استخر پیش ساخته بست وی گرد با قطر 460

bestway 56386

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی گرد با قطر 460

استخر پیش ساخته گرد بست وی محصولی با کیفیت و مقاومت بالا از جنس استیل تقویت شده بوده که از استخر های محبوب و جدید شرکت بست وی می باشد . قطر این استخر 460 سانتی متر و ارتفاع آن 90 سانتی متر می باشد که اندازه ای مناسب رای استفاده در حیاط های بزرگ و یا باغ و ویلا می باشد . حتی از این استخر می توان به عنوان استخر برای پرورش ماهی نیز استفاده کرد . همراه با استخر گرد بست وی نردبان مخصوص و همچنین پمپ تصفیه آب نیز وجود دارد که به خریداران تقدیم خواهد شد .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بست وی گرد با قطر 460

استخر پیش ساخته بست وی گرد با قطر 460 از سری محصولات تولیدی توسط برند بست وی می باشد که از محصول قبلی خود اندازه بزرگتری دارد و در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که از همین رو توانسته است به محبوبیت بالایی در میان هواداران استخر های پیش ساخته دست پیدا کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را با مزایا و معایب این محصول بیشتر آشنا کنیم پس در ادامه راه همراه ما در این نقد و بررسی باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

این استخر پیش ساخته دارای طراحی دایره ای شکل با فضای تعبیه شده مناسب می باشد ککه علاوه بر استخر برای استفاده شما عزیزان می توانید از آن به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده کنید . رنگ بدنه این استخر پیش ساخته نقره ای می باشد که از زیبایی بالایی برخوردار است و می توانید از آن در فضای باز و یا باغ های خود نیز استفاده کنید و روز زیبایی را برای خود و خانواده سپری کنید . به همراه این استخر پیش ساخته برای شما عزیزان نیز یک عدد پمپ تصفیه آب و نردبان نیز ارسال می شود که نردبان از جنس استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر آب بوده و می توانید از آن در شرایط مختلف جوی نیز استفاده کنید و از روز زیبای خود لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استخر پیش ساخته از استیل تقویت شده منعطف می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد و خیال شما را از بابت مقاومت این محصول به طور کلی راحت می کند . همچنین بدنه این محصول دارای نرمی مهندسی شده ای می باشد که در هنگام برخورد بدن به بدنه استخر دچار آسیب دیدگی و یا ایجاد خراش نیز نشود . استیل از مقاومت ترین بدنه های استفاده شده در استخر های پیش ساخته می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و هواداران پر و پا قرص خود را دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاداین محصول به گونه ای تعبیه شده است که به هنگام استفاده چندین نفری از این استخر پیش ساخته دچار کمبود فضا نشوید . ابعاد استخر پیش ساخته بست وی به مشخصات ( قطر : 460 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر ) می باشد که نسبت به ورژن قبلی خود از فضای بیشتری برخوردار است و همچنین در دسته بندی استخرهای پیش ساخته از  اندازه استاندارد و مطلوبی برخوردار است . وزن این محصول از دیگر ویژگی های نه چندان مهم استخر های پیش ساخته می باشد ، وزن این محصول 71 کیلو گرم می باشد که نسبت به سایر استخر های هم رده خود از سبکی قابل قبولی برخوردار است . از دیگر ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید استخر های پیش ساخته باید یه آن توجه شود ظرفیت آب آن می باشد که این محصول از ظرفیت آب 14110 لیتری برخوردار است .

نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته :

برای نصب استخر پیش ساخته دو راه پیش رو دارید : 1 - نصب استخر توسط کادر مجرب و کار آزموده نمایندگی اینتکس 2 - نصب توسط مصرف کننده . بعد از خرید استخر پیش ساخته و برای جلب رضایت حداکثری مشتریان عزیز پکیج نصب استخر را توسط کادر مجرب و کار آزموده نمایندگی اینتکس برای شما فراهم آورده ایم که در صورت انتخاب این گزینه می توانید به تماشای نصب استخر در محل مورد نظر خود پرداخته و بعد از نصب مشغول استفاده از استخر شده و روز زیبای خود را درون این استخر زیبا سپری کنید . همچنین در صورت نصب استخر توسط کادر نمایندگی می توانید از احتمال بروز هر گونه خطر در هنگام نصب استخر خودداری نمایید و با خیالی راحت خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . اما برای نصب استخر توسط مصرف کننده کافیست بعد از رسیدن محصول به دستتان با استفاده از DVD درون پکیج و شکل ضاهری قطعات استخر اقدام به نصب صحیح استخر نمایید .

 

جمع بندی :

استخر پیش ساخته بست وی گرد با قطر 460 ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که دارای بدنه ای از جنس استیل تقویت شده می باشد و کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دارد . این استخر پیش ساخته دارای قابلیت ظرفیت آب 14110 لیتری می باشد که در دسته بندی استخر های پیش ساخته هم رده خود از کیفیت مطلوبی برخوردار است . استخر پیش ساخته بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعگرد
ظرفيت آب14110 ليتر
قطر460 سانتي متر
ارتفاع90 سانتي متر
جنس پايه ها------
جنس بدنهاستیل تقویت شده
پمپ تصفيه
نوع پمپ2006 لیتری فیلتری
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...