استخر پیش ساخته بیضی استیل بست وی

bestway 56711E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
45,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بیضی استیل بست وی

استخر پیش ساخته بیضی استیل بست وی از نمونه استخر های پیش ساخته و آماده شرکتی بزرگ می باشد که می توان از آن ها در حیاط خانه و ویلاها به عنوان استخر خانگی و شخصی استفاده کرد . این استخر پیش ساخته را همچنین می توان به عنوان استخر صنعتی استفاده کرد ، فلذا استفاده از آن به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر های کشاورزی مانعی ندارد . این استخر پیش ساخته از بدنه pvc و پلی استر ساخته شده است . لایه pvc بدنه این استخر پیش ساخته در واقع میان دو لایه پلی استر قرار گرفته است تا بدین منظور از پی وی سی محافظت شده و همچنین ضخامت دیواره ها دو چندان شود .

هر دو اجناس نام برده یعنی پی وی سی و پلی استر در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند و همچنین پارچه پلی استر به دلیل استحکام بالایی که در برابر وزن های بالا دارد می تواند ظرفیت بالای آب را به خوبی تحمل کند . فریم یا پایه های استخر پیش ساخته بیضی استیل بست وی فوق نیز از جنس فلز بسیار مقاوم استیل می باشد که توانایی تحمل وزن بسیار بالا را دارد ، همچنین در استفاده طولانی مدت ضعیف یا پوسیده نمی شود . شما عزیزان می توانید این استخر پیش ساخته را از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب خریداری کنید و روند ارسال و نصب آن را به فروشگاه بسپارید .

از استخر پیش ساخته در چه مکان هایی می توان استفاده کرد ؟

از سری سوالاتی که بسیاری از مردم نسبت به استخر های پیش ساخته دارند این است که از استخر های پیش ساخته در چه مکان و چه محیط هایی می توان استفاده کرد ؟ آیا محدودیتی در استفاده از استخر های پیش ساخته وجود دارد یا خیر ؟ استخر های پیش ساخته یا آماده شرکتی محصولاتی هستند که کاملا در برابر رطوبت و حتی نور و اشعه های مضر خورشیدی مقاوم هستند ، علت آن نیز استفاده از اجناس بسیار عالی مانند برزنت و فلز می باشد که شرکت نیز با هوشیاری و با تجربه کاری بسیار بالای خود آن را انتخاب کرده است . از این رو می توان گفت محدویت خاصی برای راه اندازی استخر های پیش ساخته وجود ندارد . با توجه به اینکه این استخر ها را می توان بر روی زمین راه اندازی کرد ، نیازی به هیچگونه حفاری زمین نبوده و چه بسا حتی شما می توانید از این محصولات بر روی بام خانه نیز استفاده کنید . 

لذا تنها استفاده از استخر های پیش ساخته در حیاط خانه یا ویلا نیست . البته امکان استفاده از این محصولات در زیر زمین ها و پارکینگ نیز بلامانع است . شما می توانید از این محصولات علاوه بر مصارف خانگی در باشگاه های ورزشی ، آکادمی ها و حتی مدارس نیز استفاده کنید . امکان استفاده از این استخر ها جهت آبیاری مزارع و باغ ها ، پرورش ماهی و میگو نیز امکان پذیر است . بسیار سوال پرسیده شده است که می توان در شهر های شمالی چون ساری ، رشت و یا ... که هوا شرجی است از این محصولات استفاده کرد یا خیر ؟ جواب این سوال را ما به سادگی پاسخ دادیم چرا که بدنه استخر های پیش ساخته ضد آب است و شرجی هوا نیز به آن آسیبی وارد نخواهد کرد . همچین گرمای شهر هایی چون اهواز ، یزد ، کرمان و ... یا سرمای شهر هایی چون اردبیل ، شهر کرد و ... نیز هیچگونه آسیبی را برای این محصولات در پی نخواهند داشت .

