استخر پیش ساخته بست وی با قطر 427

bestway 56485

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی با قطر 427

استخر پیش ساخته 427 سانتی متری بست وی از محصولات با کیفیت و با مقاومت بالا بوده و بدنه ی آن از آلومینیوم ضدزنگ می باشد که در مقایسه با محصولات دیگر بسیار با کیفیت می باشد . بدنه ی برزنتی این محصول نیز حس خوبی را به شما انتقال خواهد داد . اقلام اضافی همانند نردبان ، زیرانداز و درپوش نیز موجب برتری این استخر پیش ساخته نسبت به دیگر محصولات می شود . 

قطعا یکی از مواردی که سبب می شود تا شما اقدام به خرید و انتخاب یک محصول کنید ، بحث جذابیت های بصری و همین طور کیفیت آن استخر است که با در نظر گرفتن این دو عامل قطعا خرید خود را با خیالی آسوده تر انجام خواهید داد. در همین خصوص نیز استخر پیش ساخته بست وی با قطر 427 یکی از این محصولاتی است که با در نظر گرفتن این دو ویژگی توانسته تا رضایت کامل مشتریان را به صورت کامل به دست آورد. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول هم از نظر کیفیت ، هم از نظر نوع جنس و ساختار و هم از نظر بهره مندی از اقلام همراه تمامی آیتم ها را داراست. پیشنهاد می کنیم با در نظر گرفتن این نکات ادامه این مطلب را دنبال کنید تا به صورت کامل و جامع در مورد این محصول اطلاعات به دست آورید.

زیبایی های ظاهری و نوع طراحی

در اولین بخش از این مقاله قصد داریم تا شما را با ظاهر این محصول و هم چنین خصوصیات مهم طراحی این استخر آشنا کنیم. استخر پیش ساخته بست وی با قطر 427 در واقع با توجه به ساختار گردی که دارد توانسته به بهترین شکل ممکن در بین افراد مختلف جایی را برای خود دست و پا کند. یکی از نکات مهم در بخش طراحی این محصول جدا از گرد بودن بدنه و ساختار این استخر ، بحث طراحی موجود بر روی بدنه این استخر می باشد. در واقع این نکته یکی از مهم ترین و جذاب ترین مواردی است که می توان در خصوص این استخر به آن اشاره کرد. اگر بخواهیم از نظر نوع رنگ به آن بپردازیم ساختار این استخر از رنگ یکدست قهوه ای شکل گرفته است. این رنگ قهوه ای زمینه اصلی این استخر را شکل داده است و بر روی آن نیز شما می توانید دایره های کوچکی را هم مشاهده نمایید که باعث زیبایی های بیشتر این استخر شده است.

در واقع اگر بخواهیم بر روی این استخر نامگذاری کنیم می توان نام استخر با طرح چوب را برای آن برگزینیم که شرکت بست وی سعی کرده تا با ساختاری شبیه به طرح چوب به بهترین شکل ممکن این محصول را تولید و روانه بازار کند. از دیگر خصوصیات خوب این استخر که باعث شده تا زیبایی و همین طور مقاومت این محصول را نشان دهد بحث بهره مندی از کمربند هایی در بخش های پایینی این محصول می باشد. شما می توانید به سادگی مشاهده کنید که در بخش های پایینی بدنه اصلی این محصول کمربند هایی با رنگ بدنه اصلی این استخر و در واقع اندکی تیره تر قرار گرفته است که نگهدارنده پایه های اصلی این محصول می باشد. در واقع شما در هنگام نصب و راه اندازی این محصول می توانید به سادگی پایه های این محصول را از داخل این بخش عبور دهید تا با خیالی آسوده این محصول را در اختیار داشته باشید.

هم چنین از نظر نوع بدنه نیز شما بخش های بالایی این محصول را اگر مشاهده کنید متوجه خواهید شد که حفره هایی در بخش های میانی هر یک از پایه ها قرار دارد. این حفره ها به گونه ای قرار گرفته اند که به راحتی هر چه تمام تر در هنگام نصب می توانید پایه ها را مشاهده نموده و آن ها را به هم اتصال دهید. در واقع این فضاها برای مشاهده دقیق پایه ها و هم چنین اطمینان از اتصال آن ها تولید شده اند که قطعا با مشاهده آن ها خیال شما از خرید راحت خواهد شد. بخش داخلی این استخر نیز از رنگ سفید و با ساختاری یکدست شکل گرفته است که این تضاد رنگی بخش داخلی و بیرونی این استخر هم خود از زیبایی های این محصول به شمار خواهد رفت. علاوه بر این ها آخرین نکته در خصوص طراحی و ساختار این استخر هم به بحث بهره مندی و حک شدن نام تجاری بست وی بر روی این محصول می باشد که شما قادر خواهید بود تا به راحتی با مشاهده این نام از محصول انتخابی خود و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

