استخر پیش ساخته بست وی با قطر 671

bestway 56634

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی با قطر 671

استخر پیش ساخته بست وی با قطر ۶۷۱ بزرگترین سایز استخر های گرد فریمی شرکت بست وی در رنگ طوسی بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی داشته و از پایه های آلومینیومی ضد زنگ بهره مند می باشد. این محصول دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و قابلیت نصب در فضای باز را خواهد داشت. این استخر از بهترین گزینه ها برای تفریحات آبی و شنا بوده که ار نظر ارتفاع بیشترین عمق را خواهد داشت. این استخر از لوازم های جانبی همچون زیرانداز ، درپوش ، نردبان و پمپ تصفیه شنی برخوردار بوده و به همراه خود پک مخصوص آموزش نصب و استفاده دارد. این استخر در صورت نصب توسط کارشناسان شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و ۷ سال خدمات پس از فروش برخوردار می شود. 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بست وی با قطر 671

استخر پیش ساخته بست وی با قطر 671 دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد که در بسیاری از موارد و در فضای باز و همچنین سایر نقاط با شرایط آب و هوایی گوناگون قابل استفاده می باشد . این استخر پیش ساخته در سال جاری توسط برند محبوب بست وی روانه بازار شده است که در همان ابتدای ورود به بازار با استقبال گسترده ای از سوی هواداران استخر های پیش ساخته رو به رو شده است و به خوبی جای خود را در میان هواداران استخر های پیش ساخته باز کرده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این استخر پیش ساخته بپردازیم پس در ادامه راه همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی استخر پیش ساخته بست وی به گونه ای می باشد که فضای بسیار مناسبی را برای شما فراهم می آورد و می توان از آن به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده کرد . همچنین شکل کلی استخر به صورت دایره ای مانند می باشد که از عمق بالایی برخوردار است و نیاز های شما را به استفاده از این محصول در فضای باز برآورده می کند .همچنین در قسمت کناری این محصول از نردبان آلومینیومی استفاده شده است که کاملا ضد زنگ بوده و در طول استفاده در زمان کیفیت خود را به هیچ عنوان از دست نمیدهد . در پکیج این محصول برای شما عزیزان یک عدد روپوش استخر و همچنین زیر آنداز استخر نیز فراهم شده است که نیاز شما را به تجهیزات همراه این استخر بر طرف می کند . همچنین به همراه این استخر یک عدد پمپ تصفیه آب شنی نیز وجود دارد که در تصفیه آب استخر کمک بسیار شایانی به شما می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه استخر بست وی از پی وی سی با الیاف شمعی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین از این نوع جنس می توانید در شرایط مختلف جوی استفاده کرده و از روز زیبای خود لذت ببرید ، همچنین این استخر مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش نور آفتاب نیز دارد . در بخش داخلی این استخر پیش ساخته از پی وی سی مسطح و نرم استفاده شده است که در صورت بر خورد با بدنه داخلی استخر دچار آسیب دیدگی نشوید . الیاف شمعی برزنتی از اجناس استفاده شده در اکثر استخر های پیش ساخته می باشد و دلیل این استفادهمتداول کیفیت و مقاومت بالای آن ها در برابر فشار آب و تحمل وزن بالا می باشد که آن را به عنوان محبوب  ترین جنس در میان مردم و همچنین برند های تولید محصولات بادی و پیش ساخته تبدیل کرده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این استخر پیش ساخته به گونه ای می باشد که بهترین ضا را برای استفاده شما فراهم کرده است و فضای مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد . ابعاد این استخر به مشخصات ( قطر : 671 سانتی متر و ارتفاع : 132 سانتی متر ) می باشد ککه در دسته بندی استخر های پیش ساخته دایره ای شکل از فضای خوبی برخوردار است . وزن در دسته بندی استخر پیش ساخته فاکتور مهمی به حساب نمی آید زیرا به ندرت نیاز به جا به جایی دارد و هر چه وزن سنگین تر نیز باشد به استحکام این استخر پیش ساخته نیز بیشتر کمک می کند ، وزن این محصول 143.2 کیلو گرم می باشد که در صورت قرار گیری آن درون این استخر این وزن نیز افزایش پیدا می کند و نسبت به آب موجود وزن استخر نیز متغییر می باشد . اما از جمله فاکتور های مهم در خرید استخر پیش ساخته ظرفیت آب آن می باشد ، ظرفیت آب این استخر نیز برابر با 40377 لیتر می باشد .

نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته :

برای نصب استخر پیش ساخته دو راه پیش رو دارید : 1 - نصب استخر توسط کادر مجرب و کار آزموده نمایندگی اینتکس 2 - نصب توسط مصرف کننده . بعد از خرید استخر پیش ساخته و برای جلب رضایت حداکثری مشتریان عزیز پکیج نصب استخر را توسط کار مجرب و کار آزموده نمایندگی اینتکس برای شما فراهم آورده ایم که در صورت انتخاب این گزینه می توانید به تماشای نصب استخر در محل مورد نظر خود پرداخته و بعد از نصب مشغول استفاده از استخر شده و روز زیبای خود را درون این استخر زیبا سپری کنید . همچنین در صورت نصب استخر توسط کادر نمایندگی می توانید از احتمال بروز هر گونه خطر در هنگام نصب استخر خودداری نمایید و با خیالی راحا خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . اما برای نصب استخر توسط مصرف کننده کافیست بعد از رسیدن محصول به دستتان با استفاده از DVD درون پکیج و شکل ضاهری قطعات استخر اقدام به نصب صحیح استخر نمایید .

جمع بندی :

استخر پیش ساخته بست وی با قطر 671 از جنس پی وی سی با الیاف شمعی برزنتی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و ضربه از خود نشان داده است . همچنین به همراه این محصول یک عدد روکش استخر ، زیر انداز ، نردبان آلومینیومی ضد زنگ و پمپ تصفیه آب شنی نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که شما را از خرید وسایل جانبی این استخر پیش ساخته بی نیاز می کند . استخر پیش ساخته بست وی با قطر 671 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعگرد
ظرفيت آب40377 ليتر
قطر671 سانتي متر
ارتفاع132 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپشنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...