دوام استخر های پیش ساخته شرکت بست وی

شرکت بست وی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های تولید کننده استخر پیش ساخته و سایر استخر های آماده شرکتی می باش که سال های سال فروش استخر پیش ساخته فریمی ، ایزی ست و بادی را انجام می دهد . به طور حتم شرکت بست وی را از بزرگ ترین رقبای شرکت پر آوازه و محبوب اینتکس می باشد که توانسته در سال های اخیر محصولاتی با کیفیت بسیار عالی تولید کند . با توجه به این موضوع فروشگاه تهران اینتکس نیز سعی بر این داشته تا محصولات پر طرفدار و با کیفیتی را از جمله استخر های پیش ساخته بست وی مانند استخر پیش ساخته بیضی استیل بست وی وارد کرده و با ضمانت و قیمت ارزان به دست مشتریان گرامی برساند .

بست وی شرکتی آمریکایی بوده که دفتر مرکزی آن در این کشور و خط تولید آن در کشور های توسعه یافته ای چون چین فعالیت دارد . این شرکت با توجه به شرایط مختلف جوی در قاره های مختلف ، استخر های پیش ساخته را متناسب با آب و هوای منطقه ای طراحی کرده است که می توان به انواع سفارشات آسیایی و اروپایی اشاره کرد که با توجه به کد انحصاری محصولات می توانید آن ها را ثبت سفارش کنید .  تمامی محصولات این شرکت پس از تولید به مرحله تست و ارزیابی رسیده و پس از صحت و سلامت بسته بندی و آماده ارسال می شود ، بنابراین هیچ جای نگرانی نخواهد بود . بست وی طول عمر محصولات خود را حداقل 7 سال ( در صورت استفاده مستمر و دائم ) قرار داده است که با نگهداری بهتر و درست سال ها بیشتر قابل استفاده خواهد بود . فلذا این محصولات کاملا محصولاتی تعمیر شدنی هستند و هیچ جای نگرانی نخواهد بود .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته ای چون استخر فریمی بیضی بست وی دارای خدمات پس از فروشی هستند که توسط فروشگاه تهران اینتکس ارائه شده است . با توجه به خدمات پس از فروش این محصولات شما می توانید با مواجهه با هر گونه مشکل ، سوال ، خریداری لوازم و تجهیزات جانبی ، نصب یا راه اندازی ، جابجایی در محل دیگر ، تعویض پمپ تصفیه آب یا قطعات مختلف پمپ یا استخر پیش ساخته ، تعمیرات و سرویس دهی استخر ، جمع آوری به صورت کلی ، راه اندازی مجدد در هر نقطه از ایران از فروشگاه اینترنتی اینتکس اقدام نمایید . با توجه به این خدمات هیچ جای نگرانی از بابت خرید استخر پیش ساخته نداشته باشید . فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین و اولین فروشگاه استخر پیش ساخته در ایران است که با ارائه انواع استخر های فریمی ، فایبرگلاس ، ایزی ست و بادی به بزرگ ترین قطب فروش استخر تبدیل شده است که می توانید محصولات خود را با قیمت ارزان و با ضمانت از فروشگاه تهیه کنید .

بهترین راهکار ها برای تمیز نگه داشتن آب استخر

با توجه با راکد بودن آب در استخر های بادی و همچنین استفاده مکرر از آن و حتی با ریختن و وارد شدن گرد و خاک ، سنگ ریزه و ... موجب آلوده شدن آب شود ، بنابراین این موضوع امری کاملا طبیعی بوده و در تمامی استخر های بتنی و ... نیز دیده می شود ، بنابراین نیاز است تا با راهکار های درست و صحیحی آب استخر را تمیز و زلال کرد . بهترین وسیله برای تمیز نگه داشت آب استخر پمپ تصفیه آب می باشد که می توانید از آن استفاده کنید . البته نیازی به خرید پمپ تصفیه آب نخواهید داشت چرا که استخر پیش ساخته بیضی استیل بست وی در کنار خود پمپ تصفیه آب قدرتمندی دارد که می تواند آب های کثیف را با عبور از فیلتر های داخلی خود تصفیه نماید .

