استخر پیش ساخته بست وی با طول 412

bestway 56456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26,000,000 تومان
38,500,000
33%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی با طول 412

استخر پیش ساخته بست وی محصول سال 2016 از سری محصولات Power Steel Frame Pool بوده و دارای کیفیت بالایی می باشد که می تواند با استخر های اینتکس نیز رقابت کند . همراه با این استخر نردبان مخصوص نیز وجود دارد . برای دریافت اطلاعات بیشتر و با راهنمایی برای خرید این محصول می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا شمارا راهنمایی کنند . 

استخر های پیش ساخته ای مانند استخر بست وی با طول 412 سانتی متر ، می تواند یک انتخاب فوق العاده خوب برای آن دسته از افرادی باشد که فضای کوچکی را در اختیار دارند و دوست دارند که استخری متناسب با آن را داشته باشند . از ویژگی های استخر پیش ساخته می توان به تنوع سایزی اشاره کرد ، شما می توانید استخر ها را در سایز های بزرگ و کوچک و از برند های مختلف خریداری نمایید . بست وی یکی از برند های معروف بازار است که فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس نیز آن را ضمانت کرده تا با اطمینان خاطر خرید های خود را انجام دهید . همانطور که در نام استخر پیش ساخته ذکر شده است ، این محصول دارای طول 412 سانتی متری و عرض 201 سانتی متری بوده تا یک فضای خوب و بزرگی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. 

از نقاط قوت استخر پیش ساخته فوق می توانیم به عمق بالا و 122 سانتی متری اشاره کنیم ، تا بدین ترتیب افراد در هر رده سنی که هستند ، بتوانند به آسانی شنا کرده و تفریح کنند . به طور کلی این استخر پیش ساخته از دو بخش بدنه و پایه ساخته شده است . بدنه استخر از جنس پی وی سی برزنتی ساخته شده است که در مقایسه با سایر متریال های ساخت استخر ، مقاوم ترین و با کیفیت ترین است ، برای همین اگر بسیاری از استخر های پیش ساخته این برند و حتی برند های معروف دیگری مانند اینتکس را مشاهده کنید ، متوجه خواهید شد که کیفیت آن ها بسیار بالاست و می تواند وزن آب را تحمل کند و البته در برابر ضربه و فشار های مختلف ، دوام خوبی را از خود نشان دهد . پایه های آلومینیومی استخر نیز به کیفیت آن افزوده است .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بست وی با طول 412

استخر پیش ساخته بست وی با طول 412

استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی در طول 412 سانتی متر یکی از استخر های پیش ساخته حرفه ای و با کیفیت این شرکت برای انواع تفریحات آبی و همچنین پرورش ماهی می باشد. این نوع استخر همانند استخر های پیش ساخته مستطیلی بزرگ شرکت اینتکس بوده که از جنس بدنه و فریم های مشابه ای برخوردار است. اینگونه استخر ها از کاربرد های فراوانی بهره برده و به دلیل داشتن کیفیت و دوام بالای بدنه در هر مکانی بخصوص فضای باز قابل استفاده خواهد بود. این استخر در ابعاد مختلفی تولید شده که این مدل در میان کوچکترین این استخر ها قرار می گیرد. برای آشنایی و خرید بهتر با ما همراه باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این محصول همانطور که اشاره کردیم مانند استخر های مستطیلی بزرگ اینتکس بوده که در سایز های مختلفی تولید شده است. این بدنه از دو قمست تشکیل شده که یکی بدنه اصلی و نگهدارنده آب بوده و دیگری نیز فریم یا همان پایه های نگهدارنده بدنه اصلی می باشد. بدنه اصلی یک تکه بوده که در صورت نصب پایه ها روی آن این استخر راه اندازی خواهد شد. این استخر دارای دریچه مخصوص تخلیه آب بوده که از یک درپوش مقاوم بهره مند است. این دریچه آب به گونه ای طراحی شده که می توان هر گونه پمپ تصفیه آب را بهآن وصل کرد. گرچه این کالا به همراه خود یک پمپ تصفیه دارد. قسمت بیرونی از رنگ طوسی استفاده شده و از داخل بدنه استخر را نیز طرح کاشی تشکیل داده است. 

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه یکی از مهمترین آیتم های خرید و استفاده از هر استخر پیش ساخته ای بوده که در این کالا نیز مورد اهمیت بالایی قرار گرفته است. بدنه ای که از جنس الیاف شمعی برزنتی ساخته شده و از یک لایه ضخمیم از PVC رویه آن را می پوشاند. قسمت رویه داخل استخر نیز از نوع PVC طرح چرم بوده تا هنگام تکیه دادن و یا قدم زدن در آن آسیبی به پا ها و بدن وارد نکند. مقاوم بودن جنس بدنه این محصول در برابر دمای مختلف آب، نور و حرارت آفتاب و همچنین ساییدگی به مزیت های آن افزوده است. اما فریم های این استخر هم از نوع آلومینیوم ضد زنگ بوده که از قدرت فشار بالایی برخوردار استو این پایه ها هر کدام وزن سبکی داشته ولی مقاومت بسیار مناسبی دارند.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب

استخر مستطیلی بست وی دارای ابعاد (طول: 412 سانتی متر ، عرض: 201 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که برای استفاده سنین بالای 5 سال بسیار مناسب خواهد بود. ابعادی که شامل تمامی قسمت های بدنه شده و در زمان جمع کردن آن حجم و ابعاد بسیار کمتری خواهد گرفت. ارتفاع این کالا تا قسمت لبه استخر بوده اما عمق مفید آن حدود 110 سانتی متر می باشد. این عمق برابر با 80 الی 90 درصد حجم بدنه که شامل 8124 لیتر ظرفیت آب بدنه می شود. این ظرفیت آب به صورت دلخواه قابل تغییر توسط مصرف کننده خواهد بود. اما وزن بسته بندی و سایر امکانات این کالا به 71.8 کیلوگرم رسیده که مراتب وزن خود استخر کمتر خواهد بود.

ویژگی ها و امکانات

از ویژگی های اصلی این استخر پیش ساخته می توان به قابلیت جمع و راه اندازی ان در مدت زمان کم و در هر فضای دلخواهی اشاره نمود. این نوع استخر های پیش ساخته مقاومت و دوام بسیار بالایی داشته و از قابلیت نصب هر گونه پمپ تصفیه آب هم بهره می برد. از امکانات همراه این محصول می توان به درپوش و زیرانداز برای محافظت بیشتر از این کالا اشاره نمود. همچنین یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قابلیت تصفیه آب 2006 لیتر در ساعت برای این استخر در نظر گرفته شده تا به راحتی آب درون استخر را پاکیزه نمایید.

نحوه راه اندازی

راه اندازی چنین استخر های پیش ساخته اصولا توسط کادر مجرب شرکت اینتکس صورت می گیرد. این کادر در مدت زمان بسیار کم و با اطمینان بالا محصول شما را نصب می کنند. اما در صورتی خود قصد نصب این استخر را داشتید می توانید از بسته آموزشی که از یک DVD نیز برخوردار بوده این کالا را نصب کرد. استخر پیش ساخته بست وی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشد.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب8124 لیتر
طول412 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ2006 لیتری فیلتری
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...