استخر پیش ساخته بست وی با قطر 549 با پمپ

bestway 56427

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی با قطر 549 با پمپ

استخر پیش ساخته بست وی با قطر 549 یکی از بهترین استخر های شرکت بست وی می باشد که از سری محصولات Steel Pro Frame Pool می باشد و از تولیدات سال 2016 این شرکت می باشد . بدنه ی آلومینیومی ضدزنگ و مقاوم این استخر و همچنین برزنت با کیفیت این محصول موجب این شده است تا در رده ی بهترین ها قرار بگیرد . به همراه این استخر نیز پمپ تصفیه ، نردبان و زیرانداز نیز وجود دارد . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بست وی با قطر 549 با پمپ

شرکت بست وی را می توان یکی از برترین تولید کنندگان استخر های پیش ساخته و البته محصولات بادی معرفی نمود . این شرکت توانسته است در سالهای اخیر با تولید محصولات با کیفیت و مقاوم ، افراد بسیاری را به سمت خود جذب کند و بتواند  به یکی از شرکت های محبوب در زمینه محصولات بادی و استخر های پیش ساخته تبدیل شود . در ادامه به بررسی یکی از محصولات این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

استخر پیش ساخته بست وی با قطر 549 دارای طراحی گرد و زیبایی می باشد که مناسب برای استفاده به عنوان استخر شنا ، آموزش شنا و همچنین ذخیره آب و یا کشاورزی می باشد که بسته به نیاز خود می توانید از این محصول استفاده کنید . بدنه و پایه های این محصول به رنگ سفید می باشند و زیبایی خاصی را به محصول بخشیده اند . علاوه بر زیبایی ، این بدنه و میله های مستحکم به مقاومت استخر در برابر فشار آب و همچنین وزن زیاد نیز کمک بسزایی نموده اند که در ادامه و در بخش جنس بدنه به بررسی آنها خواهیم پرداخت . اقلام اضافی نیز همراه این محصول وجود دارد که این اقلام به خریداران تحویل داده خواهد شد . این اقلام عبارتند از : پمپ تصفیه آب ، نردبان مخصوص برای ورود و خروج به داخل استخر ، زیرانداز مخصوص برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کف استخر و درپوش مخصوص برای جلوگیری از ورود زباله و اشیاء اضافی به داخل استخر که به کمک این وسایل اضافی ، می توانید استخری کامل در اختیار داشته باشید و در هنگام استفاده لذت کافی را ببرید . 

جنس بدنه

بدنه این استخر پیش ساخته برزننی از پی وی سی برزنتی بوده و در داخل آن نیز از لایه های ابریشمی استفاده شده است و استحکام بالایی در برابر فشار آبی و همچنین ضربه های شما به بدنه آن دارد . این بدنه مستحکم باعث این شده است تا بتوانید از این استخر در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید و نگرانی بابت بروز مشکل برای استخر نداشته باشید . بخش کف این محصول نیز از جنس بدنه همین محصول می باشد که استحکام بالایی نیز دارد . البته برای نرم تر شدن این قسمت می توانید از تاتامی ( کفپوش ) استفاده کنید تا کف نرمی را در اختیار داشته باشید و بتوانید لذت کافی را در هنگام استفاده در اختیار داشته باشید . پایه های آلومینیومی استفاده شده درر این محصول نیز به زیبایی و همچنین استحکام محصول کمک بسزایی نموده اند . مقاومت این پایه های آلومینیومی در برابر وزن بالای آب و فشار وارد شده توسط استفاده کنندگان بسیار زیاد بوده و می توانید استخری 100% ایمن را در اختیار داشته باشید . 

ابعاد و ظرفیت

این استخر پیش ساخته بست وی دارای 549 سانتی متر قطر و 132 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک استخر مخصوص شنا و تفریحات روزانه می باشد . البته بادی به این نکته نیز اشاره نمود که عمق مفید آب این استخر 132 سانتی متر نبوده و مقدار کمی از این فضا را نمی توانید استفاده کنید . البته از تمامی فضا این محصول به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی بدنه این محصول مشاهده نخواهید کرد و به کمک این ویژگی می توانید از این استخر در هر فضایی استفاده کنید و با مشکل کمبود فضا روبرو نخواهید شد . ظرفیت این استخر پیش ساخته نیز حدود 26000 لیتر می باشد که می توانید به راحتی و درمدت زکمان کمی آن را پر کرده و از آن استفاده کنید . البته به کمک پمپ تصفیه همراه این محصول می توانید آب را به خوبی تصفیه کنید و دیگر نیاز به تعویض آب نخواهید داشت . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

به صورت کلی راه اندازی استخر های پیش ساخته کار دشواری نمی باشند که البته در ابتدا می بایست این کار را همکاران ما رای شما انجام دهند تا علاوه بر یادگیری این کار ، محصول شما شامل گارانتی نیز بشود . متخصصان شرکت ما این کار را برای شما در کمتر از 2 ساعت انجام خواهند داد و پس از آن شما می توانید اقدام به پر کردن استخر کرده و از آن استفاده کنید . زمان لازم برای پر شدن استخر نیز بسته به فشار آب منزل شما متغیر می باشد . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن بدنه محصول جلوگیری کنید . البته این بدنه استخر به قدری مستحکم می باشد که با برخورد های عادی هیچ مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که در صورت بروز مشکل برای محصول می توانید آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . این کار را می توانید به همکاران ما در شرکت تهران اینتکس بسپارید تا این کتار به بهترین شکل برای شما انجام شود . 

جمع بندی

استخر پیش ساخته با قطر 549 بست وی یکی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که مناسب برای استفاده های روزمره و همچنین ذخیره آب و یا کشاورزی می باشد . بدنه مستحمن ، پایه های آلومینیومی مقاوم ، اقلام اضافی و قابلیت پرتابل بودن محصول از ویژگی های این استخر به شمار می آید . در بخش های قبل به طور کامل به بررسی این استخر پرداختیم که البته در صورت وجود سوال و یا درخواهست راهنمایی می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و وسوالات خود را مطرح کنید . 

نوعگرد
ظرفيت آب26000 ليتر
قطر549 سانتي متر
ارتفاع132 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 5678 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...