استخر پیش ساخته بست وی 4 متری

bestway 56512

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی 4 متری

استخر پیش ساخته خانوادگی بست وی از محصولات 2016 و جدید این شرکت می باشد که دارای 4 متر طول می باشد که برای استفاده در باغ و یا ویلا بسیار مناسب می باشد . عرض 211 سانتی متری و ارتفاع 81 سانتی متری این استخر موجب این شده است که این استخر یک محصول ایده عال برای استفاده باشد . وزن این محصول 32.3 کیلوگرم می باشد که در مقایسه با اندازه ی آن وزنی مناسب به نظر می آید . پایه های آلومینیومی این استخر باعث استحکام بیشتر این استخر شده است .

استخر پیش ساخته بست وی 4 متری

استخر های چهار متری به دلیل اینکه راه اندازی آسانی دارند ، پس از خرید می توانید خودتان نیز آن را راه اندازی کنید . دفترچه راهنما و آموزش هایی به صورت تصویری برای استخر پیش ساخته فوق از سوی شرکت بست وی ارائه شده است که می توانید با مشاهده آنها ، بتوانید استخر پیش ساخته را به آسانی راه اندازی کنید . در ضمن استخر های پیش ساخته ای که به صورت فریمی و در عمق پایین ساخته شده اند ، جابجایی آسان تری داشته و شما می توانید به بهترین شکل ممکن آن ها را جابجا کرده و به صورت موقتی نیز از آن ها استفاده کنید . این یک مزیت بزرگ برای استخر های پیش ساخته بوده و اگر استخر های سایز بزرگ پیش ساخته را نیز خریداری کنید ، باز هم می توانید آن را به صورت موقت یا دائم استفاده نمایید . 

استخر پیش ساخته بست وی 4 متری مناسب برای استفاده کودکان نیز بوده و آن ها می توانند برای تفریحات آبی از این محصول بی نظیر استفاده کنند . بنابراین هم رده سنی بزرگسال و همچنین رده سنی کودکان می توانند از استخر پیش ساخته استفاده کرده و لحظه های خوشی را رقم بزنند . ساختار استخر فوق به صورت فریمی بوده و می تواند در برابر ضربه ها و فشار های وارده مقاومت خوبی را از خود نشان دهد و همچنین بتواند وزن بالای ابی که در درون استخر ریخته شده است را تحمل کند. این استخر 8700 لیتر گنجایش دارد که یک ظرفیت بالا بوده و وزن بالایی را نیز خواهد داشت. در کنار این استخر پمپ تصفیه آب قرار داده نشده است ، اما دریچه هایی در بدنه وجود دارد که می توانید در صورت نیاز ، پمپ تصفیه آب تهیه کنید و به استخر وصل نمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بست وی 4 متری

استخر پیش ساخته بست وی 4 متری

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی بزرگترین استخر فریمی مستطیلی با طراحی بدنه ساده بوده که از کیفیت و ساختار بسیار مناسبی نسبت به قیمت خود برخوردار می باشد. این کالا از پر کاربرد ترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که نمونه تولید شده شرکت اینتکس آن نیز در بازار محصولات پیش ساخته و بادی موجود می باشد که کمی در ابعاد با هم متفاوت می باشند. اما این استخر پیش ساخته که نسبت به بسیاری از استخر های فریمی آماده وزن مناسب ترین نیز داشته می تواند علاوه بر موارد تفریحی برای صنعت پرورش ماهی و کشاورزی نیز بسیار کاربردی باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این کالا به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت این استخر به صورت مستطیلی بوده و از دو قسمت بدنه اصلی و همچنین پایه های نگهدارنده بهره مند می باشد. نبود هر کدام از قسمت های نام برده شده باعث می شود تا نصب استخر غیر ممکن شود. پایه ها به گونه ای در بدنه وصل می شود که نهایت استحکام و دوام را هنگام پر بود استخر از آب به همراه داشته باشد. طراحی داخل بدنه استخر به شکل کاشی وار بوده تا هنگام جاری نمودن آب درون آن جلوه زیبایی به آن دهد. همچنین دو دریچه مخصوص آب روی بدنه تعبیه شده تا امکان وصل کردن انواع پمپ های تصفیه آب روی بدنه وجود داشته باشد. همانطور که اشاره کردیم ساختار این نوع استخر های پیش ساخته بست وی به گونه ای بوده که علاوه بر تفریحات آبی و آب درمانی برای سنین بزرگسال امکان استفاده برای پرورش ماهی را نیز فراهم می کند.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای استخر های مستطیلی فریمی بست وی از نوع PVC با الیاف شمعی برزنتی بوده که بدنه ای ضخیم و سه لایه را تشکیل می دهد. این بدنه دارای مقاومت بالایی در برابر برخورد نور و گرمای آفتاب داشته و در صورت استفاده از آب هایی با دمای مختلف آسیبی به استخر وارد نخواهد شد. بدنه ای که بر خلاف مقاومت و ضخامت بالای خود دارای انعطاف بسیار مناسبی داشته تا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد تا به راحجتی در هر مکانی قابل جای گیری و حمل باشد. قابلیتی که امکان استلفاده از این استخر را در هر فضای مورد نظری به مصرف کننده می دهد تا مزیت بزرگی برای این محصول شناخته شود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی معادل (طول: 400 سانتی متر ، عرض: 211 سانتی متر ، ارتفاع: 81 سانتی متر) بوده که بزرگترین ابعاد در میان خانواده این نوع استخر های پیش ساخته شرکت بست وی قرار می گیرد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این استخر بوده که تا لبه های بدنه حساب شده است. بنابراین هر کدام از پایه های بیرونی نیز حدود 40 سانتی متر از هر طرف فضا را اشغال خواهد کرد، به هیمن جهت می بایست فضای مورد نظر را قبل از خرید این محصول فراهم کنید. ارتفاع ذکر شده برای این استخر نیز تا لبه آن بوده اما عمق مفید آن حدود 70 سانتی متر خواهد بود. به همین دلیل ظرفیت آب 5700 لیتر را خواهد داشت. این ظرفیت آب حجم 90 درصدی بدنه را شامل خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی استخر های پیش ساخته به دو صورت انجام می شود. نصب توسط مصرف کننده در صورتی که آشنایی با چنین استخر ها داشته باشند و نصب به وسیله کارشناسان شرکت اینتکس. توصیه ما به خریداران و مصرف کنندگان این نوع استخر پیش ساخته این است که نصب و راه اندازی آنها را در اختیار نصاب های شرکت اینتکس قرار بدهند زیرا که علاوه بر نصب با قابلیت اطمینان و سرعت بالا محصول مورد شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش نیز خواهد شد. اما برای مراقبت هر چه بهتر از این نوع استخر ها می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و برای نصب در فضای باز باید از زیرانداز های ضخیم مانند تاتامی استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 4 متری فریمی بست وی از بزرگترین استخر های پیش ساخته مستطیلی با طراحی بدنه ساده و تک رنگ بوده که دارای کیفیت بدنه و ساختار بسیار مناسبی می باشد. این محصول در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان شرکت اینتکس نصب شده و از یک سال ضانت و 5 سال خدمات نیز برخوردار خواهد شد. استخری که می تواند برای استفاده در هر نوع فضای مورد نظر کاربرد داشته باشد. این کالا به وسیله شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب5700 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض211 سانتی متر
ارتفاع81 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ-----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...