بست وی پمپ تصفیه این استخر را بر اساس حجم و ظرفیت 54368 لیتری در نظر گرفته است که می تواند در چند ساعت تمامی آب استخر را تصفیه کند . فیلتر های این استخر قابلیت تعویض داشته و شما می توانید در صورت استفاده کردن مداوم از استخر و آلوده شدن پمپ تصفیه نسبت به تعویض آن اقدام نمایید . فیلتر های این پمپ از نوع کاغذی و به صورت استوانه ای است که می توانید آن را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . زمانی که فیلتر کثیف شد و پمپ تصفیه کیفیت قبل را نداشت می توانید نسبت به تعویض فیلتر اقدام کنید . این استخر در کنار خود درپوش داشته که بهتر است در هنگامی که از استخر استفاده نمی کنید از درپوش استفاده کنید تا گرد و خاک ، شاخ و برگ درخت ، حشرات و ... داخل آب نریزد .

وسیله دیگری که می توانید با استفاده از آن نسبت به تمیز نگه داشتن آب استخر اقدام کنید ، جاروی اسکیمر نام دارد ، این نوع جارو ها انواع مختلف دستی و اتوماتیک دارند که می توانید تهیه کنید ، این وسیله قدرت مکش آب را داشته که به همراه آب می تواند کثیفی های درشت تر را که پمپ تصفیه آب قادر به تصفیه آن نیست را از استخر خارج کند . بنابراین شما می توانید برای پاکسازی استخر از لجن ، گل و لای ، جلبک ، زباله و اشغال های درشت استفاده کنید . این جارو ها دارای مخزن بوده که در نهایت می توانید آن را تخلیه کنید . جارو های اسکیمر دستی با دست هدایت شده و به مانند جارو برقی خانگی می باشد ، و اما جارو های اتوماتیک در کف استخر قرار گرفته و با حرکت کردن ، گل و لای را به خود جذب می کند . و اما در استخر ها علاوه بر وجود لجن یا جلبک ممکن است میکروب و باکتری نیز وجود داشته باشد ، بنابراین نیاز است تا با استفاده از قرص های کلر آب استخر را ضد عفونی کنید .

چگونه استخری زیبا داشته باشیم ؟

استخر های پیش ساخته با توجه به اینکه بدنه پارچه ای دارند ، به صورت طرحدار که شبیه به سرامیک های کوچک می باشد مزین شده است ، به همین دلیل هیچگونه نیازی به سرامیک نخواهید داشت . اما راهکار هایی وجود دارد که می توانید با خلاقیت خود ، استخرتان را بسیار زیبا و حیاط خانه خود را شیک کنید . با توجه به اینکه برای استخر های پیش ساخته زیرانداز در نظر گرفته شده است شما میتوانید به جای آن از چمن مصنوعی استفاده کنید ، چمن های مصنوعی نرم بوده و علاوه برمحافظت بهتر از استخر می تواند موجب زیبایی استخر شود و چه بسا به دلیل ضد آب بودن ، رطوبت و آب استخر نیز به آن آسیبی وارد نخواهد کرد . همچنین شما می توانید اطراف استخر را با موزاییک یا ترمو وود ها زیبا کنید . تمامی این راهکار ها بستگی به خلاقیت و سلیقه شما خواهد داشت . امکان راه اندازی استخر ها بر روی زمین نیز ممکن بوده و می توانید حتی استخر را در داخل زمین و به صورت توکار استفاده نمایید . پس هیچ محدودیتی برای زیبا سازی استخر های پیش ساخته وجود نداشته و آن ها را نیز می توانند به مانند استخر های بتنی زیبا و شیک طراحی کنید .

برای جلوگیری از آسیب های احتمالی استخر چه کاری انجام دهیم ؟

استخر های پیش ساخته اگر چه بسیار مقاوم هستند اما ممکن است با اشتباهاتی سهوی نیز دچار آسیب شوند ، بنابراین قصد داریم تا توصیه هایی را به شما عزیزان بدهیم تا به درستی از استخر استفاده کنید . با توجه به اینکه این استخر ها بر روی زمین راه اندازی می شوند و بدنه آن ها از جنس پارچه است ، بهتر است زمین های نرم تر مانند زمین های خاکی یا چمنی برای راه اندازی مناسب تر هستند ، اما زمین های زبر مانند آسفالت یا شنی بسیار نامناسب هستند ، پس در انتخاب زمین دقت کنید . از زیرانداز همواره استفاده کنید . استفاده از تاتامی بسیار بهتر از زیرانداز های خود محصول می باشد چرا که ضخامتی بیشتر داشته و همچنین ایمنی استخر را نیز افزایش می دهد . از برخورد اجسام تیز با بدنه خودداری نمایید . در فصول سرد سال که از استخر استفاده نمی کنید و یا قصد جمع کردن استخر را ندارید ، حدالامکان آب را تخلیه کنید . زمانی که بدنه پاره یا سوراخ شد ، تا زمان تعمیر از استخر استفاده نکنید .

