استخر پیش ساخته بست وی مستطیلی با طول 282

bestway 56629

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی مستطیلی با طول 282

استخر پیش ساخته بست وی مستطیلی با طول 282 یکی دیگر از محصولاتی است که به دلیل داشتن ابعاد مناسب به راحتی می توان از ان در منزل و یا هر مکانی دیگری استفاده نمود. این محصول بدنه ای مقاوم از جنس PVC و برزنت داشته که به راحتی اسیب نمی بیند. علاوه بر این ها پایه های این محصول هم الومینیومی ساخته شده اند که فوق العاده مقاوم اند. هم چنین بدون نگرانی به سادگی می توانید از این محصول در شرایط جوی مختلف استفاده کرده و نگران تغییر شکل و یا تغییر رنگ این محصول نباشید. در کنار این محصول یک عدد پمپ تصفیه فیلتری هم قرار داده شده است که از این بابت نیز خیال شما را راحت کرده است. علاوه بر این ها از این استخر افراد بالای 3 سال به راحتی می توانند استفاده کنند. نکته حائز اهمیت دیگر در ارتباط با این استخر هم این است که می توانید این محصول را در مدت زمان کوتاهی با استفاده از DVD اموزشی تعبیه شده در داخل بسته بندی این محصول به سادگی نصب و راه اندازی کنید. پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را بی نظیر را با قیمت فوق العاده از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بست وی مستطیلی با طول 282

استخر پیش ساخته بست وی مستطیلی با طول 282

استخر پیش ساخته بست وی مستطیلی با طول 282 یکی از تولیدات فوق العاده شرکت بست وی می باشد که بدنه ای فوق العاده مقاوم داشته و طراحی ان بسیار جذاب و چشم نواز است. در کنار این محصول اقلامی هم چون پمپ تصفیه فیلتری و بسته تعمیرات هم قرار گرفته است که جزو مزایای خوب ان به شمار می رود. در ادامه این مطلب قصد داریم به صورت کامل این محصول را نقد و بررسی کنیم تا در هناگم خرید ان به مشکل نخورید پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که ارگونومی ساخت این محصول به صورت مستطیلی شکل می باشد. در حالت کلی باید گفت که بدنه این استخر به صورت یکدست بوده و ساخته شده از رنگ خاکستری است. لبه های بالایی این محصول هم به صورت ساده و سفید رنگ ساخته شده اند. گفتنی است که بر روی بدنه این محصول نام تجاری سازنده این استخر یعنی بست وی بر روی ان حک شده است که نشان از اصالت این محصول نسبت به مدل های تقلبی و کیفیت پایین تر ان دارد. بخش داخلی این استخر نیز به صورت ابی رنگ و چهارخونه طراحی شده که این عامل خود نشان از طراحی خاص و ریز بینانه شرکت بست وی دارد. هم چنین در هر سمت از این محصول پایه های الومینیومی این استخر قرار گرفته است که از لبه بالایی این محصول تا بخش پایینی روی زمین قرار گرفته اند. هم چنین بر روی بدنه اصلی این استخر دریچه های مخصوص پمپ تصفیه و همین طور دریچه تخلیه اب نیز قرار گرفته است که به سادگی می توانید اب داخل این استخر را با اتصال یک عدد شلنگ و سر شلنگی در مکان مناسب تخلیه نمایید.

جنس بدنه

در ارتباط با جنس بدنه این محصول باید به این نکته اشاره کرد که بدنه این استخر ساخته شده از نوع برزنتی بوده که از مقاومت فوق العاده بالایی نسبت به استخر های بادی و ایزی ست برخوردار است. این محصول هم چنین پایه هایی از جنس الومینیومی دارد که همگی مقاوم بوده و به راحتی دچار اسیب دیدگی نخواهند شد. علاوه بر این ها از این استخر می توانید در هر مکانی استفاده کرده و نگران تغییر رنگ بر اثر تابش نور خورشید و یا افت کیفیت ان نباشید.

ابعاد و وزن

طول این استخر 282 سانتی متر و عرض ان نیز 196 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 84 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کرد که از این استخر افراد بالای 3 سال می توانند به سادگی استفاده کنند. هم چنین ظرفیت اب این محصول هم 3662 لیتر بوده و یک عدد پمپ فیلتری نیز در کنار این محصول قرار دارد که می تواند تا 1249 لیتر اب را تصفیه کند. علاوه بر این ها وزن کلی این استخر هم 38.4 کیلو گرم می باشد که نسبت به مدل های مشابه وزن قابل قبولی دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی این محصول باید به این نکته اشاره کرد که این محصول دارای یک عدد DVD اموزشی می باشد که می توانید با استفاده از ان به سادگی این استخر را راه اندازی و نصب کنید. اما در حالت کلی باید ابتدا اقدام به نصب بدنه اصلی کرده و پایه ها را از بالا ترین قسمت بدنه این محصول رد کنید. پس از ان نیز اقدام به نصب ستون های کناری این استخر کرده و در انتها نیز ان ها را محکم کنید تا استخر تکان نخورد. در انتها هم باید این محصول را پر از اب کرده و پمپ این استخر را هم نصب کنید و سپس اقدام به استفاده و تفریح با این محصول نمایید. هم چنین برای مراقبت از این محصول نیز بهتر است از وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل این محصول خودداری نمایید. هم چنین در هنگام نصب و یا پس از نصب نیز با پایه ها و بدنه این محصول با ملایمت رفتار کنید. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال بدون افت کیفیت از این محصول استفاده کنید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته بست وی مستطیلی با طول 282 یک استخر فوق العاده با کیفیت با امکاناتی عالی می باشد کهدارای ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت تهران اینتکس بوده و قابلیت نصب در مدت زمان معقولی را دارا می باشد. هم چنین پایه های این محصول از نوع ضد زنگ بوده و بدنه ای از جنس برزنت و PVC دارد. اگر قصد خرید یک استخر پیش ساخته را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3662 لیتر
طول282 سانتی متر
عرض196 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 1249 لیتری
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هامناسب سنین بالای 3 سال
دارای گارانتی
قابلیت نصب در کمترین زمان
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...