استخر پیش ساخته بست وی با طول 404

bestway 56441

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی با طول 404

استخر پیش ساخته بست وی با طول 404 سانتی متر یکی از بهترین استخر های این شرکت بوده و دارای پایه های آلومینیومی ضدزنگ و همچنین مقاوم می باشد . در کنار این استخر پمپ تصفیه آب و همچنین نردبان نیز وجود دارد که از مزایای این استخر محسوب می شود . استخر 404 سانتی متری بست وی از سری محصولات سال 2016 بوده و توانایی رقابت با بهترین استخر ها را دارد . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بست وی با طول 404

استخر پیش ساخته بست وی با طول 404 از جمله استخر های پر فروش و تولیدی توسط برند مطرح بست وی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و با استقبال گسترده ای رو به رو شده است . این استخر زیبا متناسب برای مکان هایی می باشد که با محدودیت فضا رو به رو هستند و دنبال یک استخر کم جا می باشند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول زیبا از کمپانی اینتکس بپردازیم پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با این استخر زیبا بیشتر آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

بدنه این استخر زیا و با کیفیت به طورت مستطیل شکل می باشد که دارای بدنه سفید رنگ می باشد و از کیفیت بسیار بالایی در برابر حجم بالای آب برخوردار است . بدنه این استخر دارای ساختار عمودی شکل می باشد تا بهترین عملکرد را در برابر حجم بالا و فشار آب از خود نشان دهد و خیال شما را از این بابت راحت می کند . درون این استخر دو دریچه آب وجود دارد که از آن می توانید برای اتصال دستگاه تصفیه آب همراه استخر استفاده کرده و به طور مداوم آب درون استخر را تصفیه کرده و با شنا کردن درون این استخر از روز زیبای خود در محیط باز لذت برید . به همراه این استخر برای شما عزیزان یک پمپ تصفیه آب نیز ارسال می شود که از توسط آن می توانید به تصفیه آب درون استخر بپردازید .

جنس بدنه و اجزای استخر :

جنس بدنه استخر پیش ساخته بست وی از الیاف شمعی برزنتی می باشد که لایه های بیرونی آن را توسط پی وی سی پوشانده اند که کیفیت و دوام بسیار بالایی را به آن داده است و به راحتی می تواند حجم بالای آب را درون خود تحمل کند . همچنین این نوع طراحی مهندسی شده به گونه ای می باشد که لایه های بیرونی این استخر را در برابر نور خورشید و رطوبت کاملا مقاوم کرده و بدون مشکل در طولانی مدت و در شرایط مختلف آب و هوایی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند . لایه درونی این استخر به صورت کاملا نرم طراحی شده است تا به هنگام برخورد به بدنه این استخر ، بدن شما دچار اذیت نشود و به راحتی و بدون دغدغه بتوانید به شنا کردن خود ادامه دهید . پایه های این استخر پیش ساخته از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که کیفیت بالایی را در تست ها و بازخورد های انجام شده بر رویش در شرایط مختلف آب و هوایی از خود نشان داده است و مناسب برای افرادی می باشد که خواهان استفاده از این محصول در طولانی مدت می باشند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب استخر :

ابعاد این استخر پیش ساخته از استخر های دیگر تولیدی توسط برند بست وی که در فروشگاه اینترنتی اینتکس عرضه شده اند کمی کوچک تر می باشد و از همین رو می توانید از این استخر برای محیط هایی که از فضای کمی برخوردار هستند استفاده کنید . اندازه این استخر پیش ساخته به مشخصات ( طول : 404 سانتی متر ، عرض : 201 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد که فضای خوب و قابل قبولی را برای شما فراهم می کند و می توانید از آن در حیط منزل و یا باغ خود استفاده کرده و روز زیبایی را برای خانواده خود فراهم سازید . وزن این محصول 60 کیلو گرم می باشد که بنا بر پیش ساخته بودن آن و همچنین عدم جا به جایی متعدد ، ویژگی مهمی محسوب نمی شود . اما از ویژگی های دیگر استخر های پیش ساخته که باید حتما در خرید به آن توجه شود ، ظرفیت آب آن می باشد ، ظرفیت آب استخر پیش ساخته بست وی 6478 لیتر می باشد که با توجه به اندازه آن فضای بسیار ایده آلی را برای شما فراهم می آورد و می تواند نیاز های شما را به خوبی برطرف کند .

نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته :

برای نصب این استخر پیش ساخته دو راه پیش رو دارید : 1 - نصب توسط کادر مجرب و کارآزموده فروشگاه اینتکس 2 - نصب توسط مصرف کننده . پس از خرید این استخر می توانید با درخواست دادن نصب استخر و خدمات پس از فروش که برای رضایت خاطر مشتریان عزیز فراهم آورده ایم با خیالی راحت به تماشای نصب استخر پرداخته و بعد از نصب به استفاده از آن بپردازید . همچنین با نصب استخر توسط کادر مجرب اینتکس از خطرات احتمالی در هنگام نصب استخر خودداری می کنید و نصب به درستی و در بهترین حالت ممکن توسط کادر ما برای شما انجام می شود . اما برای نصب استخر توسط مصرف کننده ، پس از اینکه استخر بدستتان رسید با توجه به دفترچه راهنما و DVD نصب مراحل را با توجه به فریم های موجود در استخر شروع کرده و استخر را محیای مصرف می کنید . قابل ذکر است که نصب استخر به دو صورت توکار و رو کار انجام می شود که برای نصب توکار باید زمین را به اندازه  ارتفاع استخر پیش ساخته حفر کرده و سپس اقدام به نصب آن کنید .

جمع بندی :

استخر پیش ساخته بست وی با طول 404 دارای بدنه ای از جنس الیاف شمعی با رویه پی وی سی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و گرما از خود نشان داده است و می توانید از این محصول در شرایط مختلف آب و هوایی نیز استفاده کنید . استخر پیش ساخته بست وی با طول 404 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب6478 لیتر
طول404 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ2006 لیتری فیلتری
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...