اگر قصد دارید تا استخر را در داخل زمین دفن کنید ، حتما دیواره کناری را با خاک نرم پر کنید و از ریختن هر گونه ماسه و یا شن خودداری کنید . از رفتن به لبه استخر و ایستادن بر روی دیواره های استخر به هر نحوی توصیه نمی شود ، پس بهتر است از این کار خودداری کنید زیرا وزن شما می تواند موجب تاب ورداشتن و یا خم شدن استخر شود که به طور حتم در دراز مدت می تواند تاثیر خود را نشان دهد ، بنابراین بهتر است که از نردبان جهت رفتن به داخل استخر استفاده کنید . موارد و توصیه های مهم دیگری در این زمینه شده است که می توانید در بخش نقد و بررسی آن را مطالعه کرده و به آن ها عمل کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر و جامع تر با فروشگاه تماس گرفته و قسمت نقد و بررسی را مطالعه نمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بیضی استیل بست وی

استخر پیش ساخته بیضی استیل بست وی از معدود استخر های پیش ساخته فریمی با طراحی بیضی می باشد که توسط شرکت بزرگ و با تجربه بست وی طراحی و تولید شده است . استخر های پیش ساخته یکی از برترین و مدرن ترین استخر های حال حاضر می باشد که حتی می توان آن را جایگزین استخر های بتنی و سیمانی کنید . این محصولات به صورت یک پکیج کامل برای شما ارسال شده و نیازی به خرید لوازم ضروری نخواهید داشت .استخر های پیش ساخته استخر هایی پرتابل و قابل حمل است که می توانید از آن ها در حیاط خانه یا ویلا جهت آب بازی و آب تنی و شنای خانواده استفاده نمایید . استخر های پیش ساخته دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیادی است که قصد داریم تا در قالب نقد و بررسی جامع ، شما را با خصوصیات استخر پیش ساخته بیضی استیل بست وی آشنا کنیم . پس در ادامه همراه ما باشید .

نوع طراحی و ساختار فریمی استخر پیش ساخته

بدون شک استخر های پیش ساخته نسل جدیدی از استخر های آماده شرکتی هستند که تنها نیاز است تا آن را راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . این محصولات نیازی به هیچگونه طراحی نداشته و به تنهایی به صورت یک پکیج کامل در مشتریان قرار خواهد گرفت . استخر های آماده شرکتی نیز به چند دسته استخر پیش ساخته فریمی ، ایزی ست و بادی تقسیم می شوند که مقاوم ترین آن ها استخر های فریمی خواهند بود . البته استخر های فریمی نیز به دو دسته اینتل و الترا تقسیم می شوند که در مقایسه این دو استخر می توان گفت استخر های الترا مقاوم ترین نوع هستند و حتی از نظر ابعادی نسبت به سایر استخر های آماده شرکتی بزرگ تر می باشد . در واقع استخر پیش ساخته بیضی استیل بست وی نیز در دسته استخر های الترا قرار گرفته و از مقاوم ترین محصولات می باشد .

این محصول در واقع از بدنه و پایه تشکیل شده است که با راه اندازی و نصب آن راه اندازی و قابل استفاده می شود . نوع طراحی پایه ها به گونه ای بوده که شما می توانید آن ها را جمع و یا نصب کنید ، این ویژگی به شما اجازه خواهد داشت تا استخر بزرگی چون استخر پیش ساخته بیضی استیل بست وی را در ابعاد بسیار کوچکتر جمع آوری کنید . بدنه این محصول پارچه ای بوده و چندین دریچه بر روی آن تعبیه شده است که برای اتصالات پمپ تصفیه آب و همچنین تخلیه راحت تر آب در نظر گرفته شده است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دو دریچه جهت ورود بهتر آب و یک دریچه جهت ورود آب تصفیه شده بر روی بدنه طراحی شده است تا روند جریان آب در داخل پمپ بهتر انجام شود . دریچه دیگری در سمت کف استخر قرار گرفته است که جهت تخلیه حجم بالای آب قابل استفاده می باشد . شما می توانید حتی تمامی دریچه ها را مسدود کنید و حتی از پمپ نیز استفاده نکنید .