کیفیت استخر پیش ساخته

در کنار زیبایی و همین طور ویژگی های طراحی این محصول که در بخش قبلی به آن به صورت کامل اشاره کردیم ، نکته مهم دیگری هم وجود دارد که بحث کیفیت بدنه و همین طور نوع جنس این محصول می باشد. در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که این محصول دارای چه ساختاری می باشد و با بهره گیری از چه جنس و کیفیتی می توانید این محصول را در اختیار بگیرید. در همین رابطه نیز در اولین گام به بحث کیفیت بدنه و سپس جنس پایه های این محصول اشاره خواهیم نمود. همان طور که در بخش جدول توضیحات این محصول به صورت کامل اشاره کرده ایم ، این استخر از بدنه ای با جنس برزنتی طراحی و تولید شده است. این جنس هم کیفیت فوق العاده ای داشته و هم ضخامت بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد.

در واقع ضخامت این لایه از بدنه محصول به گونه ای است که شما می توانید در بهترین حالت ممکن از محصول انتخابی خود بهره مند شده و یک استخر با دوام را در اختیار داشته باشید. هم چنین این بدنه در تست های مختلفی از نظر دمایی و هم چنین قرار گیری در آب و هوای گوناگون نیز تست شده است و با موفقیت توانسته این مراحل را پشت سر بگذارد. این نکته بدین معناست که شما اگر قصد انتخاب و خرید این محصول را چه در مناطق سردسیر و چه در مناطقی که آب و هوای گرم و خشک دارند داشته باشید ، می توانید بدون هیچ گونه نگرانی و تنها با در نظر گرفتن و آگاهی از یک سری موارد و نکات مهم در خصوص شیوه صحیح نگهداری از این محصول آن را نصب و راه اندازی کنید.

ابعاد استخر پیش ساخته

شاید این نکته بسیار برای شما حائز اهمیت باشد که این محصول دارای چه ابعادی است و آیا برای فضا مورد نظری که قصد دارید این استخر را در آن جا راه اندازی نمایید اندازه خواهد بود؟ در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر دارای قطر 427 سانتی متر می باشد. همان طور که مشاهده می کنید ساختار گرد این استخر باعث شده تا شما بتوانید با خیال راحت و با توجه به ابعادی که دارد در یک فضای مناسب هم این محصول را راه اندازی نمایید. در واقع این استخر با توجه به قطر خوبی که دارد این ویژگی را در اختیار شما قرار می دهد که به سادگی بتوانید این محصول را در داخل حیاط خانه ، ویلا و یا هر فضای دیگری قرار داده و در شرایطی عالی از آن در جهات مختلف استفاده کنید.

نکته دیگر در بخش ابعاد این محصول ارتفاع این استخر می باشد. این استخر با بهره گیری از ارتفاع 122 سانتی متری که دارد یک ارتفاع فوق العاده برای افراد بزرگسال به شمار می رود به این صورت که شما می توانید در یک ارتفاع بزرگ و ایده آل برای تفریح و یا برای مصارف صنعتی از ان استفاده کنید. از نظر ارتفاع در مقایسه با استخر های پیش ساخته ای که در بازار موجود می باشد ، این محصول این قابلیت را داراست که در رقابت با ان ها ارتفاعی بزرگ را در اختیار شما قرار دهد. در واقع این ارتفاع در میان استخر های پیش ساخته بزرگ رایج است و جزو بزرگ ترین ارتفاعات در میان استخر های آماده به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که وزن این استخر نیز 63.7 کیلو گرم می باشد که در قیاس با سایر استخر های موجود در بازار از وزن سبک تری برخوردار می باشد. در واقع این وزن این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی از این حیث به سادگی این استخر را قبل از راه اندازی جا به جا نمایید.

موارد مصرفی

نکته مهم و سوالی که خیلی از افراد در خصوص این استخر از فروشنده سوال می کنند این بحث است که این استخر برای کدام گروه از افراد قابل استفاده می باشد؟ هم چنین این سوال برای افراد گوناگونی وجود دارد که به جز استفاده های تفریحی آیا می توان برای کارهای صنعتی نظیر پروش ماهی هم از این محصول استفاده کرد؟ پاسخ به این سوالات شاید نکات مهمی است که در ذهن خیلی از افراد وجود داشته باشد و با علم به این موضوع افراد گوناگون سعی می کنند تا انتخابی هوشمندانه و دقیق را انجام دهند.

