت کلی نیز تنها کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و سپس اقدام به نصب هر یک از پایه های ان کنید. سپس هر یک از این پایه ها را به بدنه متصل کرده و اقدام بهسر پا کردن این استخر کنید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد که نسبت به استخر های پیش ساخته دیگر وقت کمتری می خواهد. بعد ا راه اندازی این محصول به طور کامل ان را پر از اب کرده و سپس از تفریح ابی خود لذت ببرید. برای مراقبت از این محصول نیز بهتر است ار پرت کردن اشیا سنگین و ضربه زدن به این محصول و بدنه ان خود داری کنید. هم چنین اشیا نوک تیز و هر جسم دیگری که امکان اسیب رساندن به این محصول را دارد را از کنار ان دور کنید. با رعایت این نکات تا سالیان سال می توانید از این محصول با کیفیت بالا استفاده نمایید. در کنار این محصول نیز بسته تعمیرات هم قرار گرفته است که می توانید در مواقع مورد نیاز از ان هم استفاده کرده و اقدام به ترمیم این کالا کنید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته بست وی با طول 287 محصولی فوق العاده زیبا و با کیفیت بوده که می توانید از ان به عنوان استخر پروش ماهی هم استفاده کنید. هم چنین بدنه محکم و پایه های الومینیومی مقاوم این محصول نیز جزو مزایای فوق العاده این استخر می باشد. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت استثنایی خریداری نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب4531 لیتر
طول287 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ1249 لیتری
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...