پایه های افتی و پایه های عمودی بسیار مقاوم استخر ، دیگر شما را از داشتن دیواره یا تکیه گاه دیگر بی نیاز کرده است زیرا این پایه ها به تنهایی می توانند وزن بسیار بالای آب را تحمل نمایند . قسمت کف استخر پارچه هایی تعبیه شده است که پایه ها با قرار گرفتن در داخل از هر گونه سر خوردن و یا بر هم خوردن تعادل ممانعت به عمل می آورد . این نوع ساختار در واقع به شما اجازه خواهد داد تا استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید بدون اینکه نیازی به هیچگونه حفاری زمین نباشد . البته امکان راه اندازی محصول در داخل زمین نیز امکان پذیر است که در بخش نصب و راه اندازی توضیحات کاملی را ارائه خواهیم کرد .

جنس استفاده شده در ساخت بدنه و پایه

همانطور که در بخش قبل اشاره شد ، این استخر پیش ساخته فریمی از دو قسمت اصلی یعنی بدنه و پایه ساخته شده است که هر یک از آن ها از جنس متفاوتی ساخته شده است . با توجه به اینکه کیفیت هر محصولی را جنس استفاده شده در آن مشخص خواهد کرد ، بست وی سعی کرده تا با استفاده از برترین و مناسب ترین اجناس ، استخر هایی مقاوم و با طول عمر بسیار بالا طراحی کنند . از این رو سعی کرده تا محصولات خود را با اجناس درجه یک و کاملا کاربردی تولید کند . برای ساخت بدنه استخر بیضی بست وی از پارچه پی وی سی و پلی استر استفاده شده است ، این جنس که شباهت زیادی به برزنت دارد از سری پارچه های بسیار ضخیم و مقاوم و البته عایق در برابر رطوبت می باشد که بت وی از آن برای تولید این محصول استفاده نموده است .

پی وی سی ها موادی لاستیکی با انعطاف بسیار بالا هستند که اغلب برای ساخت استخر های بادی استفاده می شوند ، این اجناس کاملا ضد آب هستند اما به دلیل داشتن لایه های نازک نمی تواند به خوبی در برابر فشار و وزن آب تحمل داشته باشد به همین دلیل از لایه دیگری از جنس پلی استر استفاده شده است ، این نوع پارچه در واقع نوعی پارچه شمعی می باشد که ضخامت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد ، البته این جنس نیز ضد آب است به طوریکه از پلی استر ها برای ساخت انواع چادر های مسافرتی حرفه ای بزرگ و کوهنوردی استفاده می شود ، از این رو استفاده از این ساختار دولایه برای استخر پیش ساخته فوق موجب شده است تا دیواره های استخر کاملا عایق و ضد آب بوده و بتواند در برابر وزن و حجم بسیار بالای آب که چیزی در حدود 13430 لیتر است ، تحمل نماید .

همانطور که از نام محصول مشخص است پایه های استخر نیز از جنس درجه یک و بسیار مقاوم و با دوام استیل ساخته شده است ، این جنس یکی از با دوام ترین فلزات موجود در بازار است که کاملا ضد آب و ضد زنگ است بنابراین در استفاده طولانی مدت و قرار گرفتن در معرض هوا و آب پوسیده نشده و زنگ نمی زند ، به همین دلیل سال های سال نیز به مانند روز اول ظاهری عالی و کیفیت اولیه را خواهد داشت . از دلایل دیگر شرکت بست وی برای استفاده از استیل برای ساخت فریم این محصول ، وزن بسیار سبک آن نسبت به فلزات دیگری چون آهن اشاره کرد ، چرا که هر چه محصول سبک تر باشد به راحتی می توان آن را جابجا یا حمل کرد .