در همین رابطه در ابتدا باید عنوان کنیم که این محصول برای افراد بزرگسال طراحی و تولید شده است. همان طور که در بخش ابعاد این محصول در خصوص ارتفاع این استخر با شما صحبت کردیم ، قطعا باید به این مسئله پی برده باشید که استفاده از این استخر برای کودکان بدون وجود جلیقه نجات و یا بازوبند های شنا قطعا کاری خطرناک می باشد. در واقع یک کودک که از نظر قد کمتر از ارتفاع این استخر و یا حتی برابر با این مقدار می باشد قطعا باید در کنار بزرگان و هم چنین با در نظر گرفتن و لحاظ کردن موارد ایمنی بتواند از این محصول استفاده کند.

نکته دیگر در خصوص استفاده از این محصول به بحث های تفریحی و صنعتی و شیوه های مهم در این رابطه تعلق می گیرد. باید حتما به این مسئله توجه کنید که این استخر مناسب برای چندین کار می باشد. شاید رایج ترین نوع استفاده از این استخر بحث استفاده های تفریحی و خانوادگی باشد که این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن از این استخر برای تفریحات آبی و همین طور بازی های رایج موجود در آب چه به صورت انفرادی و چه به صورت جمعی استفاده نمایید که قطعا ابعاد این استخر این شرایط را به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم خواهد کرد.

مسئله بعدی بحث استفاده های درمانی و پزشکی از این استخر می باشد. این نکته برای خیلی از بیماران و ورزشکاران مهم می باشد که با توجه به نوع ساختار و ابعادی که این محصول داراست می توانند در یک حالت عالی از این استخر استفاده کنند. در واقع شاید افرادی که قصد داشته باشند تا در استخر قدم بزنند و عضلات پاها و کشاله ران خود را تقویت کنند می توانند از این استخر به راحتی در انجام این کار کمک بگیرند. نوع دیگری از افراد وجود دارد که قصد دارند تا در داخل آب به نرم دوی و هم چنین سعی در دویدن در داخل آب کنند که با این کار نیز قطعا به تقویت عضلات پاهای خود کمک می کنند. هم چنین استفاده از وسایل آب درمانی و پزشکی و قرار دادن آن ها در داخل این محصول هم شیوه درمانی دیگری است که قطعا با توجه به ابعاد و ویژگی های این استخر به سادگی قابلیت اجرا را دارا می باشد.

اگر بخواهیم از استفاده های فردی و خانوادگی فاصله گرفته و در خصوص استفاده های صنعتی هم برای این محصول صحبت کنیم ، باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این استخر این قابلیت را دارا می باشد که با توجه به فراهم بودن تمامی تجهیزات و هم چنین با در نظر گرفتن فضای بزرگ این محصول ، بتوانید به راحتی در فعالیت های صنعتی هم از این محصول استفاده کنید. در واقع خیلی از افراد سعی می کنند تا از این استخر و یا استخر های پیش ساخته اینچنینی برای پرورش ماهی و یا حتی گیاهان و ماهی های زینتی هم استفاده کنند. با توجه ه این مسئله قطعا این استخر این نیاز شما را به بهترین شکل ممکن فراهم می کند و شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر این کار را با استفاده از این استخر انجام داده و دیگر هزینه ای جداگانه را برای ساخت و پیاده سازی استخر پرداخت نکنید.

تمامی ویژگی های عنوان شده در این مطلب بیان گر این مسئله می باشد که این استخر پیش ساخته بست وی با قطر 427 قطعا می تواند هم در کار های صنعتی و تجاری و هم در موارد ورزشی ، درمانی و تفریحی یک محصول عالی باشد که به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برطرف کرده و خیال شما را هم راحت کند. در همین راستا فروشگاه مرکزی اینتکس این پیشنهاد را به شما می کند که با توجه به قیمت فوق العاده این محصول سعی در خرید این محصول نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بست وی با قطر 427

استخر های پیش ساخته محصولات بسیار با کیفیتی هستند که هر ساله پیشرفت های بسیاری را در طراحی و ظاهر به خود دیده اند. بست وی به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات بادی در سال های گذشته تمرکز اصلی خود را بر روی استخر پیش ساخته گذاشته و به تولید استخر های با کیفیتی پرداخته است. استخر های گرد این شرکت در سال های اخیر از ظاهر بسیار زیبا و دوست داشتنی همراه هستند که البته ضعف هایی هم دارند اما قابل چشم پوشی هستند. علاوه بر ظاهر کیفیت استخر های بست وی نیز بعد از سال 2016 دچار تحول شده و می توان آن ها را در برخی رده ها از محصولات شرکت اینتکس نیز برتر دانست. در ادامه قصد داریم به یکی از محصولات جدید این شرکت که مشخصه های سطر های فوق را داراست بپردازیم با ما همراه باشید. 