ویژگی ها ، خصوصیات و مزایا استخر پیش ساخته

با توجه به کارایی تمامی استخر ها ، شاید این سوال برای خریداران پیش بیاید که استخر های پیش ساخته چه ویژگی ها ، خصوصیات و مزایایی نسبت به سایر استخر ها چون استخر های بتنی ، سیمانی ، سنگی یا چوبی دارند ؟ 

  • استخر های پیش ساخته کاملا پرتابل هستند

یکی از بزرگترین مزایا استخر پیش ساخته پرتابل بودن و قابلیت حمل بسیار آسان آن ها می باشد ، این ویژگی هیچگاه در استخر های بتنی یا سیمانی وجود ندارد چرا که آن ها کاملا ثابت بوده و غیر قابل جابجایی هستند ، این در حالی است که شما می توانید استخر های پیش ساخته را به دلخواه جابجا کنید و در محل دیگری مجددا راه اندازی نمایید . البته این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید استخر را به صورت دوره ای استفاده نمایید ، پس در فصول سرد سال که شاید از استخر استفاده زیادی نکنید می توانید محصول را در حجم بسیار کمی بسته بندی کنید و فضای اشغال شده توسط استخر را به حیاط و ... بازگردانید .

  • قیمت استخر پیش ساخته

با برآورد هزینه و در یک حساب سرانگشتی می توان دید که هزینه خرید استخر پیش ساخته و آماده شرکتی در مقایسه با احداث و ساخت استخر بتنی یا سیمانی در ابعاد یکسان بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود ، بنابراین اگر قصد ندارید که هزینه زیادی را بابت ساخت استخر های بتنی پرداخت کنید ، استخر های فریمی بهترین و مناسب ترین گزینه برای شما خواهند بود . این در حالی است که شما نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای بابت زیباسازی استخر نخواهید داشت زیرا دیواره های داخلی استخر به صورت طراحی سرامیکی بوده و در کنار خود تمامی لوازم ضروری و کاربردی را داراست ، بنابراین هزینه دیگری را متقبل نخواهید شد .

  • استخر آماده شرکتی به صورت پکیج کامل می باشد

استخر های پیش ساخته به صورت یک پیکیج کامل به فروش می رساند به همین دلیل شاید نیازی به خرید تهیزات و لوازم دیگری نداشته باشید . به عنوان مثال در کنار استخر پیش ساخته بیضی استیل بست وی لوازمی چون پمپ تصفیه آب ، زیرانداز ، درپوش ، نردبان ، اتصالات پمپ ، فیلتر ، بسته آموزشی و بسته تعمیرات وجود دارد که می توانید از آن ها جهت استفاده و نگهداری بهتر از محصول استفاده نمایید . همانطور که مشخص است از نردبان جهت رفت و آمد به درون استخر استفاده می شود که به صورت دو طرفه بوده که می توانید هم برای ورود و خروج از استخر از آن استفاده نمایید . از درپوش به منظور عدم ریختن زباله در هنگامی که از استخر استفاده نمی کنید استفاده می شود . از زیرانداز نیز قبل از راه اندازی استخر استفاده می شود تا بدین گونه بتوانید از آسیب دیدن یا ساییدگی کف استخر جلوگیری کنید . البته شما میتوانید از تاتامی ها و یا چمن مصنوعی برای اینکار استفاده کنید تا علاوه بر نگهداری بهتر از استخر ، ظاهر استخر را زیباتر کنید .

و اما در کنار محصول پمپ تصفیه آب قدرتمندی نیز قرار گرفته است که می توانید از آن برای تصفیه هر چه بهتر آب استفاده نمایید . لازمه هر استخر بزرگی که حجم بالایی از آب را در درون خود نگه می دارد این است که بتوانید آب را به صورت مکرر تعویض و یا تصفیه نمایید ، با توجه به اینکه بیشتر این محصولات مصارف خانگی دارند درسترسی به موتور خانه و آب چاه یا رودخانه نبوده و نیاز است تا با استفاده از پمپ تصفیه آب را تمیز کرد . با راکد ماندن آب در یک محل و استفاده از آن موجب آلوده شدن و رشد جلبک خواهد شد که بهتر است به صورت مداوم از پمپ تصفیه استفاده کرد . نوع این پمپ تصفیه نیز فیلتری بوده که قابلیت تعویض فیلتر وجود دارد . شما می توانید فیلتر پمپ تصفیه آب خود را از فروشگاه اینتکس تهیه نمایید .

  • راه اندازی سریع

راه اندازی استخر های پیش ساخته بسیار سریع بوده و تنها شاید 1 ساعت زمان نیاز داشته باشد ، این در حالی است که ساخت استخر بتنی ممکن است هفته ها و ماه ها به طول انجامد . نحوه نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته در مطالب مرتبط و همچنین در دی وی دی آموزشی قرار گرفته در کنار محصول آورده شده است که می توانید آن را مشاهده کنید . اما برای راحتی مشتریان و عدم تجربه کافی در این زمینه فروشگاه تهران اینتکس نصاب های با تجربه ای را جهت نصب و راه اندازی استخر در محل به کار گرفته است که می توانید نصب استخر خود را به نصاب های حرفه ای فروشگاه بسپارید .

آیا می توان در استخر آماده بست وی شنا کرد ؟

سوالی که شاید ذهن شما را به خود درگیر کند این است که آیا می توان در این استخر پیش ساخته شنا کرد یا خیر ؟ با توجه به عمق 122 سانتی متری استخر ، در حالت شنا ، دستان و پاهای شما به زمین برخوردی نخواهد داشت ، همچنین شما مسافتی بیش از 5.5 متر را می توانید شنا کنید ، بنابراین محدودیتی برای شنا وجود ندارد ، البته اگر قصد شنا به صورت استقامتی دارید می توانید با بستن کمر خود با کش یا طناب به بدنه استخر یا جسم خارجی مانع از حرکت کردن خود شده و به صورت درجا شنا کنید . لازم به ذکر است که شما می توانید تمامی مدل ها جهت آموزش و یادگیری شنا را در این استخر ها فراگیرید . عمق نسبتا کم استخر شاید اجازه شیرجه زدن به شما ندهد اما قطعا از نظر ایمنی بسیار عالی بوده و بزرگسالان با ایستادن می توانند سر خود را بیرون از آب نگه دارند و غرق نشوند .

نکات و توصیه های مهم

توصیه می شود تا در استخر پیش ساخته از شیرجه زدن خودداری کنید . با توجه به عمق کم این استخر ، شیرجه زدن می تواند خطراتی را برای شما به دنبال داشته باشد ، این موضوع حتی توسط خود شرکت بست وی نیز اشاره شده است بنابراین بهتر است از این کار جدا خودداری کنید . کسانی که دوست دارند استخر هایی با عمق بیشتر را داشته باشند می توانند نمونه های بزرگتر استخر های پیش ساخته را انتخاب نمایند یا استخر های پیش ساخته برند ایرتکس را در ابعاد دلخواه خود سفارش دهند ، فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین تولید کننده و فروشگاه استخر پیش ساخته در ایران می باشد که می توانید استخر های بزرگتری را نیز سفارش دهید . 

بهتر است برای زیرانداز استخر پیش ساخته از تاتامی ها استفاده کنید ، این ابر ها انعطاف و ضخامت بیشتری داشته و علاوه بر جلوگیری از ساییدگی و آسیب دیدگی استخر می تواند ایمنی استخر را در اثر برخورد با کف استخر کاهش دهد . در صورتی که استخر شما دچار آسیب دیدگی شد بهتر است تا قبل از تعمیرات استخر ، آب داخل آن را تخلیه کنید تا آسیب دیدگی وسعت بیشتری پیدا نکند . استخر های پیش ساخته محصولاتی تعمیر شدنی هستند که در صورت کوچک بودن آسیب دیدگی بدنه می توانید از برچسب تعمیرات استفاده نمایید . نیاز است تا استخر پیش ساخته در سطوح صاف و هموار راه اندازی کنید چرا که سطوح شیبدار در کوتاه مدت یا دراز مدت موجب آسیب دیدن استخر خواهد شد .

نوعبیضی
ظرفیت آب54368 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هااستیل
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...