طراحی

همانطور که به آن اشاره کردیم. ظاهر این استخر پیش ساخته در سال های اخیر دچار تغییراتی شده است. از تغییرات ایجاد شده می توان به تغییر رنگ بدنه از خاکستری به قهوه ای اشاره کرد. البته رنگ بدنه قهوه ای ساده نبوده و بر روی آن رگه هایی وجود دارد تا حس مشابه استخر های چوبی را به شما منتقل کند. از مزیت های طراحی این محصول در مقایسه با اینتکس می توان به رنگ یک دست بدنه اشاره کرد. استخر های پیش ساخته قهوه ای رنگ اینتکس در لبه بالایی رنگ متفاوتی دارند. متاسفانه پایه های استخر قهوه ای نبوده و رنگ خاکستری سال 2015 را به همراه دارند از این رو برخی تضاد رنگی موجود را یک مزیت و برخی یک عیب می دانند. قسمت های داخلی با تغییرات کمی همراه هستند و طرح های کاشی مانند استخر های بتنی را به همراه دارند که پس از پر شدن استخر از آب جلوه بسیار زیبایی به آن می دهد. 

ابعاد و وزن

بزرگ ترین تفاوت استخر های پیش ساخته که می تواند در انتخاب شما تاثیر بگذارد ابعاد ان است. مزیت استخر های گرد در مقایسه با استخر های مستطیلی فضای پایه های بسیار کوچک انهاست که باعث می شود با کمی فضای بزرگ تر بتوان استخر ها را در فضای کوچکتری جای داد. قطر این استخر حدود 427 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز 122 سانتی متر می باشد. فضای بیرونی استخر حدود 430 تا 440 سانتی متر بوده و می توان آن را فضایی با این ابعاد قرار داد. به علاوه ارتفاع 122 سانتی متری استخر نیز عمق مفید آن نبوده و حدود 15 سانتی متر کمتر از این میزان است. و برای افرادی با قد بالای 130 سانتی متر مناسب است. به دلیل حجم بسته بندی بسیار کوچک این کالا می توان آن را توسط اتومبیل حمل کرده و در محل مورد نظرتان در مدت زمان کمتر بسیار کوتاهی حمل کنید.

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این استخر پیش ساخته از لایه های پی وی سی بسیار ضخیمی ساخته شده است. این لایه ها از خرج آب به بیرون بدنه جلوگیری می کنند و بخش اتصالات آن نیز بسیار مستحکم می باشد. پایه ها و سایر قسمت های غیر از پی وی سی بدنه از فلز ضد زنگ ساخته شده اند که طول عمر بالایی داشته و می توان آن را در هوای مرطوب و یا خشک و آفتابی بدون هیچگونه مشکلی مورد استفاده قرار داد. از نظر کیفیتی این استخر از مدل های بزرگ تر ضعیف تر و از مدل های بزرگ تر قوی تر می باشد و ضخامت لایه آن بسته به ابعادی که دارد کاملا مناسب است. به علاوه اتصالات آن از مواد بسیار با کیفیتی ساخته شده است که طی مدت زمان طولانی می توان آن را بدون مشکل استفاده کرد. 

روش نصب

برای نصب این محصول ابتدا باید فضای ذکر شده در بخش ابعاد و وزن را در نظر بگیرید که مسطح و تراز باشد و در صورت شیبدار بودن نیز شیب آن بیشتر از دو درجه نباشد. تا به بخش های مختلف بدنه فشار بیش از حد وارد نشود. پس از محیا بودن این مرحله ابتدا بدنه اصلی استخر را بر روی زیر انداز قرار داده و پهن کنید. در مرحله بعدی نوبت به قرار دادن میله های مربوط به لبه استخر می باشد. لبه های استخر را از بخش های مشخص عبور داده و به هم متصل کنید. در ادامه پایه های استخر را از کمربند های مربوط به آن عبور داده و به لبه استخر متصل کنید. با انجام این کار استخر آماده استفاده می باشد. تنها باید پمپ تصفیه و نردبان آن را طبق دفترچه راهنما به سادگی نصب کرده و از استخر استفاده کنید.

نوعگرد
ظرفيت آب4024 ليتر
قطر427 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
دارای نردبان مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...